Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.quote:
ARME AIGHTquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.
chrome. Opgelost, alt+f4quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Safari is bazenbrowser. Behalve dat de automagische updates het niet meer doen waardoor is ouderwets moet aan F5'en
het is pas over 5,66 uur woensagochtend hoor mafkeesquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
Hallo allemaal!
Hoe is het op deze prachtige woensdag ochtend?
Hier met SpermaDonor gaat het helemaal super
quote:
Ga er maar voor klaar liggen dan, dan zal ik wat in en over je donerenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Hey SpermaDonor, doe eens sperma doneren dan.
sry dat doe ik automagischquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
Mensen die automagisch ipv automatisch zeggen
quote:
Met knieën moet je niet spotten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, tijdens 't hardlopen. Wou em er eerst uitlopen, maar toen steeds erger. Niet echt steken, eerder gewoon blokkeren in combinatie met pijn. Niet erg fijn iig.
waarom woensdag, mis ik een dag? is het nog maar woensdag!??quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
het is pas over 5,66 uur woensagochtend hoor mafkees
Chill.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga er maar voor klaar liggen dan, dan zal ik wat in en over je doneren?
Chromequote:
Ik eet mijn knie als ontbijt man, homoknie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met knieën moet je niet spotten.
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
ChromeIk ga nog liever op IE6 browsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |