Klopt idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lag FOK! er nu net ff uit trouwens?
Ja. En neem een voorbeeld aan mij, ik zeur er niet over.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:38 schreef Faux. het volgende:
Heeft Chloroform ook al liefdesverdriet?Schopje r&p dit topic
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Hooidraad, ik denk dat jij zojuist mijn allereerste naamtopic hebt gemaakt.Dit verzacht de pijn.
Wereld stortte ineen voor een enkele secondes.quote:
Eerste naamtopic?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Hooidraad, ik denk dat jij zojuist mijn allereerste naamtopic hebt gemaakt.Dit verzacht de pijn.
Je moet je gevoelens niet opkroppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En neem een voorbeeld aan mij, ik zeur er niet over.
Allemaal aangemaakt voordat ik me geregistreerd had.quote:
Arme jongenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wereld stortte ineen voor een enkele secondes.
Ik houd 'm al in de gaten, so far so good.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:40 schreef SpermaDonor het volgende:
ps mag dit topic: Siegfail in real life ontdekt ?
Nee, klopt. Die moet je wegdrinken. Maar jij mag geen alcohol, dus haha!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die moet je wegdrinken. Maar jij mag geen alcohol, dus haha!
Juist wel. Huilen is een mooie manier om haar te vergeten en door te gaan met het leven. Geleerd van m'n exquote:
Wat is aanbeiden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik heb zin om iemand te bannen, wie beidt zich aan?
al een ban voor 10 minuten kan ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik heb zin om iemand te bannen, wie beidt zich aan?
Niet als je 'n vent bent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
Juist wel. Huilen is een mooie manier om haar te vergeten en door te gaan met het leven. Geleerd van m'n ex![]()
Scherp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik houd 'm al in de gaten, so far so good.
Wat zijn ze toch lief somsquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics zijn veel beter.
Kankermongolen die topics sluiten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics zijn veel beter.
Kankermongolen die topics sluiten
Gaat toch over Ludo die?quote:
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaansquote:
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.quote:
Ik merk het ja, verklaart je succes.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.
NOU BLIJKBAAR NIET EH IKSDEEquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Liever een gevoelige jongen. Dat vinden meisjes leuker.
Hihiquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaans
Natuurlijk interesseert me dat, dat is zelfs de reden waarom ik het hier post. Gewoon om dit te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
Ludo, mocht het je enigszins interesseren. Ik vind je geen kankermongool hoor.
had hem van de week gelezen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... *kijkt naar de OP van het topic*
Ja, ik denk dat hij Ludo bedoelt
Ik heb zo m'n twijfels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... *kijkt naar de OP van het topic*
Ja, ik denk dat hij Ludo bedoelt
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik merk het ja, verklaart je succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |