quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
had hem van de week gelezen...
erg jammer dat er geen respect naar Ludo word getoond!
....ah, daaromquote:
Alleen al deze week?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is ik-heb-al-13-dagen-gewerkt-en-ik-ben-moe-yvonniaans
Bier drinken, en veul.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?
Je hebt me doorquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk interesseert me dat, dat is zelfs de reden waarom ik het hier post. Gewoon om dit te horen.
Nee dommiequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan word ik een vent. Iemand tips hoe ik een vent kan worden?
quote:
Hebben we thuis nietquote:
Mag je dat doosje van jou tegenwoordig al een huis noemen ?quote:
Is je vader wel heterosexueel of zit het in de familie?quote:
Nu begin ik te twijfelen of die 13 dagen werken je echt niet in de koude kleren zijn gaan zitten door hier serieus op te reageren of dat ik in mijn eigen val trap.quote:
We drinken gewoon thee met z'n allen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is je vader wel heterosexueel of zit het in de familie?
Alleen wanneer 30+?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:46 schreef aight1 het volgende:
Ludo, als ik een vrouw van 30+ was, zou ik je doen. Gewoon, zomaar.
Goed voor de sfeer.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
We drinken gewoon thee met z'n allen.
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.quote:
Ik ben 30- en 20+, ik zou je ook doen hoor. Gewoon, zomaar.quote:
Precies.quote:
Ieh, dirty bitch alert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja, daaronder zou ik het bij oudere mannen proberen.
Valt nog in mijn doelgroep ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben 30- en 20+, ik zou je ook doen hoor. Gewoon, zomaar.
quote:
Nooit zo geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
Meisjes van tegenwoordig vallen niet meer op jongens die thee drinken, Safari 3 gebruiken en de eerste dertig decimalen van pi uit hun hoofd weten
Laden van die knop duurt iets langer dan de restquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef SpermaDonor het volgende:
waar is dat Google +1 button gebleven in de topics?
Wat vind je het lekkerst om te eten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
[..]
Valt nog in mijn doelgroep ook.
dan is ie nu al sinds het topic open is aan het ladenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laden van die knop duurt iets langer dan de rest
Doe eens F5quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dan is ie nu al sinds het topic open is aan het laden
doe ik net en is er gewoon niet...quote:
Verdomme, volgens mij zie ik er lekker uit vandaag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zou Ludo ook doen hoor, denk ik. Gewoon, omdat Ludo.
Ik heb niet specifiek iets wat ik het lekkerste vind. Moest ik kiezen zou ik lasagne zeggen denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat vind je het lekkerst om te eten?
Nee, in de balk daaronderquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:52 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
doe ik net en is er gewoon niet...
stond toch in het rijtje van TReport en print ?
Ik weet alleen 3,141592654.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:50 schreef Faux. het volgende:
Meisjes van tegenwoordig vallen niet meer op jongens die thee drinken, Safari 3 gebruiken en de eerste dertig decimalen van pi uit hun hoofd weten
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Ik zag nu alvast dat ik ga slapen, dan heeft ze nog een kwartier om me welterusten te wensen.
ook daar nietquote:
Oh, daar hou ik niet zo heel erg van, maar voor jou zou ik het maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme, volgens mij zie ik er lekker uit vandaag.
[..]
Ik heb niet specifiek iets wat ik het lekkerste vind. Moest ik kiezen zou ik lasagne zeggen denk ik.
Faux. écht, je bent heus lief, maar als je nu elke avond zo wanhopig gaat doen, vind ik je toch iets minder lief.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Ik zag nu alvast dat ik ga slapen, dan heeft ze nog een kwartier om me welterusten te wensen.
Omdatappel natuurlijk, doe niet zo dom.quote:
Haha failquote:
3.141592653quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |