Denk ut niequote:
joepiequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken hoor.
Denken dat ik 32 ben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, desondanks dat je 32 bent mag je nu direct langskomen
Whatsapp.quote:
Dat is gemeenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry. Jan mag niet fokken meer van mij.
Dat probleem ken ik jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whatsapp.
Ik wil iemand ff wat sturen, maar een ander persoon heeft mij ook zojuist wat gestuurd. Dus wanneer ik die ene wat wil sturen zie die andere dat ik haar bericht gelezen heb en begint ze weer aan hoofd te zeuren.
Ik kan haar niet loslatenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien iemand van je eigen leeftijd zoeken?
???????????????????????????????quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik jaSoms gwn andere persoon smsen, zeggen dat whatsapp 't niet doet.
?????quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
???????????????????????????????
Die heb ik ook al veelvuldig gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik jaSoms gwn andere persoon smsen, zeggen dat whatsapp 't niet doet.
je zei ook x tegen mij dat whatsapp het niet deedquote:
Zo verraderlijk ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Whatsapp.
Ik wil iemand ff wat sturen, maar een ander persoon heeft mij ook zojuist wat gestuurd. Dus wanneer ik die ene wat wil sturen zie die andere dat ik haar bericht gelezen heb en begint ze weer aan hoofd te zeuren.
Hij lijkt op Jort Kelderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
één crybaby voor faux. Grappiger nog omdat de film waarschijnlijk ouder is dan hij.
x'Dquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Misschien geen lijm op je hand doen dan volgende x
xD
Nee toen was echtquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
je zei ook x tegen mij dat whatsapp het niet deed
??
???
wou je me gwn afschudden
??
????
Oké.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee toen was echtanders zou ik niet sms ;s
Nee.quote:
| Forum Opties | |