SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als vorig jaar ben ik een welkomspakketje aan het maken. Rugzakjes deze keer:
Die komen vast goed van pas, want ze gaan een paar dagen overdag op pad met een groep kinderen en we gaan met zijn vieren een kleine week naar Terschelling (fietsen, banjeren, schelpen zoeken en met ongetwijfeld als hoogtepunt: de veerboot). Vorig jaar was een dagje Schiermonnikoog al een groot succes, vandaar dat we hebben besloten tot een Wadden-mini-vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Hun' kamer in huis is sinds vorig jaar wel wat ontprinsest, maar hopelijk kunnen de ladies ermee leven:
Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden.
Ik heb nog heel veel knutselspullen, speelgoed, spelletjes en puzzels van vorig jaar (dankzij gulle giften o.a. van FOK!kers), dus we zijn er eigenlijk gewoon wel klaar voor!
Snobs have more fun!
KLIK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Als je haar album van vorig jaar zou zien, dan zie je prachtige omgevingen met op de voorgrond steeds een vage streep. Dat andere meisje had ongeveer dezelfde foto's, maar daar zag je steeds een liefelijk lachend meisje in diezelfde settings.quote:
Ja hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is.
Dank je wel conleche, dat vind ik leuk om te horen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
Dat laatste denk ik wel. Maar ik denk ook: als de Vier-Uur-Cup-A-Soup-Dip bij eigen kinderen ook maar op tien procent zou zitten van wat ik ervaar... dan nog heb ik eeuwig bewondering voor ouders. Of verbijstering, dat is wellicht een beter woord.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!
Maar misschien ben ik raar hoor.enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Ja zoiets zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op
quote:
quote:Maar het is ook ongelofelijk moedigIk zou het nooit gedurfd hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zodat ik niet alleen de verantwoording heb, maar wat zal ik blij zijn als ik die schatjes weer bij hun ouders kan afleveren. Ik entertain ze met alle liefde, maar ik drop ze met net zoveel liefde zodat ik weer mijn eigen dingen kan doen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vond ook al dat ze haar teksten in column-vorm naar een tijdschrift zou kunnen sturen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef Livra het volgende:
Is er al een fanclub van Duderinnetje en haar schrijfstijl?
Heel goed! Ze zijn helemaal in hun element. Ook heel open en makkelijk naar ons toe. We boffen vreselijk, maar dat wisten jullie al. Twee leuke gekkies!quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag in het kinderspeelparadijs gezeten. En kon de mensen uit Dudes omschrijving precies eruit halen.Hallo medebezoekers, ik was die gniffelende dame.
![]()
![]()
En ontopic: hoe is het met de stuiterballen?
Nou, ik zal opbiechten hoe de dag hier vandaag verliep (al jullie lof over 'Dude die zulke leuke dingen met ze doet', kan in de ijskastquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag koekjes gebakken met een lieve meid van 10.
En Dude ik ben gesloopt. Je moet alsmaar praten!
Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Naamah het volgende:
Hebben ze al een beetje zin in volgende week? Wat vinden ze ervan? En spreekt je trainer, of iemand anders daar, een beetje Frans?
woah wat een energiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de schuideuren (gisteren opgenomen):
[ link | afbeelding ]
Op naar morgen (l'anniversaire').
Leuk! Klinkt goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.
Hij heeft er speciaal voor gezorgd dat er een paar mensen bij zijn die tenminste íets Frans spreken. En ik leer de meisjes nu hoe je dingen kan zeggen door ze uit te beelden. Als ze zeggen dat ze dorst hebben, zeg ik: hoe zou je dat met je handen kunnen vragen? Zo hebben we intussen al een heel oeuvre aan universele gebaren. Dat vinden ze heel erg leuk. Het ontsluit natuurlijk ook een beetje een vreemde wereld voor hen.
Mochten ze het volgende week tóch niet leuk vinden, dan hou ik ze gewoon thuis hoor. Niets moet. Maar ik verwacht dat ze zich wel erg zullen vermaken.
Voor mij is het eerlijk gezegd een fijn vooruitzicht dat ik overdag mijn handen een beetje vrij heb voor wat klusjes die ik nog wil doen. En dan gaan we de week erná lekker met zijn vieren op mini-vakantie.
Overigens hebben ze vanavond voor het eerst naar huis gebeld. Geen drama's (bijvoorbeeld acute heimwee), blije moeders, vrolijke meisjes en voor ons fijn om ook de moeders weer even gesproken te hebben. Ik vind het fijn dat er onmiddellijk een band ontstaat. De ene moeder ken ik natuurlijk al redelijk goed, en ook met de moeder van K. is het eerste contact heel plezierig. Dan merk je ook wat de stichting steeds zegt: je gaat niet alleen een band aan met een kind, maar met een heel gezin.
Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 06:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och erme, soms word ik zo week van binnen van dit topic. Soms kan ik allemaal een beetje (boel) last hebben van Weltschmerz en denken dat de wereld heus een Hele Nare Plek is. En dan lees ik dit soort topics en dat zet alles dan weer in het juiste perspectief
Dus hierbij nomineer ik Dude en Arty voor de AWS-award 2011Stemmen met de rode knop!
Goed om te horen! Ze zitten te springen on nieuwe gastouders!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]
Dat filmpje. Wat een tomeloze energie!
Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen.
Nee maar het zijn juist kleine onverschilligheden die de WS veroorzaken. En "kleine" verschilligheden als deze bieden een mooi tegenwichtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs.
Ja, rappen en dansen (denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef AnneX het volgende:
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe !![]()
![]()
![]()
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?
Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd !
hint: klik op de foto.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
Nee, ik vermoed dat het feest losbarst als hun favoriete mens ever weer thuis is (Arty).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-07-2011 17:34:04 ]
Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]
Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen.
Ja, dat is waar ook, jij hebt er ook ervaring mee. Leuk!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben![]()
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
@ Filmpje
personne préférée jamais
![]()
![]()
Vous êtes mes parents de vacances préférée!Zit je stiekem op Franse les, Bluezz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hè get, ik moet er niet aan denken, een pretpark in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen
krijg ik dit soort advertenties !
Snobs have more fun!
KLIK!
Dank je wel nikky en Isa!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerdalle twee
en nog vele
jaren geluk!
En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
Nee hij vroeg echt of we voor ze betaald hadden. Arty reageerde nog een beetje verbaasd met 'Eh nee, het kost je alleen het onderhoud'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden
En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug.
Zo'n tekeningetje met waar de beschadigingen zitten, zou soms wel handig zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Jodellowina.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu.
Maak me gék!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
Ik serveer ze al soep als het rond een uur of vier donker wordt in huis. Vorig jaar zaten ze dan in de tuin vrolijk aan de watermeloen. Misschien morgen ook maar warme chocomelk invoeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Ik ga niet met ze zwemmen. Ik haal limonade, ik overleef speelhellen, ik eet drie weken géén vindaloo en ik poets eidooier uit de eetkamerstoelen. Maar zwemmen doe ik niet. Zeker niet in zogenoemde 'tropische zwemparadijzen', die zelden erg tropisch zijn. Ze stinken naar patat en chloor. En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft. En dan wil ik de poep- en plasfactor niet eens noemen eigenlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden![]()
Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af.
De sprookjeswonderlansquote:Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
sprookjeswonderlanskweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben!![]()
We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid.
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft.
ja dat is wel degene die ik bedoelquote:Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De sprookjeswonderlansis inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.
Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor (). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.
Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.
En buiten is er een een soort mini-Efteling.![]()
Dat is wel een goeie zeg!quote:Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.
http://www.speelstadoranje.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |