Als je met de nieuwsgroepen kunt werken, heb je ze binnen een paar minuten binnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je mag ze wel uploaden naar http://megaupload.com/ hoor![]()
Via die nzb krijg ik het niet compleet binnen en daardoor kan ik het niet unzippenEn ik wil ook geen 12.50 betalen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je met de nieuwsgroepen kunt werken, heb je ze binnen een paar minuten binnen.
Dat is juist 1 van mijn problemen mijn buikspieren zijn in vergelijking met mijn rugspieren te sterkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Evy kan gewoon als mp3 worden beluisterd, gps is niet nodig. Wel grappig, want dan zie je hoe ver/hoe hard etc je hebt gelopen.
Oh en rugklachten...tell me about it. Als ik niet loop (al is het maar 2 weken), verergeren m'n klachten direct. Tijdens het lopen zelf heb ik echter geen klachten, of bijzonder weinig. Je trant je core spieren natuurlijk ook tijdens het lopen, dit zorgt ervoor dat je rugklachten ook worden 'opgevangen' door bv je buikspieren. Sterke buikspieren helpen je rug echt!
Misschien toch maar eens proberen. Het klinkt in ieder geval heel erg grappigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Clayton1 het volgende:
Nee, Evy lessen zijn muziekbestanden waarin Evy Gruyaert zegt wanneer je hard moet lopen en wanneer je moet wandelen, verder moedigt ze je nog wat aan ondertussen.
Tijdens de hardloopstukken draait ze wat sneller muziek en tijdens de wandel periodes draait ze rustige muziek.
Dan worden de nieuwsgroepen waarschijnlijk geblocked door je provider.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef IrCute het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn maar ik krijg het met de nieuwsgroepen niet voor elkaar, dat bestand download met 10 kb/s en komt niet compleet binnen.
Dankjewelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan worden de nieuwsgroepen waarschijnlijk geblocked door je provider.
Ik zal de bestanden in een rarbestand doen, en uploaden naar http://megaupload.com/
Als die er op staat, dan stuur ik je wel een PM met de linkquote:
Is goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef mazaru het volgende:
Morgen PM ik de link wel, ik rol nu om van de slaap. Ik laat de comp wel aan staan zodat die verder gaat met uploaden.
Ik misschien ookquote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Zou ik ook een pm mogen met de evy zonder sisqo enzo
Is dat een verkapte 'stuur mij ook een PM'?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:46 schreef Bart het volgende:
Dit soort dingen worden niet besproken op FOK!, dat weten jullie best...
Nee, dat is een verkapte 'er wordt niet meer gesproken over downloads dan wel uploads van Evy'.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat een verkapte 'stuur mij ook een PM'?
Niet zo vervelend doenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verkapte 'er wordt niet meer gesproken over downloads dan wel uploads van Evy'.
Nee, Bart heeft gelijk.quote:
Nou, zo verkapt is die dan nietquote:Op zondag 31 juli 2011 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verkapte 'er wordt niet meer gesproken over downloads dan wel uploads van Evy'.
Haha, misschien ben ik inderdaad wat overmoedig maar ik denk dat het wel moet lukken sinds ik al jaren voetbal en het conditioneel dus wel goed moet komen. Ik hoop alleen wel dat me gewrichten de klappen goed opvangenquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Meteen al kilometers? Je denkt niet 'goh, laat ik 't eens rustig opbouwen'?
Hence,quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:58 schreef Quantic het volgende:
[..]
Haha, misschien ben ik inderdaad wat overmoedig maar ik denk dat het wel moet lukken sinds ik al jaren voetbal en het conditioneel dus wel goed moet komen. Ik hoop alleen wel dat me gewrichten de klappen goed opvangen
Leuk om te zien hè?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:20 schreef GreenHell het volgende:
GreenHell meld zich dan ook maar.
3 maanden geleden begonnen met een schema dat op intervallen gebaseerd is. 3x per week en elke week wat langer.
Als ik nu terugkijk naar hoe dramatisch mijn conditie toen was dan gaat het met sprongen vooruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |