abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:58:14 #1
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99721585
Op verzoek, en omdat ik jullie tips dit jaar vast weer kan gebruiken, een nieuw deel. Op 16 juli komen er weer twee Franse meisjes drie weken bij ons logeren. Om op adem te komen en aandacht bij te tanken, en om ons een punthoofd en ettelijke hartverzakkingen te bezorgen. :P

De stichting die dit voor Nederland regelt (met kinderen uit diverse Europese landen, ook ons eigen land) is Europa Kinderhulp.

Voor de volledigheid de eerdere delen, met de avonturen van vorig jaar:
Twee Franse meiden van acht: Help Dude het Goede Doel door.
Twee Franse vakantiemeiden (8 jaar), deel II
Franse vakantiemeiden, Part Trois (III)
Franse vakantiemeiden, IV
Franse vakantiekinderen deel V

Dit jaar komen er één meisje van vorig jaar (L.) en een nieuw meisje (K.). Waarom Z. dit jaar niet komt, lees je hier. We houden verder goed contact met de familie en Z. zal hier altijd welkom zijn.

Nu K. dus, als tweede meisje. Acht jaar, moeder uit Guinee, geen vader in beeld, twee broertjes/zusjes. Volgens de omschrijving is ze rustig, houdt ze van dieren , eet ze geen varkensvlees (ik neem aan uit geloofsovertuiging) en slaapt ze makkelijk in. Ideaal! (Maar dit staat op alle omschrijvingen, omdat ouders anders bang zijn dat hun kind niet wordt geplaatst). Haar jongere zusje logeert bij een familie in Overijssel.

Naar K. is de kennismakingscollage al onderweg, inclusief een brief, een lijstje met Nederlandse woordjes en een kaart van Nederland met daarop onze woonplaats én Terschelling aangegeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als vorig jaar ben ik een welkomspakketje aan het maken. Rugzakjes deze keer:

Die komen vast goed van pas, want ze gaan een paar dagen overdag op pad met een groep kinderen en we gaan met zijn vieren een kleine week naar Terschelling (fietsen, banjeren, schelpen zoeken en met ongetwijfeld als hoogtepunt: de veerboot). Vorig jaar was een dagje Schiermonnikoog al een groot succes, vandaar dat we hebben besloten tot een Wadden-mini-vakantie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Hun' kamer in huis is sinds vorig jaar wel wat ontprinsest, maar hopelijk kunnen de ladies ermee leven:

Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden.

Ik heb nog heel veel knutselspullen, speelgoed, spelletjes en puzzels van vorig jaar (dankzij gulle giften o.a. van FOK!kers), dus we zijn er eigenlijk gewoon wel klaar voor! w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:03:15 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_99721832
Die HEL-beschrijving is heel herkenbaar... Vooral schreeuwende ouders, en dan later janken dat kinderen van anderen (want NOOIT die van henzelf :')) zoveel schreeuwen naar elkaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:04:57 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99721936
Terugblik op vandaag:
SPOILER
en:

SPOILER
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99722215
:D die laatste foto _O_
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:11:42 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99722286
Je hebt dr echt eentje die vliegt O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99722580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt dr echt eentje die vliegt O+
Supergirl O+.

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2011 @ 21:29:05 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_99723287
Die foto :D Een echte stuiterbal heb je _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:43:33 #8
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99724134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Die foto :D Een echte stuiterbal heb je _O-
Als je haar album van vorig jaar zou zien, dan zie je prachtige omgevingen met op de voorgrond steeds een vage streep. Dat andere meisje had ongeveer dezelfde foto's, maar daar zag je steeds een liefelijk lachend meisje in diezelfde settings. :')

En als je tegen L. zegt dat ze stil moet staan, trekt ze zo'n verkrampt gezicht op de foto, dat iedereen zou denken dat we haar stiekem knijpen. Dus die durf ik niet in haar album te plakken. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2011 @ 22:01:11 #9
13151 crew  Rewimo
pi_99725156
Dan maar een keer een foto maken als ze slaapt :z En hopen dat ze dan niet net omdraait :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_99725679
Ik heb een tijdje meegelezen nu en ik wilde even zeggen dat jij zoo leuk kunt schrijven! Die meisjes hebben echt een toptijd daar bij jou volgens mij ;)!
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:16:44 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99726142
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:34:56 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99727231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
haha! wat een heerlijke stuiter. ik word al moe als ik er naar kijk. :@
Ja hè? :D

Maar de andere kant van de medaille is:

Als ik ze om negen uur naar bed dirigeer (zonder protest) en zeg dat ze nog best mogen lezen in bed, of puzzeltjes maken in hun vakantieboek, ik na een kwartier zie dat ze zelf het licht uit hebben gedaan en het stil is. Wat dat betreft hebben we enorm geluk met die twee.

Ik bedacht me vandaag dat mijn grote Ik-Doe-Dit-Nooit-Meer-dip, zo rond een uur of vier 's middags is. Dan wil ik eigenlijk even de boel stil kunnen zetten. En dat ligt niet aan die meiden, want die zijn hartstikke lief. Maar als lease-ouder is het lastig om je tijdelijke aanstelling ietwat van je af te zetten op de momenten dat dat best zou kunnen. Ik blijf toch alert, slaap ook lichter (Arty ook) en moet een bladzijde van een boek twee keer lezen omdat ik toch stiekem oplet of er niet eentje van de trap af klettert.
In de namiddag komt er dan zo'n moment dat ik heel erg graag even terug zou willen naar het middelpunt van het universum dat ik 49 weken per jaar zelf ben. w/

Maar daarna gaat het ook wel weer en het is niet het einde van de wereld, deze drie weken. En uit mijn comfort zone te moeten treden is natuurlijk ook reuze leerzaam. Hou ik mezelf dan voor. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99727437
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven :r ' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is. :)
pi_99727480
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:41:33 #15
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99727627
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!

Maar misschien ben ik raar hoor. :@ enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:44:28 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99727808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik herken het gevoel een beetje van mijn omarol. Als ze hier zijn of ik daar aan het oppassen ben.
Je bent gewoon niet in je eigen gedoetje, je bent niet rustig al wil je relaxed doen en 'dicht bij jezelf blijven :r ' en toch lukt dat niet en wil je dan weer heel eventjes terug naar hoe het gewoon is. :)
:Y Ik denk dat dat heel goed te vergelijken is.
Blij dat jij het herkent, trouwens.

Ik vind (en vond, vorig jaar) dit het lastigste aan het hele project: het 24/7-gevoel. Ik zie dat Nederlandse ouders die meedoen, dat 'probleem' niet hebben. Het vakantiekind valt gewoon in hun dagelijkse gezinsritme. Voor ons is het de wereld op zijn kop.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99728127
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op ):O
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:50:58 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99728255
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:39 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook al een tijdje geleden op de volgknop gedrukt en wilde even zeggen dat het een lief topic is en ontzettend vermakelijk om te lezen. Niet in de laatste plaats door je schrijfstijl.
Dank je wel conleche, dat vind ik leuk om te horen. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Joh, ik heb nog steeds elke dag om een uur of 4 die dip. Achtig. want juist dan staan de kinderen ook op standje sugarrush of gek van moeiigheid. en dan wil je zelf gewoon even níks!

Maar misschien ben ik raar hoor. :@ enniehoe, ik kan ze dan wel gewoon naar buiten dirigeren, want eigen en die ken ik, en dat lukt gewoon, meegegroeid. Maar kan me voorstellen dat je als invalouder dat gewoon wat minder makkelijk opvangt.
Dat laatste denk ik wel. Maar ik denk ook: als de Vier-Uur-Cup-A-Soup-Dip bij eigen kinderen ook maar op tien procent zou zitten van wat ik ervaar... dan nog heb ik eeuwig bewondering voor ouders. Of verbijstering, dat is wellicht een beter woord. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:04:16 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99729046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Stel je hebt vakantiepoeten, dan lopen die ook gewoon op met de poeten die er al zijn. Als je geen poetjes hebt let je er ook continue op en dat breekt op ):O
Ja zoiets zal het zijn inderdaad.

En dat ik het ongelooflijk moedig blijf vinden dat de ouders van de meisjes hun bloedjes zo maar aan ons toevertrouwen. En ons nog bedanken ook, met meegebrachte cadeaus en met dankbare brieven in de koffer. Dat vind ik enorm indrukwekkend en dat maakt het misschien ook wel wat 'zwaar'.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99729122
Ja joh kinderen vergelijken met poesjes :{w :P

Maar het is ook ongelofelijk moedig :o Ik zou het nooit gedurfd hebben.
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:06:38 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99729161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja joh kinderen vergelijken met poesjes :{w :P
:D
quote:
Maar het is ook ongelofelijk moedig :o Ik zou het nooit gedurfd hebben.
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99730241
Ik zit de laatste updates te lezen terwijl er twee kleine meisjes in mijn bed slapen. Niet de mijne dus, maar de 2 nichtjes die voor de allereerste keer bij Tante Cat komen logeren (eerder vonden ze het té spannend). En ook al hyper ik tegen hen dat we het *O* gezehellig *O* gaan *O* mahakennn *O* , stiekem ben/was ik misschien wel zenuwachtiger dan hen. :@

Zoooo herkenbaar, ik zit ook met een half oor te luisteren of ik niks de trap af hoor komen en als ik straks ga slapen op de logeerkamer (met de deuren open) dan slaap ik half zo vast als normaal.
En dat is prima voor een nachtje en morgen gaan we naar opa en oma en dan de hele dag naar
SPOILER
zodat ik niet alleen de verantwoording heb, maar wat zal ik blij zijn als ik die schatjes weer bij hun ouders kan afleveren. Ik entertain ze met alle liefde, maar ik drop ze met net zoveel liefde zodat ik weer mijn eigen dingen kan doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99730276
Ow, en kinderen 3 weken opvangen... volgens mij zouden ze na een week opvang voor mij moeten regelen. _O- Ik houd het wel bij katten en gehandicapten. :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:56:13 #24
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_99731715
Is er al een fanclub van Duderinnetje en haar schrijfstijl?
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:58:23 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99731802
ja, hier toch?
  donderdag 21 juli 2011 @ 04:21:58 #26
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_99737452
Ja da's waar... Duderinnetje m'n complimenten dan weer!
pi_99739735
Hehe dat 4 uur instortmoment klinkt bekend, en dan heb ik (nu nog) maar 1 dreumesje rondlopen. Je weet dat de overtreffende trap van moe moeder is?
Ik kan me zo voorstellen dat het extra hard aankomt als je het niet gewend bent en dan ineens 2 stuiterballen hebt om voor te zorgen.

Indoorspeeldingen zijn trouwens wel te doen wanneer het rustig is en dan niet langer dan 1,5 uur. Het tokkiegehalte is vrij hoog, maar t.n.t. kan ik me er wel redelijk voor afsluiten (zolang Dylano en Shanaya maar niet mijn kleintje omver lopen }:| ). Ergens zijn de tokkies ook best vermakelijk. Op een New Kids Turbo manier :+
pi_99740782
oh, indoorspeelellende! tsjek. ik neem gewoon de papa mee en installeer mezelf aan tafel met een boek en wens papa veel succes :P

meeten via fok is ook leuk :Y
maar mooi niet dat ik in mijn eentje ga met juffie stuiterbal en meneertje meppen-is-tof in mijn kielzog :N ik kijk wel uit!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99741828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef Livra het volgende:
Is er al een fanclub van Duderinnetje en haar schrijfstijl?
Ik vond ook al dat ze haar teksten in column-vorm naar een tijdschrift zou kunnen sturen.
Zeer publicabel.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:42:11 #30
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99742644
Ik ben paat jaar terug mregeweest naar indoorspeelparaijs; mams zat lekker aan de kant mooi te zijn en ik zat met 7 kleuters in het speelparadijs lekker klimmen, klauteren en springen op de trampoline.

Mijn man zegt ook steeds dat hrt voor mij grweldig is dat we nu een zoon hebben, kan ik straks weer lekker met alles meedoen. Ergns schijnt t kind in mij nooit vertrokken te zijn..... Ik heb ook tot mn 20e verstoppertje gedaan met mn buurkinderen..... Daarna ging ik verhuizen ;)

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een hel is.

En ja hier ook fan vna Duderinnetje haat schrijfstijl!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99746560
Mijn vriend, die toch een enthousiaste vader van 3 kinderen is, noemt alle plekken waar teveel schreeuwende kinderen bij elkaar komen de Hel. Bijvoorbeeld een pizzeria in de buurt. Zijn dochter vraagt dan argeloos: wanneer gaan we weer bij de Hel eten?

Kortom, het is gewoon heel herkenbaar.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:16:48 #32
176471 oh-oh
pi_99748807
Haha mooie mane.
Zo noemt echt iedereen hier de snackbar "Friture de Kutkerel" vanwege de leuke eigenaar.
Zelfs de kleinste kindjes.
Dus kom je je buurjochie van 3 tegen op het plein, vraag je waar zijn mama is, dan is het echt doodnormaal dat zo een kindje dan met een big smile zegt "oooooh bij de Kutkerel" :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 juli 2011 @ 20:56:56 #33
22592 crew  Ole
pi_99766571
Vriendin van me heeft binnenkort haar tweeling kleinzonen van tien op bezoek. De armbandjes zijn al hele handige tip!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_99766937
Ik heb vandaag in het kinderspeelparadijs gezeten. En kon de mensen uit Dudes omschrijving precies eruit halen. _O- Hallo medebezoekers, ik was die gniffelende dame. :@ _O-

En ontopic: hoe is het met de stuiterballen?
pi_99768683
Ik heb vandaag koekjes gebakken met een lieve meid van 10.
En Dude ik ben gesloopt. Je moet alsmaar praten! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:16:55 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99774302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag in het kinderspeelparadijs gezeten. En kon de mensen uit Dudes omschrijving precies eruit halen. _O- Hallo medebezoekers, ik was die gniffelende dame. :@ _O-

En ontopic: hoe is het met de stuiterballen?
Heel goed! Ze zijn helemaal in hun element. Ook heel open en makkelijk naar ons toe. We boffen vreselijk, maar dat wisten jullie al. Twee leuke gekkies!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag koekjes gebakken met een lieve meid van 10.
En Dude ik ben gesloopt. Je moet alsmaar praten! :+
Nou, ik zal opbiechten hoe de dag hier vandaag verliep (al jullie lof over 'Dude die zulke leuke dingen met ze doet', kan in de ijskast :D ):

Linea recta vanaf de ontbijttafel de bank op, film aan, op repeat, af en toe limonade en meloen in de bekkies gestopt en pas om een uur of 13 zijn ze uit hun nachtponnen gestapt. :@ Ik heb de ochtend douchend, tuttend en studerend in de zon doorgebracht O+ .

Ze kijken gerust vijf keer Toy Story achter elkaar en dan nog liggen ze de hele tijd in een deuk samen of zitten ze op het puntje van hun stoel. Dat is toch echt in het moment leven hè, dat iets steeds maar weer opnieuw hilarisch of heel spannend kan zijn.

Dus krakkemieke, mocht je dat meisje eens wat langer over de vloer krijgen: huur een paar films en je kan lekker een maskertje nemen en je teennagels lakken. O+ *O*

Vanmiddag gingen we zoals gezegd naar Arty's werk en dat was, net als vorig jaar, weer een succes. Op de zestiende verdieping over Groningen uitkijken, bomen die ín het gebouw groeien en met de lift héél snel op en neer zoeven. En het allermooiste: een speciaal pasje krijgen om naar binnen te mogen. Een beetje uitverkoren zijn, omdat heus niet iedereen dat mag.

Daarna liepen we even door naar mijn sporttrainer, die volgende week een activiteitenweek voor kinderen organiseert, waarvoor ik ze heb ingeschreven. Ik wilde ze al vast even kennis laten maken. Dat vonden ze gaaf! Binnen no time hingen ze in de apparaten, stonden ze luid puffend gwichten te heffen en bleek een apparaat voor de bovenbenen ook prima dienst te kunnen doen om je armen te trainen, als je er maar op de kop in hing en een kwart slag draaide! Allemaal nieuw uitgevonden oefeningen voor mijn trainer, wat een geluk! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99774653
Hebben ze al een beetje zin in volgende week? Wat vinden ze ervan? En spreekt je trainer, of iemand anders daar, een beetje Frans?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:36:19 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99775368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Naamah het volgende:
Hebben ze al een beetje zin in volgende week? Wat vinden ze ervan? En spreekt je trainer, of iemand anders daar, een beetje Frans?
Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.
Hij heeft er speciaal voor gezorgd dat er een paar mensen bij zijn die tenminste íets Frans spreken. En ik leer de meisjes nu hoe je dingen kan zeggen door ze uit te beelden. Als ze zeggen dat ze dorst hebben, zeg ik: hoe zou je dat met je handen kunnen vragen? Zo hebben we intussen al een heel oeuvre aan universele gebaren. Dat vinden ze heel erg leuk. Het ontsluit natuurlijk ook een beetje een vreemde wereld voor hen.

Mochten ze het volgende week tóch niet leuk vinden, dan hou ik ze gewoon thuis hoor. Niets moet. Maar ik verwacht dat ze zich wel erg zullen vermaken.

Voor mij is het eerlijk gezegd een fijn vooruitzicht dat ik overdag mijn handen een beetje vrij heb voor wat klusjes die ik nog wil doen. En dan gaan we de week erná lekker met zijn vieren op mini-vakantie.

Overigens hebben ze vanavond voor het eerst naar huis gebeld. Geen drama's (bijvoorbeeld acute heimwee), blije moeders, vrolijke meisjes en voor ons fijn om ook de moeders weer even gesproken te hebben. Ik vind het fijn dat er onmiddellijk een band ontstaat. De ene moeder ken ik natuurlijk al redelijk goed, en ook met de moeder van K. is het eerste contact heel plezierig. Dan merk je ook wat de stichting steeds zegt: je gaat niet alleen een band aan met een kind, maar met een heel gezin.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:04:03 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99779575
Tussen de schuideuren (gisteren opgenomen):

Op naar morgen (l'anniversaire'). :W
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:06:22 #40
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_99779658
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Tussen de schuideuren (gisteren opgenomen):
[ link | afbeelding ]

Op naar morgen (l'anniversaire'). :W
woah wat een energie O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 01:09:23 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99779771
Oh ja, alvast gefeliciteerd met jullie jubileum. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99783268
Och erme, soms word ik zo week van binnen van dit topic. Soms kan ik allemaal een beetje (boel :')) last hebben van Weltschmerz en denken dat de wereld heus een Hele Nare Plek is. En dan lees ik dit soort topics en dat zet alles dan weer in het juiste perspectief *O*

Dus hierbij nomineer ik Dude en Arty voor de AWS-award 2011 *O* Stemmen met de rode knop!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juli 2011 @ 07:53:05 #43
13151 crew  Rewimo
pi_99783544
Gefeliciteerd met jullie anniversaire ^)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:55:39 #44
176471 oh-oh
pi_99784242
*O* O+ Superbon Anniversaire O+ *O*
Dude & Arty , maak dr een leuk feestje van met die twee :D
Overtref die pannekoekenboot *O*

Dat filmpje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 22-07-2011 09:36:26 ]
( Groucho Marx )
pi_99787214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze hebben er heel veel zin in. Het wordt ook echt leuk. Hij gaat met ze atletieken, zwemmen, zeilen, softballen, maar ook dansen, schilderen, toneelspelen, zelf koken, en aan het einde van de week hebben ze een heus disco-feest.
Hij heeft er speciaal voor gezorgd dat er een paar mensen bij zijn die tenminste íets Frans spreken. En ik leer de meisjes nu hoe je dingen kan zeggen door ze uit te beelden. Als ze zeggen dat ze dorst hebben, zeg ik: hoe zou je dat met je handen kunnen vragen? Zo hebben we intussen al een heel oeuvre aan universele gebaren. Dat vinden ze heel erg leuk. Het ontsluit natuurlijk ook een beetje een vreemde wereld voor hen.

Mochten ze het volgende week tóch niet leuk vinden, dan hou ik ze gewoon thuis hoor. Niets moet. Maar ik verwacht dat ze zich wel erg zullen vermaken.

Voor mij is het eerlijk gezegd een fijn vooruitzicht dat ik overdag mijn handen een beetje vrij heb voor wat klusjes die ik nog wil doen. En dan gaan we de week erná lekker met zijn vieren op mini-vakantie.

Overigens hebben ze vanavond voor het eerst naar huis gebeld. Geen drama's (bijvoorbeeld acute heimwee), blije moeders, vrolijke meisjes en voor ons fijn om ook de moeders weer even gesproken te hebben. Ik vind het fijn dat er onmiddellijk een band ontstaat. De ene moeder ken ik natuurlijk al redelijk goed, en ook met de moeder van K. is het eerste contact heel plezierig. Dan merk je ook wat de stichting steeds zegt: je gaat niet alleen een band aan met een kind, maar met een heel gezin.
Leuk! Klinkt goed!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_99787288
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe ! *O* *O* *O*
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?

Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd ! w/
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:38:02 #47
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99788235
* twentemeisje komt ff uit lurkstand

Dat filmpje :D. Wat een tomeloze energie! _O-

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:19:43 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99789537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 06:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och erme, soms word ik zo week van binnen van dit topic. Soms kan ik allemaal een beetje (boel :')) last hebben van Weltschmerz en denken dat de wereld heus een Hele Nare Plek is. En dan lees ik dit soort topics en dat zet alles dan weer in het juiste perspectief *O*

Dus hierbij nomineer ik Dude en Arty voor de AWS-award 2011 *O* Stemmen met de rode knop!
Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 22-07-2011 12:26:35 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99789576
Gefeliciteerd Dude en Arty! *O*
Maar ik vind koekjes bakken toch leuker dan nagels lakken! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:26:06 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99789706
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]

Dat filmpje :D. Wat een tomeloze energie! _O-

Wat heerlijk dat jullie dit doen! Mijn lief en ik gaan het als onze dochter ietsje ouder is ook overwegen *O*.
Goed om te horen! Ze zitten te springen on nieuwe gastouders!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99789835
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs. ;)
Nee maar het zijn juist kleine onverschilligheden die de WS veroorzaken. En "kleine" verschilligheden als deze bieden een mooi tegenwicht :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:34:01 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99791945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:06 schreef AnneX het volgende:
Man - man heb je dat gespring de hele dag om je heen ?
Van het fillumpie kijken werd ik al moe ! *O* *O* *O*
Was stuiterbal nu aan het rappen en dansen?

Mooie dag vandaag gewenst met alle verrassingen. Gefeliciteerd ! w/
Ja, rappen en dansen (denk ik :D ).
Gelukkig stuitert ze niet de hele dag hoor. Ze is muisstil als ze film kijkt of slaapt. En beide doet ze veel en graag. :P

Vandaag krijgen ze de laatste kettinkjes van Annexuu. Kunnen ze vanavond geheel behangen met Etos-bandjes au restaurant. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:49:46 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792616
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99792646
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:06 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99792709
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ben ik zo scheel of? Want ik zie nergens een filmpje?
hint: klik op de foto.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:52:41 #56
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99792728
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:49 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie, als jubileum-bruidspaar, alle verrassingen al van de draakjes gekregen?
Nee, ik vermoed dat het feest losbarst als hun favoriete mens ever weer thuis is (Arty). :D

Ze hebben al wel hun feestkleding uitgezocht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99792886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef golfer het volgende:

[..]

hint: klik op de foto.
:'). Maar heeeel tof O+. En ik versta er werkelijk waar geen bal van.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99803974
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-07-2011 17:34:04 ]
pi_99804023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[me=twentemeisje] komt ff uit lurkstand
[/me]

Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
pi_99813249
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:58:59 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99819759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik zat vandaag precies hetzelfde te denken. Als Thomas alleen blijft, lijkt het me ook voor hem leuk om voor 3 weken een speelkameraadje te hebben :Y
Via Eurochildren is er hier ook twee zomers op rij een meisje uit Belfast komen logeren. Zalige tijden waren het :Y
Ja, dat is waar ook, jij hebt er ook ervaring mee. Leuk!
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
:D @ Filmpje O+ personne préférée jamais O+ :D
Vous êtes mes parents de vacances préférée!

SPOILER
Zit je stiekem op Franse les, Bluezz? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Pretparken 50% Korting Dagjes Uit met de Kinderen

krijg ik dit soort advertenties !
Hè get, ik moet er niet aan denken, een pretpark in het hoogseizoen. :%
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99819895
Ah. Ze is weer online. *wacht met spanning op het verhaal van vandaag*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:13:57 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99820743
Dat komt morgen Anne!

Ik moet even bijkomen van Yankee Doodle :')
En even ontFransen. Ze liggen net pas op bed.

Morgen verslag!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99821711
Yankee Doodle als jubileumrestaurant. Dat had je 2 jaar terug nooit geloofd *)

Nog gefeliciteerd beiden :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Milf vrijdag 22 juli 2011 @ 23:33:49 #65
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_99821773
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!

En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 02:54:22 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99827069
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:33 schreef nikky het volgende:
Gefeliciteerd :* alle twee :* en nog vele :* jaren geluk!

En fantastisch dat jullie die twee meiden de vakantie van het jaar hebt gegeven!
Dank je wel nikky en Isa! :* -terug.

Wij slapen nog steeds niet. :@ Weekend-modus, dus ik zal maar vast het verslag geven van vandaag.

Het is natuuerlijk toch een beetje onhandig, qua timing. Je zal maar trouwen en de jaren daarna twee Franse kanonskogels te logeren hebben op je trouwdag. Dan sta je als rechtgeaarde culinaire snob wel even te kijken. Niks geen amuse op het zomerse terras van De Librije en schrijf de champoppel van Oud Sluis ook maar op je buik. Nee, het moet 'kindvriendelijk'.

Kindvriendelijk is een ander woord voor ‘sluit een aantal warmhoudplaten aan op het elektriciteitsnet, donder daar een hoop frieten en kipnuggets op, hang een omgekeerde Amerikaanse taxi aan je plafond steek je middelvinger op naar de ouders die erin trappen.

Toegegeven: De Franse meiden vonden het daadwerkelijk fun, in het ‘American Fun Restaurant Yankee Doodle’. Er was onbeperkt softijs en ze konden slagroom tappen tot het over hun onderarmen liep. Achterin het ‘restaurant’ was een speelafdeling. Daar probeerde een echt hele lieve ‘nanny’ (zo genoemd door het restaurant) de kinderen zowel te schminken, als te helpen met kapotte spelletjes, als schoon te poetsen na een kotsbeurt door te veel ijs en frikandellen.

Dat klinkt nu allemaal wel ontzettend fun for kids, maar laten we niet vergeten dat het onze trouwdag was. Wij hadden verdorie ook recht op een verzetje, dientengevolge. Gelukkig beloofde de website van Yankee Doodle ons een ‘Caribbean Night’, met cocktails tot het ochtendgloren (oké, dat ochtendgloren maakte ik er zelf een beetje van), opzwepende muziek, sissende stukken vlees op de BBQ en exotisch fruit na.
Yankee Doodle himself bleek ‘Caribbean’ te interpreteren als: Heel hard het nummer ‘Sex On The Beach’ (C’est quoi? ‘Sex au bidet?’) draaien en… friet op een warmhoudplaat donderen. Très exotique.

Gelukkig maakten de meiden het wel tot een echt feest. We kregen een cadeau dat één van de moeders, met voorkennis kennelijk, speciaal had meegegeven voor vanavond. Een pracht van een gipsen beeld van Romeo & Julliet (nee ja nee het is natuurlijk niet heel mooi, maar dat geeft niets ;) ) en de leukste mens van Nederland had een cadeau voor mij gekocht dat de meiden ook aan me mochten geven. (Het betreft een pistool met een bloem erin, dat je op kan hangen aan de muur, en het is van een ontwerper en ik wil het al vijf jaar hebben – maar dat voert iets te ver voor hier en het klinkt veel weirder dan het is. ;) )

In de Yankee Doohell kwamen we een verre (verre, verre, verre) kennis tegen. Hij was met zijn hele gezin (en naar het scheen de buren uit het indoorkinderparadijs) neergestreken op de warmhoudplaat. Hij kon het niet laten te informeren naar het wonderlijke samenstel van ons gezelschap. Kort legden we hem uit dat de kinderen via een stichting naar Nederland kwamen en dat ze drie weken bleven.
Epische vraag: “Moet je nog iets betalen voor die kinderen, of krijg je ze gratis mee?
Tijdens de autorit naar huis hebben Arty en ik daar allerlei hilarische antwoorden op verzonnen, maar helaas verslikten we ons op het moment suprême in een slap frietje.

Thuisgekomen moesten we op de bank gaan zitten voor een speciale anniversaire-voorstelling. Maar vrijwel onmiddellijk ontstond er achter de coulissen veel tumult, was er crisisoverleg, en kwam ten slotte de mededeling dat het geheel jammerlijk moest worden afgelast. De acteurs kozen voor kwaliteit en die konden ze naar eigen zeggen op dit moment nog niet voldoende waarborgen (‘We hebben nog maar zes keer kunnen oefenen voor een optreden, dat wel zevenentwintig keer oefenen vraagt’).
En Wilders maar zeuren over het arbeidsethos van onze culturele sector.

Op naar de drie jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 23-07-2011 03:07:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 03:12:14 #67
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99827221
Ik zie daar weer een meesterlijke pose van de blonde hihi.

Leuk verhaal Duderinnetje, heerlijk om te lezen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 08:59:13 #68
13151 crew  Rewimo
pi_99829443
Kortom, een geslaagde avond uit op je trouwdag ^O^
pi_99832233
Geweldige verslag weer O+
En nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:39:06 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99833965
Ik weet nu eindelijk waar ik in september onze trouwdag ga vieren. Had daar zelf nooit opgekomen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99834353
:D O+ heerlijk verhaal weer. En nog van harte en zo ;) :*
pi_99834425
:D
Die blonde stuiterbal staat ook nooit stil op een foto he?
Oh behalve bij Arty's werk toen ze een monument nadeed.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:06:26 #73
176471 oh-oh
pi_99834827
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:27:10 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99841288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ging die blonde daar net door de geluidsbarriere rennen?
Je kan zeggen wat je wil, maar het klinkt wederom als een memorabele trouwdag, en ik ( en wss velen met mij ) vraag me nu al af waar de volgende gevierd gaat worden O+

En OMG, vroeg ie niet hoeveel jullie daarvoor betaald kregen, voor die drie weken?
Hebben jullie het echt goed gehoord?
_O-
Nee hij vroeg echt of we voor ze betaald hadden. Arty reageerde nog een beetje verbaasd met 'Eh nee, het kost je alleen het onderhoud'. :D

O en ik hou me warm aanbevolen voor kindvriendelijke trouwdagtips voor volgend jaar!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:11:33 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99843347
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Confidence through competence
pi_99844077
Dat restaurant lijkt me verschrikkelijk! :D . Maar het levert wel weer een leuk verhaal op. Van harte met jullie trouwdag.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:45:05 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99844613
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mailorder kids, 3 weken proberen - toch niet geschikt voor ouderschap? Niet goed, geld terug. :9
Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:00:05 #78
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99852346
Gefeliciteerd met jullie trouwdag! mijn gut-feeling over jankie dudehel klopt dus. :+ van dezelfde eigenaren was er ook een schitzelparadijs genaamd Jodellowina. :')

Wij zijn voor onze 5e trouwdag naar het Dolfinarium geweest.O+ da's héél tof.

Betalen voor kinderen? alleen statiegeld! :9
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:29:03 #79
13151 crew  Rewimo
pi_99853716
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:33:41 #80
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99853937
Welnee joh, da's vast ook zo'n garantie tot aan de deur organisatie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2011 @ 21:42:19 #81
13151 crew  Rewimo
pi_99854388
Zal wel weer ja. Geen Bovag natuurlijk :{w
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:07:15 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858174
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:29 schreef Rewimo het volgende:
Krijg je er bij Rent-a-Kid wèl een gebruiksaanwijzing bij?
Zo'n tekeningetje met waar de beschadigingen zitten, zou soms wel handig zijn. ;)

Buuf, Jodellowina?? :D _O- Oh, zeg me dat het nog bestaat en ik erheen kan! *O* :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:08:36 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99858228
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:21:33 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99858830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
nope, sorry, gefrituurde schnitzels zal je zelf moeten bereiden vanaf nu. :P
Jodellowina.
Dat zou zo een boek van Grunberg kunnen zijn.

Ik had het graag bezocht op onze derde trouwdag.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:25:20 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99859037
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:47:48 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99860179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
t was helemaal up to date met serveersters in Deerndl's en achter in de zaak een après Ski gedeelte.
Maak me gék! :'(

Jongens en wat is het verschrikkelijk somber weer. Vandaag hebben we ons gevieren begraven onder een plaid op de bank, en hebben we ranja gedronken en films gekeken. Morgen willen we er écht uit, dus gaan we het Sprookjesbos in Zuidlaren maar eens verkennen. Er schijnt voldoende binnen-vermaak te zijn.

De weersvoorspellingen zeggen dat het niet bijster gaat opknappen meer, de komende twee weken. Dit is de belabberdste zomer die ik me kan heugen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:07:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:57:27 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99860577
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 juli 2011 @ 00:08:46 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861047
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Leuk hè? Zo'n herfstvakantie met de kinderen?
Ik serveer ze al soep als het rond een uur of vier donker wordt in huis. Vorig jaar zaten ze dan in de tuin vrolijk aan de watermeloen. Misschien morgen ook maar warme chocomelk invoeren. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 juli 2011 @ 00:16:42 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99861371
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99861491
wat een leuke verhalen! :D
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
  zondag 24 juli 2011 @ 00:23:11 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99861670
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
  zondag 24 juli 2011 @ 00:30:48 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99861974
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Hebben ze een zwemdimploma? Zo ja, vast wel een (subtropisch) zwembad in de buurt van Grunn te vinden :s)

Vanaf woensdag neemt de kans op regen wel wat af :+.
Ik ga niet met ze zwemmen. Ik haal limonade, ik overleef speelhellen, ik eet drie weken géén vindaloo en ik poets eidooier uit de eetkamerstoelen. Maar zwemmen doe ik niet. Zeker niet in zogenoemde 'tropische zwemparadijzen', die zelden erg tropisch zijn. Ze stinken naar patat en chloor. En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft. En dan wil ik de poep- en plasfactor niet eens noemen eigenlijk.

Ze hebben beiden trouwens geen zwemdiploma, boor. Dat is in Frankrijk ook geen school-ding. De kinderen leren het al dan niet van anderen.
L. kan volgens haar moeder voldoende zwemmen.
K. zegt zelf absoluut bandjes om haar armen nodig te hebben, Die heb ik in huis, overigens dankzij een lieve FOK!ker vorig jaar.

Voor volgende week woensdag staat wel zwemmen op het programma in de activiteitenweek. Dat zou dan in een buitenbad zijn, dus we moeten even afwachten wat het weer doet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 24 juli 2011 @ 00:33:44 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99862089
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
sprookjeswonderlans :o kweetnie hoor, of dat nou helemaal pas is bij de leeftijd? :/ en wat is daar binnen te doen dan? ik ben er geweest toen de jongens klein waren....
De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.

Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.

Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 24-07-2011 00:47:43 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 juli 2011 @ 09:34:03 #94
13151 crew  Rewimo
pi_99868475
Speeltuin doet het altijd goed hoor. Zeker met trampolines, echt iets voor je stuiterbal *O*

Vergeet Irving niet ;)
pi_99868488
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, zoiets zal hij wellicht gedacht hebben! :D

We zeiden later nog: dat hadden we hem eigenlijk moeten wijsmaken. Dat we die meiden gewoon gehuurd hebben bij Rent-A-Kid. :D
_O- Echt hilarisch. :D

Succes in het Sprookjeshofgebeuren. :)
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_99868543
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:

En er komen mensen met tatoeages boven hun zwembroek, die andermans kinderen van de glijbaan beuken omdat Yayden in hun ogen voorrang heeft.

_O-

Ik hoop dat het snel wat droger weer wordt Dude!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99868718
Toen wij bij Sprookjeshof waren, waren er genoeg kinderen rond die leeftijd.
Binnen gedeelte is altijd handig!
  zondag 24 juli 2011 @ 10:27:54 #98
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_99869233
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Wie dit leest is gek
  zondag 24 juli 2011 @ 11:02:57 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99869864
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De sprookjeswonderlans :9 is inderdaad nog niet helemaal voor hun leeftijd.

Maar hier: http://www.sprookjeshof.nl/?p=speeltuin is een grote speeltuin, ook indoor ( :') ). Springkussens, trampolines, apenkooi, lasergamen.

Zu zegguh dat het tot twaalf jaar leuk is en ze zijn net acht en negen. We gokken het er maar op.

En buiten is er een een soort mini-Efteling. :?
ja dat is wel degene die ik bedoel :D en op de prins op het witte paard met zijnsprookjeswonderlans moeten ze maar even wachten ja. :o blijkbaar hebben wij de indoorhel vanwege peuters gewoon genegeerd! maar ik schrijf m op, voor als het blíjft regenen }:|
  zondag 24 juli 2011 @ 12:06:28 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99871296
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2011 10:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oranjestad in Drente is helemaal binnen. Een soort kermis met één toegangsprijs voor alles.

http://www.speelstadoranje.nl/
Dat is wel een goeie zeg!
Ik onthou 'm. Voor vandaag houden we het even op de wonderlans, maar Oranjestad is een zeer welkome tip. dank je wel!
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')