PSV is niet bepaald een ploeg die hoog inzet. Waarschijnlijk gaan ze akkoord met 8 ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Doedelzak viel meer op door zijn assists icm doelpunten. 12 miljoen voor Toivonen zou ik al de absolutehoofdprijs vinden.
Fixed.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Toivonen zal maximaal 12 mil opbrengen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:26 schreef AnaalFaBtje het volgende:
12 miljoen mag,dan heb ik bossche bollen!
Veilige belofte maak je daarmeequote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij meer dan 15 miljoen krijg jij Bossche bollen van me.
mwah we hebben enkele miljoen gevangen voor Maza,quote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV is niet bepaald een ploeg die hoog inzet. Waarschijnlijk gaan ze akkoord met 8 ofzo
Ik dacht verkeerd,dat doedelzak 10 wasquote:Op zondag 24 juli 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]bij meer dan 15 miljoen krijg jij Bossche bollen van me.
Truequote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah we hebben enkele miljoen gevangen voor Maza,dat had niemand gedacht
Ja, hij denkt dat hij meer waard isquote:
Zou mooi zijn als we het kregen. Dan zijn écht goede spitsen misschien haalbaarquote:Op zondag 24 juli 2011 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dat hij meer waard is
Halen ze nog een middenvelder..quote:Op zondag 24 juli 2011 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we het kregen. Dan zijn écht goede spitsen misschien haalbaar
quote:
Dan neem ik PSV niet meer serieusquote:
Denk dat een verdediger de grootste prioriteit heeft, al zal Rutten zeggen dat Engelaar het voortreffelijk doet en dat een spits belangrijker isquote:Op zondag 24 juli 2011 18:31 schreef rubbereend het volgende:
Brands heeft ook al meerdere keren gezegd dat hij nu voor een spits en een verdediger bezig is.
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat een verdediger de grootste prioriteit heeft, al zal Rutten zeggen dat Engelaar het voortreffelijk doet en dat een spits belangrijker is
Was er toch voor hemquote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
dat er voor Engelaar maar eens interesse komt
Ja. En wie koop je ervoor terug>quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Einthovuh het volgende:
PSV kan toch nog de optie van Toivonen lichten? Zou zeker meer dan 10 mil op moeten brengen lijkt me.
Je moet ook geen vervanger van Toivonen kopen, je moet een spits kopen en een verdediger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |