CARRIERE MAKENquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Om maar even met de bom in huis te vallen, zo'n geniaal lied![]()
Wat is mis met mij. Dit moet wel van die autocorrectie afkomstig zijn.quote:
Gast, ga slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Faux. het volgende:
Wat is het logaritme vaneigenlijk? Dus log(
)?
Appelinoquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ben ik heel raar als ik gewoon niet zo goed weet wat er mee aan moet?
quote:
Ik weet ook wel eens niet wat ik er mee aan moet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Waarmee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Pestkopquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mistral. Ofzo. Wat was het ook alweer?
Hoi.
negeren denk ik..quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem hebquote:
Nu? Vandaag? In je hele leven?quote:
Los het in stilte op.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem heb
Prima, doe dat ergens anders.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan nooit slapen als ik een onopgelost wiskundig probleem heb
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:12 schreef PiRANiA het volgende:
de latijnse naam voor vos is gewoon Vulpes Vulpes.
Hoe bizar is dat.
Hij werd tweede toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even bizar als het feit dat Charlie Chaplin in de '20 mee deed aan een look-a-like contest van zichzelf meedeed, en de finale niet eens haalde.
Jij ook al? Ik bemn al 14 dagen alleen thuisquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa genieten van een leeg huis /scary
Nee, ik heb al bier. Toch bedankt.quote:
Even aan meneer de Interwebs vragenquote:
Hij is zijn streken nog niet verleerd.quote:
Ik al bijna een week en moet er nog 10 doorkomenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik bemn al 14 dagen alleen thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |