quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef Chloroform het volgende:
Ja Faux, je bent verliefd. Op Omdatappel. We know. Shit's getting old.
PR gemacht.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef Chloroform het volgende:
Ja Faux, je bent verliefd. Op Omdatappel. We know. Shit's getting old.
quote:
quote:
Wat je zegt, mattie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef aight1 het volgende:
Haha al die haters nu al huilen omdat wij dalijk weer met de schaal op 't stadhuisplein staan.
Dat zullen jullie nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef aight1 het volgende:
Haha al die haters nu al huilen omdat wij dalijk weer met de schaal op 't stadhuisplein staan.
Je bent 13. Neger alsjeblieft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Faux. het volgende:
Sorry, maar ze negeren me in r&p dus kom ik hier over liefdesproblemen praten
zuchtquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Faux. het volgende:
Vertel eens. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:04 schreef Faux. het volgende:
quote:
Hahah technisch gezien is het wel zomerquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef Chloroform het volgende:
Hey Summergirl waar is de zomer dan hihihahaha grapje oke nou groetjes
Dan waar is mijn zon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hahah technisch gezien is het wel zomer
Dat is toch die club die niemand zich meer kan herinneren?quote:
En figuurlijk dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom is het niet lekker warm dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Oh ja, is niet boeiend. Is online en dom. Okidoki.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die benieuwd is naar TS's liefdesleven.
Ik vind een meisje leuk maar ze ziet me niet staan. Help?quote:
Sneller klikken meis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
hoe kan ik zo nou alles quotenaight1, alsjeblieft seg
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?quote:
HUILENquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind een meisje leuk maar ze ziet me niet staan. Help?
Spam dr FoBo vol. Zal ze vast leuk vindenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE LOPEN DAN HIHIAHAHA okequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Voor altijd in het hart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch die club die niemand zich meer kan herinneren?
Wolvenshirts helpen gegarandeerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Klinkert, waarom post Jan nooit meer?
Jij hebt echt leuke grapjes. :$quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE LOPEN DAN HIHIAHAHA oke
Check en check.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Gisternacht al gedaanquote:
Prima. KOM NEUKEN DAN.quote:
Ja, desondanks dat je 32 bent mag je nu direct langskomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?
Ik ga hierop los.quote:
Je mag me wel even aanraken hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jij hebt echt leuke grapjes. :$
Denk ut niequote:
joepiequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken hoor.
Denken dat ik 32 ben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, desondanks dat je 32 bent mag je nu direct langskomen
Whatsapp.quote:
Dat is gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry. Jan mag niet fokken meer van mij.
Dat probleem ken ik jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whatsapp.
Ik wil iemand ff wat sturen, maar een ander persoon heeft mij ook zojuist wat gestuurd. Dus wanneer ik die ene wat wil sturen zie die andere dat ik haar bericht gelezen heb en begint ze weer aan hoofd te zeuren.
Ik kan haar niet loslatenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien iemand van je eigen leeftijd zoeken?
???????????????????????????????quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik jaSoms gwn andere persoon smsen, zeggen dat whatsapp 't niet doet.
?????quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
???????????????????????????????
Die heb ik ook al veelvuldig gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik jaSoms gwn andere persoon smsen, zeggen dat whatsapp 't niet doet.
je zei ook x tegen mij dat whatsapp het niet deedquote:
Zo verraderlijk ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whatsapp.
Ik wil iemand ff wat sturen, maar een ander persoon heeft mij ook zojuist wat gestuurd. Dus wanneer ik die ene wat wil sturen zie die andere dat ik haar bericht gelezen heb en begint ze weer aan hoofd te zeuren.
Hij lijkt op Jort Kelderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
één crybaby voor faux. Grappiger nog omdat de film waarschijnlijk ouder is dan hij.
x'Dquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien geen lijm op je hand doen dan volgende x
xD
Nee toen was echtquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je zei ook x tegen mij dat whatsapp het niet deed
??
???
wou je me gwn afschudden
??
????
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee toen was echtanders zou ik niet sms ;s
Nee.quote:
in b4 "Applequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb zo het nieuwe besturingssysteem van Apple geïnstalleerd, die verbeterd automatisch tekst voor me. Best naar.
Zwemmen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Hallo welke cardio is nog goed om te doen met knieblessure
Soberzo Adele.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Faux. het volgende:
Oké, het dagelijkse probleem: eerst Guus of eerst Adele?
Die waarbij je slechts een been gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Werk > Fok! ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapje. Hij heeft nu werk en gaat vroeg slapen enzo. Belachelijk he?!
Cardio helpt niet meer. Ik raad u aan om uw been af te hakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Was perfect geweest ja, maar mijn fitness heeft geen zwembad.quote:
Ook zo op iOS. Bijzonder irritant ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb zo het nieuwe besturingssysteem van Apple geïnstalleerd, die verbeterd automatisch tekst voor me. Best naar.
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Faux. het volgende:
Oké, het dagelijkse probleem: eerst Guus of eerst Adele?
High reppen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was perfect geweest ja, maar mijn fitness heeft geen zwembad.
Bisnesman.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werk > Fok! ?
Jan, Jan, Jan. Wat is er van je geworden
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.
[..]
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.
[..]
Oké.quote:
[..]
[..]
[..]
Adele, Feyenoord en Safari. Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegmaar gaan bankdrukken en dan 100 reps doen ipv 12.quote:
Oh, zomaar even 8x zoveel. Oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zegmaar gaan bankdrukken en dan 100 reps doen ipv 12.
Safari drink je, daar internet je niet opquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Adele, Feyenoord en Safari. Niks mis mee toch?
Flaming Gay.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Adele, Feyenoord en Safari. Niks mis mee toch?
Weenie man niet naar dokter geweest ofzo. Maar het doet pijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat voor knieblessure heb je Aight, ik heb ze nagenoeg allemaal uitgespeeld.
This is my moment, MY MOMENTTTTtquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef Klipnap het volgende:
Hebben jullie de nieuwe hit van Rebecca Black trouwens al gehoord?
Donderdag! jajaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Hallo allemaal!
Hoe is het op deze prachtige woensdag ochtend?
Hier met SpermaDonor gaat het helemaal super
Uit het niets?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weenie man niet naar dokter geweest ofzo. Maar het doet pijn.Alleen bij rennen, overigens. En 't wordt al stuk minder, maar wil em niet verneuken vlak voor de vakantie.
Hey iBennyquote:
Safari is een wijvendrankje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Safari drink je, daar internet je niet op
Wou kijken of jullie nog wakker waren.quote:
Safari is bazenbrowser. Behalve dat de automagische updates het niet meer doen waardoor is ouderwets moet aan F5'enquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Safari drink je, daar internet je niet op
Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.quote:
ARME AIGHTquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.
chrome. Opgelost, alt+f4quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Safari is bazenbrowser. Behalve dat de automagische updates het niet meer doen waardoor is ouderwets moet aan F5'en
het is pas over 5,66 uur woensagochtend hoor mafkeesquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Hallo allemaal!
Hoe is het op deze prachtige woensdag ochtend?
Hier met SpermaDonor gaat het helemaal super
quote:
Ga er maar voor klaar liggen dan, dan zal ik wat in en over je donerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey SpermaDonor, doe eens sperma doneren dan.
sry dat doe ik automagischquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
Mensen die automagisch ipv automatisch zeggen
quote:
Met knieën moet je niet spotten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.
waarom woensdag, mis ik een dag? is het nog maar woensdag!??quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
het is pas over 5,66 uur woensagochtend hoor mafkees
Chill.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga er maar voor klaar liggen dan, dan zal ik wat in en over je doneren?
Chromequote:
Ik eet mijn knie als ontbijt man, homoknie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met knieën moet je niet spotten.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
ChromeIk ga nog liever op IE6 browsen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
ChromeIk ga nog liever op IE6 browsen.
Geen idee. Misschien heeft er wel iemand een linkje van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
Was er niet ergens een video van Trolscience die gitaar speelde? Iemand een linkje?
Tsss, gaan slapen voordat we geneukt hebben. You're out.quote:
Trusten.quote:
Misschien ook niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft er wel iemand een linkje van.
Ben je geil vandaag ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tsss, gaan slapen voordat we geneukt hebben. You're out.
quote:
Ja en ja. Problem?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ben je geil vandaag ofzo?
Wij zouden toch al ... ?
*Zucht*, wanneer wordt penisbaard unbanned, die weet heel youtube uit zijn hoofd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien heeft er wel iemand een linkje van.
Fu.quote:
Jarenlang gebruikt. Toen IE7, toen 8, en toen moest ik upgraden naar 9. Op 9 na de beste browsers die er te vinden zijn.quote:
quote:
Awh, is hij banned?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
*Zucht*, wanneer wordt penisbaard unbanned, die weet heel youtube uit zijn hoofd.
Opgelost. Slotje!quote:
Wanneer doen we het?quote:
+1quote:
Wat nou weer dan? Mod's weer met de verkeerde penis uit bed gestapt?quote:
Straks.quote:
Ik ook.quote:
-1quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
waar is de +1 button gebleven eigenlijk?
Ja, aan de ene kant wel goed want hij noemde mij steeds 'oude vrouw' maar aan de andere kant wel jammer want hij had van die geinige youtube filmpjes altijd.quote:
Je bent zo stil....quote:
omdat het een klote buurjongen is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Waarom luistert de buurjongen naar klotehardcore om half 1 in de nacht???
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel goed want hij noemde mij steeds 'oude vrouw' maar aan de andere kant wel jammer want hij had van die geinige youtube filmpjes altijd.
Sorry, zal hem wat zachter zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Ben je aan het fappen?quote:
Alles uit liefde toch.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel goed want hij noemde mij steeds 'oude vrouw' maar aan de andere kant wel jammer want hij had van die geinige youtube filmpjes altijd.
ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal hem wat zachter zetten.
Ja, grappig he?quote:
quote:
Vraag het hem eens en open er een topic overquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef ivanhoe1984 het volgende:
thx, het is niet om aan te horenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sorry, zal hem wat zachter zetten.
haha je bent 27quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:28 schreef ivanhoe1984 het volgende:
[..]
thx, het is niet om aan te horen
Uit 86, dan ben je ook best oud toch?quote:
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
opa.bakkebaard heeft me gewoon een note gegeven net nu ik op weg was om geen notes meer te krijgen
Geef hem een note terug, dat zal die ouwe leren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
opa.bakkebaard heeft me gewoon een note gegeven net nu ik op weg was om geen notes meer te krijgen
hij vond het spamquote:
Gewoon stoppen met kuttopics, heb je dat niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
omdat het de 7e maand van de 12 is waardoor de kans op 27 groter is.quote:
Dit labiele hertje is nog best slimquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met kuttopics, heb je dat niet.
was ik ook mee gestopt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met kuttopics, heb je dat niet.
Ik heb lekker een positieve note gekregen laatst. That's how I roll.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik wil dat ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb lekker een positieve note gekregen laatst. That's how I roll.
quote:
wie dan?quote:
Doen ze enkel om in je broekje te kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb lekker een positieve note gekregen laatst. That's how I roll.
ok goed punt, nou geaccepteerd dan maar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
omdat het de 7e maand van de 12 is waardoor de kans op 27 groter is.
faalquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doen ze enkel om in je broekje te kopen.
Nee.quote:
quote:
en ik?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:32 schreef Faux. het volgende:
Ik heb positieve note. Maak ik nu meer kans bi dat ene meisje?
quote:
Wat moet je daar nu mee?quote:
quote:
wrm zuip jij aldoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Poepen na een nacht en dag zuipen.
"Vrouwen poepen niet"
Jawel.
Roosjes.
Waarom niet?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lag FOK! er nu net ff uit trouwens?
Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
Lag FOK! er nu net ff uit trouwens?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |