Vooral het begin, als hij een beetje stuntelig gaat crimefighten, heeft wel wat van kick ass. Daarna niet meer zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is veel donkerder. ..Opzich qua genre komt het vrij snel overeen met een antiheld als superheld, maar daar houdt het wel op vind ik.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je dacht een soort Robin Hoofd te krijgen..daar ga je al de fout in..Zulke flauwe comedies moet je gewoon met de juiste mindset kijken en die had jij duidelijk niet. Zulke films moet je niet in je eentje met je ridderpak aan voor de pc kijken, maar gewoon gezellig met vrienden en een drankje erbij.
Ik kreeg er ook een beetje een raar gevoel bij, normaal ben je natuurlijk voor de superheld, maar nuquote:Op zondag 31 juli 2011 00:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral het begin, als hij een beetje stuntelig gaat crimefighten, heeft wel wat van kick ass. Daarna niet meer zo.
Op dit moment draait de aftitelingvan Hanna voorbij; ik was er niet kapot van, behoudens een hele lange one-shot-scene met een gevecht aan het einde, allemaal in 1 enkele take - dat was goed. En de muziek, die was ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Schenk moet eens een film top 100 posten, allemaal obscure horror-titels.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare smaak man..Ik ben gek op slashers, maar dit is echt pure film-aids
Zat 3,5 uur in de trein en had deze en Blitz op mijn telefoon staan, Blitz deed het niet goed op mn telefoon, deze wel.quote:
Waarom heb je zoiets op je telefoon staan?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Zat 3,5 uur in de trein en had deze en Blitz op mijn telefoon staan, Blitz deed het niet goed op mn telefoon, deze wel.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waarom heb je zoiets op je telefoon staan?
Eindelijk eens iemand die er ook zo over dachtquote:Op zondag 31 juli 2011 11:20 schreef Karstman het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus
[ afbeelding ]
Het gebeurt niet vaak dat ik helemaal niks met een film kan maar dit was wel zo'n geval. Wat is dit en waar moet dit in hemelsnaam heen... Ik heb het geprobeerd maar na ongeveer een uur maar afgezet.
Dankjewel voor deze uitgebreide review, nu ga ik hem zeker kijken!quote:
haha sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze uitgebreide review, nu ga ik hem zeker kijken!
Ja maar we willen graag weten wat jij er van vond. We waarderen namelijk je meningquote:Op zondag 31 juli 2011 16:00 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
haha sorrydacht dat iederee die al gezien heeft.
Ik heb Home Alone 2 eerder gezien en vond daardoor Home Alone 1 niet bijzonder om te zien, beide films zijn exact hetzelfde alhoewel ik beter Home Alone 1 als eerst kon bekijken. De humor en verhaal is hetzelfde maar het sprak mij op de een of andere manier meer aanquote:Op zondag 31 juli 2011 16:03 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar we willen graag weten wat jij er van vond. We waarderen namelijk je mening
Terugzoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:39 schreef picodealion het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar je mening over Idi i Smotri eigenlijk.
vette film is datquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
The Good, The Bad, The Weird (2008)
[ afbeelding ]
imdb: 7.4
mijn cijfer: 8.0
Het plot is vrij simpel: The Weird komt in het bezit van een schatkaart. The Bad wil de kaart en The Good is een bounty hunter die op beide jaagt. Wat volgt is een aaneenschakeling van heel mooi gefilmde actie-scenes in een fantastische setting. The Weird zorgt voor de nodige humor in een film met een behoorlijke body-count (al is het nooit echt schokkend). Ik geef hem een 8 omdat de film gewoon doet wat de trailer beloofd: Action-packed vermaak met een komische noot.
Ah ok, wist niet dat je 'm al had gepost.quote:
Die klonk erg leuk inderdaad, ga ik ook maar eens downloaden. Byung-hun Lee is tof.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:36 schreef SteveBudin het volgende:
The Good, The Bad, The Weird (2008)
[ afbeelding ]
imdb: 7.4
mijn cijfer: 8.0
Het plot is vrij simpel: The Weird komt in het bezit van een schatkaart. The Bad wil de kaart en The Good is een bounty hunter die op beide jaagt. Wat volgt is een aaneenschakeling van heel mooi gefilmde actie-scenes in een fantastische setting. The Weird zorgt voor de nodige humor in een film met een behoorlijke body-count (al is het nooit echt schokkend). Ik geef hem een 8 omdat de film gewoon doet wat de trailer beloofd: Action-packed vermaak met een komische noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet mij denken aan een tekenfilm figuur maar geen 'Kuifje'. Maar ben even vergeten welk figuur dat ook alweer was.quote:
Sommige mensen vinden dat je een film geen cijfer mag geven als je hem niet af hebt gekeken... wat een onzin is dat, ik hoef toch ook niet een vrouw naakt te zien voordat ik kan zeggen dat ze lelijk is. Maar het is wel vreemd om een film af te zetten en dan een vier te geven... films met een twee steek je in brand? Films met een 1 geef je aan je schoonmoeder?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Scream 4, niks aan, zelfde plebs als vorige delen. Slecht geacteerd, saai verhaal, na een half uur afgezet. een 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.desondanks prima mee vermaakt: 5.5
[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 02-08-2011 12:28:21 ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef planethugo het volgende:
Super
[ afbeelding ]
Beetje Kickass achtig maar dan iets serieuzer. Had meer humor verwacht, er wordt wel een poging gedaan maar echt hilarisch wil het maar niet worden. Het slotstuk maakt wel wat goed incl de wtf! momenten maar al met al had ik hier meer van verwacht. Minder dan Kick Ass en ook Defendor vond ik vermakelijker. Ondanks de geschifte Ellen Paige en Kevin Bacon
6.3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |