Nu nog qua elftal + trainerquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Qua bestuur zijn we weer een echte topclub.
Waarom zou Ajax interesse hebben in Bulykin? Zou Brands niet stiekem zitten te vissen?quote:Anderlecht wil wel af van Bulykin, maar verwacht ook een afkoopsom die voor ADO nog onhaalbaar is. Bovendien zijn er andere kapers op de kust. 'Ik weet dat er interesse is uit Nederland. Maar ik weet niet of dat Ajax is. Dat moet je vragen aan mijn zaakwaarnemer.'
Ajax ook als reservespitsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 03:55 schreef Einthovuh het volgende:
Ik lees net dit op vi.nl
[..]
Waarom zou Ajax interesse hebben in Bulykin? Zou Brands niet stiekem zitten te vissen?Als eerste spits is ie niet goed genoeg voor PSV maar misschien als reservespits...
AZ mis ik, maar ADO gelukkig niet. Ik kom die ochtend terug, dus na een vliegreis van 8 uur mag ik meteen door naar Den Haagje.quote:
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:05 schreef DeNummer10 het volgende:
Ajax heeft geen interesse in Bulyikin.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom wil Anderlecht van Bulykin af
Die knakker scoorde wel weer mooi de winnende in een oefenpot.
Ik zou het nog een keer posten, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom wil Anderlecht van Bulykin af
Die knakker scoorde wel weer mooi de winnende in een oefenpot.
Linkjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Een insider op PSV netwerk zegt van wel.
twitter:ElfrinkRik twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:46:45Marcel Brands blijft hardnekkig ontkennen dat #PSV op dit moment nog met 'Zanka' bezig is. reageer retweet
Ik ben PSVleons ofzo niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:19 schreef msnk het volgende:
Zijn 20ste account inmiddels, ik snap echt niet hoe jullie het volhouden met hem
Ja met het materiaal wat je nu hebt wel, 4 verdedigers, 4 middenvelders, 2 buitenspelers en geen spits.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Moet je trouwens met dit materiaal geen 4-4-2 spelen?
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja met het materiaal wat je nu hebt wel, 4 verdedigers, 4 middenvelders, 2 buitenspelers en geen spits.
Toivonen in de spits? Prima misschien, maar we zoeken naar meer dan prima. Lens is sowieso een betere spits. Verder wil Toivonen naar het schijnt tegenwoordig graag achter de spits spelen, hoewel ik zou zeggen, aan zijn looplijnen af te zien dat hij juist spits wil zijn. Bottom line echter: Hij kan het niet. Het is gewoon een niet zo'n beste spits, en aangezien een spits best belangrijk is, moet Lens daar gewoon staan. Het irritante is dat we te veel spelers hebben die of centraal staan, of naar binnen trekken en niemand die buitenom wil gaan of de flank wil houden (afgezien van misschien Manolevquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.
Lijkt mij een prima opstelling.
3M1N3Mquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:25 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ik ben PSVleons ofzo niet?
Ik heb in totaal 4 accounts,waarvan 1 gebannen,waarna niet meer gebruikt. Een wordt gebruikt door huisgenoot. En bij eentje moest ik de naam veranderen (Wat niet kan),dus dit acount.
Als dit de uiteindelijke selectie is hebben we idd een levensgroot probleem. Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
René van der Gijp vind dit elftal niet in balans en denkt dat het weer niks gaat worden dit jaar![]()
Over 2 weken de wedstrijd tegen AZ. Dat gaat toch nooit meer lukken om nog een spits + verdediger te halen en deze mee te laten draaien in dit elftal zonder enige training of voorbereiding?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dit de uiteindelijke selectie is hebben we idd een levensgroot probleem. Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen...
Jullie selectie is toch ook gewoon (nog) niet in balans. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
René van der Gijp vind dit elftal niet in balans en denkt dat het weer niks gaat worden dit jaar![]()
Vanaf 5:30
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Daar vertelt Van der Gijp inderdaad niets verrassends. En daarmee wil ik niet zeggen dat Gijp een geleerde isquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie selectie is toch ook gewoon (nog) niet in balans. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.
vooralsnog zal hij daar wel gewoon staan ja. Ik zie niet 123 een fatsoenlijke spits komen. Je mag zelfs gaan denken aan wat je belangrijker vindt. Een redelijke spits voor op de bank en de rest van t geld naar een verdediger of vooral het geld naar de spits. Ik zou kiezen voor een verdediger.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Toivonen niet gewoon in de spits plaatsneemt. Die 3 kleine een beetje om hem heen zwervend en daarachter Hutchinson/Engelaar/Strootman wat controleren.
Lijkt mij een prima opstelling.
En terecht, een enorm middenveld en verder gebrek voor en achterin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:11 schreef Einthovuh het volgende:
Vanaf 5:30
http://sigaarsnor.blogspo(...)-de-coen-sander.html
Precies. En Everton en Falkenburg zijn nou niet bepaald beter dan Zeefuik. We hebben een EERSTE spits nodig. Helaas koop je die niet en als je geen fatsoenlijk scoutingteam hebt dan ga je die ook geen vinden.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:30 schreef rubbereend het volgende:
We hebben al een eerste divisie spits als reserve
Wie zegt dat ze daar eerst voor gegaan zijn? Dat is het eerste gelukt, dat is iets anders...quote:Op zondag 24 juli 2011 11:01 schreef stoeltafel het volgende:
Berg:)
Vast wel maar hoe langer het duurt hoe dommer van Brands het wordt om eerst voor de middenvelders te gaan. AZ is al over twee weken en stond gisteren alweer goed te tikken. Komt het eerste puntverlies er al aan?
Manolev kan beter geen een positie in het veld bezetten.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:31 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Loopt er bij jong psv geen spits rond die beter is dan zeefuik?
Wat moet je als Zeefuik nu geblesseerd raakt.
Toivonen móét wel in de spits.
Eigenlijk moet je gewoon 4-4-2 spelen,vooral als toivonen geen spits wilt zijn..
-------------Mertens--Lens--------------
------Wijnaldum-------Toivonen--------
Strootman-------------------------Hutch
Pieters--Bouma--Marcello-Tamata
--------------------Issakson-----------------
Kan manolev centraal? Want Bouma gaat het niet nog een seizoen volhouden?
Nog steeds zonde van Labyad trouwens.
Of:
---------------Toivonen-------------
Mertens---Wijnaldum--Lens
---------Strootman----Hutch---------
Pieters--Bouma-Marcello-Tamata
En Wijnaldum dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:37 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Manolev kan beter geen een positie in het veld bezetten.
Toivonen in de spits ben ik ook niet zo zeker van al zal het waarschijlijk wel moeten.
Misschien Toivonen op 10 en Lens in de spits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |