abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:58:14 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99721585
Op verzoek, en omdat ik jullie tips dit jaar vast weer kan gebruiken, een nieuw deel. Op 16 juli komen er weer twee Franse meisjes drie weken bij ons logeren. Om op adem te komen en aandacht bij te tanken, en om ons een punthoofd en ettelijke hartverzakkingen te bezorgen. :P

De stichting die dit voor Nederland regelt (met kinderen uit diverse Europese landen, ook ons eigen land) is Europa Kinderhulp.

Voor de volledigheid de eerdere delen, met de avonturen van vorig jaar:
Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
Twee Franse vakantiemeiden (8 jaar), deel II
Franse vakantiemeiden, Part Trois (III)
Franse vakantiemeiden, IV
Franse vakantiekinderen deel V

Dit jaar komen er één meisje van vorig jaar (L.) en een nieuw meisje (K.). Waarom Z. dit jaar niet komt, lees je hier. We houden verder goed contact met de familie en Z. zal hier altijd welkom zijn.

Nu K. dus, als tweede meisje. Acht jaar, moeder uit Guinee, geen vader in beeld, twee broertjes/zusjes. Volgens de omschrijving is ze rustig, houdt ze van dieren , eet ze geen varkensvlees (ik neem aan uit geloofsovertuiging) en slaapt ze makkelijk in. Ideaal! (Maar dit staat op alle omschrijvingen, omdat ouders anders bang zijn dat hun kind niet wordt geplaatst). Haar jongere zusje logeert bij een familie in Overijssel.

Naar K. is de kennismakingscollage al onderweg, inclusief een brief, een lijstje met Nederlandse woordjes en een kaart van Nederland met daarop onze woonplaats én Terschelling aangegeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als vorig jaar ben ik een welkomspakketje aan het maken. Rugzakjes deze keer:


Die komen vast goed van pas, want ze gaan een paar dagen overdag op pad met een groep kinderen en we gaan met zijn vieren een kleine week naar Terschelling (fietsen, banjeren, schelpen zoeken en met ongetwijfeld als hoogtepunt: de veerboot). Vorig jaar was een dagje Schiermonnikoog al een groot succes, vandaar dat we hebben besloten tot een Wadden-mini-vakantie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hun' kamer in huis is sinds vorig jaar wel wat ontprinsest, maar hopelijk kunnen de ladies ermee leven:


Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden.

Ik heb nog heel veel knutselspullen, speelgoed, spelletjes en puzzels van vorig jaar (dankzij gulle giften o.a. van FOK!kers), dus we zijn er eigenlijk gewoon wel klaar voor! w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:03:15 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99721832
Die HEL-beschrijving is heel herkenbaar... Vooral schreeuwende ouders, en dan later janken dat kinderen van anderen (want NOOIT die van henzelf :')) zoveel schreeuwen naar elkaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:04:57 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99721936
Terugblik op vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99722215
:D die laatste foto _O_
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:11:42 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99722286
Je hebt dr echt eentje die vliegt O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99722580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt dr echt eentje die vliegt O+
Supergirl O+.

  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2011 @ 21:29:05 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99723287
Die foto :D Een echte stuiterbal heb je _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:43:33 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Die foto :D Een echte stuiterbal heb je _O-
Als je haar album van vorig jaar zou zien, dan zie je prachtige omgevingen met op de voorgrond steeds een vage streep. Dat andere meisje had ongeveer dezelfde foto's, maar daar zag je steeds een liefelijk lachend meisje in diezelfde settings. :')

En als je tegen L. zegt dat ze stil moet staan, trekt ze zo'n verkrampt gezicht op de foto, dat iedereen zou denken dat we haar stiekem knijpen. Dus die durf ik niet in haar album te plakken. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2011 @ 22:01:11 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99725156
Dan maar een keer een foto maken als ze slaapt :z En hopen dat ze dan niet net omdraait :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99725679
Ik heb een tijdje meegelezen nu en ik wilde even zeggen dat jij zoo leuk kunt schrijven! Die meisjes hebben echt een toptijd daar bij jou volgens mij ;)!
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:16:44 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99726142
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:34:56 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99727231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk. :@
Ja hè? :D

Maar de andere kant van de medaille is:

Als ik ze om negen uur naar bed dirigeer (zonder protest) en zeg dat ze nog best mogen lezen in bed, of puzzeltjes maken in hun vakantieboek, ik na een kwartier zie dat ze zelf het licht uit hebben gedaan en het stil is. Wat dat betreft hebben we enorm geluk met die twee.

Ik bedacht me vandaag dat mijn grote Ik-Doe-Dit-Nooit-Meer-dip, zo rond een uur of vier 's middags is. Dan wil ik eigenlijk even de boel stil kunnen zetten. En dat ligt niet aan die meiden, want die zijn hartstikke lief. Maar als lease-ouder is het lastig om je tijdelijke aanstelling ietwat van je af te zetten op de momenten dat dat best zou kunnen. Ik blijf toch alert, slaap ook lichter (Arty ook) en moet een bladzijde van een boek twee keer lezen omdat ik toch stiekem oplet of er niet eentje van de trap af klettert.
In de namiddag komt er dan zo'n moment dat ik heel erg graag even terug zou willen naar het middelpunt van het universum dat ik 49 weken per jaar zelf ben. w/

Maar daarna gaat het ook wel weer en het is niet het einde van de wereld, deze drie weken. En uit mijn comfort zone te moeten treden is natuurlijk ook reuze leerzaam. Hou ik mezelf dan voor. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99727437
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven :r ' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is. :)
pi_99727480
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:41:33 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99727627
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!

Maar misschien ben ik raar hoor. :@ enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:44:28 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99727808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven :r ' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is. :)
:Y Ik denk dat dat heel goed te vergelijken is.
Blij dat jij het herkent, trouwens.

Ik vind (en vond, vorig jaar) dit het lastigste aan het hele project: het 24/7-gevoel. Ik zie dat Nederlandse ouders die meedoen, dat 'probleem' niet hebben. Het vakantiekind valt gewoon in hun dagelijkse gezinsritme. Voor ons is het de wereld op zijn kop.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99728127
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op ):O
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:50:58 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99728255
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
Dank je wel conleche, dat vind ik leuk om te horen. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!

Maar misschien ben ik raar hoor. :@ enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Dat laatste denk ik wel. Maar ik denk ook: als de Vier-Uur-Cup-A-Soup-Dip bij eigen kinderen ook maar op tien procent zou zitten van wat ik ervaar... dan nog heb ik eeuwig bewondering voor ouders. Of verbijstering, dat is wellicht een beter woord. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:04:16 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99729046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op ):O
Ja zoiets zal het zijn inderdaad.

En dat ik het ongelooflijk moedig blijf vinden dat de ouders van de meisjes hun bloedjes zo maar aan ons toevertrouwen. En ons nog bedanken ook, met meegebrachte cadeaus en met dankbare brieven in de koffer. Dat vind ik enorm indrukwekkend en dat maakt het misschien ook wel wat 'zwaar'.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99729122
Ja joh kinderen vergelijken met poesjes :{w :P

Maar het is ook ongelofelijk moedig :o Ik zou het nooit gedurfd hebben.
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:06:38 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99729161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja joh kinderen vergelijken met poesjes :{w :P
:D
quote:
Maar het is ook ongelofelijk moedig :o Ik zou het nooit gedurfd hebben.
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99730241
Ik zit de laatste updates te lezen terwijl er twee kleine meisjes in mijn bed slapen. Niet de mijne dus, maar de 2 nichtjes die voor de allereerste keer bij Tante Cat komen logeren (eerder vonden ze het té spannend). En ook al hyper ik tegen hen dat we het *O* gezehellig *O* gaan *O* mahakennn *O* , stiekem ben/was ik misschien wel zenuwachtiger dan hen. :@

Zoooo herkenbaar, ik zit ook met een half oor te luisteren of ik niks de trap af hoor komen en als ik straks ga slapen op de logeerkamer (met de deuren open) dan slaap ik half zo vast als normaal.
En dat is prima voor een nachtje en morgen gaan we naar opa en oma en dan de hele dag naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zodat ik niet alleen de verantwoording heb, maar wat zal ik blij zijn als ik die schatjes weer bij hun ouders kan afleveren. Ik entertain ze met alle liefde, maar ik drop ze met net zoveel liefde zodat ik weer mijn eigen dingen kan doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99730276
Ow, en kinderen 3 weken opvangen... volgens mij zouden ze na een week opvang voor mij moeten regelen. _O- Ik houd het wel bij katten en gehandicapten. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:56:13 #24
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_99731715
Is er al een fanclub van Duderinnetje en haar schrijfstijl?
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:58:23 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99731802
ja, hier toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 04:21:58 #26
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_99737452
Ja da's waar... Duderinnetje m'n complimenten dan weer!
pi_99739735
Hehe dat 4 uur instortmoment klinkt bekend, en dan heb ik (nu nog) maar 1 dreumesje rondlopen. Je weet dat de overtreffende trap van moe moeder is?
Ik kan me zo voorstellen dat het extra hard aankomt als je het niet gewend bent en dan ineens 2 stuiterballen hebt om voor te zorgen.

Indoorspeeldingen zijn trouwens wel te doen wanneer het rustig is en dan niet langer dan 1,5 uur. Het tokkiegehalte is vrij hoog, maar t.n.t. kan ik me er wel redelijk voor afsluiten (zolang Dylano en Shanaya maar niet mijn kleintje omver lopen }:| ). Ergens zijn de tokkies ook best vermakelijk. Op een New Kids Turbo manier :+
pi_99740782
oh, indoorspeelellende! tsjek. ik neem gewoon de papa mee en installeer mezelf aan tafel met een boek en wens papa veel succes :P

meeten via fok is ook leuk :Y
maar mooi niet dat ik in mijn eentje ga met juffie stuiterbal en meneertje meppen-is-tof in mijn kielzog :N ik kijk wel uit!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99741828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef Livra het volgende:
Is er al een fanclub van Duderinnetje en haar schrijfstijl?
Ik vond ook al dat ze haar teksten in column-vorm naar een tijdschrift zou kunnen sturen.
Zeer publicabel.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:42:11 #30
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99742644
Ik ben paat jaar terug mregeweest naar indoorspeelparaijs; mams zat lekker aan de kant mooi te zijn en ik zat met 7 kleuters in het speelparadijs lekker klimmen, klauteren en springen op de trampoline.

Mijn man zegt ook steeds dat hrt voor mij grweldig is dat we nu een zoon hebben, kan ik straks weer lekker met alles meedoen. Ergns schijnt t kind in mij nooit vertrokken te zijn..... Ik heb ook tot mn 20e verstoppertje gedaan met mn buurkinderen..... Daarna ging ik verhuizen ;)

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een hel is.

En ja hier ook fan vna Duderinnetje haat schrijfstijl!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99746560
Mijn vriend, die toch een enthousiaste vader van 3 kinderen is, noemt alle plekken waar teveel schreeuwende kinderen bij elkaar komen de Hel. Bijvoorbeeld een pizzeria in de buurt. Zijn dochter vraagt dan argeloos: wanneer gaan we weer bij de Hel eten?

Kortom, het is gewoon heel herkenbaar.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:16:48 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99748807
Haha mooie mane.
Zo noemt echt iedereen hier de snackbar "Friture de Kutkerel" vanwege de leuke eigenaar.
Zelfs de kleinste kindjes.
Dus kom je je buurjochie van 3 tegen op het plein, vraag je waar zijn mama is, dan is het echt doodnormaal dat zo een kindje dan met een big smile zegt "oooooh bij de Kutkerel" :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2011 @ 20:56:56 #33
22592 crew  Ole
pi_99766571
Vriendin van me heeft binnenkort haar tweeling kleinzonen van tien op bezoek. De armbandjes zijn al hele handige tip!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99766937
Ik heb vandaag in het kinderspeelparadijs gezeten. En kon de mensen uit Dudes omschrijving precies eruit halen. _O- Hallo medebezoekers, ik was die gniffelende dame. :@ _O-

En ontopic: hoe is het met de stuiterballen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99768683
Ik heb vandaag koekjes gebakken met een lieve meid van 10.
En Dude ik ben gesloopt. Je moet alsmaar praten! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:16:55 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99774302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag in het kinderspeelparadijs gezeten. En kon de mensen uit Dudes omschrijving precies eruit halen. _O- Hallo medebezoekers, ik was die gniffelende dame. :@ _O-

En ontopic: hoe is het met de stuiterballen?
Heel goed! Ze zijn helemaal in hun element. Ook heel open en makkelijk naar ons toe. We boffen vreselijk, maar dat wisten jullie al. Twee leuke gekkies!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag koekjes gebakken met een lieve meid van 10.
En Dude ik ben gesloopt. Je moet alsmaar praten! :+
Nou, ik zal opbiechten hoe de dag hier vandaag verliep (al jullie lof over 'Dude die zulke leuke dingen met ze doet', kan in de ijskast :D ):

Linea recta vanaf de ontbijttafel de bank op, film aan, op repeat, af en toe limonade en meloen in de bekkies gestopt en pas om een uur of 13 zijn ze uit hun nachtponnen gestapt. :@ Ik heb de ochtend douchend, tuttend en studerend in de zon doorgebracht O+ .

Ze kijken gerust vijf keer Toy Story achter elkaar en dan nog liggen ze de hele tijd in een deuk samen of zitten ze op het puntje van hun stoel. Dat is toch echt in het moment leven hè, dat iets steeds maar weer opnieuw hilarisch of heel spannend kan zijn.

Dus krakkemieke, mocht je dat meisje eens wat langer over de vloer krijgen: huur een paar films en je kan lekker een maskertje nemen en je teennagels lakken. O+ *O*

Vanmiddag gingen we zoals gezegd naar Arty's werk en dat was, net als vorig jaar, weer een succes. Op de zestiende verdieping over Groningen uitkijken, bomen die ín het gebouw groeien en met de lift héél snel op en neer zoeven. En het allermooiste: een speciaal pasje krijgen om naar binnen te mogen. Een beetje uitverkoren zijn, omdat heus niet iedereen dat mag.

Daarna liepen we even door naar mijn sporttrainer, die volgende week een activiteitenweek voor kinderen organiseert, waarvoor ik ze heb ingeschreven. Ik wilde ze al vast even kennis laten maken. Dat vonden ze gaaf! Binnen no time hingen ze in de apparaten, stonden ze luid puffend gwichten te heffen en bleek een apparaat voor de bovenbenen ook prima dienst te kunnen doen om je armen te trainen, als je er maar op de kop in hing en een kwart slag draaide! Allemaal nieuw uitgevonden oefeningen voor mijn trainer, wat een geluk! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99774653
Hebben ze al een beetje zin in volgende week? Wat vinden ze ervan? En spreekt je trainer, of iemand anders daar, een beetje Frans?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:36:19 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99775368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Naamah het volgende:
Hebben ze al een beetje zin in volgende week? Wat vinden ze ervan? En spreekt je trainer, of iemand anders daar, een beetje Frans?
Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.
Hij heeft er speciaal voor gezorgd dat er een paar mensen bij zijn die tenminste íets Frans spreken. En ik leer de meisjes nu hoe je dingen kan zeggen door ze uit te beelden. Als ze zeggen dat ze dorst hebben, zeg ik: hoe zou je dat met je handen kunnen vragen? Zo hebben we intussen al een heel oeuvre aan universele gebaren. Dat vinden ze heel erg leuk. Het ontsluit natuurlijk ook een beetje een vreemde wereld voor hen.

Mochten ze het volgende week tóch niet leuk vinden, dan hou ik ze gewoon thuis hoor. Niets moet. Maar ik verwacht dat ze zich wel erg zullen vermaken.

Voor mij is het eerlijk gezegd een fijn vooruitzicht dat ik overdag mijn handen een beetje vrij heb voor wat klusjes die ik nog wil doen. En dan gaan we de week erná lekker met zijn vieren op mini-vakantie.

Overigens hebben ze vanavond voor het eerst naar huis gebeld. Geen drama's (bijvoorbeeld acute heimwee), blije moeders, vrolijke meisjes en voor ons fijn om ook de moeders weer even gesproken te hebben. Ik vind het fijn dat er onmiddellijk een band ontstaat. De ene moeder ken ik natuurlijk al redelijk goed, en ook met de moeder van K. is het eerste contact heel plezierig. Dan merk je ook wat de stichting steeds zegt: je gaat niet alleen een band aan met een kind, maar met een heel gezin.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:04:03 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99779575
Tussen de schuideuren (gisteren opgenomen):


Op naar morgen (l'anniversaire'). :W
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:06:22 #40
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_99779658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de schuideuren (gisteren opgenomen):
[ link | afbeelding ]

Op naar morgen (l'anniversaire'). :W
woah wat een energie O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:09:23 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99779771
Oh ja, alvast gefeliciteerd met jullie jubileum. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99783268
Och erme, soms word ik zo week van binnen van dit topic. Soms kan ik allemaal een beetje (boel :')) last hebben van Weltschmerz en denken dat de wereld heus een Hele Nare Plek is. En dan lees ik dit soort topics en dat zet alles dan weer in het juiste perspectief *O*

Dus hierbij nomineer ik Dude en Arty voor de AWS-award 2011 *O* Stemmen met de rode knop!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juli 2011 @ 07:53:05 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99783544
Gefeliciteerd met jullie anniversaire ^)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:55:39 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99784242
*O* O+ Superbon Anniversaire O+ *O*
Dude & Arty , maak dr een leuk feestje van met die twee :D
Overtref die pannekoekenboot *O*

Dat filmpje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 22-07-2011 09:36:26 ]
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99787214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.
Hij heeft er speciaal voor gezorgd dat er een paar mensen bij zijn die tenminste íets Frans spreken. En ik leer de meisjes nu hoe je dingen kan zeggen door ze uit te beelden. Als ze zeggen dat ze dorst hebben, zeg ik: hoe zou je dat met je handen kunnen vragen? Zo hebben we intussen al een heel oeuvre aan universele gebaren. Dat vinden ze heel erg leuk. Het ontsluit natuurlijk ook een beetje een vreemde wereld voor hen.

Mochten ze het volgende week tóch niet leuk vinden, dan hou ik ze gewoon thuis hoor. Niets moet. Maar ik verwacht dat ze zich wel erg zullen vermaken.

Voor mij is het eerlijk gezegd een fijn vooruitzicht dat ik overdag mijn handen een beetje vrij heb voor wat klusjes die ik nog wil doen. En dan gaan we de week erná lekker met zijn vieren op mini-vakantie.

Overigens hebben ze vanavond voor het eerst naar huis gebeld. Geen drama's (bijvoorbeeld acute heimwee), blije moeders, vrolijke meisjes en voor ons fijn om ook de moeders weer even gesproken te hebben. Ik vind het fijn dat er onmiddellijk een band ontstaat. De ene moeder ken ik natuurlijk al redelijk goed, en ook met de moeder van K. is het eerste contact heel plezierig. Dan merk je ook wat de stichting steeds zegt: je gaat niet alleen een band aan met een kind, maar met een heel gezin.
Leuk! Klinkt goed!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_99787288
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe ! *O* *O* *O*
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?

Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd ! w/
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:02 #47
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99788235
* twentemeisje komt ff uit lurkstand

Dat filmpje :D. Wat een tomeloze energie! _O-

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:19:43 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99789537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 06:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och erme, soms word ik zo week van binnen van dit topic. Soms kan ik allemaal een beetje (boel :')) last hebben van Weltschmerz en denken dat de wereld heus een Hele Nare Plek is. En dan lees ik dit soort topics en dat zet alles dan weer in het juiste perspectief *O*

Dus hierbij nomineer ik Dude en Arty voor de AWS-award 2011 *O* Stemmen met de rode knop!
Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 22-07-2011 12:26:35 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99789576
Gefeliciteerd Dude en Arty! *O*
Maar ik vind koekjes bakken toch leuker dan nagels lakken! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:26:06 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99789706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]

Dat filmpje :D. Wat een tomeloze energie! _O-

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
Goed om te horen! Ze zitten te springen on nieuwe gastouders!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99789835
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)
Nee maar het zijn juist kleine onverschilligheden die de WS veroorzaken. En "kleine" verschilligheden als deze bieden een mooi tegenwicht :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:34:01 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99791945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef AnneX het volgende:
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe ! *O* *O* *O*
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?

Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd ! w/
Ja, rappen en dansen (denk ik :D ).
Gelukkig stuitert ze niet de hele dag hoor. Ze is muisstil als ze film kijkt of slaapt. En beide doet ze veel en graag. :P

Vandaag krijgen ze de laatste kettinkjes van Annexuu. Kunnen ze vanavond geheel behangen met Etos-bandjes au restaurant. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:49:46 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792616
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99792646
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:06 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792709
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
hint: klik op de foto.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:41 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99792728
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
Nee, ik vermoed dat het feest losbarst als hun favoriete mens ever weer thuis is (Arty). :D

Ze hebben al wel hun feestkleding uitgezocht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99792886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

hint: klik op de foto.
:'). Maar heeeel tof O+. En ik versta er werkelijk waar geen bal van.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99803974
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-07-2011 17:34:04 ]
pi_99804023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
pi_99813249
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:58:59 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99819759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
Ja, dat is waar ook, jij hebt er ook ervaring mee. Leuk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je stiekem op Franse les, Bluezz? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
Hè get, ik moet er niet aan denken, een pretpark in het hoogseizoen. :%
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99819895
Ah. Ze is weer online. *wacht met spanning op het verhaal van vandaag*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:13:57 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99820743
Dat komt morgen Anne!

Ik moet even bijkomen van Yankee Doodle :')
En even ontFransen. Ze liggen net pas op bed.

Morgen verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99821711
Yankee Doodle als jubileumrestaurant. Dat had je 2 jaar terug nooit geloofd *)

Nog gefeliciteerd beiden :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Milf vrijdag 22 juli 2011 @ 23:33:49 #65
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99821773
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!


En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:54:22 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99827069
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!


En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
Dank je wel nikky en Isa! :* -terug.

Wij slapen nog steeds niet. :@ Weekend-modus, dus ik zal maar vast het verslag geven van vandaag.

Het is natuuerlijk toch een beetje onhandig, qua timing. Je zal maar trouwen en de jaren daarna twee Franse kanonskogels te logeren hebben op je trouwdag. Dan sta je als rechtgeaarde culinaire snob wel even te kijken. Niks geen amuse op het zomerse terras van De Librije en schrijf de champoppel van Oud Sluis ook maar op je buik. Nee, het moet 'kindvriendelijk'.

Kindvriendelijk is een ander woord voor ‘sluit een aantal warmhoudplaten aan op het elektriciteitsnet, donder daar een hoop frieten en kipnuggets op, hang een omgekeerde Amerikaanse taxi aan je plafond steek je middelvinger op naar de ouders die erin trappen.

Toegegeven: De Franse meiden vonden het daadwerkelijk fun, in het ‘American Fun Restaurant Yankee Doodle’. Er was onbeperkt softijs en ze konden slagroom tappen tot het over hun onderarmen liep. Achterin het ‘restaurant’ was een speelafdeling. Daar probeerde een echt hele lieve ‘nanny’ (zo genoemd door het restaurant) de kinderen zowel te schminken, als te helpen met kapotte spelletjes, als schoon te poetsen na een kotsbeurt door te veel ijs en frikandellen.

Dat klinkt nu allemaal wel ontzettend fun for kids, maar laten we niet vergeten dat het onze trouwdag was. Wij hadden verdorie ook recht op een verzetje, dientengevolge. Gelukkig beloofde de website van Yankee Doodle ons een ‘Caribbean Night’, met cocktails tot het ochtendgloren (oké, dat ochtendgloren maakte ik er zelf een beetje van), opzwepende muziek, sissende stukken vlees op de BBQ en exotisch fruit na.
Yankee Doodle himself bleek ‘Caribbean’ te interpreteren als: Heel hard het nummer ‘Sex On The Beach’ (C’est quoi? ‘Sex au bidet?’) draaien en… friet op een warmhoudplaat donderen. Très exotique.

Gelukkig maakten de meiden het wel tot een echt feest. We kregen een cadeau dat één van de moeders, met voorkennis kennelijk, speciaal had meegegeven voor vanavond. Een pracht van een gipsen beeld van Romeo & Julliet (nee ja nee het is natuurlijk niet heel mooi, maar dat geeft niets ;) ) en de leukste mens van Nederland had een cadeau voor mij gekocht dat de meiden ook aan me mochten geven. (Het betreft een pistool met een bloem erin, dat je op kan hangen aan de muur, en het is van een ontwerper en ik wil het al vijf jaar hebben – maar dat voert iets te ver voor hier en het klinkt veel weirder dan het is. ;) )

In de Yankee Doohell kwamen we een verre (verre, verre, verre) kennis tegen. Hij was met zijn hele gezin (en naar het scheen de buren uit het indoorkinderparadijs) neergestreken op de warmhoudplaat. Hij kon het niet laten te informeren naar het wonderlijke samenstel van ons gezelschap. Kort legden we hem uit dat de kinderen via een stichting naar Nederland kwamen en dat ze drie weken bleven.
Epische vraag: “Moet je nog iets betalen voor die kinderen, of krijg je ze gratis mee?
Tijdens de autorit naar huis hebben Arty en ik daar allerlei hilarische antwoorden op verzonnen, maar helaas verslikten we ons op het moment suprême in een slap frietje.

Thuisgekomen moesten we op de bank gaan zitten voor een speciale anniversaire-voorstelling. Maar vrijwel onmiddellijk ontstond er achter de coulissen veel tumult, was er crisisoverleg, en kwam ten slotte de mededeling dat het geheel jammerlijk moest worden afgelast. De acteurs kozen voor kwaliteit en die konden ze naar eigen zeggen op dit moment nog niet voldoende waarborgen (‘We hebben nog maar zes keer kunnen oefenen voor een optreden, dat wel zevenentwintig keer oefenen vraagt’).
En Wilders maar zeuren over het arbeidsethos van onze culturele sector.

Op naar de drie jaar!



[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2011 03:07:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:12:14 #67
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99827221
Ik zie daar weer een meesterlijke pose van de blonde hihi.

Leuk verhaal Duderinnetje, heerlijk om te lezen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 08:59:13 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99829443
Kortom, een geslaagde avond uit op je trouwdag ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99832233
Geweldige verslag weer O+
En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:39:06 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99833965
Ik weet nu eindelijk waar ik in september onze trouwdag ga vieren. Had daar zelf nooit opgekomen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99834353
:D O+ heerlijk verhaal weer. En nog van harte en zo ;) :*
pi_99834425
:D
Die blonde stuiterbal staat ook nooit stil op een foto he?
Oh behalve bij Arty's werk toen ze een monument nadeed.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:06:26 #73
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99834827
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:27:10 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99841288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
Nee hij vroeg echt of we voor ze betaald hadden. Arty reageerde nog een beetje verbaasd met 'Eh nee, het kost je alleen het onderhoud'. :D

O en ik hou me warm aanbevolen voor kindvriendelijke trouwdagtips voor volgend jaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:11:33 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99843347
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Confidence through competence
pi_99844077
Dat restaurant lijkt me verschrikkelijk! :D . Maar het levert wel weer een leuk verhaal op. Van harte met jullie trouwdag.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:45:05 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99844613
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:00:05 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99852346
Gefeliciteerd met jullie trouwdag! mijn gut-feeling over jankie dudehel klopt dus. :+ van dezelfde eigenaren was er ook een schitzelparadijs genaamd Jodellowina. :')

Wij zijn voor onze 5e trouwdag naar het Dolfinarium geweest.O+ da's héél tof.

Betalen voor kinderen? alleen statiegeld! :9
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:29:03 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99853716
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:33:41 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99853937
Welnee joh, da's vast ook zo'n garantie tot aan de deur organisatie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:42:19 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99854388
Zal wel weer ja. Geen Bovag natuurlijk :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:07:15 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858174
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Zo'n tekeningetje met waar de beschadigingen zitten, zou soms wel handig zijn. ;)

Buuf, Jodellowina?? :D _O- Oh, zeg me dat het nog bestaat en ik erheen kan! *O* :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:08:36 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99858228
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:21:33 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
Jodellowina.
Dat zou zo een boek van Grunberg kunnen zijn.

Ik had het graag bezocht op onze derde trouwdag.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:25:20 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99859037
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:47:48 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99860179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
Maak me gék! :'(

Jongens en wat is het verschrikkelijk somber weer. Vandaag hebben we ons gevieren begraven onder een plaid op de bank, en hebben we ranja gedronken en films gekeken. Morgen willen we er écht uit, dus gaan we het Sprookjesbos in Zuidlaren maar eens verkennen. Er schijnt voldoende binnen-vermaak te zijn.

De weersvoorspellingen zeggen dat het niet bijster gaat opknappen meer, de komende twee weken. Dit is de belabberdste zomer die ik me kan heugen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:07:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:57:27 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99860577
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 juli 2011 @ 00:08:46 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861047
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Ik serveer ze al soep als het rond een uur of vier donker wordt in huis. Vorig jaar zaten ze dan in de tuin vrolijk aan de watermeloen. Misschien morgen ook maar warme chocomelk invoeren. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 juli 2011 @ 00:16:42 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99861371
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99861491
wat een leuke verhalen! :D
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zondag 24 juli 2011 @ 00:23:11 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99861670
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 24 juli 2011 @ 00:30:48 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861974
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
Ik ga niet met ze zwemmen. Ik haal limonade, ik overleef speelhellen, ik eet drie weken géén vindaloo en ik poets eidooier uit de eetkamerstoelen. Maar zwemmen doe ik niet. Zeker niet in zogenoemde 'tropische zwemparadijzen', die zelden erg tropisch zijn. Ze stinken naar patat en chloor. En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft. En dan wil ik de poep- en plasfactor niet eens noemen eigenlijk.

Ze hebben beiden trouwens geen zwemdiploma, boor. Dat is in Frankrijk ook geen school-ding. De kinderen leren het al dan niet van anderen.
L. kan volgens haar moeder voldoende zwemmen.
K. zegt zelf absoluut bandjes om haar armen nodig te hebben, Die heb ik in huis, overigens dankzij een lieve FOK!ker vorig jaar.

Voor volgende week woensdag staat wel zwemmen op het programma in de activiteitenweek. Dat zou dan in een buitenbad zijn, dus we moeten even afwachten wat het weer doet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 24 juli 2011 @ 00:33:44 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99862089
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.


Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.


Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:47:43 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juli 2011 @ 09:34:03 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99868475
Speeltuin doet het altijd goed hoor. Zeker met trampolines, echt iets voor je stuiterbal *O*

Vergeet Irving niet ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99868488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
_O- Echt hilarisch. :D

Succes in het Sprookjeshofgebeuren. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_99868543
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft.


_O-

Ik hoop dat het snel wat droger weer wordt Dude!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99868718
Toen wij bij Sprookjeshof waren, waren er genoeg kinderen rond die leeftijd.
Binnen gedeelte is altijd handig!
  zondag 24 juli 2011 @ 10:27:54 #98
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_99869233
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Wie dit leest is gek
  zondag 24 juli 2011 @ 11:02:57 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99869864
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.


Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.


Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?
ja dat is wel degene die ik bedoel :D en op de prins op het witte paard met zijnsprookjeswonderlans moeten ze maar even wachten ja. :o blijkbaar hebben wij de indoorhel vanwege peuters gewoon genegeerd! maar ik schrijf m op, voor als het blíjft regenen }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 24 juli 2011 @ 12:06:28 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99871296
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Dat is wel een goeie zeg!
Ik onthou 'm. Voor vandaag houden we het even op de wonderlans, maar Oranjestad is een zeer welkome tip. dank je wel!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99871405
De wonderLANS?

Heet dat nu echt de wonderLANS?

:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 24 juli 2011 @ 12:14:33 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99871498
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
De wonderLANS?

Heet dat nu echt de wonderLANS?

:o
Nee, dat maakt buuf er weer van met haar diry mind en voor straf houwen we 'm d'r in natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99871597
Aaaaah ok gelukkig maar! iGhigghihiihgih.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 24 juli 2011 @ 12:24:00 #104
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99871799
ja sorry. ;(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator / Miss SHO zondag 24 juli 2011 @ 12:34:32 #105
22592 crew  Ole
pi_99872101
Ik dacht ook al :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 24 juli 2011 @ 18:55:55 #106
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99887485
Buuf! Gaan hoor, met je jongens! Die sprookjeslans is echt heel leuk! In elk geval de binnen-dingen, want iets anders konden wij natuurlijk niet doen door het weer.
Hartstikke stoere glijbanen, een schietspel, iets met waterpistiolen en een bal, mooie apenkooi, coole trampolines etc.

Arty heeft het eerste kwartier na binnenkomst louter ondefinieerbare geluiden voortgebracht. Zijn spraakcentrum was van de schrik verlamd. Hij had gedacht dat ik een beetje had overdreven, laatst, over de Apenkooi. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:10:37 #107
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99888038
Je weet het ook wel te brengen hè. O+
Het moet nog wel een paar weekjes doorregenen hoor, voordat ik me tot zoiets laat verleiden.

Alleen die sprookjeslans :9~ ..*twijfel*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:31:14 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99888856
Even wat mislukte kiekjes (want bewogen... goh :') ) die hun gezichtjes niet te duidelijk laten zien:





Arty zet ze zo blauwe pannenkoeken voor en ik hoop daarna redelijk rustig Zomergasten te kunnen gaan kijken. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99890916
Maar wat is er anders aan dit ? Is dit ook niet een Helletje op zich?

Leuke foto's :D
  Moderator / Miss SHO zondag 24 juli 2011 @ 21:05:36 #110
22592 crew  Ole
pi_99893832
Geen ballenbak?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99893853
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:05 schreef Ole het volgende:
Geen ballenbak?
Ballenbakken zijn erg vieze dingen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99894078
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Maar wat is er anders aan dit ? Is dit ook niet een Helletje op zich?

Leuke foto's :D
+1. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 22:49:34 #113
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99899918
Volgens mij kan je van de blonde daar binnen uberhaupt geen scherpe foto hebben gemaakt hihi.

Leuke foto's
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99901732
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:49 schreef J-net het volgende:
Volgens mij kan je van de blonde daar binnen uberhaupt geen scherpe foto hebben gemaakt hihi.

Leuke foto's
Volgens mij kan je van die blonde geen scherpe foto maken. Punt. :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 24 juli 2011 @ 23:44:55 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99902471
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Maar wat is er anders aan dit ? Is dit ook niet een Helletje op zich?

Leuke foto's :D
- Er waren iets minder tokkies. :@
- Arty was bij me (gedeelde smart) O+
- Geen verjaarsfeestjes waarbij de daarvoor betalende ouder recht dacht te hebben op alle tafels en alle speeltoestellen. "Dyenne viert haar verjaardag, dus wil ze nu met al haar vriendinnetjes op de glijbaan."

Maar zoals gezegd: Arty bleef er bijna in, na binnenkomst. Dus wat er anders aan was, is dat ík in elk geval mijn borst al had natgemaakt.

Stond wel tegenover dat het er, door alle natte jassen, naar hond stonk. Maar goed, niets dat de geur van vette friet niet kan oplossen natuurlijk. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99903567
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:


Stond wel tegenover dat het er, door alle natte jassen, naar hond stonk. Maar goed, niets dat de geur van vette friet niet kan oplossen natuurlijk. :9
En zompige bitterballen. [ervaring] :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99904142
Was Dyenne er ook :o En Destiny en Hope en Shereidison? Dan was Djamiela er ook met haar nichtje Precious O+
  maandag 25 juli 2011 @ 00:34:54 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99904467
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Was Dyenne er ook :o En Destiny en Hope en Shereidison? Dan was Djamiela er ook met haar nichtje Precious O+
Djamiella Hoope II was wel aanwezig in Kardinge, vermoed ik. Gelukkig zag ik vanmiddag gewoon een 'Johan' langskomen. Zou het dan toch nog goedkomen allemaal?

De wildebrassen na thuiskomst:
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 00:38:30 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99904611
Daarna nog pannenkoeken bakken met Arty, die gekleurde pannenkoeken maakt!

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99904698
Krijg altijd weer een glimlach van dit topic. Keep it up. :).
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:44:38 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99904843
En dan maakt zo'n man dus gewoon een rode pannenkoek voor je hè, als je daarom vraagt?

/ got to love him!

Snobs have more fun!
KLIK!
  Milf maandag 25 juli 2011 @ 00:56:31 #122
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99905272
Prachtig!


Vooral de reactie van Arty op de Apekooi

_O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_99910540
Geweldig!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_99917991
Sylvia Witteman beschijft vandaag in haar column in de Volkskrant de Hel van een dagje Duinrell. Er is echt sprake van gedeelde smart. *; .

Hoe maak je die gekleurde pannenkoeken dan? (Met andere woorden: hoe kan ik ook een held worden in de ogen van mijn stiefkinderen?)
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_99918187
Die rode lijkt wel een beetje op een placenta.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:01:54 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99920030
quote:
12s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
Die rode lijkt wel een beetje op een placenta.
gatver. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Miss SHO maandag 25 juli 2011 @ 14:04:47 #127
22592 crew  Ole
pi_99920132
Dat krijg je ervan als een topic in OUD staat :X
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99920139
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef mane het volgende:
Sylvia Witteman beschijft vandaag in haar column in de Volkskrant de Hel van een dagje Duinrell. Er is echt sprake van gedeelde smart. *; .

Hoe maak je die gekleurde pannenkoeken dan? (Met andere woorden: hoe kan ik ook een held worden in de ogen van mijn stiefkinderen?)
gewoon wat kleurstof door het beslag gooien lijkt me he :P
  maandag 25 juli 2011 @ 14:07:09 #129
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99920222
Zelfs je placemats zijn leuk Dude _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO maandag 25 juli 2011 @ 14:09:22 #130
22592 crew  Ole
pi_99920318
Die sylvia is gewoon geinspireerd door dude
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99920689
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:58 schreef mane het volgende:
Sylvia Witteman beschijft vandaag in haar column in de Volkskrant de Hel van een dagje Duinrell. Er is echt sprake van gedeelde smart. *; .

Hoe maak je die gekleurde pannenkoeken dan? (Met andere woorden: hoe kan ik ook een held worden in de ogen van mijn stiefkinderen?)
Ik moet wel vaker aan Dude denken als ik Witteman lees ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO maandag 25 juli 2011 @ 14:37:02 #132
22592 crew  Ole
pi_99921428
Whehe
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 25 juli 2011 @ 15:17:38 #133
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_99922891
quote:
12s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:05 schreef Ssserpente het volgende:
Die rode lijkt wel een beetje op een placenta.
Ja, het kost een placenta, maar dan heb je ook wat.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:04 schreef erikkll het volgende:
gewoon wat kleurstof door het beslag gooien lijkt me he :P
Precies. Een boel beslag klaarmaken en in één kom blauwe kleurstof en in een andere kom rode kleurstof. Precies goed voor een Franse vlag. Of een Nederlandse. Of een Franse. Of een Nederlandse... :P

Na de eerste pannekoek dacht ik, laat ik ze eens betrekken bij het bakproces. Dus ik vraag K. welke kleur pannekoek ze wil. * Denkt* Ehm, Geel! (Nou ja, 'jaune'. Maar ik vertaal maar vast even.) Ach ja, als blauw en rood kan, waarom geel dan niet hè. :')

Nog vóór het bakfestijn was ik als versnapering voor op de pannekoeken verse ananas met vanillesuiker en kokos aan het bakken. Komt K. kijken; "Wat doe je?". "Nou eh, ik ehm, hoe zeg je dat...". "Oh, ik zie het al, je bent ananas aan het karameliseren. Lekker hoor." :o
*Loopt fluitend weg*
Aha, net acht.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_99923143
Zeg Bluexx ? Is Arty ook een kloon van Dude ?
pi_99924248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:24 schreef AnneX het volgende:
Zeg Bluexx ? Is Arty ook een kloon van Dude ?
Nope, duidelijk een andere schrijfstijl >:O

Arty :D Carameliseren, ik vind het zelf al een lastig begrip :o
Oh en die placenta, heb je die eindelijk opgegraven? Jullie hadden toch zo'n boom in de tuin O-)
  maandag 25 juli 2011 @ 16:34:00 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99925849
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nope, duidelijk een andere schrijfstijl >:O

Arty :D Carameliseren, ik vind het zelf al een lastig begrip :o
Oh en die placenta, heb je die eindelijk opgegraven? Jullie hadden toch zo'n boom in de tuin O-)
Daar hebben we snel een grasmatje over laten rollen.
Mensen die geen afscheid kunnen nemen van hun placenta. :{w
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99926746
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:


Daar hebben we snel een grasmatje over laten rollen.
Mensen die geen afscheid kunnen nemen van hun placenta. :{w
Die kunnen hem nog altijd beter bakken :Y

Konden jullie vandaag een beetje naar buiten met het kroost?
  maandag 25 juli 2011 @ 17:07:46 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99927001
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Die kunnen hem nog altijd beter bakken :Y

Konden jullie vandaag een beetje naar buiten met het kroost?
Ze waren vandaag op 'kamp'. Of zijn eigenlijk, want ik ga ze zo weer halen. Slecht weer, dus ze hebben van allerlei binnenacticiteiten gedaan. Kleine blonde had meteen sjans! :o De stoerste jongens vinden haar enorm boeiend, want ze is in al haar mini-heid twee keer zo sterk dan die knullen en ze rent ook veel harder. Bloedfanatiek, en dan ook nog eens interessant omdat ze Frans is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 17:37:11 #139
207727 Smallish
Kleintje!
pi_99927866
:D Ha, die gaat daar helemaal het binkie uithangen, dus! Wat leuk. Wat maken die meiden veel mee in die drie weken hier, zeg. Nog veel meer dan ze (de blonde dan) vorig jaar hebben meegemaakt! Zoveel verschillende ervaringen. Echt gaaf. O+
Is dat zo?
pi_99928344
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef Duderinnetje het volgende:


Ze waren vandaag op 'kamp'. Of zijn eigenlijk, want ik ga ze zo weer halen. Slecht weer, dus ze hebben van allerlei binnenacticiteiten gedaan. Kleine blonde had meteen sjans! :o De stoerste jongens vinden haar enorm boeiend, want ze is in al haar mini-heid twee keer zo sterk dan die knullen en ze rent ook veel harder. Bloedfanatiek, en dan ook nog eens interessant omdat ze Frans is.
Oh ja dat is deze week! Even adempauze overdag voor jullie dus O+

Haha ik ben toch zo benieuwd tot wat 'zo'n survivor' uit gaat groeien he!
  maandag 25 juli 2011 @ 19:01:51 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99930442
AnneX! Alweer post voor de dametjes! O+ Leuk hoor, je verwent ze enorm! Ze hebben een gave collectie zo langzamerhand. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 19:16:28 #142
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_99930954
quote:
Arty zet ze zo blauwe pannenkoeken voor en ik hoop daarna redelijk rustig Zomergasten te kunnen gaan kijken. O+
Waarom krijg ik een associatie met wafels? :@ })
pi_99934368
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:
AnneX! Alweer post voor de dametjes! O+ Leuk hoor, je verwent ze enorm! Ze hebben een gave collectie zo langzamerhand. :*
Kleine moeite - kost nix en ik weet nu de dames te wonen.
Hebben zij zich vermaakt vandaag met de hollandse kinderen ? kiddos :r

En de naamsverbastering klinkt ook wel leuk ! ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 21:53:52 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99937933
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:16 schreef Nint het volgende:

[..]

Waarom krijg ik een associatie met wafels? :@ })
Ik weet het niet? :D
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kleine moeite - kost nix en ik weet nu de dames te wonen.
Hebben zij zich vermaakt vandaag met de hollandse kinderen ? kiddos :r

En de naamsverbastering klinkt ook wel leuk ! ;)
De Hollandse kindjes waren heel lief hoor, voor ze. Kiddo's is wel een heel erg woord ja. :D

Wat best hartverscheurend was trouwens, was het meidje van vorig jaar (Z.) op msn gisteren. Kennelijk zag ze dat ik online was en ze zei dat ze heel erg graag bij ons zou willen zijn nu. Het allerliefste van de wereld. ;(

Ze vroeg ook hoe het met de twee meisjes ging, of ze goed met elkaar overweg kunnen etc. Die zat duidelijk haar kansen voor volgend jaar in te schatten.
Enorm sneu toch allemaal. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 21:55:24 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99938014
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh ja dat is deze week! Even adempauze overdag voor jullie dus O+

Haha ik ben toch zo benieuwd tot wat 'zo'n survivor' uit gaat groeien he!
Wij vroegen ons gisteren hetzelfde af: wat voor dame gaat dat worden later?
Of misschien wordt ze een jongetje, want ze heeft een heus vachtje op haar armen en benen. :D

Op weg naar het sportveld:


[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 25-07-2011 22:05:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:07:51 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_99938583
Komen ze dan volgend jaar met 3? :D *O* ;)
pi_99938750
Hand in hand *;
  maandag 25 juli 2011 @ 22:34:24 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99939900
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef leonieke het volgende:
Komen ze dan volgend jaar met 3? :D *O* ;)
Hell no! :o :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:35:30 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99939969
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Hand in hand *;
Bíjna. Maar daar vinden ze zichzelf te oud voor. Vanmorgen moesten ze tijdens een spel handen vasthouden met andere kinderen en dat gaf me toch een paar rollende ogen. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:36:06 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_99939996
Zullen we vast een inzamelingsactie doen voor een stapelbed voor volgend jaar, dude? :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:37:44 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99940087
Duderinnetje ik lees weer gezellig mee, en geniet weer enorm van jullie avonturen O+ :d wat een geweldig topic is dit elke keer weer!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:01:06 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99941283
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:36 schreef Ca.ra het volgende:
Zullen we vast een inzamelingsactie doen voor een stapelbed voor volgend jaar, dude? :P
}:|

Nee maar serieus: An sich is drie meiden geen probleem. Een punthoofd krijg je toch wel, of je nou twee of drie Draken in huis hebt. Maar je krijgt ongetwijfeld gedonder. Salt 'n Pepa van dit jaar zijn zo'n ontzettende goede match, dat het meisje van vorig jaar geen schijn van kans meer zou maken om daarbij te passen. Hoewel dat vorig jaar met díe twee prima ging.

Ondanks onze 'twijfels' omdat L. nog wel eens een grote mond had over zwarte mensen, is dit een match made in heaven. Ze zijn echte vakantiezussen voor elkaar. Ze liggen de halve dag in een lachstuip samen, maar spelen ook apart. Ze delen dingen zonder probleem en als we ze 's ochtends wakker maken liggen ze verstrengeld als een kluwe. Aan de kleurtjes kunnen we nog zien welk been bij welk lijfje hoort.

Wat ik mooi vond, laatst in de bus op weg naar de Apenkooi:
We komen langs het stadhuis en daar trouwt een zwarte vrouw met een blanke man. Blanke L. stoot zwarte K. aan en roept: "Moet je kijken! Een zwarte vrouw die trouwt! :o "

Aangeleerd gedrag. Bij K. ziet ze het kleurtje kennelijk niet eens, anders zou ze niet zo verbaasd zijn over die zwarte bruid. En het mooie is dat K. geen enkel probleem heeft met L.'s uitspraken.

K: "Wat een mooie bruid!"
L:"Heel mooi. De mooiste van Nederland misschien!"

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 25-07-2011 23:08:09 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 23:16:46 #153
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99941978
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

}:|

Nee maar serieus: An sich is drie meiden geen probleem. Een punthoofd krijg je toch wel, of je nou twee of drie Draken in huis hebt. Maar je krijgt ongetwijfeld gedonder. Salt 'n Pepa van dit jaar zijn zo'n ontzettende goede match, dat het meisje van vorig jaar geen schijn van kans meer zou maken om daarbij te passen. Hoewel dat vorig jaar met díe twee prima ging.

Ondanks onze 'twijfels' omdat L. nog wel eens een grote mond had over zwarte mensen, is dit een match made in heaven. Ze zijn echte vakantiezussen voor elkaar. Ze liggen de halve dag in een lachstuip samen, maar spelen ook apart. Ze delen dingen zonder probleem en als we ze 's ochtends wakker maken liggen ze verstrengeld als een kluwe. Aan de kleurtjes kunnen we nog zien welk been bij welk lijfje hoort.

Wat ik mooi vond, laatst in de bus op weg naar de Apenkooi:
We komen langs het stadhuis en daar trouwt een zwarte vrouw met een blanke man. Blanke L. stoot zwarte K. aan en roept: "Moet je kijken! Een zwarte vrouw die trouwt! :o "

Aangeleerd gedrag. Bij K. ziet ze het kleurtje kennelijk niet eens, anders zou ze niet zo verbaasd zijn over die zwarte bruid. En het mooie is dat K. geen enkel probleem heeft met L.'s uitspraken.

K: "Wat een mooie bruid!"
L:"Heel mooi. De mooiste van Nederland misschien!"
O+
pi_99942047
Ze weet zich later w.s. niet eens te herinneren dat het om een zwart vak zusje ging ;)
pi_99942059
Ik vind het zo gaaf!! Ik zeg net tegen N, dat als we later groot zijn en een echt huis hebben (ipv onze flat van nu) dat ik dit dan ook wil. Hij sputterde niet eens tegen...
*poef* nu is het weg
  maandag 25 juli 2011 @ 23:25:49 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99942393
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ze weet zich later w.s. niet eens te herinneren dat het om een zwart vak zusje ging ;)
Dat denk ik ook.

Ik zag L. vandaag ook de grootste sjans hebben met een prachtige Antiliaanse knul. Ze zíet de kleur niet eens. Omdat het hier geen issue is kennelijk. Niemand die er moeilijk over doet en dus ís het geen probleem voor kinderen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 juli 2011 @ 23:28:58 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99942544
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind het zo gaaf!! Ik zeg net tegen N, dat als we later groot zijn en een echt huis hebben (ipv onze flat van nu) dat ik dit dan ook wil. Hij sputterde niet eens tegen...
Het kan ook in een flat hoor. :P Zat gastouders wonen op een flat. :)
Nee, maar pas doen als je er klaar voor bent uiteraard, als je het al wil doen. Geweldig dat jullie het overwegen. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99942693
We hebben geen kamer over. En om nou gastkinders bij Sofietje op de kamer te leggen....
*poef* nu is het weg
  maandag 25 juli 2011 @ 23:37:30 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99942909
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:32 schreef kaatjejannie het volgende:
We hebben geen kamer over. En om nou gastkinders bij Sofietje op de kamer te leggen....
Huur een stacaravan. Leg luchtbedden op de overloop. Alles kan en mag.

En dus mag je ook wachten tot je de omstandigheden goed genoeg vindt. Natuurlijk moet het in jullie situatie passen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:29 #160
207727 Smallish
Kleintje!
pi_99964371
Hé Dude, die keren dat L. een grote mond had over zwarte mensen, wat deden jullie dan? Lijkt me best lastig. Die meiden zijn natuurlijk maar 3 weken bij je, maar ik zou het naar vinden als er in mijn huis op die manier over mensen gesproken wordt. Ook al is de dame in kwestie 'pas' 8 jaar.
Is dat zo?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:37:44 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99965466
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:06 schreef Smallish het volgende:
Hé Dude, die keren dat L. een grote mond had over zwarte mensen, wat deden jullie dan? Lijkt me best lastig. Die meiden zijn natuurlijk maar 3 weken bij je, maar ik zou het naar vinden als er in mijn huis op die manier over mensen gesproken wordt. Ook al is de dame in kwestie 'pas' 8 jaar.
Nou ja, een grote mond is misschien niet helemaal goed verwoord door mij. Ze werd giechelig van onze buurman bijvoorbeeld en die noemde ze dan giechelig een 'black'. Het feit dat ze het zachtjes zei en er ondeugend bij keek, geeft wel aan dat het kennelijk een aanduiding is met een bepaalde bijklank, voor haar.

Ik deed er eigenlijk niets mee. Heel erg duidelijk niets. Ik denk dat je niet meer kan doen dan laten zien dat het volkomen normaal is dat blank en zwart gewoon door elkaar wonen. Net als twee vrouwen die hand in hand lopen bijvoorbeeld. Dat bracht vorig jaar nog grote consternatie teweeg. Ik denk als je laat zien dat het gewoon is, dat je er zelf niet eens van opkijkt, dat een betere leerschool is, dan dat we zouden gaan lopen 'opvoeden' middels een goed gesprek. Dat kan nooit op tegen 49 weken in hun eigen milieu.

Het werkt overigens (voor zo lang ze hier zijn, althans). Een homostel wordt nog wel bekeken, maar daarna vliegt de aandacht ook weer zo naar iets anders op straat. Het wordt dus al 'normaler' voor ze kennelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:59:02 #162
207727 Smallish
Kleintje!
pi_99968255
Je kunt inderdaad in die 3 weken niet op tegen hun 'normale' omgeving en de opvattingen die daar wellicht heersen. Ik ben het met je eens: als je zelf laat blijken iets normaal te vinden, geef je hen geen aanleiding om te reageren. Leuk trouwens dat K. kennelijk nogal stoïcijns op eventuele opmerkingen reageert. :) Je hebt een leuk stel vakantiezussen! *O*
Is dat zo?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:07:55 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99982944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:59 schreef Smallish het volgende:
Je kunt inderdaad in die 3 weken niet op tegen hun 'normale' omgeving en de opvattingen die daar wellicht heersen. Ik ben het met je eens: als je zelf laat blijken iets normaal te vinden, geef je hen geen aanleiding om te reageren. Leuk trouwens dat K. kennelijk nogal stoïcijns op eventuele opmerkingen reageert. :) Je hebt een leuk stel vakantiezussen! *O*
Het kwaad zit ook niet in het kind hè, dat is belangrijk om te onthouden. L. víndt zwarten niet gek, ze kopieert simpelweg gedrag dat ze heeft gezien bij wellicht oudere kinderen op straat of dergelijke.
Dat is ook één van de doelstellingen van deze reizen: ze een ándere wereld laten zien. Toen L. bijvoorbeeld zei dat homostellen niet 'normaal' zijn in Frankrijk (haar buurt is 'Frankrijk'), heb ik heel verbaasd gedaan. Niet normaal? Huh, echt? Hier mag je gewoon kiezen met wie je trouwt. Fijn toch? Meer zeg ik er verder ook niet over. Ik bestempel het nogmaals als een complete non-issue of mannen nu met vrouwen trouwen of mannen met mannen of vrouwen met vrouwen.

En L. is een schatje hoor, echt een ontzettende lieve dame die heel stoer is, maar een piepklein hartje heeft. En K. is een heerlijke kwebbelkont die de hele dag prachtige grote verbaasde ogen opzet bij alles wat ze meemaakt. Inderdaad een geweldig stel vakantiezussen.

Vandaag hebben ze een leuke dag gehad op 'kamp', zo begreep ik van ze. Ze zijn vriendinnen geworden met twee grotere meisjes van twaalf, die een woordenboekje hadden meegenomen en hard aan het oefenen zijn om een beetje Frans te leren. O+ Ze hebben baseball-les gehad van een echte speler en geoefend op hun dansvoorstelling die ze vrijdag op het afsluitende feestje geven. Ook hebben ze zelf ijs gemaakt en gevoetbald. Volgens één van de begeleiders maakten de jongens daarbij geen enkele schijn van kans tegen kleine L. (die voetbalt thuis fanatiek, in een team dat bestaat uit louter oudere jongens. :D )
Morgen zeilen!

De gezamenlijke teller voor L. en K. staat op vijf behoorlijke blauwe plekken, twee sneeën op de arm, en een afgescheurde teennagel. w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99984113
:o :D
pi_99984998
Dat klinkt echt als puur genieten voor de twee dames.
Als ik later groot ben wil ik dat ook doen. O+
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:46:18 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99985071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat klinkt echt als puur genieten voor de twee dames.
Als ik later groot ben wil ik dat ook doen. O+
Vakantiekind worden :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:47:51 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99985163
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Vakantiekind worden :?
Nee, puur genieten, denk ik. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99985247
Oh, ik zou onmiddellijk vakantiekind willen zijn bij D. Die afgescheurde teennagel overleef je wel.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_99985324
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, puur genieten, denk ik. :P
Dat doe ik nu al hoor. :P
Maar dat opvangen lijkt me ook leuk. O+
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:03:00 #170
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99993953
Volgens mij is dat sportkamp ook echt geknipt voor ze he O+
En wat je zegt, alles wat hier normaal is ook als normaal beschouwen met hun erbij, en er niet te uitvoerig op in gaan, dat is denk ik ook de beste manier.
Herkenbaar ook dat ze nu al geen kleur meer lijkt te zien hoor.
Ik weet nog dat een vriendinnetje op de basisschool voor het eerst bij ons kwam spelen.
Was heel gezellig, tot mijn vader thuiskwam.
Meisje ging echt brullen en hing echt nog net niet in de gordijnen, want ze wist niet dat onze vader "zwart" was.
( :+ for the record, het is een halve chinees / halve molukker en hij is echt helemaal niet zo donker of zo )
M'n zusje en ik zijn echt dagenlang ook van slag geweest.
Want wij wisten dat ook helemaal niet :') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:06:49 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99994056
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat sportkamp ook echt geknipt voor ze he O+
En wat je zegt, alles wat hier normaal is ook als normaal beschouwen met hun erbij, en er niet te uitvoerig op in gaan, dat is denk ik ook de beste manier.
Herkenbaar ook dat ze nu al geen kleur meer lijkt te zien hoor.
Ik weet nog dat een vriendinnetje op de basisschool voor het eerst bij ons kwam spelen.
Was heel gezellig, tot mijn vader thuiskwam.
Meisje ging echt brullen en hing echt nog net niet in de gordijnen, want ze wist niet dat onze vader "zwart" was.
( :+ for the record, het is een halve chinees / halve molukker en hij is echt helemaal niet zo donker of zo )
M'n zusje en ik zijn echt dagenlang ook van slag geweest.
Want wij wisten dat ook helemaal niet :') _O-
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:09:42 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99994135
Wij hingen er geen waardeoordeel aan toen we het wisten.
Maar ik kan me letterlijk dat moment herinneren omdat ik toen ineens echt besefte dat mijn vader zwart is, of ieg door andere mensen zo gezien wordt.
Mn zusje en ik zaten echt zo van woooooooow , hijs apart man!
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99996427
Je ogen werden geopend :D _O-
pi_99996611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
(...)

Want wij wisten dat ook helemaal niet :') _O-
_O- _O- (mijn collega's keken op waarom ik in de lach schoot :@ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:37:16 #175
58921 Day
You can fly!
pi_100005107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat sportkamp ook echt geknipt voor ze he O+
En wat je zegt, alles wat hier normaal is ook als normaal beschouwen met hun erbij, en er niet te uitvoerig op in gaan, dat is denk ik ook de beste manier.
Herkenbaar ook dat ze nu al geen kleur meer lijkt te zien hoor.
Ik weet nog dat een vriendinnetje op de basisschool voor het eerst bij ons kwam spelen.
Was heel gezellig, tot mijn vader thuiskwam.
Meisje ging echt brullen en hing echt nog net niet in de gordijnen, want ze wist niet dat onze vader "zwart" was.
( :+ for the record, het is een halve chinees / halve molukker en hij is echt helemaal niet zo donker of zo )
M'n zusje en ik zijn echt dagenlang ook van slag geweest.
Want wij wisten dat ook helemaal niet :') _O-
Ik lig helemaal in een deuk hier! _O-

Dude, ik geniet weer! :Y
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:17:31 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100046532
Ik ben al aan het puinopruimen! :o
Ze zijn hier natuurlijk alleen nog vanavond en morgenavond (en dan kunnen ze nauwelijks pap meer zeggen na de sportdag) en zaterdagochtend héél vroeg gaan we naar het eiland.
Zodra we donderdagavond terug zijn is het vliegensvlug de laatste kleding wassen en inpakken en naar bed, want volgende week vrijdag vertrekken ze voor dag en dauw.

Dus ik kan al een boel speelgoed opruimen, schone kleren wegleggen en mislukte knutselexperimenten weggooien. Ruimt fijn op.
Morgenavond maken we samen alvast hun eigen koffers voor de terugreis compleet en maken we een aparte kampeerkoffer die meegaat naar het eiland. Daar kunnen ze dan ook nog wat knutselspullen instoppen, maar de grote dingen blijven hier. Er is redelijk goed weer voorspeld, dus ik vermoed dat we veel buiten zullen leven en ravotten.

Wel een gek (ook fijn! Ook fijn!) idee, dat ze hier volgende week om deze tijd nog maar een dagje zijn. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:21:24 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100046729
Oh en het wordt ook weer mooier weer, ik ben jaloers, ik wil ook naar een wad O+
Ik neem aan dat je wel internet meeneemt voor updates?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100046768
Wat gaat dat snel! Heel veel plezier op vakantie alvast!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:27:08 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100047043
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het wordt ook weer mooier weer, ik ben jaloers, ik wil ook naar een wad O+
Ik neem aan dat je wel internet meeneemt voor updates?
We hebben een Ipad bij ons, dus als het internet naar behoren werkt au camping, dan laat ik zeker wat horen.

Wat een volksverhuizing trouwens, als je met zijn vieren 'even' een paar dagen naar een caravan vertrekt. :|W
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:29:53 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100047159
Je bent al es eerder in een caravan op een wad wezen kamperen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 juli 2011 @ 14:31:20 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100047213
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Je bent al es eerder in een caravan op een wad wezen kamperen?
Ja. :Y

De caravan is van mijn schoonstiefpa.

Hij heeft me bezwóren dat het ding niet lekt. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100047430
Voor een paar dagen is net zo veel zooi als voor drie weken, is mijn ervaring.

Veel plezier daaro en vooral zon en buiten ravotten terwijl jij in de schaduw zit.
Past er een koffer op het dak van die mooie auto ? w/

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 28-07-2011 14:49:37 ]
pi_100049087
Je hebt het dit jaar echt heel anders aangepakt dan vorig jaar, toch? Lijkt me wel een stuk relaxter nu. Bevalt het jou ook goed, zo? En genieten salt 'n peppa van de sportdagen? En inderdaad, wat AnneX zegt: voor een paar dagen is het net zoveel gedoe als voor 3 weken....

Heel veel plezier! *O*
Is dat zo?
  donderdag 28 juli 2011 @ 15:40:13 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100049919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Smallish het volgende:
Je hebt het dit jaar echt heel anders aangepakt dan vorig jaar, toch? Lijkt me wel een stuk relaxter nu. Bevalt het jou ook goed, zo? En genieten salt 'n peppa van de sportdagen? En inderdaad, wat AnneX zegt: voor een paar dagen is het net zoveel gedoe als voor 3 weken....

Heel veel plezier! *O*
Vorig jaar was nodig zoals het was, voor een eerste keer. Maar véél te zwaar wat mij betreft, om in die vorm te herhalen.

Met de tweede keer eenzelfde meisje erbij, durfde ik het nu wel een beetje anders aan. Dit is inderdaad een stuk relaxter, zeker als je het slechte weer van dit jaar in ogenschouw neemt. Drie weken met die stuiterballen binnen, had me een hartverzakking gegeven, vermoed ik. :P

En ja, ze vinden het heel leuk op 'kamp'! Voor vijf dagen is dat prima zo. Heb ik even adempauze en kunnen de meiden ook lekker met andere kinderen spelen. Ze zijn al heel wat minder 'bang' voor de taalbarrière inmiddels!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:04:49 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100053537
Lekker hè? Hoe snel kinderen van die leeftijd zich kunnen aanpassen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100054394
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vorig jaar was nodig zoals het was, voor een eerste keer. Maar véél te zwaar wat mij betreft, om in die vorm te herhalen.

Met de tweede keer eenzelfde meisje erbij, durfde ik het nu wel een beetje anders aan. Dit is inderdaad een stuk relaxter, zeker als je het slechte weer van dit jaar in ogenschouw neemt. Drie weken met die stuiterballen binnen, had me een hartverzakking gegeven, vermoed ik. :P

En ja, ze vinden het heel leuk op 'kamp'! Voor vijf dagen is dat prima zo. Heb ik even adempauze en kunnen de meiden ook lekker met andere kinderen spelen. Ze zijn al heel wat minder 'bang' voor de taalbarrière inmiddels!
Dit lijkt me ook beter! En afwisselender & relaxter ^O^
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:47:59 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100055278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

We hebben een Ipad bij ons, dus als het internet naar behoren werkt au camping, dan laat ik zeker wat horen.

Wat een volksverhuizing trouwens, als je met zijn vieren 'even' een paar dagen naar een caravan vertrekt. :|W
je kan de aardappelen en pakken hagelslag gewoon thuislaten hè?! :+

Hopelijk is het prachtig weer en heb je een supertijd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 28 juli 2011 @ 17:49:07 #188
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_100055311
*grote knuffel* voor Dude
Confidence through competence
pi_100056816
Welk eiland gaat de reis naar toe?
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:14:44 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100060423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Welk eiland gaat de reis naar toe?
Puerto Rico O+ Terschelling.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100060570
Vis een optie? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2011 @ 20:54:50 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_100062005
quote:
12s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Vis een optie? :+
dat zie ik ook steeds in mijn linker benedenhoek staan, wasda :?
pi_100062175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zie ik ook steeds in mijn linker benedenhoek staan, wasda :?
Klikken doen! ;)
pi_100062313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat zie ik ook steeds in mijn linker benedenhoek staan, wasda :?
Dat had je gemist? :D Snel, misschien is er nog taart over!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:50:41 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100067950
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 17:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je kan de aardappelen en pakken hagelslag gewoon thuislaten hè?! :+
Ja maar die twee springerwten moeten wel mee hè. Inclusief voetbal, badmintonset, pyjama's, sportschoenen, sandaaltjes 'voor als we uit eten gaan', jurken 'voorals we uit eten gaan', kleurboeken, knuffels, pleisters, pleisters, pleisters en vouwblaadjes.

Ik neem gewoon alleen maar een jurk en de IPad mee en Arty een goed boek. :')
quote:
Hopelijk is het prachtig weer en heb je een supertijd!
De voorspellingen zijn goed. Fijn om met zijn vieren de vakantie zo af te sluiten, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:11:51 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100068933
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef AnneX het volgende:
Voor een paar dagen is net zo veel zooi als voor drie weken, is mijn ervaring.

Veel plezier daaro en vooral zon en buiten ravotten terwijl jij in de schaduw zit.
Past er een koffer op het dak van die mooie auto ? w/
Die mooie auto gaat niet mee. -O-
Dat is een beetje duur voor amper vijf dagen. Dus wij moeten de koffers van de prinsesjes dragen. Ik heb ze gezegd dat ze hun ton aan kleurpotloden maar mooi in hun eigen rugzak vervoeren. :{w

Die rugzakjes hebben ze vanavond ingepakt, én plastic tasjes waarin alle losse spulletjes zitten niet mee kamperen gaan, maar wel naar La France mee moeten (ik heb ze werkelijk bevolen dat dat voor tweederde van jouw kettinkjes geldt, AnneX. Ik voorzie drama's als hun juwelen de branding niet overleven of verdwenen blijken te zijn in een duinpan).

Hun kamer is eigenlijk al helemaal opgeruimd nu. Morgenavond nog de kleding pakken, zowel voor het eiland als voor de terugreis naar Frankrijk, en dan zijn we klaar om te gaan. - Hoewel, als ik zie dat ze al drie kwartier kunnen doen over het uitzoeken van een onderbroek die goed bij hun haarband past, dan wordt dat nog een hele exercitie. 8)7

@ Karin: Jouw fijne fröbel-dingetjes zijn vandaag (deels) door de meiden gebruikt om een cadeautje te versieren, dat zij hadden gekocht voor een jarig meisje dat meedeed aan het sportkamp. Ze vonden het prachtig wat je allemaal gegeven hebt! De verpakking overtrof de inhoud! :D :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Duderinnetje op 29-07-2011 02:43:15 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100306003
Waarom gebeurt hier helemaal niets meer? :?
Is dat zo?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:29:00 #198
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100306091
Ze zijn op Terschelling :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100306161
Ze komen vandaag weer thuis toch? Hoe was Terschelling?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:45:11 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100306471
is het vandaag alweer franse-draken-onderweg-in-de-bus-naar-Frankrijk-dag? :o

Joh, de weken in 2011 gaan veel sneller dan 2010
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_100306512
quote:
11s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
is het vandaag alweer franse-draken-onderweg-in-de-bus-naar-Frankrijk-dag? :o

Joh, de weken in 2011 gaan veel sneller dan 2010
Dat! :o

Hopelijk heeft iedereen het leuk gehad. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100306612
Gingen ze niet morgen in de bus? Vandaag thuis van Terschelling en morgen naar huis? Hoe dan ook is het héél snel gegaan dit jaar ja!
pi_100306711
Als de caravaan nou maar droog bleef... anders heeft Dude er een (kampeer)frustratie bij.
pi_100308516
Ik zit al bijna klaar voor het epistel dat Dude ongetwijfeld (over)morgen zal plaatsen over de caravanperikelen. c_/
Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2011 @ 11:57:12 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100308668
Ja hoog tijd voor de Terschellingonveiligmaakupdate :7
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:02:58 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100308844
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Puerto Rico O+ Terschelling.
Ik ga aanstaande woensdag weer! *O* Voor 10 hele dagen! *O*
*negeert de cyclonen en hurricanes... O-)
***
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:29:14 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100309553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:50 schreef Chan het volgende:
Gingen ze niet morgen in de bus? Vandaag thuis van Terschelling en morgen naar huis?
:Y

Ben ook razend benieuwd naar alle avonturen die er op Terschelling beleefd zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100312311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn op Terschelling :D
Ja, weet ik. Ik dacht dat Dude het erover had gehad een laptop ipad mee te nemen om af en toe te posten, maar ik kan me ook voorstellen dat ze de handen meer dan vol hebben aan de draakjes. Met z'n allen in zo'n caravan, dat zal niet altijd meevallen..... *) ;)
Is dat zo?
  donderdag 4 augustus 2011 @ 14:10:18 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100312820
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:54 schreef Smallish het volgende:


Ja, weet ik. Ik dacht dat Dude het erover had gehad een laptop ipad mee te nemen om af en toe te posten, maar ik kan me ook voorstellen dat ze de handen meer dan vol hebben aan de draakjes. Met z'n allen in zo'n caravan, dat zal niet altijd meevallen..... *) ;)
Dude heeft ook wel tussendoor heel soms gepost, maar niet in dit topic. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:19:55 #210
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100334942
Morgen gaan ze! Heel vroeg. We zijn bijna klaar met de koffers en lunchpakketten. Ik ga jullie zeker bijpraten over Terschelling. Moet zeggen dat het best vermoeiend was, zoveel zand en zo weinig behoefte om dat tot in de hagelslag terug te vinden. ;(

Verhalen tikken met de IPad bleek wat lastig en ik was 's avonds in de caravan ook wel gewoon een zielig moe musje eigenlijk. Maar jullie houden het tegoed!


Het ging inderdaad snel dit jaar he? :o

En aan Brighteyes: Ik heb nog wel eens aan Puerto Rico gedacht, afgelopen week. Bijvoorbeeld toen ik in korte broek op de fiets door de regen ploeterde, onderwijl gezandstraald, terwijl langs mijn liezen een vergeten stuk chocolade lekte dat één der Fransozen mij 'te leen' had gegeven in mijn broekzak. Toen dacht ik: ze zeggen wel eens dat alle eilanden iets van elkaar weg hebben. Maar daar zet ik toch mijn kanttekeningen bij.
Veel (werk)plezier daar!

[ Bericht 20% gewijzigd door Duderinnetje op 04-08-2011 23:26:27 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:21:47 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100335039
WB, Dude! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 07:39:45 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100343025
Oef, het contrast tussen twee eilanden had even niet groter kunnen zijn denk ik! :D
Maar uiteindelijk levert het wel dezelfde voldoening op denk ik. Als je het een paar dagen tijd gegeven hebt... ;)

Ik zal een mojito'tje op je drinken!

Succes met zwaaien vandaag! En geniet van je weekendje in totaal vacuüm van stilte. ;)
***
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:20:15 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100343315
succes met uitzwaaien, lijkt me toch weer een moeilijk momentje, en dan idd de stilte die dan ineens weer volledig terug is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:38:22 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100343467
:D Dude!
Je hebt het overleefd _O_
Ik ben heel benieuwd naar hoe!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:24:29 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100344232
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:26:33 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100344273
_O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_100346806
Ik ben zo benieuwd naar de grote Terschelling-update! :D
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:28:57 #218
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:29:00 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100349305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
en? volgend jaar weer?
Er zijn ettelijke momenten geweest de afgelopen weken, waarop ik dacht: NOOIT MEER!!!!
Maar het is net als met je teen stoten: je vloekt eens hartgrondig, maar dan ben je het ook zo weer vergeten. Nu ja, en de meisjes lieten de boel hier vanmorgen achter alsof ze er volgende week alweer zijn. "Oh, de gameboy kan daar wel even blijven liggen. Ga ik volgend jaar weer verder mee." En K. zei per ongeluk toen ze de bus in stapte: á demain! (tot morgen!). Dus tja, als wij ze niet uitnodigen, pakken ze gewoon zelf de bus naar Qruunninguu, vrees ik. :P

Ik ben nog even iets te gaar om een samenvattend eiland-verslagje te schrijven (ik stond vanmorgen om zes uur broodjes te smeren), maar hier alvast een paar kieken. Niet de mooiste die erbij zaten, maar wel de onherkenbaarste:

Huifkartocht over het eiland:


Whoopie in de duinen:


Huifkartochten en racen op je fiets ten spijt, zelf eitjes bakken in de caravan is gewoon het állerleukste:


"Schep jij dat zand op? Dan check ik de oceaan even op krabbetjes."


Op naar de bus. Maar eerst nog even racen met Arty in de Jag.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100351183
Wat is dat zwart , hé , de huid.
En die bos haar van whoopi, moest je dat ook wassen?
Daar komt wat bij kijken.

Kenden ze dat als stadsmeiden ? de zee van zo dichtbij?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:34:38 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100351404
Wat ziet dat er heerlijk uit Dude, het straalt gewoon uit al hun porietjes dat ze genieten O+.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:04:09 #222
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100352485
De meiden hebben het weer heerlijk gehad bij jullie O+

Daar kunnen ze weer een poosje op teren ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100353663
Wat zullen die meiden het geweldig gehad hebben, en wat een verhalen zullen ze gaan vertellen als ze thuis zijn!

En die eerste foto met de paarden vind ik prachtig. De lichte blondine en mooie donkere met vlechtjes O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:14:48 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100355190
Wat een vreselijk heerlijke foto's O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:19:51 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100355391
Leuk vage foto's. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100355985
Duo Penotti O+
Is dat zo?
pi_100356668
Wat zul jij blij zijn dat je ze kon uitzwaaien. O+

En wat zul je blij zijn dat je dit voor ze hebt kunnen doen. O+

Dude in de caravan, het moet niet gekker worden. _O- Leuke foto's!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:58:41 #228
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100361349
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:

Dude in de caravan, het moet niet gekker worden. _O- Leuke foto's!
Het was een stacaravan. Dat betekent géén haringen waartegen geen eelt bestand is, géén wapperend doek, dat jou volgens het boekje zou moeten hoeden tegen weer en wind (klopt nooit! klopt nooit! Als iets in je zegt dat 'stof' géén regen tegen kan houden, volg dan je gevoel!) en geen hobbelig grasveld onder den bips, waardoor je als een prinses op de erwt (niet) slaapt.
Het was dus echt heel anders dan ons avontuur met de tent, vorig jaar (voor wie dat beschamende topic ooit heeft gevolgd).

Enfin. Dude in een caravan. Helemaal kwam ik natuurlijk niet uit de verf, zo zonder vaatwasser, wokbrander en loungebank :P , maar we hebben er het beste maar van gemaakt.

Maar laat ik even teruggaan naar waar we gebleven waren (dan komen we vanzelf bij Terschelling, stukje bij beetje).

De vrijdag voor vertrek was het de laatste dag van het sportkamp. De meidjes hadden twee (alleralleralleralleraller) beste vriendinnen opgedaan: Esmée en Milou. Dat waren twee ontzettend lieve meiden van twaalf die vanaf dag één onze dames in hun hart sloten. Ik weet niet precies wat de chemie was, maar op vrijdagmiddag, toen het afscheid naderde, kweelden de Nederlandse dames melodramatisch op zijn Frans over 'Toujours l'amour au revoir!' en klopten K en L. hun grote vriendinnen op de rug met een ferm 'Goedzodankjoewel'.
Tot op de dag van vertrek vandaag spraken K. en L. de namen van hun vriendinnen niet uit, want dan moesten ze huilen, zeiden ze. Dus werden in elke zin beide namen uitgebreid gespeld. Want daar moet je niet van huilen.

Volgend jaar mogen E.S.M.E.E. en M.I.L.O.U. natuurlijk gewoon gezellig op bezoek komen bij ons, als de Draken er weer zijn. Ze zijn nu al Franse woordjes aan het leren (en krijgen volgend schooljaar Frans op school).


AnneX: Nou, zwart hè? Prachtig. Ze moest wel bijna dagelijks in de vaseline, omdat haar huid snel uitdroogt. Ik hoorde van mijn trainer (ook zwart) dat dat gebruikelijk is bij Afrikanen. Haar mooie bos haren waste ze eens in de vier dagen. We vonden voor de andere dagen een betere oplossing dan het koppie buiten de douche houden: ik had nog een oude badmuts liggen, met van die blommen. Daar paste de dos nét onder en zo kon ze lekker kliederen onder de douche, samen met L. (ze douchten elke avond gezellig samen. Dikke pret!).
Haar vlechtjes zijn nep. Ze worden eens in de zoveel tijd op haar kroesbolletje gezet. Een tamelijk lange zit en een pijnlijke affaire, zo begreep ik.
Op één van de eerste dagen (ik wist niet dat de vlechtjes nep waren), wist ik niet wat ik zag: op het terras in de tuin lag een vlecht van K. Ik begreep er niets van!
Al met al is ze zo'n tien vlechtjes kwijtgeraakt met stoeien en rennen en gewoon omdat ze er nu eenmaal soms uitdonderen. Konden gewoon de prullenbak in!

[ Bericht 70% gewijzigd door Duderinnetje op 05-08-2011 18:36:13 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100362333
Nepvlechten. Kon je niet van haar lenen? :W

dan.moesten.ze.huilen ! the drama queens op die leeftijd.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:33:39 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100362562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:27 schreef AnneX het volgende:
Nepvlechten. Kon je niet van haar lenen? :W

Ik ben blond, nowadays!
En ergens heeft het ook iets morbide hoor, zo'n naakte, hoofdloze vlecht vinden. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:36:45 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100362667
:D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100362704
Nou, als je de eerste vindt zou ik ook denken 8)7

Vanavond de rest van het verhaal ? of gaat het in dagelijkse episoden?
pi_100362859
Heerlijke foto's en verhalen O+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:50:57 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100363268
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef AnneX het volgende:
Nou, als je de eerste vindt zou ik ook denken 8)7

Vanavond de rest van het verhaal ? of gaat het in dagelijkse episoden?
Ik vertel zo snel mogelijk alles (maar ons eigen leven dringt zich ook meteen weer op, dus ik doe stukkie bij beetje). ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:54:26 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100365884
Wonen de dames in La douce France bij elkaar in de buurt?
Zullen ook wel echte vriendinnen geworden zijn he die twee O+
Ik ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:08:01 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100366484
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:54 schreef oh-oh het volgende:
Wonen de dames in La douce France bij elkaar in de buurt?
Zullen ook wel echte vriendinnen geworden zijn he die twee O+
Ik ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal...
Ze wonen relatief dicht bij elkaar in de buurt. Maar ik maak me eerlijk gezegd geen illusies over een grote vriendschap. Hun zeer verschillende levens gaan gewoon weer door morgen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100429089
Maar...is de grote Trouwjubileumshow nu nog doorgegaan, na het afzeggen wegens te weinig oefening van de artiesten? Of heb je volgend jaar nog een optreden tegoed? :+
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:39:29 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100434223
quote:
5s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Laureline het volgende:
Maar...is de grote Trouwjubileumshow nu nog doorgegaan, na het afzeggen wegens te weinig oefening van de artiesten? Of heb je volgend jaar nog een optreden tegoed? :+
Die is helaas definitief afgelast gebleven. :'( Volgend jaar weer een kans!

De meiden zijn inmiddels weer een beetje bijgekomen van hun lange reis naar huis, zo begreep ik van de moeders. K. kwam wat misselijk en moe thuis, L. bleek na aankomst nog te barsten van de energie. :') Pas de volgende dag sloeg de vermoeidheid toe. Niet zo gek, want ze is ook nog een paar dagen grieperig geweest bij ons, in de laatste week. Niet dat ze daar veel aan toegaf, overigens, maar in de caravan kroop ze één avond vrijwillig om 18 uur in bed, en hebben we haar lekker laten liggen (tot 8 uur de volgende ochtend!)

Hier is het alweer alsof de meisjes er nooit zijn geweest. Hun kamer is weer gewoon een logeerkamer en ik heb alle tekeningen die door het huis hingen ook al weggegooid (dat zal vast ontaard zijn, maar ik heb er niets mee. Hoewel ik natuurlijk met plezier lieg dat ik ze prachtig vind, als de meiden hier zijn).

Wat nog blijft zijn de anekdotes. De wereld benoemen in 'problèmes' bijvoorbeeld. Meisje K. maakte het ons vaak moeilijk ons lachen in te houden, op het moment dat er even iets tegen zat. Ze kwam dan met grote ogen in haar zwarte gezichtje en een omhoog gestoken vinger naar ons toegebeend om te melden dat er 'un problème' was. Ze zei het met de grootst mogelijke ernst en nadruk. Vervolgens werd het probleem nader geduid met de toevoeging 'licht', 'gemiddeld', 'ernstig' of 'onmetelijk-mega-super-groot'.

"Il ya a un problème. Un problème moyenne!", verklaarde ze bijvoorbeeld. Een probleem van gemiddelde ernst. Denk aan een veter die is geknapt, of een framboos in de tuin die te hoog in de struik hing om geplukt te worden.
Zorgwekkender waren de 'problèmes immense-méga-gigá-graves'. Zodra K. deze problemen ontwaarde, werd de blik wat donker en liet ze stiltes vallen tussen de aanduidingen, zodat we de ernst ten volle konden proeven. Het feit dat er geen slagroom bij de boodschappen bleek te zitten, was zo'n probleem in deze categorie.

En nu, als we bijvoorbeeld vergeten zijn de tuinkussens binnen te halen voor een regenbui, analyseren we onze crisissituatie op zijn K.'s. "Oei, het regent en we hebben denk ik een probleem." "Goed schat, tracht rustig te blijven en helder te denken. Betreft het hier een A.) Licht Probleem; B) Gemiddeld Probleem; C) Ernstig Probleem, of D) Onmetelijk-Mega-Super-Groot Probleem???"
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:34:07 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_100437409
A, droogt wel weer. w/
Confidence through competence
pi_100438377
:D Leuk Dude!
pi_100439106
Problème grave : geen slagroom bij de boodschappen ! o|O

Suffie. Dank K. voor de dagelijkse structuur: problemen indelen naar ernst.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:32:44 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100443719
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef AnneX het volgende:
Problème grave : geen slagroom bij de boodschappen ! o|O

Suffie. Dank K. voor de dagelijkse structuur: problemen indelen naar ernst.
Heel verhelderend inderdaad! Ze is ook een echte denker. Zat soms minutenlang wat voor zich uit te fronsen en kwam dan met een constatering die ogenschijnlijk uit de lucht kwam vallen. In de trein: "Als bijen achteruit konden vliegen, konden ze twee keer dezelfde honing drinken."

Grote verrassing was in de tweede week een telefoontje uit Guinee. Een prachtige diepe stem die prachtig formeel Frans sprak, vroeg naar zijn dochter! K.'s vader en moeder zijn, zo ontdekten we, niet gescheiden, maar haar vader zit regelmatig maandenlang in Guinee om 'zaken te regelen'. En hij belde! En dat vond K. ontzettend bijzonder en geweldig, en wij ook. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100447583
Oh :o Wat geweldig en bijzonder idd! O+
Dus geen problemo gezin dan denk je :?
  maandag 8 augustus 2011 @ 01:01:48 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100447705
Papillon > Frans-Guyana?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 augustus 2011 @ 01:43:34 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100448887
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh :o Wat geweldig en bijzonder idd! O+
Dus geen problemo gezin dan denk je :?
Ja wel een problemo-gezin in een bepaald opzicht, anders kwam ze niet. Maar dat kan in van alles zitten natuurlijk. Weinig geld / drukke broertjes of zusjes / andere zorgen in de familie die veel energie kosten. We weten het als gastgezin niet (en terecht, ivm. privacy).
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:25:12 #246
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100453663
Oh geweldig die K O+ En wat fijn dat haar vader belde ook O+
Hebben de meiden veel contact met het thuisfront die drie weken of valt dat wel mee?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:36:15 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100455828
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh geweldig die K O+ En wat fijn dat haar vader belde ook O+
Hebben de meiden veel contact met het thuisfront die drie weken of valt dat wel mee?
Ze hebben twee keer telefonisch contact gehad en ze hebben een keer een dikke envelop met tekeningen voor hun moeders (en zusjes en broertjes en oma's en opa's en tantes en de buren) op de post gegooid. En de moeder van L. heeft zelf ook één keer post gestuurd, met daarin een broef voor ons, voor L. en ook eentje voor K. Hartstikke lief. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:40:24 #248
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_100455963
Oh dat is best heel weinig op 3 weken, echt fijn, ze zijn echt even he-le-maal weg he O+
Ook goed dat ze de gastgezinnen niet inlichten over de thuissituatie, en dan samen met iemand die ze zelf niet kennen, zo hebben ze echt even drie weken helemaal geen gedoetjes ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:07:55 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100673703
Zijn de dames veilig thuis aangekomen, Dude? Heb je alweer wat van ze gehoord?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:13:52 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100673856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Zijn de dames veilig thuis aangekomen, Dude? Heb je alweer wat van ze gehoord?
Oeh ik verwaarloos de afhechting van dit topic een beetje, excuses. :@
Ik ben druk omdat ik in mijn uppie toch nog even naar de zon ga (ben het slechte weer zó zat!), dus opeens ben ik alweer een koffer aan het pakken (de rode draad van de afgelopen weken. :P )

De dames zijn goed thuisgekomen. K. belde s'avonds nog even (héél moe en huilerig) en van L. heb ik de moeder uitgebreid gesproken via de mail. Erg leuk is dat. Dat contact gaat langzaamaan ook verder dan alleen de praktische zaken rondom de vakantie.

De fotoalbums zijn besteld. Ik heb dit jaar zo'n echt boek samengesteld. Ik denk dat ze dat wel gaaf vinden.

Nou, en dan is het weer op naar volgend jaar. L. zal vast wel weer komen. Dat voelt eigenlijk al als een volstrekte vanzelfsprekendheid. En we zien wel of K. weer mag en kan komen. Uiteraard is ze van harte welkom.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:16:36 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100673928
Oew, lekker dat je nog even weggaat! ^O^

En dat alles goed gaat met de meiden :) Zou leuk zijn als ze weer samen komen volgend jaar! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100680317
Koffer pakken voor jezelf. *O* en voor jezelf zorgen.
Wil je nog een armbandje mee?

Was je al eens eerder alleen naar de zon ? Smeren en veel plezier.

Waarheen dan?als je het kwijt wilt / aagje
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:21:25 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100681120
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef AnneX het volgende:
Koffer pakken voor jezelf. *O* en voor jezelf zorgen.
Wil je nog een armbandje mee?

Was je al eens eerder alleen naar de zon ? Smeren en veel plezier.

Waarheen dan?als je het kwijt wilt / aagje
:D
Ik hang mezelf op aan armbandjes en dergelijke. Straks blijf ik achter een dronken Engelsman hangen! :o Ik ga naar Turkije. Mensen (Engelse dronkaards) bekijken en onder een parasolletje boeken lezen. En af en toe pootjebaden in de branding. En misschien wel op mijn bed springen. Of dutjes doen overdag. Of gewoon gekke dansjes doen op mijn kamer. Ik zie wel wat in me opkomt. :P

Ja hoor, ik reis heel gemakkelijk alleen. Ook héél graag met mijn meneer, maar alleen is geen probleem. Ook heerlijk om een week zo min mogelijk te praten. Dan kan het hoofd even ongestructureerd zijn gang gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 18:04:14 #254
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_100682468
Ik wens je een heel fijne vakantie!!

En doe ons een plezier, open een topic met je observaties van de dronken engelsen e.d. :Y
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:55:39 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100698902
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D
Ik hang mezelf op aan armbandjes en dergelijke. Straks blijf ik achter een dronken Engelsman hangen! :o Ik ga naar Turkije. Mensen (Engelse dronkaards) bekijken en onder een parasolletje boeken lezen. En af en toe pootjebaden in de branding. En misschien wel op mijn bed springen. Of dutjes doen overdag. Of gewoon gekke dansjes doen op mijn kamer. Ik zie wel wat in me opkomt. :P

Ja hoor, ik reis heel gemakkelijk alleen. Ook héél graag met mijn meneer, maar alleen is geen probleem. Ook heerlijk om een week zo min mogelijk te praten. Dan kan het hoofd even ongestructureerd zijn gang gaan.
Vergeet de zwaar behaarde Ruski's vooral niet met hun geblondeerde en veel te grote kunsttieten hebbende vrouwen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:34:50 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100700326
dubbel
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:46:41 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100700663
Wij rijden morgen een mooie race op het circuit van Assen. De Jag op zijn staart trappen.

[ Bericht 63% gewijzigd door Duderinnetje op 14-08-2011 01:51:43 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100705153
Woei wat gaaaaaf *O* :D
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:52:21 #259
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_100705615
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:12 schreef Bluezz het volgende:
Woei wat gaaaaaf *O* :D
Ja, maar wel verkeerde topic. :D

Enfin. Volgend jaar weer meer Drakennieuws! w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_100749598
Nog bedankt voor alle verslagen!
En tot volgend jaar. :P
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 29 augustus 2011 @ 02:38:24 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_101320230
Mijn telefoon gaat in, naar onze luie maatstaven, de vroege zondagmiddag. Arty staat een ontbijt/brunch te koken en ik loop nog wat ontheemd door het huis. * tring tring *

"Ja hoi met K. Ik ga volgende week weer met school beginnen echt heel veel zin in en het is heel lekker weer en mijn nichtje is hier en die wil almaar tikkertje doen maar dat doen we niet en ik heb deze week de tafel van vier geoefend en dat schrijf ik dan in een schrift, zeg is Arty ook daar? Ik ga nu ophangen. Au revoir! Au revoir!" * tuut tuut *

:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_101322437
Dan is heel je dag toch weer goed! O+
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_101339029
:D O+ !
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:52:01 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_101339648
Oh wat heerlijk O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 23 september 2011 @ 17:53:09 #265
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102304932
Oh dude... DIT MEEN JE NIET!

Yankee Doodle... _O- !

Fijn om dit nog eventjes terug te kunnen lezen :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:53:38 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102308939
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
Oh dude... DIT MEEN JE NIET!

Yankee Doodle... _O- !

Fijn om dit nog eventjes terug te kunnen lezen :)
En je vond het nodig me er nog even aan te herinneren? }:|

Van de weeromstuit ga ik morgen met de man naar Muller in Groningen. :6
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 23 september 2011 @ 19:59:27 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102309161
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En je vond het nodig me er nog even aan te herinneren? }:|

Van de weeromstuit ga ik morgen met de man naar Muller in Groningen. :6
Ik kom er dagelijks op de fiets langs (woon in de buurt er tegenover :s) !
Ga er NOOIT eten... al is het (was het) deze week 10tje per persoon.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:19:47 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_102310052
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik kom er dagelijks op de fiets langs (woon in de buurt er tegenover :s) !
Ga er NOOIT eten... al is het (was het) deze week 10tje per persoon.
Nu heb je het vast niet over Muller. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 23 september 2011 @ 20:22:38 #269
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102310204
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nu heb je het vast niet over Muller. :+
Voor een tientje mag ik daar een crouton of een soepstengel :') !!
Maar ik rijd ook niet Jaguar maar Toyota.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 1 januari 2012 @ 17:45:58 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106280909
Ik kreeg het verzoek hier weer eens te posten om te vertellen hoe het met de dames en ons gaat. Er is niet veel nieuws hoor. De meidjes gaan goed en we hebben regelmatig contact. Inmiddels weten we de nieuwe data ook al. Ze komen van 21 juli tot 10 augustus. Ze staan te trappelen, lieten de dames ons weten. Onderling hebben ze ook contact. Ik vermoed dat dat vooral het werk is van K., het meisje dat ons ook elke week even belt.
Met L. en haar moeder hebben we vooral mailcontact, of zoals gisteren, nieuwjaarscontact per sms. L. sms'te dat ze niet kon wachten tot het juli is, dat ze van ons houdt en dat ze hoopt dat onze kerstcadeautjes snel arriveren. :D
Ik heb namelijk twee weken terug naar beide families een grote doos met cadeautjes gestuurd, maar ze komen al maar niet aan. -O- Grote kans dat een postbezorger onze chocolaatjes heeft verorberd met de kerst. Dat schijnt nogal eens te gebeuren. Enfin.

De komende zomer zal een kopietje worden van de vorige drakeneditie. Ze gaan weer een week overdag mee op sport- en spelkamp en daarna gaan we weer naar het eiland. Wel een stuk langer nu, namelijk anderhalve week. Kunnen ze weer eindeloos rondjes fietsen over de camping, wat ze het einde vonden om te doen vorig jaar. En caravaneitjes bakken voor de lunch!

Overigens houdt het de meiden erg bezig dat ze hier 'maar' tot hun 16de mogen komen via de organisatie. Wij vinden het eigenlijk wel een aantrekkelijk idee om over 6/7 jaar met drakenpensioen te gaan, maar duo penotti vroeg zich af hoe laat Arty hen zou komen ophalen, als ze eenmaal 17 zijn. :D (Alsof ze dan nog op de excuusachterbank van onze Jag passen!) Volgens mij zijn we voorlopig dus niet van ze af.

Wat ik grappig vind om te merken is dat ze inmiddels al zo bij ons horen. Zeker L., die nu voor de derde maal komt. Ook al zijn ze hier maar drie weken per jaar, hun vakantie hier is een vanzelfsprekend onderdeel geworden van onze plannen/wensen/dagelijks leven. Die mormels gaan toch maar mooi onder je huid zitten.

Wat verdrietig is, is dat het meisje van het eerste jaar (met de moeilijke moeder, voor wie het nog weet), laatst mailde dat ze zo graag toch weer wil komen. Dat gaat niet,want K. heeft nu eenmaal haar plek ingenomen. Wel moeilijk hoor, als je zo'n hartekreet in je mail vindt. ;(

Goed nou, dat is de stand van zaken tot nu toe. Heb er eigenlijk wel weer zin in. Hoewel ik weet dat ik straks in juli na drie dagen denk: dit was werkelijk het slechtste idee dat ik in mijn leven heb gehad. :D :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 01-01-2012 18:02:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106281337
Leuk om te horen! Ook dat K. elke week belt, wat lief zeg :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 2 januari 2012 @ 11:51:40 #272
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_106305298
Afgelopen jaar hebben wij ook via Europa Kinderhulp een vakantiekindje gehad uit Duitsland. Voor ons was het een leuke ervaring, maar hebben besloten om het komend jaar niet meer te doen. Niet zo zeer omdat het kind niet leuk was, maar omdat het echt midden in de vakantie valt en dat de communicatie moeilijker bleek dan verwacht. (kwam ook grotendeels doordat het meisje een groot spraakgebrek had).
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_106307853
"....dIe mormels gaan toch maar mooi onder je huid zitten..."

Nu al de quote van 2012.

/ ook een beetje onder de mijne. Een très très petit peu.

Bon 2012 !
pi_106307882
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
Afgelopen jaar hebben wij ook via Europa Kinderhulp een vakantiekindje gehad uit Duitsland. Voor ons was het een leuke ervaring, maar hebben besloten om het komend jaar niet meer te doen. Niet zo zeer omdat het kind niet leuk was, maar omdat het echt midden in de vakantie valt en dat de communicatie moeilijker bleek dan verwacht. (kwam ook grotendeels doordat het meisje een groot spraakgebrek had).
Jammer MaleDuck. -O-
Voor meisje en voor jullie.
  maandag 2 januari 2012 @ 13:17:22 #275
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106308331
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
Afgelopen jaar hebben wij ook via Europa Kinderhulp een vakantiekindje gehad uit Duitsland. Voor ons was het een leuke ervaring, maar hebben besloten om het komend jaar niet meer te doen. Niet zo zeer omdat het kind niet leuk was, maar omdat het echt midden in de vakantie valt en dat de communicatie moeilijker bleek dan verwacht. (kwam ook grotendeels doordat het meisje een groot spraakgebrek had).
Wat jammer zeg. Ook niet overwogen om een Engels Of Nederlands kindje te nemen? En tja, midden in de vakantie... De andere reizen hebben weer andere data. Wij hebben ook meiden van een reis die eigenlijk niet voor Groningen was bestemd. De andere Franse reizen vallen echter te vroeg (ik zit door mijn werk vast aan schoolvakanties). Dus het is wel een beetje uit te vogelen hoor.
Maar het is wel een hele aanslag op je vakantiedagen, dat blijft een feit. Was het meisje teleurgesteld dat ze niet meer terugkomt?

@AnneX: Gelukkig nieuwjaar aan jou terug! :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106309376
Lijkt me lastig, dat Z (?) ook wil komen en niet kan... kan ze niet naar een ander gezin?

:*
pi_106309457
Drie weken is eigenlijk ook wel heel erg lang. Is het altijd drie weken?
Aan de andere kant, die kinderen hebben zeker al een week nodig om überhaupt een beetje te wennen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 2 januari 2012 @ 14:00:33 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106310069
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me lastig, dat Z (?) ook wil komen en niet kan... kan ze niet naar een ander gezin?

:*
Ik heb Z. inderdaad gezegd dat er heel veel Nederlandse gastgezinnen zijn en ze vast ergens anders kan komen. Maar ik vermoed dat haar moeder er een stokje voor steekt. Die kan gewoon geen afstand nemen. Dat is best wel te begrijpen misschien, maar wel erg sneu voor de kinderen. Z's broertje had ze dat jaar zelfs halverwege de vakantie teruggehaald. Bij ons bleef het nog bij dagelijkse post/bellen/controle of er wel huiswerk was gemaakt etc. Toen ze verrvolgens ' eiste' dat wij het jaar erop Z en haar broertje in huis zouden nemen, hield het natuurlijk op. Maargoed, dat vertel ik allemaal niet aan Z. natuurlijk. Haar zeg ik dat de organisatie wil dat zoveel mogelijk dezelfde kinderen terugkomen en dat daarom K. weer komt, samen met L, net als vorig jaar. Wat niet eens gelogen is, want dat is het streven van de organisatie ook.
Wel zouden wij Z. niet meer in huis nemen, ook al zou dat weer kunnen. Het gedoe met die moeder is me te veel eh, nou gedoe dus. En die moeder, ook via Z., heeft onaardige dingen gezegd over L. Dat ze niet gemanierd is, dat ze vervelend is. En ze motten niet aan me kleine doerak komme. :( Want L. Is gewoon een lief apekoppie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 02-01-2012 14:07:31 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2012 @ 14:05:08 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106310209
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef Biancavia het volgende:
Drie weken is eigenlijk ook wel heel erg lang. Is het altijd drie weken?
Aan de andere kant, die kinderen hebben zeker al een week nodig om überhaupt een beetje te wennen?
Ik meen dat de organisatie tweewekenreizen overweegt, ook omdat het lastig is gastgezinnen te vinden, met al die tweeverdieners. Je offert natuurlijk niet zo gauw drie weken aan vakantiedagen op.

Drie weken is erg lang inderdaad, hoewel ik er ook wel weer het nut van in zie. Het doel is dat de kinderen, om welke reden dan ook, even echt los komen van hun thuissituatie. Dan is tweeweken wellicht wel weer iets aan de korte kant. Maar dat hangt ook weer af van die situatie en van het kind natuurlijk.

Het lijkt me wel een hele operatie om in heel Europa al die stromen te begeleiden, als er ook na twee weken alweer kinderen naar huis gaan. Het is allemaal vrijwilligerswerk en professionele steun (bus-en treinmaatschappijen, het leger dat kinderen uit en naar het voormalig Oostblok vloog) trekken zich steeds meer terug vanwege bezuinigingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 02-01-2012 14:16:15 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106310228
Die Zmoeder :o :X
( & arme kindertjes) Die kindertjes zouden niet voor 3 weken maar voorgoed ander ouders moeten krijgen :6
  maandag 2 januari 2012 @ 14:09:46 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106310361
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
En die moeder, ook via Z., heeft onaardige dingen gezegd over L. Dat ze niet gemanierd is, dat ze vervelend is. En ze motten niet aan me kleine doerak komme. :( Want L. Is gewoon een lief apekoppie.
O+
Heerlijk dat er zoveel leuk contact is zeg.
En wat ik me afvraag, is er helemaal niks van contact met andere kinderen van dezelfde organisatie als ze hier zijn?
Ik weet dat mijn oma vroeger altijd vakantiekinderen had, maar die hadden dan ook nog altijd een paar van die dingen die ze gezamelijk deden. Zo ging ik bv elk jaar met oma en dat kind en die hele groep met een bus naar de efteling.
De meeste mensen die ik ken die vakantiekinderen hebben nu, hebben zelf ook kinderen, en die kinderen hebben dan ook vakantie, dus dat gaat mooi samen op zeg maar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 14:12:00 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106310446
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Die Zmoeder :o :X
( & arme kindertjes) Die kindertjes zouden niet voor 3 weken maar voorgoed ander ouders moeten krijgen :6
Nou, wij denken eerlijk gezegd dat het niet meer goed gaat komen met die kinderen. Z. was al zo raar ouwelijk en zorgelijk. We konden er niet goed de vinger opleggen, maar het was een typisch meisje. We zeiden wel eens tegen elkaar: ze bestaat helemaal niet zelf, ze is louter een verlengstuk van haar moeder.

Ik vraag me werkelijk af of dat mentaal nog ooit helemaal in orde komt, of ze ooit zichzelf kan vinden en worden. Het is jammer dat wij haar daar niet langer mee hebben kunnen helpen. Maar misschien schuilt hierin wel precies de angst van haar moeder. Stel je voor dat Z. gewoon een beetje kind zou worden in die drie weken.

Overigens heeft de Franse post eindelijk mijn smeekbedes verhoord! vanochtend zijn beide pakketten bezorgd. Hele blije mensen aan de andere kant van de sms- en maillijn. En dan stuur ik heus geen dure dingen hoor. Gewoon wat lekkers voor iedereen en een persoonlijk briefje voor alle gezinsleden. Dat is zo leuk om te doen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Duderinnetje op 02-01-2012 14:24:28 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2012 @ 14:23:32 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106310853
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

O+
Heerlijk dat er zoveel leuk contact is zeg.
En wat ik me afvraag, is er helemaal niks van contact met andere kinderen van dezelfde organisatie als ze hier zijn?
Ik weet dat mijn oma vroeger altijd vakantiekinderen had, maar die hadden dan ook nog altijd een paar van die dingen die ze gezamelijk deden. Zo ging ik bv elk jaar met oma en dat kind en die hele groep met een bus naar de efteling.
De meeste mensen die ik ken die vakantiekinderen hebben nu, hebben zelf ook kinderen, en die kinderen hebben dan ook vakantie, dus dat gaat mooi samen op zeg maar.
Ja hoor, er is altijd een zogenoemde Familiedag, waarop alle kinderen van dat moment samenkomen. Hier wordt dat in Nienoord georganiseerd (een groot speelpark). Onze meiden vonden er het eerste jaar echter niet zo veel aan. Vorig jaar viel de dag tijdens de eiland-vakantie en de meisjes vonden dat helemaal niet erg. Het zijn werkelijk nuffies hoor! Op het eiland was er notabene een ander Frans meisje op de camping, ook bij een gastgezin, en pas op de laatste dag gingen ze wel even met haar babbelen. :') Ze hebben natuurlijk elkaar en de communicatie met ons gaat ook goed, dus wellicht hebben ze daarom niet zo'n behoefte om andere Franse kinderen te spreken. Die hebben ze thuis al genoeg. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2012 @ 14:30:48 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_106311104
Fijn dat je pakketten toch nog aangekomen zijn *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 2 januari 2012 @ 14:37:54 #285
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_106311354
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jammer MaleDuck. -O-
Voor meisje en voor jullie.
We hebben een goede tijd gehad hoor, het meisje ook zeker wel! En mn dochter ook, die vraagt nog steeds af en toe naar haar ;) Alleen het kostte ons alleen meer energie dan we dachten.
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat jammer zeg. Ook niet overwogen om een Engels Of Nederlands kindje te nemen? En tja, midden in de vakantie... De andere reizen hebben weer andere data. Wij hebben ook meiden van een reis die eigenlijk niet voor Groningen was bestemd. De andere Franse reizen vallen echter te vroeg (ik zit door mijn werk vast aan schoolvakanties). Dus het is wel een beetje uit te vogelen hoor.
Maar het is wel een hele aanslag op je vakantiedagen, dat blijft een feit. Was het meisje teleurgesteld dat ze niet meer terugkomt?

@AnneX: Gelukkig nieuwjaar aan jou terug! :*
Duits is in principe geen probleem, het kind was 4,5 en met spraakgebrek en dialect, plus dat ze heel veel woorden afkortte, omdat haar moeder dat ook doet. Dan is het gewoon lastig communiceren! Ook door haar jonge leeftijd hebben we er nooit over gehad dat ze volgend jaar niet meer zou kunnen komen, is nooit ter sprake gekomen. Hebben ook nooit meer wat van haar moeder gehoord... Het was een ervaring om nooit te vergeten, maar voorlopig zien we het niet meer zitten om het komende jaren te doen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 2 januari 2012 @ 15:21:45 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106312905
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

We hebben een goede tijd gehad hoor, het meisje ook zeker wel! En mn dochter ook, die vraagt nog steeds af en toe naar haar ;) Alleen het kostte ons alleen meer energie dan we dachten.

[..]

Duits is in principe geen probleem, het kind was 4,5 en met spraakgebrek en dialect, plus dat ze heel veel woorden afkortte, omdat haar moeder dat ook doet. Dan is het gewoon lastig communiceren! Ook door haar jonge leeftijd hebben we er nooit over gehad dat ze volgend jaar niet meer zou kunnen komen, is nooit ter sprake gekomen. Hebben ook nooit meer wat van haar moeder gehoord... Het was een ervaring om nooit te vergeten, maar voorlopig zien we het niet meer zitten om het komende jaren te doen.
Jeetje, dat is ook wel vreselijk jong zeg! Ik vond acht jaar al zo klein.
Nou, jammer dat jullie niet meer meedoen. Maar ik onderschrijf dat het veel energie kost hoor. Wij zien na drie weken helemaal grauw en grijs van vermoedheid. :D Ik denk wel dat het makkelijker wordt naarmate de meisjes wat ouder worden. Vorig jaar waren ze al een stuk zelfredzamer dan het eerste jaar. Nog even en we kunnen ze gewoon op pad sturen voor de boodschappen. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 2 januari 2012 @ 15:25:24 #287
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_106313017
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jeetje, dat is ook wel vreselijk jong zeg! Ik vond acht jaar al zo klein.
Nou, jammer dat jullie niet meer meedoen. Maar ik onderschrijf dat het veel energie kost hoor. Wij zien na drie weken helemaal grauw en grijs van vermoedheid. :D Ik denk wel dat het makkelijker wordt naarmate de meisjes wat ouder worden. Vorig jaar waren ze al een stuk zelfredzamer dan het eerste jaar. Nog even en we kunnen ze gewoon op pad sturen voor de boodschappen. :7
Ja, maar onze kleine was toen 2,5 en we wilden niet een te groot leeftijdsverschil. Zodat die twee nog lekker samen konden spelen. En dat hebben ze ook zeker gedaan. Het was voor de kleine na die drie weken ook echt weer afkicken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_106321897
Wat leuk dat jullie nog contact hebben met de kinderen en dat jullie cadeaus zijn aangekomen.
Ik weet dat er ook wat tegenover staat, maar toch: chapeau! voor die drie weken!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106322742
Duderinnetje, mede door jouw enthousiaste verhalen gaan wij hier thuis kijken of we een vakantiekind (uit nederland) 2 weken te logeren kunnen hebben! Oudste (10) was direct enthousiast, dus we gaan t uitzoeken! O+
  maandag 2 januari 2012 @ 19:32:47 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106323326
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:21 schreef Cooki het volgende:
Duderinnetje, mede door jouw enthousiaste verhalen gaan wij hier thuis kijken of we een vakantiekind (uit nederland) 2 weken te logeren kunnen hebben! Oudste (10) was direct enthousiast, dus we gaan t uitzoeken! O+
Oh oh oh wat vind ik dat fijn om te horen! O+ Laat je nog eens weten hoe het gaat?

De Nederlandse kinderen komen dus twee weken, begrijp ik? En doen jullie het via Europa Kinderhulp?


@krakkemieke: dank je wel. Maar het is met dit duo echt een relatief kleine moeite voor heel veel plezier. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106324664
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh oh oh wat vind ik dat fijn om te horen! O+ Laat je nog eens weten hoe het gaat?
De Nederlandse kinderen komen dus twee weken, begrijp ik? En doen jullie het via Europa Kinderhulp?
Ja! volgens mij wel, heb me nog helemaal niet ingelezen, maar jouw enthousiasme in je O+ topics en de juichreactie van mn oudste maken dat we t gaan uitzoeken en ws gewoon doen *;
pi_106324807
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Cooki het volgende:

[..]

Ja! volgens mij wel, heb me nog helemaal niet ingelezen, maar jouw enthousiasme in je O+ topics en de juichreactie van mn oudste maken dat we t gaan uitzoeken en ws gewoon doen *;
En dan tegelijk met je hond en kat . :P
pi_106324887
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef Ssserpente het volgende:
En dan tegelijk met je hond en kat . :P
>:)
t vakantiekind gaat toch weer weg na 2 weken hoop ik.. :{w
hond/kat toch pas na de zomervakantie ivm opvang enzo...
en btw dan ben ik 6 mnd zwanger he :Y) as if :')
  maandag 2 januari 2012 @ 20:36:33 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106326946
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Cooki het volgende:

[..]

Ja! volgens mij wel, heb me nog helemaal niet ingelezen, maar jouw enthousiasme in je O+ topics en de juichreactie van mn oudste maken dat we t gaan uitzoeken en ws gewoon doen *;
Opgeven voor komende zomer moet volgens mij in januari. Ze hebben even tijd nodig voor een intakegesprek en het zoeken naar een goede match. Je kunt in elk geval gewoon een infopakketje aanvragen natuurlijk. Krijg je ook een tijdschriftje bij met verhalen van gastouders en -kinderen. Ook leuk voor je eigen dreutel om alvast te lezen. Voorpret!

Nogmaals: hartstikke leuk! succes ermee al vast. Ben benieuwd hoe het is met een Nederlands kind. De taal lijkt me wel een zaligheid hoor! Hoewel ik soms ook wel eens geniet van het feit dat ik het geratel aan me voorbij kan laten gaan en gedachtenloos af en toe 'ja' kan knikken. En intussen vast dagdromen over kroegentochten, doorzakavonden en al het andere goede dat het vakantiekinderloze leven weer te bieden zal hebben. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106327048
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoewel ik soms ook wel eens geniet van het feit dat ik het geratel aan me voorbij kan laten gaan en gedachtenloos af en toe 'ja' kan knikken.
:P dat kan ik ook met NL kinderen :7

maar, ik ga ff actie nemen ja.. wil niet te laat zijn en voorpret voor oudste is leuk ja.
k hou je op de hoogte :Y
edit: aanvraagformulier verstuurd (selectieprocedure ziet er gedegen uit, top)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:34:36 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106354654
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:38 schreef Cooki het volgende:

[..]

:P dat kan ik ook met NL kinderen :7

maar, ik ga ff actie nemen ja.. wil niet te laat zijn en voorpret voor oudste is leuk ja.
k hou je op de hoogte :Y
edit: aanvraagformulier verstuurd (selectieprocedure ziet er gedegen uit, top)
Tof!

Maar (wellicht ten overvloede): denk er wel goed over na met zijn allen. Mijn verhalen zijn goed en leuk, maar je kan ook een kindje treffen met bijvoorbeeld veel heimwee, of juist een kind dat zich vastklampt en niet meer naar huis wil. In 9 van de 10 gevallen gaat het prima en is iedereen hartstikke blij en tevreden. Maar je weet nooit zéker hoe het verloopt.Misschien breekt de gast het huis wel af of steekt hij de gameboy van je oudste in zijn koffer.

En het is een beetje als met huisdieren hè: eenmaal in huis genomen, breng je ze niet zo maar weer terug naar het asiel. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_106356289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar (wellicht ten overvloede): denk er wel goed over na met zijn allen. Mijn verhalen zijn goed en leuk, maar je kan ook een kindje treffen met bijvoorbeeld veel heimwee, of juist een kind dat zich vastklampt en niet meer naar huis wil. In 9 van de 10 gevallen gaat het prima en is iedereen hartstikke blij en tevreden. Maar je weet nooit zéker hoe het verloopt.Misschien breekt de gast het huis wel af of steekt hij de gameboy van je oudste in zijn koffer.
Maak je geen zorgen, ik verwacht dat we dat prima aankunnen ;)
quote:
En het is een beetje als met huisdieren hè: eenmaal in huis genomen, breng je ze niet zo maar weer terug naar het asiel. :+
die hond/kat achtervolgt me :P die halen we ms wel úit t asiel
  dinsdag 3 januari 2012 @ 16:40:44 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106360678
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef Cooki het volgende:

die hond/kat achtervolgt me :P die halen we ms wel úit t asiel
Dat weet ik, ik ben een notoir lurker met een klein baantje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:29:33 #299
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_106389392
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Tof!

Maar (wellicht ten overvloede): denk er wel goed over na met zijn allen. Mijn verhalen zijn goed en leuk, maar je kan ook een kindje treffen met bijvoorbeeld veel heimwee, of juist een kind dat zich vastklampt en niet meer naar huis wil. In 9 van de 10 gevallen gaat het prima en is iedereen hartstikke blij en tevreden. Maar je weet nooit zéker hoe het verloopt.Misschien breekt de gast het huis wel af of steekt hij de gameboy van je oudste in zijn koffer.

En het is een beetje als met huisdieren hè: eenmaal in huis genomen, breng je ze niet zo maar weer terug naar het asiel. :+
Klopt allemaal, maar gelukkig krijg je daarvoor van de organisatie wel genoeg info om daarmee om te gaan, is tenminste mijn ervaring. :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_106429442
Wij hebben jarenlang een jongen uit Hannover in huis gehaald via deze organisatie. Hoogtepunt was altijd het moment dat hij hoorde dat hij mee mocht op vakantie, zoals naar de Canarische Eilanden. Dan werd ook hij erg wild, terwijl t een erg rustig mannetje was altijd ;) ..
  zaterdag 7 januari 2012 @ 01:11:33 #301
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_106512980
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:54 schreef Anno82 het volgende:
Wij hebben jarenlang een jongen uit Hannover in huis gehaald via deze organisatie. Hoogtepunt was altijd het moment dat hij hoorde dat hij mee mocht op vakantie, zoals naar de Canarische Eilanden. Dan werd ook hij erg wild, terwijl t een erg rustig mannetje was altijd ;) ..
Oh hemel! :o Ik ben blij dat ze hier van zichzelf al wild zijn, want ik moet er niet aan denken dat ze mee gaan op een echte vakantie. Die hou ik toch graag voor ons samen.


Volgens mij is dit de laatste post alweer. Ik zal een nieuw topic openen voor de komende derde ronde.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')