RKC.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De verlosser!
Wie verlost ons van hem....?
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
Technisch directeur Brands van #PSV wil zsm nieuwe verdediger en spits. Voor de competetiestart bij voorkeur.
@
@Laurendinho Zanka is in beeld, maar nog (te) duur. Kost rond 4 miljoen.....meer dan #Maza opbracht.
5 minutes ago
Lijkt me onzin verder.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.
Als je niet oppast neemt Toyboi je dadelijk serieus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:
Ja, dan geloof je het niet, het is een betrouwbare bron. Daadwerkelijk serieus te nemen dus.
Nog steeds Toivonenquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:48 schreef Doublepain het volgende:
haha, Toivonen. Ben benieuwd als hij gaat, half jaar geleden nog uitgekotst door iedereen. Kijken wat ze nu van hem vinden.
Oh, Ajax zal vast het een en ander voorbereiden, maar de afhankelijkheid van andere clubs en contracten doet dit weer het zoveelste komkommerbericht maken dat het over een topic of 2 niet meer aan de orde is. Wacht nou maar gewoon tot de officiële berichten, laat ik hen mij wel vertellen of het klopt. Ze zitten allemaal op de eerste rang hier; de clubwatchersquote:
Is nog maar de vraag, want hij tekent voor slechts 1 jaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou wel grappig zijn als Koeman naar Feyenoord gaat, weer een club waar ie zijn contract niet vol maakt
Engelaar is tegenwoordig zo multifunctioneel dat hij ook wel in de aanval uit de voeten kan.quote:Ajax bereid een ruil voor, El Hamdaoui + geld naar een Nederlandse topclub, een andere aanvaller van één van deze topclubs naar Ajax, zodra Stekelenburg is verkocht. De speler zelf schijnt er oren naar te hebben vanwege CL. Lens, Toivonen, De Jong, Ruiz worden genoemd. Volgens mij zou het wel gaan om een speler met CL-ervaring, dus wat dat betreft zou Toiboi afvallen.
Dan leg je de lat wel erg laag. Niet dat Engelaar nu zo klein is, maar 2.44 haalt hij bij lange na niet.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, Ajax zal vast het een en ander voorbereiden, maar de afhankelijkheid van andere clubs en contracten doet dit weer het zoveelste komkommerbericht maken dat het over een topic of 2 niet meer aan de orde is. Wacht nou maar gewoon tot de officiële berichten, laat ik hen mij wel vertellen of het klopt. Ze zitten allemaal op de eerste rang hier; de clubwatchersrot toch op.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]. Dit bericht is NERGENS verschenen, alleen intern. Op AN zit een gast die een geverifieerde bron heeft, en tot dusver altijd zijn informatie juist had. Dan is dat toch gewoon serieus te nemen?
Achja, het altijd wederkerende verhaal van een mannetje wat je vaagjes kent maar waarvan je zéker weet dat de bron geloofwaardig is. Ik wacht wel gewoon op de officiele berichtgeving.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]. Dit bericht is NERGENS verschenen, alleen intern. Op AN zit een gast die een geverifieerde bron heeft, en tot dusver altijd zijn informatie juist had. Dan is dat toch gewoon serieus te nemen?
Het komt van een insider op AN. LEZEN.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja, het altijd wederkerende verhaal van een mannetje wat je vaagjes kent maar waarvan je zéker weet dat de bron geloofwaardig is. Ik wacht wel gewoon op de officiele berichtgeving.
Dat jij mijn post niet snapt neem ik je niet kwalijk, je weet niet beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elferink zegt op twitter, juve, liverpool en spurs. Hopelijk juve ofzo, die betalen veel.
ik geloof die zogenaamde bron nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:21 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat jij mijn post niet snapt neem ik je niet kwalijk, je weet niet beter.
Maar dat gaat dan om het feit dat Ajax een bod wil doen, of dat er al bijna een akkoord is?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef DeNummer10 het volgende:
De redactie van AN heeft zijn bron gechecked, is iemand binnen Ajax. Diezelfde persoon die op AN post, heeft tot nu toe altijd alles goed gehad. Zaken die anders nooit vooraf naar buiten zouden komen. Dus waarom niet? Lens, Toiboi, De Jong of Ruiz it is.
Er schijnt al een bod voorbereid te zijn, en bekend te zijn bij de tegenpartij volgens mij. Zelf lijkt Toivonen me de minst waarschijnlijke trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan om het feit dat Ajax een bod wil doen, of dat er al bijna een akkoord is?
Lijkt me dat dit gaat om Ruiz of De Jong. Waarbij ik verwacht dat Ajax De Jong gaat proberen te halen. Ik denk niet dat Ajax achter PSV'ers aan zit of dat de twee genoemde spelers naar Ajax willen vertrekken (Toivonen mikt op een club in een grotere competitie en Lens zit er pas net één seizoen).quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:29 schreef DeNummer10 het volgende:
De redactie van AN heeft zijn bron gechecked, is iemand binnen Ajax. Diezelfde persoon die op AN post, heeft tot nu toe altijd alles goed gehad. Zaken die anders nooit vooraf naar buiten zouden komen. Dus waarom niet? Lens, Toiboi, De Jong of Ruiz it is.
Die voice-over heeft echt irritante pauzes in zijn zegjequote:
Ik denk dat Ruiz ook op een andere competitie gokt, dus zou het De Jong zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit gaat om Ruiz of De Jong. Waarbij ik verwacht dat Ajax De Jong gaat proberen te halen. Ik denk niet dat Ajax achter PSV'ers aan zit of dat de twee genoemde spelers naar Ajax willen vertrekken (Toivonen mikt op een club in een grotere competitie en Lens zit er pas net één seizoen).
Als het om El Ham - Lens gaat ben ik benieuwd wat het volgend jaar wordt..quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef DeNummer10 het volgende:
Janko, aub niet zeg. Verder zei ik gisteren ook al ergens dat Lens en Ruiz de meest voor de hand liggende namen zijn. Lens en El Hamdaoui (die dus in de ruil betrokken wordt) klikt ook niet. Ben het wel eens met je stukje voor de rest.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nu hier ook al discussiëren wat ajax wellicht gaat doen binnen Nederland qua transfermarkt?Ga lekker naar het ajax topic.. ze kunnen Engelaar krijgen in ruil voor El Ham, verder niks of flink betalen
De naďviteit! De informatie komt rechtstreeks van iemand op AN met een insider als bron! Ook al gecheckt door de redactie daarzo. En het gaat om een ruil met Lens, of de Jong, of Ruiz of heel misschien Janko. Zoals je ziet volledig op z'n plek, hier in het PSV topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nu hier ook al discussiëren wat ajax wellicht gaat doen binnen Nederland qua transfermarkt?Ga lekker naar het ajax topic.. ze kunnen Engelaar krijgen in ruil voor El Ham, verder niks of flink betalen
Ik ook niet. Maar ik denk wel dat het gaat het gebeuren. Of toch Berg terughalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoef El Ham eigenlijk nog steeds niet zo te hebben
Janko is niet genoemd. Toiboi en Lens wel. 50% van dat bericht gaat dus over spelers die mogelijk vertrekken bij jullie clubje, en 1 speler in dat bericht zou dan mogelijk naar jullie gaan. De verontwaardiging neemt schattige vormen aan hier hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De naďviteit! De informatie komt rechtstreeks van iemand op AN met een insider als bron! Ook al gecheckt door de redactie daarzo. En het gaat om een ruil met Lens, of de Jong, of Ruiz of heel misschien Janko. Zoals je ziet volledig op z'n plek, hier in het PSV topic.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Kunnen de kindertjes, onder andere Buitendam, gewoon normaal tegen elkaar blijven doen?
Gelul. Ik neem zijn geweldige nieuwsflash met een korreltje zou voor het officieel is bevestigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Kunnen de kindertjes, onder andere Buitendam, gewoon normaal tegen elkaar blijven doen?
Hij probeert een beetje te zuigen. Dat mislukt waarmee het eindigt met 'krijg de tering.' Volgende keer beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
dat bericht gaat dus over spelers die mogelijk vertrekken bij jullie clubje
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik probeer niet te zuigen, ik begin gewoon een discussie en die wordt hier meteen de kop ingedrukt door belachelijk te reageren. Dat doe je meerdere malen, waarna ik inderdaad zeg, krijg de tering.
Klopt, maar dat komt voort uit het feit dat meerdere users een discussie onmogelijk maken door absurd te gaan reageren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dus.
Al kan je dat krijg de tering gewoon weglaten. Nergens voor nodig.
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt voort uit het feit dat meerdere users een discussie onmogelijk maken door absurd te gaan reageren.
@
@LOENLEONS Ik heb nog geen nieuws voor je......sorry.
2 hours ago
Een insider die alles goed heeft gehad tot dusver, dingen die je nooit kun weten als je geen juiste bronnen hebt. Bron is door de redactie gechecked, en schijnt dicht bij het vuur te staan. Waarom mag je daar niet over discussiëren? Het heeft ook betrekking tot jullie club.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.
rightquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Terecht? Of niet soms..?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Einthovuh het volgende:
Ik zie trouwens dat Happel flink wat posts heeft verwijderd
Dan negeer je dat lekker. Ga je niet als een infantiel figuur een ander belachelijk zitten maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
Haha jongens. Onze "Leon" is weer bezig op twitter
[..]
Best ergquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
heeft hij ook net zoveel twitteraccount als hij fokaccounts heeft?
Nee, jullie als supporters niet. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er allemaal waar van is.quote:
Lens heeft onlangs aangegeven het geen enkel probleem te vinden om met El Ham samen te spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Als El Hamdaoui de gewenste spits is, en Lens daar niet graag mee samen speelt en openlijk kritiek heeft geuit dan zou dat een optelsom kunnen zijn. Ben wel benieuwd of Rutten het durft om de logische zet te doen en Labyad op het middenveld te posteren en Wijnaldum op rechts. Iets in mijn zegt van niet.
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben wel benieuwd waarom (als dat gerucht waar is) jullie Lens willen lozen? Zou dat dan betekenen dat Wijnaldum op rechts komt te spelen of Labyad?
Stel dat hij dat wél een probleem zou vinden. Komt dat dan in de pers denk je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Lens heeft onlangs aangegeven het geen enkel probleem te vinden om met El Ham samen te spelen.
Hoezo? Ajax kan in feite niks met Toivonen, past ook niet helemaal in de visie van De Boer en het is geen publiek geheim dat Sulejmani weinig krediet heeft op rechts.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.
Vanuit het oogpunt van Ajax is dat meer te begrijpen dan Toivonen, die heeft Ajax niet nodig. Alhoewel ik van Lens niet super overtuigd ben zie ik hem liever dan Sulejmani.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.
Dan vind ik Ruiz logischerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van Ajax is dat meer te begrijpen dan Toivonen, die heeft Ajax niet nodig. Alhoewel ik van Lens niet super overtuigd ben zie ik hem liever dan Sulejmani.
Ja, maar dat ga ik weer niet in het PSV topic besprekenquote:
Je kunt ook gewoon serieus doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax wil Manolev, v/d Wiel gaat wss weg. Trolololoooo
Nee maar is voor mijn gemoedsrust wel prettigerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik weer niet in het PSV topic bespreken
En die zal ook een aardig prijskaartje hebben.
Ik denk dat de veldbezetting bij jullie beter is als El Hamdaoui in de spits staat, Labyad of Wijnaldum op rechts en Toivonen op 10 ipv Toivonen in de spits, Lens op rechts en Wijnaldum op 10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar is voor mijn gemoedsrust wel prettiger
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat de veldbezetting bij jullie beter is als El Hamdaoui in de spits staat, Labyad of Wijnaldum op rechts en Toivonen op 10 ipv Toivonen in de spits, Lens op rechts en Wijnaldum op 10.
Mwa, hij is alleen met Frank de Boer echt geclashed. Onder Jol ging het gewoon goed. Denk niet dat hij bij PSV snel overhoop met iemand gaat liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijn
Klopt, dat is het probleem. En ik denk niet dat Rutten (en Brands) hem het hele seizoen happy kunnen houden en zorgen dat hij goed in de groep ligt e.d.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijn
Belachelijk maken? Je ziet hier niet bij de Telegraaf of Viva te modden. Als je serieuze dingen kan posten inclusief een beetje bron waardoor het meerwaarde heeft, ben ik de eerste die om extra info vraagt. Nu zitten we het verhaal van een bron die weer van een insider heeft vernomen dat er misschien wel eens PSV'ers zijn betrokken bij een deal met Ajax. Maar het zouden ook zomaar eens 2 Tukkers kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan negeer je dat lekker. Ga je niet als een infantiel figuur een ander belachelijk zitten maken.
Het zij zo.quote:
Ik geloof meteen dat Ajax bezig is met het lozen van El Hamdaoui, maar wat heeft het nu voor absolute meerwaarde om het hier nu al 3 pagina's over te hebben wanneer het misschíen wel eens 1 of 2 PSV'ers zouden kunnen zijn? Kortom; wat is nu eigenlijk, buiten het feit dat 1 user koste wat kost zijn bericht PSV'ers door de strot duwen, het essentieel belang dat er 3 pagina's aan dit verhaal zijn gespendeerd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Mwa, het gaat wel om een betrouwbare bron uit Ajax kant hoor. Een beetje zoals jullie met Afellay20 hebben van PSV netwerk.
1. PSV wilt El Hamdaoui.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zij zo.
[..]
Ik geloof meteen dat Ajax bezig is met het lozen van El Hamdaoui, maar wat heeft het nu voor absolute meerwaarde om het hier nu al 3 pagina's over te hebben wanneer het misschíen wel eens 1 of 2 PSV'ers zouden kunnen zijn? Kortom; wat is nu eigenlijk, buiten het feit dat 1 user koste wat kost zijn bericht PSV'ers door de strot duwen, het essentieel belang dat er 3 pagina's aan dit verhaal zijn gespendeerd?
Die user staat daar toch gewoon vrij in? Als hij denkt dat het over PSV is dan lijkt het mij logisch dat het in het PSV topic komt. Het kan niet altijd naar jou zin zijn wat er wordt gepost.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zij zo.
[..]
Ik geloof meteen dat Ajax bezig is met het lozen van El Hamdaoui, maar wat heeft het nu voor absolute meerwaarde om het hier nu al 3 pagina's over te hebben wanneer het misschíen wel eens 1 of 2 PSV'ers zouden kunnen zijn? Kortom; wat is nu eigenlijk, buiten het feit dat 1 user koste wat kost zijn bericht PSV'ers door de strot duwen, het essentieel belang dat er 3 pagina's aan dit verhaal zijn gespendeerd?
Het bespreken van visies op een vaststaand feit is discussiëren. Een mogelijke optie van verschillende kanten bekijken is speculeren. En, mijn beste, 3 pagina's speculeren is láng. Vooral als degene die de speculatie start zo'n 2 keer per pagina zichzelf moet verdedigen met "Het is een betrouwbare bron op het AN, hoor". Zodra de deal rond is gaan wij samen uitgebereid kletsen over de deal, tot die tijd voeg je niks, maar dan ook níks toe.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
1. PSV wilt El Hamdaoui.
2. Kans is groot dat er een PSV-er vertrekt
3. Nieuwe invulling van posities zou dus een reële optie zijn, dus voer voor discussie
Echter maak jij die discussie meteen dood door mij belachelijk te maken. Maar al die roddels van die mongool op Twitter mogen wel gewoon.
Dan zou je dus nooit meer geruchten kunnen bespreken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Zodra de deal rond is gaan wij samen uitgebereid kletsen over de deal, tot die tijd voeg je niks, maar dan ook níks toe.
QFTquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Belachelijk maken? Je ziet hier niet bij de Telegraaf of Viva te modden. Als je serieuze dingen kan posten inclusief een beetje bron waardoor het meerwaarde heeft, ben ik de eerste die om extra info vraagt. Nu zitten we het verhaal van een bron die weer van een insider heeft vernomen dat er misschien wel eens PSV'ers zijn betrokken bij een deal met Ajax. Maar het zouden ook zomaar eens 2 Tukkers kunnen zijn.
Gast, echt. Waar hebben we het nu helemaal over? Ik vind het alleen maar fijn dat vrijwilligers als jij je sterk maken dat het hier een beetje in goede banen blijft lopen, maar de afgelopen 2 maanden kunnen trolls als voice-over en de clown waar we nu mee van doen hebben een topic of 4 blčren wat ze willen voor er eventueel posts worden gewijzigd. Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat een figuur of 2, 3 hier stilaan een beetje topicvulling worden.
En nu maar hopen dat ie lang genoeg blijft staan dat de meeste hier de post nog kunnen lezen, voor de "Knip. Doe maar in feedback".
Lens is wel een Amsterdammer die veel goede vrienden heeft bij Ajax. Heeft ook in de Ajax jeugd gespeeld.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van Ajax is dat meer te begrijpen dan Toivonen, die heeft Ajax niet nodig. Alhoewel ik van Lens niet super overtuigd ben zie ik hem liever dan Sulejmani.
Het hele topic draait op dit moment om geruchten. Het seizoen is afgelopen en de transfermarkt is open. Ondertussen bespreek je een beetje oefenwedstrijden etc. Topics lang draait het al om tweets van Slegers of de beste man die het nu doet. En dat is leuk speculeren; wie komt er, wie komt waar te staan, hoe gaat het lopen? Dan komt er 1 user met een heel interessant gerucht en die duwt dat vrolijk 3 pagina's lang met een postje of 6 per pagina door ieders keel, onder het motto "DISCUSSIE MUSS SEIN!!"quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zou je dus nooit meer geruchten kunnen bespreken.
Ga wat nuttigs doen als het onderwerp je niet aan staat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het hele topic draait op dit moment om geruchten. Het seizoen is afgelopen en de transfermarkt is open. Ondertussen bespreek je een beetje oefenwedstrijden etc. Topics lang draait het al om tweets van Slegers of de beste man die het nu doet. En dat is leuk speculeren; wie komt er, wie komt waar te staan, hoe gaat het lopen? Dan komt er 1 user met een heel interessant gerucht en die duwt dat vrolijk 3 pagina's lang met een postje of 6 per pagina door ieders keel, onder het motto "DISCUSSIE MUSS SEIN!!"
Op het moment dat het officieel wordt kunnen we er verder over doorgaan, nu is alles wel zo'n beetje gezegd. Volgende komkommerbericht, graag.
Welke mongool op twitter? Thijs Slegers werkt bij voetbal international en Rik Elfrink bij het Eindhovens Dagblad en zijn beide clubwatcher met zeer betrouwbare informatie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar al die roddels van die mongool op Twitter mogen wel gewoon.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vond de roddel over een eventuele spelersruil interessanter om te lezen dan de ellenlange discussie erna of het wel of niet geplaatst mag worden in dit topic.
quote:De Braziliaan Juninho heeft een uitnodiging van Middlesbrough aanvaard om een deel van de wedstrijd Middlesbrough - PSV mee te doen in het shirt van de Engelse club. De inmiddels 38-jarige Juninho beëindigde vorig jaar zijn carričre. Tot drie keer toe kwam hij voor Middlesbrough uit. Hij werd door de fans gekozen tot beste speler van Middlesbrough van na de tweede wereldoorlog.
Romarioquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Kunnen wij dan niet Ronaldo regelen?![]()
het is niet de vrije trappen specialist hč.quote:
Kunnen admins jouw stoute uitspraken lezen en een profiel schetsen over wat voor een troll je bentquote:
Ah op die manier. Dacht een soort strafpunt ofzo en als je er dan x aantal hebt verzameld een ban ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kunnen admins jouw stoute uitspraken lezen en een profiel schetsen over wat voor een troll je bent
Bedoelde jij niet de Juninho van Lyon?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef rubbereend het volgende:
goed zullen we het weer over PSV en aanverwanten gaan hebben
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bedoelde jij niet de Juninho van Lyon?
quote:Meer Philips bestuurders binnen de club is een uitstekende zaak
Topman Harry Hendriks van Philips Nederland wordt bestuurder binnen de stichting PSV Voetbal. Hiermee komt weer een echte ‘Philips man’ binnen de lijnen van de club terecht. Harry Hendriks is voorzitter van de Benelux-directie van hoofdsponsor Philips. Wim van der Leegte, President-Directeur VDL Groep, is sinds 1999 lid van de Raad van Commissarissen van PSV en verruilt die positie voor het lidmaatschap van het stichtingsbestuur.
Philips verstrekte onlangs al een renteloze lening van 20 miljoen euro aan PSV en verhoogde de sponsorbijdrage. Het concern trekt stevig de banden aan met onze club; een uitstekende zaak. Iedereen kent de bloedband van Philips met PSV en andersom. Mensen als Harry Hendriks en in het verleden bv Harry van Raaij en Frits Schuitema maar ook Rob Westerhof, zijn emotioneel betrokken bij de club vanwege hun Philips verleden. Uiteraard hebben zij ook fouten gemaakt maar regeren vindt plaats vanuit de cultuur van Philips en PSV. De betrokkenheid is enorm; zie Harry van Raaij. Van zulke bestuurders kan onze club er geen genoeg hebben.
Hoe de structuur precies in elkaar steekt lees staat hier verder omschreven:
De stichting PSV Voetbal houdt de aandelen van de club, PSV is een naamloze vennootschap. De aandeelhouder kan de commissarissen benoemen en ontslaan, zij kunnen op hun beurt de directie benoemen en ontslaan.
Na Wim van der Leegte verlaten ook Cees van den Boogert en Arthur van der Poel de raad van commissarissen van PSV. De raad van commissarissen beslist over de directie van de club. (Brands, Sanders, Fossen, Willems).
Peter Wennink, financieel directeur van ASML, is benoemd als nieuwe commissaris. Hij zal de financiële expert in de RvC worden.
Bron
goede zaakquote:
paulista tochquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]Juninho Pauliste van Middlesbrough. In '97 bracht hij ze bijna eigenhandig naar de finale van de FA cup. Hij maakte dat team drie keer beter. Echt indrukwekkend hoe hij zijn team droeg en stuurde.
en daar gaat het foutquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:38 schreef Happel het volgende:
Gaan we het nu weer over PSV hebben hier? Het geklaag en gejank de hele tijd is allemaal heel aandoenlijk, ware het niet dat de schuld voor 95% bij de vaste topicbewoners zit.
Doe gewoon normaal tegen andere users die hier iets over PSV kwijt willen en niemand heeft last van mij of een van de andere mods.
@Buitendam: Hoe vaak moet ik nog zeggen dat, wanneer er iets niet goed gaat in een topic dit gemeld kan worden. Wij mods zitten niet de hele dag dit topic te monitoren, dus kunnen niet alles in de gaten houden.
Het is geen vrije trap specialist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk krult hij een mooie vrije trap erin. Zou mooi zijn.
O wacht dit is een andere Juninho.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is geen vrije trap specialist.
quote:Met Peter Wennink treft PSV een droomkandidaat. Al meer dan 12 jaar financieel topman bij de nieuwe trots van het zuiden: ASML. Wennink weet als geen ander hoe pieken en dalen werken. Hij heeft ervaring met tegenslagen en euforie en houdt in alle gevallen de voeten op de grond. Nog los van het feit dat hij zeker geen bobo is. Wennink is buitengewoon realistisch. Rationeel, hard en zakelijk en toch aimabel.
Een hele grote meneer in het internationale zakenleven ook, dat mag zonder overdrijven gesteld worden. Iemand die aan het roer staat van een bedrijf waar dit jaar vijf miljard door de handen gaat (de omzet). Een onderneming die het grootste Nederlandse zakelijke succes van de afgelopen 25 jaar genoemd mag worden.
PSV mag zich gelukkig prijzen dat Wennink de financiën van de club goed in de gaten houdt. Een man om naar te luisteren, iemand die bewezen heeft hoe successen te bouwen en hoe crises te managen.
Wennink wordt een hele belangrijke schakel binnen de raad van commissarissen, let maar op.
Bron
Nu nog qua elftal + trainerquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Qua bestuur zijn we weer een echte topclub.
Waarom zou Ajax interesse hebben in Bulykin? Zou Brands niet stiekem zitten te vissen?quote:Anderlecht wil wel af van Bulykin, maar verwacht ook een afkoopsom die voor ADO nog onhaalbaar is. Bovendien zijn er andere kapers op de kust. 'Ik weet dat er interesse is uit Nederland. Maar ik weet niet of dat Ajax is. Dat moet je vragen aan mijn zaakwaarnemer.'
Ajax ook als reservespitsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:55 schreef Einthovuh het volgende:
Ik lees net dit op vi.nl
[..]
Waarom zou Ajax interesse hebben in Bulykin? Zou Brands niet stiekem zitten te vissen?Als eerste spits is ie niet goed genoeg voor PSV maar misschien als reservespits...
AZ mis ik, maar ADO gelukkig niet. Ik kom die ochtend terug, dus na een vliegreis van 8 uur mag ik meteen door naar Den Haagje.quote:
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Ajax heeft geen interesse in Bulyikin.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom wil Anderlecht van Bulykin af
Die knakker scoorde wel weer mooi de winnende in een oefenpot.
Ik zou het nog een keer posten, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom wil Anderlecht van Bulykin af
Die knakker scoorde wel weer mooi de winnende in een oefenpot.
Linkjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.
twitter:ElfrinkRik twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:46:45Marcel Brands blijft hardnekkig ontkennen dat #PSV op dit moment nog met 'Zanka' bezig is. reageer retweet
Ik ben PSVleons ofzo niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:19 schreef msnk het volgende:
Zijn 20ste account inmiddels, ik snap echt niet hoe jullie het volhouden met hem
Ja met het materiaal wat je nu hebt wel, 4 verdedigers, 4 middenvelders, 2 buitenspelers en geen spits.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Moet je trouwens met dit materiaal geen 4-4-2 spelen?
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja met het materiaal wat je nu hebt wel, 4 verdedigers, 4 middenvelders, 2 buitenspelers en geen spits.
Toivonen in de spits? Prima misschien, maar we zoeken naar meer dan prima. Lens is sowieso een betere spits. Verder wil Toivonen naar het schijnt tegenwoordig graag achter de spits spelen, hoewel ik zou zeggen, aan zijn looplijnen af te zien dat hij juist spits wil zijn. Bottom line echter: Hij kan het niet. Het is gewoon een niet zo'n beste spits, en aangezien een spits best belangrijk is, moet Lens daar gewoon staan. Het irritante is dat we te veel spelers hebben die of centraal staan, of naar binnen trekken en niemand die buitenom wil gaan of de flank wil houden (afgezien van misschien Manolevquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.
Lijkt mij een prima opstelling.
3M1N3Mquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:25 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ik ben PSVleons ofzo niet?
Ik heb in totaal 4 accounts,waarvan 1 gebannen,waarna niet meer gebruikt. Een wordt gebruikt door huisgenoot. En bij eentje moest ik de naam veranderen (Wat niet kan),dus dit acount.
Als dit de uiteindelijke selectie is hebben we idd een levensgroot probleem. Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
René van der Gijp vind dit elftal niet in balans en denkt dat het weer niks gaat worden dit jaar![]()
Over 2 weken de wedstrijd tegen AZ. Dat gaat toch nooit meer lukken om nog een spits + verdediger te halen en deze mee te laten draaien in dit elftal zonder enige training of voorbereiding?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit de uiteindelijke selectie is hebben we idd een levensgroot probleem. Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen...
Jullie selectie is toch ook gewoon (nog) niet in balans. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
René van der Gijp vind dit elftal niet in balans en denkt dat het weer niks gaat worden dit jaar![]()
Vanaf 5:30
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Daar vertelt Van der Gijp inderdaad niets verrassends. En daarmee wil ik niet zeggen dat Gijp een geleerde isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie selectie is toch ook gewoon (nog) niet in balans. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.
vooralsnog zal hij daar wel gewoon staan ja. Ik zie niet 123 een fatsoenlijke spits komen. Je mag zelfs gaan denken aan wat je belangrijker vindt. Een redelijke spits voor op de bank en de rest van t geld naar een verdediger of vooral het geld naar de spits. Ik zou kiezen voor een verdediger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.
Lijkt mij een prima opstelling.
En terecht, een enorm middenveld en verder gebrek voor en achterin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
Vanaf 5:30
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Precies. En Everton en Falkenburg zijn nou niet bepaald beter dan Zeefuik. We hebben een EERSTE spits nodig. Helaas koop je die niet en als je geen fatsoenlijk scoutingteam hebt dan ga je die ook geen vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:30 schreef rubbereend het volgende:
We hebben al een eerste divisie spits als reserve
Wie zegt dat ze daar eerst voor gegaan zijn? Dat is het eerste gelukt, dat is iets anders...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
Berg:)
Vast wel maar hoe langer het duurt hoe dommer van Brands het wordt om eerst voor de middenvelders te gaan. AZ is al over twee weken en stond gisteren alweer goed te tikken. Komt het eerste puntverlies er al aan?
Manolev kan beter geen een positie in het veld bezetten.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Loopt er bij jong psv geen spits rond die beter is dan zeefuik?
Wat moet je als Zeefuik nu geblesseerd raakt.
Toivonen móét wel in de spits.
Eigenlijk moet je gewoon 4-4-2 spelen,vooral als toivonen geen spits wilt zijn..
-------------Mertens--Lens--------------
------Wijnaldum-------Toivonen--------
Strootman-------------------------Hutch
Pieters--Bouma--Marcello-Tamata
--------------------Issakson-----------------
Kan manolev centraal? Want Bouma gaat het niet nog een seizoen volhouden?
Nog steeds zonde van Labyad trouwens.
Of:
---------------Toivonen-------------
Mertens---Wijnaldum--Lens
---------Strootman----Hutch---------
Pieters--Bouma-Marcello-Tamata
En Wijnaldum dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:37 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Manolev kan beter geen een positie in het veld bezetten.
Toivonen in de spits ben ik ook niet zo zeker van al zal het waarschijlijk wel moeten.
Misschien Toivonen op 10 en Lens in de spits?
Misschien verhuren aan Feyenoord?quote:
Welke Pedersen? Van Groningen?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:16 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PEDERSEN!!! Nee,hoeveel zou die kosten?
En als je hem huurt?
twitter:ElfrinkRik twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:07:15@julesraijer Ik ga er nog steeds van uit dat #PSV nu inzet op El Hamdaoui. Als gezegd: er zijn drie partijen nodig om het rond te krijgen. reageer retweet
Elfrink.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:ElfrinkRik twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:07:15@julesraijer Ik ga er nog steeds van uit dat #PSV nu inzet op El Hamdaoui. Als gezegd: er zijn drie partijen nodig om het rond te krijgen. reageer retweet
Het grootste gedeelte van het budget opmaken aan spelers die niet eens de noodzaak waren.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Al het budget wat er is opmaken aan een spits waarmee je in december grote ruzie kan hebben
Ajax, AS Roma en PSV.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Einthovuh het volgende:
Die moeten Steek kopen. Je weet wel, dat verhaal over een ruil + geld wat jullie allemaal onzin vonden.quote:
he wat?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die moeten Steek kopen. Je weet wel, dat verhaal over een ruil + geld wat jullie allemaal onzin vonden.
1. Waarom zou Groningen hem verhuren?quote:
1. IDK,wie niet waagt wie niet wint.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1. Waarom zou Groningen hem verhuren?
2. Waarom zouden we een spits halen die nauwelijks rendement heeft?
Nouja misschien ook prima, van het geld haal je dan spits en een verdediger. Z'n opvolger is er in principe al. Maar wat zou je voor hem vangen? Reëel? 8 a 10 miljoen?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:21 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Tegenover Fotbollskanalen van het Zweedse TV4 liet de zaakwaarnemer van Ola Toivonen, oud voetballer Martin Dahlin, weten dat de interesse voor Toivonen groot is. De namen van Juventus en Tottenham Hotspur worden op internet gesuggereerd. 'Ik ga nooit in op namen van clubs. Maar ik kan wel zeggen dat er heel veel interesse is voor Toivonen na zijn goede seizoen. Het is duidelijk dat een aantal clubs hem graag zou willen halen. Toivonen heeft het naar zijn zin bij PSV, maar het is duidelijk dat hij ooit de stap omhoog wil maken. Wanneer dat zal gebeuren, hangt van veel factoren af.'
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/25425__.php
Doedelzak was 15 miljoen,Toivonen is beter/meer gevraagd.(IMO)quote:Op zondag 24 juli 2011 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nouja misschien ook prima, van het geld haal je dan spits en een verdediger. Z'n opvolger is er in principe al. Maar wat zou je voor hem vangen? Reëel? 8 a 10 miljoen?
Bossche bollen voor jou als Toivonen meer opbrengtquote:Op zondag 24 juli 2011 18:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Doedelzak was 15 miljoen,Toivonen is beter/meer gevraagd.(IMO)
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 18:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bossche bollen voor jou als Toivonen meer opbrengt
15 vragen. Mochten ze 12 bieden: strik erom en laten gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nouja misschien ook prima, van het geld haal je dan spits en een verdediger. Z'n opvolger is er in principe al. Maar wat zou je voor hem vangen? Reëel? 8 a 10 miljoen?
Doedelzak viel meer op door zijn assists icm doelpunten. 12 miljoen voor Toivonen zou ik al de absolutehoofdprijs vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Doedelzak was 15 miljoen,Toivonen is beter/meer gevraagd.(IMO)
PSV is niet bepaald een ploeg die hoog inzet. Waarschijnlijk gaan ze akkoord met 8 ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doedelzak viel meer op door zijn assists icm doelpunten. 12 miljoen voor Toivonen zou ik al de absolutehoofdprijs vinden.
Fixed.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal maximaal 12 mil opbrengen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef AnaalFaBtje het volgende:
12 miljoen mag,dan heb ik bossche bollen!
Veilige belofte maak je daarmeequote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij meer dan 15 miljoen krijg jij Bossche bollen van me.
mwah we hebben enkele miljoen gevangen voor Maza,quote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV is niet bepaald een ploeg die hoog inzet. Waarschijnlijk gaan ze akkoord met 8 ofzo
Ik dacht verkeerd,dat doedelzak 10 wasquote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij meer dan 15 miljoen krijg jij Bossche bollen van me.
Truequote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah we hebben enkele miljoen gevangen voor Maza,dat had niemand gedacht
Ja, hij denkt dat hij meer waard isquote:
Zou mooi zijn als we het kregen. Dan zijn écht goede spitsen misschien haalbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat hij meer waard is
Halen ze nog een middenvelder..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we het kregen. Dan zijn écht goede spitsen misschien haalbaar
quote:
Dan neem ik PSV niet meer serieusquote:
Denk dat een verdediger de grootste prioriteit heeft, al zal Rutten zeggen dat Engelaar het voortreffelijk doet en dat een spits belangrijker isquote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef rubbereend het volgende:
Brands heeft ook al meerdere keren gezegd dat hij nu voor een spits en een verdediger bezig is.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat een verdediger de grootste prioriteit heeft, al zal Rutten zeggen dat Engelaar het voortreffelijk doet en dat een spits belangrijker is
Was er toch voor hemquote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
dat er voor Engelaar maar eens interesse komt
Ja. En wie koop je ervoor terug>quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Einthovuh het volgende:
PSV kan toch nog de optie van Toivonen lichten? Zou zeker meer dan 10 mil op moeten brengen lijkt me.
Je moet ook geen vervanger van Toivonen kopen, je moet een spits kopen en een verdediger.quote:
Whinealdum is (nog) lang niet zo goed als toivonen. Ook is hij kleiner en minder sterk.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
We hebben Wijnaldum al als vervanger...
Waarom zou je van het geld dat je krijgt door Toivonen te verkopen weer een middenvelder halen? Dat geld moet Brands juist investeren in een goede spits en verdediger. Wijnaldum is niet voor niets gehaald.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Whinealdum is (nog) lang niet zo goed als toivonen. Ook is hij kleiner en minder sterk.
Je moet hem ook niet weg doenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waarom zou je van het geld dat je krijgt door Toivonen te verkopen weer een middenvelder halen? Dat geld moet Brands juist investeren in een goede spits en verdediger. Wijnaldum is niet voor niets gehaald.
Ja. Hoe erg ik toivonen ook haat, hij is wel goedquote:
Verkopen is beter. Dan kan er weer geld worden geďnvesteerd in nieuwe spelers. En we hebben altijd nog Bakkal die eventueel op de plek van Toivonen kan spelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Hoe erg ik toivonen ook haat, hij is wel goedPSV moet hem laten blijven. Behalve bij een bod van 12 mil +
Lijkt me onzin.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:35 schreef AnaalFaBtje het volgende:
#PSV heeft intresse volgens het belgische #Het Nieuwsblad in de verdediger Roland Juhasz van #Anderlecht die 4 a 5 milj moet opbrengen.”
van @PSVtransfers
twitter:LOENLEONS twitterde op zondag 24-07-2011 om 21:38:25@ElfrinkRik waneer heb je transfernieuws !!! reageer retweet
Is nergens anders op twitter te vinden en is ook niet op de website van het desbetreffende blad te zien.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
PSV heeft al eerder intresse in R. Juhasz gehad.
Dan heb ik niks gezegd. Maar ik weet wel dat PSV er wel ooit intresse in heeft gehad.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is nergens anders op twitter te vinden en is ook niet op de website van het desbetreffende blad te zien.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:LOENLEONS twitterde op zondag 24-07-2011 om 21:38:25@ElfrinkRik waneer heb je transfernieuws !!! reageer retweet
Ik zag dat hij zich ook al op het PN had aangemeld.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Einthovuh het volgende:
hoevaak?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag dat hij zich ook al op het PN had aangemeld.
Ditmaal onder herkenbare naam en herkenbare posts vol moord en brand.quote:
Jawel joh, 10 miljoen moet makkelijk lukken. Heb best vertrouwen in Brands en Tiny. Ik denk dat Tiny wel bijspringt wanneer het bod hem niet zint.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Toivonen die meer dan 8 miljoen opbrengt, ik zie het niet gebeuren.
Er is idd een doorverkooppercentage bedongen. Geen idee hoe hoog verder.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
Amrabat staat in de belangstelling van Feyenoord, Vitesse, Werder en nog een club. De vraagprijs is 7 miljoen. Voor hoeveel is hij ook alweer verkocht? Hopelijk is er in ieder geval dan toch een doorverkooppercentage bedongen..
7 miljoen voor Amrabatquote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
Amrabat staat in de belangstelling van Feyenoord, Vitesse, Werder en nog een club. De vraagprijs is 7 miljoen. Voor hoeveel is hij ook alweer verkocht? Hopelijk is er in ieder geval dan toch een doorverkooppercentage bedongen..
Voor hoeveel is hij bij jullie vertrokken dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
7 miljoen voor AmrabatAlsof een club dat gaat betalen.
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:17 schreef StefannPSV het volgende:
Is "Ibrahim Tetteh Bangura" van AIK niks voor PSV? ik zit nu toevallig eens te kijken naar de Allsvenskan en zie dat deze aanvaller van 21 jaar in 15 wedstrijden er 15 in heeft liggen, volgens mij wel een goede aanvaller maar ik weet niet of hij haalbaar is? iemand die meer van hem weet?
(Sorry als het alleen geruchten mogen zijn en dit dus niet mag).
quote:PSV scouts op tribune bij AIK Solna
24 juli 2011
Volgens Zweedse journalisten waren er PSV scouts op de tribune bij AIK Solna dat vanmiddag uitkwam tegen Kalmar FF (2-0). De PSV'ers waren er niet alleen. Volgens de technisch directeur van AIK was er werkelijk een invasie van scouts van Europese clubs afgekomen op het duel. De drie grote talenten van de club, de aanvallers Mohamed Bangura en Teteh Bangura en de centrale verdediger Alexander Milosevic staan volgens hem in belangstelling van veel clubs.
Feyenoord heeft voor vanalles bealngstelling maar halen toch niemandquote:Op maandag 25 juli 2011 11:54 schreef Lemming22 het volgende:
En op Zeefuik ook niet omdat hij kwaliteit te kort komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Reis moet je sowieso niet op rekenen, al tekent hij is hij nog lang niet speelklaar
Mertensquote:
Die omhaalquote:Op maandag 25 juli 2011 16:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 lekkere goals van Mertens op het einde
Kunnen toch de kop van El Hamlap op Engelaar fotosoepenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen ze niet een weekje wachten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze manier heb ik al geen zin meer in de start van het nieuwe voetbal seizoen. 7 augustus tegen AZ met een incompleet elftal... Gelijk op 3 punten achterstand tegen Ajax en Twente waarschijnlijktwitter:ElfrinkRik twitterde op maandag 25-07-2011 om 13:30:31@Dj_elchaval Klinkt simpel, Rutten had graag voor 7 augustus (AZ uit) al zijn elftal gehad. Hij moet nog even afwachten. reageer retweet
Zij 3 punten, wij 1.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:15 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Een gelijkspel,dan is het 2 punten achterstand?
Nou en? Goeie spits. We weten hoe we met probleem''kinders'' om moeten gaan.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens worden de geruchten omtrent El Hamdaoui steeds concreter
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens worden de geruchten omtrent El Hamdaoui steeds concreter
True. Lijkt me wel tof om te zien hoe hij tegen Ajax alle wraak uit met een paar doelpuntenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:57 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Nou en? Goeie spits. We weten hoe we met probleem''kinders'' om moeten gaan.
Zal ook niet te duur zijn,want hij móét weg. Anders moeten ze zijn salaris gaan betalen zodat hij op de bank zit/bij jong Ajax speelt.
Wat een kleine selectie eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen ze niet een weekje wachten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dan blijft het 2 puntenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij 3 punten, wij 1.
Wanneer wij de koppositie over willen nemen, moeten wij naar 4 punten en zij op 3 blijven. Dat betekent dat wij dan 3 punten nodig hebben.
Absolute achterstand zijn dus 2 punten, maar 3 punten zijn praktisch nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |