in b4 "Applequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb zo het nieuwe besturingssysteem van Apple geďnstalleerd, die verbeterd automatisch tekst voor me. Best naar.
Zwemmen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Hallo welke cardio is nog goed om te doen met knieblessure
Soberzo Adele.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Faux. het volgende:
Oké, het dagelijkse probleem: eerst Guus of eerst Adele?
Die waarbij je slechts een been gebruikt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Werk > Fok! ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapje. Hij heeft nu werk en gaat vroeg slapen enzo. Belachelijk he?!
Cardio helpt niet meer. Ik raad u aan om uw been af te hakken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef aight1 het volgende:
Was perfect geweest ja, maar mijn fitness heeft geen zwembad.quote:
Ook zo op iOS. Bijzonder irritant ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb zo het nieuwe besturingssysteem van Apple geďnstalleerd, die verbeterd automatisch tekst voor me. Best naar.
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Faux. het volgende:
Oké, het dagelijkse probleem: eerst Guus of eerst Adele?
High reppen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was perfect geweest ja, maar mijn fitness heeft geen zwembad.
Bisnesman.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Werk > Fok! ?
Jan, Jan, Jan. Wat is er van je geworden
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.
[..]
Gast, serieus. Werk aan je muzieksmaak, je favoriete voetbalclub, je favoriete browser en je ballen. Je bent een pussy eerste klas. Daarom wil ze je niet.
[..]
Oké.quote:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |