Ugh ja, ik kan me nog steeds opwinden over het feit dat hier een oscarnominatie aan is gewijd. Totaal oninteressante film, waarbij het enige karakter waar je ook maar een béétje meeleven voor hebt, neer wordt gezet als klootzak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef planethugo het volgende:
The Kids Are All Right
[ afbeelding ]
Goed acteerwerk, origineel verhaal (lesbisch koppel met 2 donorkinderen, van dezelfde donor, komen met hun gezin in contact met die donor) maar het deed me bijzonder weinig waardoor het laatste half uur vermoeiend was. Toen had ik wel gezien. Geen slechte film maar dus niets voor mij
5.5
Dan moet je ook eens naar Modern Times gaan kijken. Die heeft nog wat meer humor en Paulette Goddardquote:Op zondag 31 juli 2011 11:51 schreef vinnypassy het volgende:
City Lights (1931, Charles Chaplin) [ afbeelding ]
Mijn eerste volledige stomme film, nadat ik ooit wel eens fragmentjes had gezien. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat deze film wel wat geluid heeft, omdat hij is gemaakt toen de geluidsfilm al was geïntroduceerd. Hier wordt slim gebruik van gemaakt, maar verder is het gewoon een stomme film. ik was redelijk sceptisch, maar ik moet zeggen dat City Lights me wel beviel. De afstand tussen rijk en arm, de niet verkeerde humor (die tijdens de tweede helft van de film ruimte maakt voor wat meer drama, wat de film naar mijn mening niet geheel ten goede komt) en de romance maken hier ook anno 2011 nog een zeer aardige film van. Helemaal met dat lieflijke einde.
dacht dat hier juist overwegend positieve reacties op waren maar lees nu alleen maar dat er weinig aan is. Had ik dat gisteren gewetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ugh ja, ik kan me nog steeds opwinden over het feit dat hier een oscarnominatie aan is gewijd. Totaal oninteressante film, waarbij het enige karakter waar je ook maar een béétje meeleven voor hebt, neer wordt gezet als klootzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere actie fan zal zich toch aan deze film wagen, en de rit is dan ook behoorlijk snel voorbij. Maar goed ook.
Overall 6.5 (Toch weer vanwege Statham en de mooie ruwe beelden van London).
[ Bericht 0% gewijzigd door waxmask op 03-08-2011 22:14:24 ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef waxmask het volgende:
Blitz gezien van de week. Vond hem best tegenvallen en de minste van Stratham tot dusver. Verhaal leende zich best voor een mooie film, maar wilde op alle punten te snel zijn waardoor karakters te oppervlakkig waren en verhaallijntjes te snel afgebroken. Erg jammer. Had het gevoel dat de regisseur er een Guy Ritchie film van wilde maken maar op vele fronten de plank totaal missloeg. Het kan helaas niet in de schaduw staan van pareltjes als Lock Stock en Snatch.Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere actie fan zal zich toch aan deze film wagen, en de rit is dan ook behoorlijk snel voorbij. Maar goed ook.
Overall 6.5 (Toch weer vanwege Stratham en de mooie ruwe beelden van London).Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij is het geniaalst in Londonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/
Zelfs die was niet slechter, maar ik ben dan ook niet zo anti Uwe Boll als de meeste filmliefhebbers. Iedereen heeft zo zijn tekortkomingen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt niet al teveel films van Statham (niet Stratham..) gezien of wel? Ik ben echt een fan, maar hij heeft me toch in wat bagger gezeten..dieptepunt:http://www.imdb.com/title/tt0460780/
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
In Snatch toont ie pas echt wat een goed acteur het is.
Snatch.
Wel de beste film met Statham, maar in mijn ogen niet de beste rol, al is hij erg tofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.
QFTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad, de beste Statham, gevolgd door Lock, Stock.
Wie? Brad Pitt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef El_Matador het volgende:
In Snatch toont ie pas echt wat een goed acteur het is.
Snatch.
Ja ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verhaal is origineel genoeg en het heeft diezelfde horror-momenten waarbij je zegt "dude, doe dat niet" maar dan op een heel andere manier. Moeilijk te omschrijven maar het is erg leuk.
IMDB: 7.6
Ik: 8
Als je een lol-komedie-horror avond doet, moet je sowieso Shaun of the Dead en Tucker & Dale vs Evil kijken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ga aub ergens anders de omhoog gevallen eikel uithangen en vermoei ons niet met je onnozele geblaat. Als je er last van hebt, lees het dan niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef Mainport het volgende:
Kap eens met die domme slowchat... dat jullie niets te melden hebben weten we nu wel, en daar is dit topic niet voor bedoeld. Zou er maar wat strenger gemodereerd worden op jullie onnozele gesprekjes
Beter kanker jij een partij op. Lees waar dit topic over gaat idioot.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders de omhoog gevallen eikel uithangen en vermoei ons niet met je onnozele geblaat. Als je er last van hebt, lees het dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |