Als het om El Ham - Lens gaat ben ik benieuwd wat het volgend jaar wordt..quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef DeNummer10 het volgende:
Janko, aub niet zeg. Verder zei ik gisteren ook al ergens dat Lens en Ruiz de meest voor de hand liggende namen zijn. Lens en El Hamdaoui (die dus in de ruil betrokken wordt) klikt ook niet. Ben het wel eens met je stukje voor de rest.
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nu hier ook al discussiëren wat ajax wellicht gaat doen binnen Nederland qua transfermarkt?Ga lekker naar het ajax topic.. ze kunnen Engelaar krijgen in ruil voor El Ham, verder niks of flink betalen
De naïviteit! De informatie komt rechtstreeks van iemand op AN met een insider als bron! Ook al gecheckt door de redactie daarzo. En het gaat om een ruil met Lens, of de Jong, of Ruiz of heel misschien Janko. Zoals je ziet volledig op z'n plek, hier in het PSV topic.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nu hier ook al discussiëren wat ajax wellicht gaat doen binnen Nederland qua transfermarkt?Ga lekker naar het ajax topic.. ze kunnen Engelaar krijgen in ruil voor El Ham, verder niks of flink betalen
Ik ook niet. Maar ik denk wel dat het gaat het gebeuren. Of toch Berg terughalen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik hoef El Ham eigenlijk nog steeds niet zo te hebben
Janko is niet genoemd. Toiboi en Lens wel. 50% van dat bericht gaat dus over spelers die mogelijk vertrekken bij jullie clubje, en 1 speler in dat bericht zou dan mogelijk naar jullie gaan. De verontwaardiging neemt schattige vormen aan hier hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De naïviteit! De informatie komt rechtstreeks van iemand op AN met een insider als bron! Ook al gecheckt door de redactie daarzo. En het gaat om een ruil met Lens, of de Jong, of Ruiz of heel misschien Janko. Zoals je ziet volledig op z'n plek, hier in het PSV topic.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Kunnen de kindertjes, onder andere Buitendam, gewoon normaal tegen elkaar blijven doen?
Gelul. Ik neem zijn geweldige nieuwsflash met een korreltje zou voor het officieel is bevestigd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Kunnen de kindertjes, onder andere Buitendam, gewoon normaal tegen elkaar blijven doen?
Hij probeert een beetje te zuigen. Dat mislukt waarmee het eindigt met 'krijg de tering.' Volgende keer beter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
dat bericht gaat dus over spelers die mogelijk vertrekken bij jullie clubje
Dat dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik probeer niet te zuigen, ik begin gewoon een discussie en die wordt hier meteen de kop ingedrukt door belachelijk te reageren. Dat doe je meerdere malen, waarna ik inderdaad zeg, krijg de tering.
Klopt, maar dat komt voort uit het feit dat meerdere users een discussie onmogelijk maken door absurd te gaan reageren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dus.
Al kan je dat krijg de tering gewoon weglaten. Nergens voor nodig.
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt voort uit het feit dat meerdere users een discussie onmogelijk maken door absurd te gaan reageren.
quote:ElfrinkRik Rik Elfrink
@
@LOENLEONS Ik heb nog geen nieuws voor je......sorry.
2 hours ago
Een insider die alles goed heeft gehad tot dusver, dingen die je nooit kun weten als je geen juiste bronnen hebt. Bron is door de redactie gechecked, en schijnt dicht bij het vuur te staan. Waarom mag je daar niet over discussiëren? Het heeft ook betrekking tot jullie club.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.
rightquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Happel het volgende:
Terecht? Of niet soms..?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:49 schreef Einthovuh het volgende:
Ik zie trouwens dat Happel flink wat posts heeft verwijderd
Dan negeer je dat lekker. Ga je niet als een infantiel figuur een ander belachelijk zitten maken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een half half verhaaltje over een gast op een netwerk met een insidersverhaal over een ruil waarvan de spelers niet bekend zijn. Succesformule om daarover te discussiere, ja.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:46 schreef Einthovuh het volgende:
Haha jongens. Onze "Leon" is weer bezig op twitter
[..]
Best ergquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
heeft hij ook net zoveel twitteraccount als hij fokaccounts heeft?
Nee, jullie als supporters niet. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er allemaal waar van is.quote:
Lens heeft onlangs aangegeven het geen enkel probleem te vinden om met El Ham samen te spelen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:51 schreef DeNummer10 het volgende:
Als El Hamdaoui de gewenste spits is, en Lens daar niet graag mee samen speelt en openlijk kritiek heeft geuit dan zou dat een optelsom kunnen zijn. Ben wel benieuwd of Rutten het durft om de logische zet te doen en Labyad op het middenveld te posteren en Wijnaldum op rechts. Iets in mijn zegt van niet.
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben wel benieuwd waarom (als dat gerucht waar is) jullie Lens willen lozen? Zou dat dan betekenen dat Wijnaldum op rechts komt te spelen of Labyad?
Stel dat hij dat wél een probleem zou vinden. Komt dat dan in de pers denk je?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:56 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Lens heeft onlangs aangegeven het geen enkel probleem te vinden om met El Ham samen te spelen.
Hoezo? Ajax kan in feite niks met Toivonen, past ook niet helemaal in de visie van De Boer en het is geen publiek geheim dat Sulejmani weinig krediet heeft op rechts.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.
Vanuit het oogpunt van Ajax is dat meer te begrijpen dan Toivonen, die heeft Ajax niet nodig. Alhoewel ik van Lens niet super overtuigd ben zie ik hem liever dan Sulejmani.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het om Lens gaat. Lijkt me de meest onwaarschijnlijke van alle genoemde namen.
Dan vind ik Ruiz logischerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van Ajax is dat meer te begrijpen dan Toivonen, die heeft Ajax niet nodig. Alhoewel ik van Lens niet super overtuigd ben zie ik hem liever dan Sulejmani.
Ja, maar dat ga ik weer niet in het PSV topic besprekenquote:
Je kunt ook gewoon serieus doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:02 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax wil Manolev, v/d Wiel gaat wss weg. Trolololoooo
Nee maar is voor mijn gemoedsrust wel prettigerquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik weer niet in het PSV topic bespreken
En die zal ook een aardig prijskaartje hebben.
Ik denk dat de veldbezetting bij jullie beter is als El Hamdaoui in de spits staat, Labyad of Wijnaldum op rechts en Toivonen op 10 ipv Toivonen in de spits, Lens op rechts en Wijnaldum op 10.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee maar is voor mijn gemoedsrust wel prettiger
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat de veldbezetting bij jullie beter is als El Hamdaoui in de spits staat, Labyad of Wijnaldum op rechts en Toivonen op 10 ipv Toivonen in de spits, Lens op rechts en Wijnaldum op 10.
Mwa, hij is alleen met Frank de Boer echt geclashed. Onder Jol ging het gewoon goed. Denk niet dat hij bij PSV snel overhoop met iemand gaat liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijn
Klopt, dat is het probleem. En ik denk niet dat Rutten (en Brands) hem het hele seizoen happy kunnen houden en zorgen dat hij goed in de groep ligt e.d.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat we met een spits waarbij we niet na 10 wedstrijden een probleem in de selectie hebben nog beter af zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |