Dan waar is mijn zon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Hahah technisch gezien is het wel zomer
Dat is toch die club die niemand zich meer kan herinneren?quote:
En figuurlijk dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Waarom is het niet lekker warm dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Oh ja, is niet boeiend. Is online en dom. Okidoki.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die benieuwd is naar TS's liefdesleven.
Ik vind een meisje leuk maar ze ziet me niet staan. Help?quote:
Sneller klikken meis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef xSummergirlx het volgende:
hoe kan ik zo nou alles quotenaight1, alsjeblieft seg
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?quote:
HUILENquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vind een meisje leuk maar ze ziet me niet staan. Help?
Spam dr FoBo vol. Zal ze vast leuk vindenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE LOPEN DAN HIHIAHAHA okequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Voor altijd in het hart.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch die club die niemand zich meer kan herinneren?
Wolvenshirts helpen gegarandeerdquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Klinkert, waarom post Jan nooit meer?
Jij hebt echt leuke grapjes. :$quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE LOPEN DAN HIHIAHAHA oke
Check en check.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Gisternacht al gedaanquote:
Prima. KOM NEUKEN DAN.quote:
Ja, desondanks dat je 32 bent mag je nu direct langskomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ben je een geil sletje en ben je aanwezig?
Ik ga hierop los.quote:
Je mag me wel even aanraken hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Jij hebt echt leuke grapjes. :$
Denk ut niequote:
joepiequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken hoor.
Denken dat ik 32 ben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, desondanks dat je 32 bent mag je nu direct langskomen
Whatsapp.quote:
Dat is gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry. Jan mag niet fokken meer van mij.
Dat probleem ken ik jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whatsapp.
Ik wil iemand ff wat sturen, maar een ander persoon heeft mij ook zojuist wat gestuurd. Dus wanneer ik die ene wat wil sturen zie die andere dat ik haar bericht gelezen heb en begint ze weer aan hoofd te zeuren.
Ik kan haar niet loslatenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien iemand van je eigen leeftijd zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |