Oke kijk aan, ik heb even rond gespeurd en zie dat de meeste mensen toch wel fan zijn van Evy,. Is dat echt voor beginners of ook wel iets voor gevorderde? ( Zover ik me een gevorderde kan noemen )quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als absolute n00b ervaar ik dat een trainingsprogramma wel prettig is. Dat in plaats van lulkraak maar een beetje te gaan rennen.
En ik ben juist meer van: je gaat toch niet meewerken aan het zwakker worden van de mens?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo te zien is dat onderzoek op een loopband uitgevoerd, en gaat het over het feit dat je met zulke schoenen anders land. Ik zie zogauw niet wat het zegt over buiten lopen.
Ik ben gewoon een beetje sceptisch omdat de mens steeds minder beweegt(veel zittende beroepen, veel auto's, veel overgewicht) en het lichaam dus steeds zwakker wordt. Daarom denk ik dat je lichaam tijdens het hardlopen genoeg hulp kan gebruiken.
Evy heeft 2 schema's: 1 voor 0-5 km en 1 voor 5-10. Je zou verderop kunnen instappen? En de meesten hebben een haat/liefde-verhouding met Evy, want de muziek...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:41 schreef Quantic het volgende:
[..]
Oke kijk aan, ik heb even rond gespeurd en zie dat de meeste mensen toch wel fan zijn van Evy,. Is dat echt voor beginners of ook wel iets voor gevorderde? ( Zover ik me een gevorderde kan noemen )
Dar heb je ook absoluut gelijk in, probleem is alleen dat de mens al veel zwakker is als vroeger. Dus gewrichten gaan sneller kapot, en dan bewegen mensen helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik ben juist meer van: je gaat toch niet meewerken aan het zwakker worden van de mens?. Als het zo doorzet, wordt het alleen maar erger en ik zou dat patroon juist willen doorbreken!
Dat doet die van mij ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak gebruik van Nike+. Lekker lopen op eigen muziek en een dame die om de zoveel tijd zegt hoe ver ik ben en wanneer ik klaar ben.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ookAlleen werkt het nog niet optimaal. Om de een of andere reden is hij op een bepaald moment gestopt met registreren terwijl de vrouw mij wel vertelde hoeveel minuten ik aan het rennen was en hoe ver ik was
![]()
Volgens mij moet ik echt een rondje rennen, want het gaat steeds mis als ik weer via dezelfde weg terugga (registratie gaat via GPS). Dan snapt ze het niet meer
Ik weet waar het probleem zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:24 schreef Tieszo het volgende:
Dat heb je met AppleWerkt vlekkeloos met BuddyRunner op m'n Android
![]()
Vandaag weer 5 km in iets meer dan 28 min, aan 10,65 km per uur. Dat is al 2 min sneller dan twee weken geleden, toen deed ik er nog meer dan 30 min over
Top zegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ohai!
*puf*
net weer hardgelopen en het gaat super goed! Dit keer 3,6,6,6 gelopen met 2, 1, 2 rust tussendoor. De laatste 2 rust vooral voor Mr.Mo die meeliep, maar ook een beetje voor mijn knie om die rustig wat te laten wennen weer. het liefst zou ik meteen het hele rondje in één doen, maar aan meer blessures heeft niemand wat..
Wat héérlijk om weer te lopen
Tssk. Daar houd je toch rekening mee als je ergens gaat wonen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, weinig landschap hier midden in de stad hoor
Je mag ze wel uploaden naar http://megaupload.com/ hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef Clayton1 het volgende:
De nieuwe Evy lessen zijn stukker beter qua muziek.
Evy kan gewoon als mp3 worden beluisterd, gps is niet nodig. Wel grappig, want dan zie je hoe ver/hoe hard etc je hebt gelopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kun je Evy alleen doen met gps op je telefoon?
Ik ga maandag weer een poging wagen ondanks dat mijn rug nog niet echt lekker voelt. Maar ik het het idee dat niet sporten juist meer rugklachten geeft.
Dus ik ga heel suf een beginnersprogramma doen met veel afwisseling joggen en lopen. Conditietechnisch zal het niets doen, maar dan kan ik in ieder geval kijken hoe het met mijn rug gaat, want ik ben nu zo stijf als een plank.
12,50 is wel de moeite waard, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je mag ze wel uploaden naar http://megaupload.com/ hoor![]()
Via die nzb krijg ik het niet compleet binnen en daardoor kan ik het niet unzippenEn ik wil ook geen 12.50 betalen
Dat is illegaal he, dus dat mag niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je mag ze wel uploaden naar http://megaupload.com/ hoor![]()
Via die nzb krijg ik het niet compleet binnen en daardoor kan ik het niet unzippenEn ik wil ook geen 12.50 betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |