abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99789835
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)
Nee maar het zijn juist kleine onverschilligheden die de WS veroorzaken. En "kleine" verschilligheden als deze bieden een mooi tegenwicht :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:34:01 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99791945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef AnneX het volgende:
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe ! *O* *O* *O*
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?

Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd ! w/
Ja, rappen en dansen (denk ik :D ).
Gelukkig stuitert ze niet de hele dag hoor. Ze is muisstil als ze film kijkt of slaapt. En beide doet ze veel en graag. :P

Vandaag krijgen ze de laatste kettinkjes van Annexuu. Kunnen ze vanavond geheel behangen met Etos-bandjes au restaurant. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:49:46 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792616
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99792646
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:06 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792709
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
hint: klik op de foto.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:41 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99792728
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
Nee, ik vermoed dat het feest losbarst als hun favoriete mens ever weer thuis is (Arty). :D

Ze hebben al wel hun feestkleding uitgezocht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99792886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

hint: klik op de foto.
:'). Maar heeeel tof O+. En ik versta er werkelijk waar geen bal van.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99803974
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-07-2011 17:34:04 ]
pi_99804023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
pi_99813249
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:58:59 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99819759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
Ja, dat is waar ook, jij hebt er ook ervaring mee. Leuk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je stiekem op Franse les, Bluezz? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
Hè get, ik moet er niet aan denken, een pretpark in het hoogseizoen. :%
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99819895
Ah. Ze is weer online. *wacht met spanning op het verhaal van vandaag*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:13:57 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99820743
Dat komt morgen Anne!

Ik moet even bijkomen van Yankee Doodle :')
En even ontFransen. Ze liggen net pas op bed.

Morgen verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99821711
Yankee Doodle als jubileumrestaurant. Dat had je 2 jaar terug nooit geloofd *)

Nog gefeliciteerd beiden :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Milf vrijdag 22 juli 2011 @ 23:33:49 #65
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99821773
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!

En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:54:22 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99827069
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!

En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
Dank je wel nikky en Isa! :* -terug.

Wij slapen nog steeds niet. :@ Weekend-modus, dus ik zal maar vast het verslag geven van vandaag.

Het is natuuerlijk toch een beetje onhandig, qua timing. Je zal maar trouwen en de jaren daarna twee Franse kanonskogels te logeren hebben op je trouwdag. Dan sta je als rechtgeaarde culinaire snob wel even te kijken. Niks geen amuse op het zomerse terras van De Librije en schrijf de champoppel van Oud Sluis ook maar op je buik. Nee, het moet 'kindvriendelijk'.

Kindvriendelijk is een ander woord voor ‘sluit een aantal warmhoudplaten aan op het elektriciteitsnet, donder daar een hoop frieten en kipnuggets op, hang een omgekeerde Amerikaanse taxi aan je plafond steek je middelvinger op naar de ouders die erin trappen.

Toegegeven: De Franse meiden vonden het daadwerkelijk fun, in het ‘American Fun Restaurant Yankee Doodle’. Er was onbeperkt softijs en ze konden slagroom tappen tot het over hun onderarmen liep. Achterin het ‘restaurant’ was een speelafdeling. Daar probeerde een echt hele lieve ‘nanny’ (zo genoemd door het restaurant) de kinderen zowel te schminken, als te helpen met kapotte spelletjes, als schoon te poetsen na een kotsbeurt door te veel ijs en frikandellen.

Dat klinkt nu allemaal wel ontzettend fun for kids, maar laten we niet vergeten dat het onze trouwdag was. Wij hadden verdorie ook recht op een verzetje, dientengevolge. Gelukkig beloofde de website van Yankee Doodle ons een ‘Caribbean Night’, met cocktails tot het ochtendgloren (oké, dat ochtendgloren maakte ik er zelf een beetje van), opzwepende muziek, sissende stukken vlees op de BBQ en exotisch fruit na.
Yankee Doodle himself bleek ‘Caribbean’ te interpreteren als: Heel hard het nummer ‘Sex On The Beach’ (C’est quoi? ‘Sex au bidet?’) draaien en… friet op een warmhoudplaat donderen. Très exotique.

Gelukkig maakten de meiden het wel tot een echt feest. We kregen een cadeau dat één van de moeders, met voorkennis kennelijk, speciaal had meegegeven voor vanavond. Een pracht van een gipsen beeld van Romeo & Julliet (nee ja nee het is natuurlijk niet heel mooi, maar dat geeft niets ;) ) en de leukste mens van Nederland had een cadeau voor mij gekocht dat de meiden ook aan me mochten geven. (Het betreft een pistool met een bloem erin, dat je op kan hangen aan de muur, en het is van een ontwerper en ik wil het al vijf jaar hebben – maar dat voert iets te ver voor hier en het klinkt veel weirder dan het is. ;) )

In de Yankee Doohell kwamen we een verre (verre, verre, verre) kennis tegen. Hij was met zijn hele gezin (en naar het scheen de buren uit het indoorkinderparadijs) neergestreken op de warmhoudplaat. Hij kon het niet laten te informeren naar het wonderlijke samenstel van ons gezelschap. Kort legden we hem uit dat de kinderen via een stichting naar Nederland kwamen en dat ze drie weken bleven.
Epische vraag: “Moet je nog iets betalen voor die kinderen, of krijg je ze gratis mee?
Tijdens de autorit naar huis hebben Arty en ik daar allerlei hilarische antwoorden op verzonnen, maar helaas verslikten we ons op het moment suprême in een slap frietje.

Thuisgekomen moesten we op de bank gaan zitten voor een speciale anniversaire-voorstelling. Maar vrijwel onmiddellijk ontstond er achter de coulissen veel tumult, was er crisisoverleg, en kwam ten slotte de mededeling dat het geheel jammerlijk moest worden afgelast. De acteurs kozen voor kwaliteit en die konden ze naar eigen zeggen op dit moment nog niet voldoende waarborgen (‘We hebben nog maar zes keer kunnen oefenen voor een optreden, dat wel zevenentwintig keer oefenen vraagt’).
En Wilders maar zeuren over het arbeidsethos van onze culturele sector.

Op naar de drie jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2011 03:07:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:12:14 #67
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99827221
Ik zie daar weer een meesterlijke pose van de blonde hihi.

Leuk verhaal Duderinnetje, heerlijk om te lezen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 08:59:13 #68
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99829443
Kortom, een geslaagde avond uit op je trouwdag ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99832233
Geweldige verslag weer O+
En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:39:06 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99833965
Ik weet nu eindelijk waar ik in september onze trouwdag ga vieren. Had daar zelf nooit opgekomen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99834353
:D O+ heerlijk verhaal weer. En nog van harte en zo ;) :*
pi_99834425
:D
Die blonde stuiterbal staat ook nooit stil op een foto he?
Oh behalve bij Arty's werk toen ze een monument nadeed.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:06:26 #73
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99834827
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:27:10 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99841288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
Nee hij vroeg echt of we voor ze betaald hadden. Arty reageerde nog een beetje verbaasd met 'Eh nee, het kost je alleen het onderhoud'. :D

O en ik hou me warm aanbevolen voor kindvriendelijke trouwdagtips voor volgend jaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:11:33 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99843347
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Confidence through competence
pi_99844077
Dat restaurant lijkt me verschrikkelijk! :D . Maar het levert wel weer een leuk verhaal op. Van harte met jullie trouwdag.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:45:05 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99844613
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:00:05 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99852346
Gefeliciteerd met jullie trouwdag! mijn gut-feeling over jankie dudehel klopt dus. :+ van dezelfde eigenaren was er ook een schitzelparadijs genaamd Jodellowina. :')

Wij zijn voor onze 5e trouwdag naar het Dolfinarium geweest.O+ da's héél tof.

Betalen voor kinderen? alleen statiegeld! :9
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:29:03 #79
13151 crew  Rewimo
pi_99853716
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:33:41 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99853937
Welnee joh, da's vast ook zo'n garantie tot aan de deur organisatie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:42:19 #81
13151 crew  Rewimo
pi_99854388
Zal wel weer ja. Geen Bovag natuurlijk :{w
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:07:15 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858174
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Zo'n tekeningetje met waar de beschadigingen zitten, zou soms wel handig zijn. ;)

Buuf, Jodellowina?? :D _O- Oh, zeg me dat het nog bestaat en ik erheen kan! *O* :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:08:36 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99858228
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:21:33 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
Jodellowina.
Dat zou zo een boek van Grunberg kunnen zijn.

Ik had het graag bezocht op onze derde trouwdag.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:25:20 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99859037
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:47:48 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99860179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
Maak me gék! :'(

Jongens en wat is het verschrikkelijk somber weer. Vandaag hebben we ons gevieren begraven onder een plaid op de bank, en hebben we ranja gedronken en films gekeken. Morgen willen we er écht uit, dus gaan we het Sprookjesbos in Zuidlaren maar eens verkennen. Er schijnt voldoende binnen-vermaak te zijn.

De weersvoorspellingen zeggen dat het niet bijster gaat opknappen meer, de komende twee weken. Dit is de belabberdste zomer die ik me kan heugen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:07:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:57:27 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99860577
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 juli 2011 @ 00:08:46 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861047
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Ik serveer ze al soep als het rond een uur of vier donker wordt in huis. Vorig jaar zaten ze dan in de tuin vrolijk aan de watermeloen. Misschien morgen ook maar warme chocomelk invoeren. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 juli 2011 @ 00:16:42 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99861371
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99861491
wat een leuke verhalen! :D
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zondag 24 juli 2011 @ 00:23:11 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99861670
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
  zondag 24 juli 2011 @ 00:30:48 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861974
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
Ik ga niet met ze zwemmen. Ik haal limonade, ik overleef speelhellen, ik eet drie weken géén vindaloo en ik poets eidooier uit de eetkamerstoelen. Maar zwemmen doe ik niet. Zeker niet in zogenoemde 'tropische zwemparadijzen', die zelden erg tropisch zijn. Ze stinken naar patat en chloor. En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft. En dan wil ik de poep- en plasfactor niet eens noemen eigenlijk.

Ze hebben beiden trouwens geen zwemdiploma, boor. Dat is in Frankrijk ook geen school-ding. De kinderen leren het al dan niet van anderen.
L. kan volgens haar moeder voldoende zwemmen.
K. zegt zelf absoluut bandjes om haar armen nodig te hebben, Die heb ik in huis, overigens dankzij een lieve FOK!ker vorig jaar.

Voor volgende week woensdag staat wel zwemmen op het programma in de activiteitenweek. Dat zou dan in een buitenbad zijn, dus we moeten even afwachten wat het weer doet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 24 juli 2011 @ 00:33:44 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99862089
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.

Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.

Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:47:43 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juli 2011 @ 09:34:03 #94
13151 crew  Rewimo
pi_99868475
Speeltuin doet het altijd goed hoor. Zeker met trampolines, echt iets voor je stuiterbal *O*

Vergeet Irving niet ;)
pi_99868488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
_O- Echt hilarisch. :D

Succes in het Sprookjeshofgebeuren. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_99868543
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft.

_O-

Ik hoop dat het snel wat droger weer wordt Dude!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99868718
Toen wij bij Sprookjeshof waren, waren er genoeg kinderen rond die leeftijd.
Binnen gedeelte is altijd handig!
  zondag 24 juli 2011 @ 10:27:54 #98
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_99869233
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Wie dit leest is gek
  zondag 24 juli 2011 @ 11:02:57 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99869864
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.

Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.

Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?
ja dat is wel degene die ik bedoel :D en op de prins op het witte paard met zijnsprookjeswonderlans moeten ze maar even wachten ja. :o blijkbaar hebben wij de indoorhel vanwege peuters gewoon genegeerd! maar ik schrijf m op, voor als het blíjft regenen }:|
  zondag 24 juli 2011 @ 12:06:28 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99871296
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Dat is wel een goeie zeg!
Ik onthou 'm. Voor vandaag houden we het even op de wonderlans, maar Oranjestad is een zeer welkome tip. dank je wel!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')