Boek vond ik echt nice toen ik hem las (was toen 17), film vond ik wat minderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:02 schreef Mainport het volgende:
Ik ben Komt een vrouw bij de dokter aan het kijken, gebaseerd op het boek van Kluun. Nooit van gehoord... Het gaat over een man met een reclamebureau, hij werkt nooit maar is toch heel rijk; hoe doet die man dat... vraag ik mij de hele film af. Op een gegeven moment gaat hij vreemd met Anna Drijver. Allemachtig wat heeft die een kop... ze lijkt op m'n vader. Anna Drijver, ik lees dat ze maar zeven jaar ouder is dan ik, het zit niet iedereen mee in het leven, is kunstenmaker en kan door de subsidie van de heren van de thee in een kast van een appartement wonen in hartje Amsterdam. Dat lijkt me ook wel wat! Ik word later schrijver dames en heren... prachtige film trouwens, ik ben zeer benieuwd naar het boek
Het was ook niet echt super bagger, kan begrijpen dat andere mensen hem leuk vinden. Maar ik vond dit zonde van mijn tijd. Ik hou niet zo van die cliché horrorfilms die semi-grappig proberen te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Mainport het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat je een film geen cijfer mag geven als je hem niet af hebt gekeken... wat een onzin is dat, ik hoef toch ook niet een vrouw naakt te zien voordat ik kan zeggen dat ze lelijk is. Maar het is wel vreemd om een film af te zetten en dan een vier te geven... films met een twee steek je in brand? Films met een 1 geef je aan je schoonmoeder?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:57 schreef penny-wise het volgende:
Gister Transformers 3 gezien.
Mag ik 2 uur van mijn leven terug?
Dat weet je toch als je naar die film gaat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:57 schreef penny-wise het volgende:
Gister Transformers 3 gezien.
Mag ik 2 uur van mijn leven terug?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:02 schreef Mainport het volgende:
Ik ben Komt een vrouw bij de dokter aan het kijken, gebaseerd op het boek van Kluun. Nooit van gehoord... Het gaat over een man met een reclamebureau, hij werkt nooit maar is toch heel rijk; hoe doet die man dat... vraag ik mij de hele film af. Op een gegeven moment gaat hij vreemd met Anna Drijver. Allemachtig wat heeft die een kop... ze lijkt op m'n vader. Anna Drijver, ik lees dat ze maar zeven jaar ouder is dan ik, het zit niet iedereen mee in het leven, is kunstenmaker en kan door de subsidie van de heren van de thee in een kast van een appartement wonen in hartje Amsterdam. Dat lijkt me ook wel wat! Ik word later schrijver dames en heren... prachtige film trouwens, ik ben zeer benieuwd naar het boek
Nee dan bel je de regisseur op of hij helemaal van de pot is gerukt of de producent waarom ze het uberhaupt uitbrengen. Of dan flikker je alle hoezen in de winkel in de vuilnis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Mainport het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat je een film geen cijfer mag geven als je hem niet af hebt gekeken... wat een onzin is dat, ik hoef toch ook niet een vrouw naakt te zien voordat ik kan zeggen dat ze lelijk is. Maar het is wel vreemd om een film af te zetten en dan een vier te geven... films met een twee steek je in brand? Films met een 1 geef je aan je schoonmoeder?
Ik vraag mij al 15 jaar af wat er goed is aan het acteerwerk van Nic. Uren heb ik besteed aan het ontrafelen van deze mysterie. Heb mijn ego opzij gezet en alles objectief proberen te bekijken. En ben er nu eindelijk achter. Denk ik. Omdat hij overkomt als een fucking kluns "lijkt" hij echter.. Mja dat was 't..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef planethugo het volgende:
Super
[ afbeelding ]
Beetje Kickass achtig maar dan iets serieuzer. Had meer humor verwacht, er wordt wel een poging gedaan maar echt hilarisch wil het maar niet worden. Het slotstuk maakt wel wat goed incl de wtf! momenten maar al met al had ik hier meer van verwacht. Minder dan Kick Ass en ook Defendor vond ik vermakelijker. Ondanks de geschifte Ellen Paige en Kevin Bacon
6.3
Season of the Witch
[ afbeelding ]
Had er niets van verwacht maar het was ook niet zoveel. Visueel was het boven verwachting en de geschapen wereld en sfeer is ook in orde maar het verhaal is onsamenhangend en totaal niet interessant. En Nicolas Cage is deze keer een krijgen en ook nu niet overtuigend, Ron Perlman zie ik liever in Sons of Anarchy en de rest van de film ben ik alweer vergeten. En dat zegt genoeg. Door de bij vlagen redelijke actiescenes toch nog een
6.0
ach in films als the rock, con air en face/off is ie gewoon op zijn plaats. In Leaving Las Vegas is ie zeer sterk maar verder stelt het idd niet zoveel voor op een handvol kleinere films na. Het is de naam die het doet, of deed want ook Drive Angry is genadeloos geflopt terwijl die nog best gekost heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vraag mij al 15 jaar af wat er goed is aan het acteerwerk van Nic. Uren heb ik besteed aan het ontrafelen van deze mysterie. Heb mijn ego opzij gezet en alles objectief proberen te bekijken. En ben er nu eindelijk achter. Denk ik. Omdat hij overkomt als een fucking kluns "lijkt" hij echter.. Mja dat was 't..
Matchstick Men en er is ook zo´n jankfilm met Meg Ryan waar hij erg goed is. Maar Schenkstroop heeft wel een punt met dat klunzige. Als dat er niet in zit is ome Nick prut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
ach in films als the rock, con air en face/off is ie gewoon op zijn plaats. In Leaving Las Vegas is ie zeer sterk maar verder stelt het idd niet zoveel voor op een handvol kleinere films na.
Ben ik het wel mee eens, op een gegeven moment ging de film tegenvallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef planethugo het volgende:
The Kids Are All Right
[ afbeelding ]
Goed acteerwerk, origineel verhaal (lesbisch koppel met 2 donorkinderen, van dezelfde donor, komen met hun gezin in contact met die donor) maar het deed me bijzonder weinig waardoor het laatste half uur vermoeiend was. Toen had ik wel gezien. Geen slechte film maar dus niets voor mij
5.5
Hm, jammer. Het plaatje was zo veelbelovend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Gedo Senki / Tales from Earthsea
Vond dit veruit de minste Ghibli-film die ik tot nu toe heb gezien. Ik heb het gevoel dat er veel dingen ontbreken aan het verhaal, kon niet goed in de film komen.
Het kon me eigenlijk weinig schelen wat er met de hoofdpersoon ging gebeuren en het einde was ronduit verwarrend.
Veel onduidelijkheden en gebrekkig verhaal.
De muziek en animatie waren wel top en ik heb me wel vermaakt dus toch een voldoende - 5,5.
imdb: 6,5
In Adaptation vond ik 'm erg goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:01 schreef jimjim1983 het volgende:
nicolas cage is geniaal als alcoholist en junk
Wahhhhhhhhhhh, smaken verschillennnnnnnnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Lost in Translation
[ afbeelding ]
Het eerste uur heb ik me prima vermaakt maar nadat de tijd verstreek begon ik hem wel erg traag en langdradig te vinden. Er kon zeker een half uur vanaf. Er zitten verder leuke stukjes in van o.a. karaoke en een gestoorde tv-host en dit wordt prima afgewisseld met tragikomedie in het hotel. Er gebeurt niet veel bijzonders in de film want het is vooral gefocust op karakterontwikkeling. De film geeft goed de sfeer van Tokyo mee maar uiteindelijk is het toch een zwaarmoedige film die te weinig afwisseling heeft waardoor het voor mij te saai wordt.
7-
Topreview. Was het er wel mee eens. Een mooie film, maar te saai weergegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:41 schreef Roces18 het volgende:
Lost in Translation
[ afbeelding ]
Het eerste uur heb ik me prima vermaakt maar nadat de tijd verstreek begon ik hem wel erg traag en langdradig te vinden. Er kon zeker een half uur vanaf. Er zitten verder leuke stukjes in van o.a. karaoke en een gestoorde tv-host en dit wordt prima afgewisseld met tragikomedie in het hotel. Er gebeurt niet veel bijzonders in de film want het is vooral gefocust op karakterontwikkeling. De film geeft goed de sfeer van Tokyo mee maar uiteindelijk is het toch een zwaarmoedige film die te weinig afwisseling heeft waardoor het voor mij te saai wordt.
7-
ik vond em prima te pruimen eigenlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm, jammer. Het plaatje was zo veelbelovend.
Ugh ja, ik kan me nog steeds opwinden over het feit dat hier een oscarnominatie aan is gewijd. Totaal oninteressante film, waarbij het enige karakter waar je ook maar een béétje meeleven voor hebt, neer wordt gezet als klootzak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef planethugo het volgende:
The Kids Are All Right
[ afbeelding ]
Goed acteerwerk, origineel verhaal (lesbisch koppel met 2 donorkinderen, van dezelfde donor, komen met hun gezin in contact met die donor) maar het deed me bijzonder weinig waardoor het laatste half uur vermoeiend was. Toen had ik wel gezien. Geen slechte film maar dus niets voor mij
5.5
Dan moet je ook eens naar Modern Times gaan kijken. Die heeft nog wat meer humor en Paulette Goddardquote:Op zondag 31 juli 2011 11:51 schreef vinnypassy het volgende:
City Lights (1931, Charles Chaplin) [ afbeelding ]
Mijn eerste volledige stomme film, nadat ik ooit wel eens fragmentjes had gezien. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat deze film wel wat geluid heeft, omdat hij is gemaakt toen de geluidsfilm al was geïntroduceerd. Hier wordt slim gebruik van gemaakt, maar verder is het gewoon een stomme film. ik was redelijk sceptisch, maar ik moet zeggen dat City Lights me wel beviel. De afstand tussen rijk en arm, de niet verkeerde humor (die tijdens de tweede helft van de film ruimte maakt voor wat meer drama, wat de film naar mijn mening niet geheel ten goede komt) en de romance maken hier ook anno 2011 nog een zeer aardige film van. Helemaal met dat lieflijke einde.
dacht dat hier juist overwegend positieve reacties op waren maar lees nu alleen maar dat er weinig aan is. Had ik dat gisteren gewetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ugh ja, ik kan me nog steeds opwinden over het feit dat hier een oscarnominatie aan is gewijd. Totaal oninteressante film, waarbij het enige karakter waar je ook maar een béétje meeleven voor hebt, neer wordt gezet als klootzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere actie fan zal zich toch aan deze film wagen, en de rit is dan ook behoorlijk snel voorbij. Maar goed ook.
Overall 6.5 (Toch weer vanwege Statham en de mooie ruwe beelden van London).
[ Bericht 0% gewijzigd door waxmask op 03-08-2011 22:14:24 ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
Blitz gezien van de week. Vond hem best tegenvallen en de minste van Stratham tot dusver. Verhaal leende zich best voor een mooie film, maar wilde op alle punten te snel zijn waardoor karakters te oppervlakkig waren en verhaallijntjes te snel afgebroken. Erg jammer. Had het gevoel dat de regisseur er een Guy Ritchie film van wilde maken maar op vele fronten de plank totaal missloeg. Het kan helaas niet in de schaduw staan van pareltjes als Lock Stock en Snatch.Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere actie fan zal zich toch aan deze film wagen, en de rit is dan ook behoorlijk snel voorbij. Maar goed ook.
Overall 6.5 (Toch weer vanwege Stratham en de mooie ruwe beelden van London).Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij is het geniaalst in Londonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/
Zelfs die was niet slechter, maar ik ben dan ook niet zo anti Uwe Boll als de meeste filmliefhebbers. Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
In Snatch toont ie pas echt wat een goed acteur het is.
Snatch.
Wel de beste film met Statham, maar in mijn ogen niet de beste rol, al is hij erg tofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.
QFTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.
Wie? Brad Pitt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
In Snatch toont ie pas echt wat een goed acteur het is.
Snatch.
Ja ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verhaal is origineel genoeg en het heeft diezelfde horror-momenten waarbij je zegt "dude, doe dat niet" maar dan op een heel andere manier. Moeilijk te omschrijven maar het is erg leuk.
IMDB: 7.6
Ik: 8
Als je een lol-komedie-horror avond doet, moet je sowieso Shaun of the Dead en Tucker & Dale vs Evil kijken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ga aub ergens anders de omhoog gevallen eikel uithangen en vermoei ons niet met je onnozele geblaat. Als je er last van hebt, lees het dan niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef Mainport het volgende:
Kap eens met die domme slowchat... dat jullie niets te melden hebben weten we nu wel, en daar is dit topic niet voor bedoeld. Zou er maar wat strenger gemodereerd worden op jullie onnozele gesprekjes
Beter kanker jij een partij op. Lees waar dit topic over gaat idioot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders de omhoog gevallen eikel uithangen en vermoei ons niet met je onnozele geblaat. Als je er last van hebt, lees het dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |