Sst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
Tammy je werkt nog geen 20 uur in de week, jij hebt non stop vakantie
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rugquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Michhas het volgende:
Tammy je werkt nog geen 20 uur in de week, jij hebt non stop vakantie
Nou nou 10 dagen. Heb overigens vorig jaar hele jaar doorgewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rug
Nou, wat een heerlijke vakantie was datquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt ook net een flinke 'vakantie' achter de rug
Begin jij nou maar met crysisquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, wat een heerlijke vakantie was dat
Wanneer gaan we beginnen met Brink?
Mooi, ik heb net bij Telfort mijn abonnement verlengd en ik ga 50 euro per maand minder betalenquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door toepassingen als youtube is het datanetwerk zwaar overbelast, dankzij skype en whatsapp lopen de inkomsten terug en KPN moet als netwerkaanbieder verplicht investeren in hun netwerk om de datastroom aan te kunnen. Resultaat: de abbo's gaan zelf omhoog.
Aangezien andere aanbieders ook gedeeltelijk gebruik maken van het werk van KPN, of met hetzelfde probleem zitten zullen binnenkort de rest van de aanbieders ook met prijsverhogingen gaan volgen.
teun heeft hem toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naissssssss
Mimi, nick, myself en wie is numero 4?
Ik wil hem wel, maar heb hem niet helaas, maarja toen ik borderlands had was ik ook te sociaal om jullie bij te houdenquote:
tja borderlands heb ik ook nog, maar mocht nooit mee doen met ross en michasquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar heb hem niet helaas, maarja toen ik borderlands had was ik ook te sociaal om jullie bij te houden
Ja die lui hadden no life in 2 dagen 33 levels erdoor geknaldquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tja borderlands heb ik ook nog, maar mocht nooit mee doen met ross en michas
Jij moet gewoon DiRT 3 hebben nerd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, maar heb hem niet helaas, maarja toen ik borderlands had was ik ook te sociaal om jullie bij te houden
Hoe doe je dat toch!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet eerst maar weer eens live halen heb volgens mij al bijna ander halve week niet meer gegamed
Hij valt me zo tegen, weinig meer dan dirt2 en dus wacht ik op Forza4.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij moet gewoon DiRT 3 hebben nerd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij valt me zo tegen, weinig meer dan dirt2 en dus wacht ik op Forza4.
Vandaar dat bepaalde mensen iets hebben bedacht: RACEGAMES.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rondjes rijden in auto's die je toch nooit kan kopen
Is gelukkig ook bijna hetzelfdequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaar dat bepaalde mensen iets hebben bedacht: RACEGAMES.
Met wapens willen rondrennen en mensen afknallen, maar niet in het leger zittenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rondjes rijden in auto's die je toch nooit kan kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik heb forza 3 dan ook niet, en dirt 2 wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En forza niet dan?
Forza 4 is weinig meer dan Forza 3 alleen 50 nieuwe auto's ofzo.
Geldt dit met terugwerkende kracht dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Had ik dit eerder geweten.
Of ze hadden het vorig week bekend moeten maken. Heb m vorig week verlengd.![]()
That's right, speciaal voor mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe clip van beyonce doet ze een huilie voor michas![]()
[ afbeelding ]
That's right, speciaal voor mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
That's right, speciaal voor mij.
Dat kunnen niet veel mensen zeggen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
That's right, speciaal voor mij.
Makkie, zelfs voor mij als Fries
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderwijs in Nederlandquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-havodiploma.dhtml
Vind de mutliplayer leukst. alleen af en toe schelden als het ff niet wil.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Zo.. Crysis 2 op veteran uitgespeeld. Wel vette game hoor.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik een issue?
Hoop hetquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?
Maar je hebt Dirt3 wel gehad ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb forza 3 dan ook niet, en dirt 2 wel.
Nee die leen ik wel is van werk van moi vriendin, zoals veel games.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je hebt Dirt3 wel gehad ofzo?
In MW3 is er expelliarmus als perk, een onzichtbaarheidsmantel als equipment en een vliegende bezem als killstreak rewardquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, ik moet er gewoon aan toegeven dat ik hopeloos ben...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In MW3 is er expelliarmus als perk, een onzichtbaarheidsmantel als equipment en een vliegende bezem als killstreak reward
Kan je aan het begin niet zien hoe groot ie is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Toch maar Brink uitproberen, maar kolere wat een huge ass update moet die game binnentrekkenHij is al 5 min een update aan het downloaden en is net op 2/3e
Vast wel, maar niet op gelet eigenlijk, meestal zijn die dingen 2 MB toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je aan het begin niet zien hoe groot ie is?
Zo ging het vorig jaar ook bij mij op school, ziek veel kregen een Havo diploma omdat ze niet goed genoeg voor vwo hadden.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo ging het vorig jaar ook bij mij op school, ziek veel kregen een Havo diploma omdat ze niet goed genoeg voor vwo hadden.
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wacht met de co-op!!! ik heb hem misschien gescoord.
eerst borderlands nu brink het zit je niet meequote:Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...
Ik voel me het 5e wielquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eerst borderlands nu brink het zit je niet mee
Doet het je weer denken aan gymles van vroeger?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me het 5e wiel![]()
Heb brink dus maar snel afgezegd.
Ik was pro, iedereen wou mij juist hebben, daarom sta ik er nu ook van te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doet het je weer denken aan gymles van vroeger?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier source code gezien?
Ik weet nu waar spam vandaan komt! Van mij in een andere realiteit! Blijkbaar zijn je mail adressen gelinkt in alle alternatieve universums
Hoezo denk je dat? Wat heeft dat met die film te maken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet nu waar spam vandaan komt! Van mij in een andere realiteit! Blijkbaar zijn je mail adressen gelinkt in alle alternatieve universums
Film niet gezien?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Wat heeft dat met die film te maken?
hij stuurt als laatste toch van de zogenaamde 2e dimensie een mail naar die goodwin, Dus blijkbaar zijn alle mail adressen in elk universum/dimensie gelijk en gekoppeld.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Source Code echt zwaar teleurstellend trouwens.
Nu nog eens kijken hoe we het met challenge gaan doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef Rossdale het volgende:
SP schijnt alleen uberboring te zijn maar co-op wel geniaal
8 speler co-op geloof ikSay what?
8 speler co-op!
Hij stuurt dat toch naar dat grietje in hetzelfde universum?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hij stuurt als laatste toch van de zogenaamde 2e dimensie een mail naar die goodwin, Dus blijkbaar zijn alle mail adressen in elk universum/dimensie gelijk en gekoppeld.
Of iets beters. Meeting bij jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn ouders zijn twee weken weg. Misschien maar eens wat gaan opruimen, wat een teringbende is het hier
Nee, naar dat wijf achter de knoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij stuurt dat toch naar dat grietje in hetzelfde universum?
Dan is het useless....quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, die zit toch ook in dat universum, net zoals hijzelf.
Bazenpotjes vanavond weer Soldquote:
We snappen er geen hol van en zijn absoluut niet verquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...
Gezien en vond hem wel aardigquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)opic_id=m-1-59124471quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We snappen er geen hol van en zijn absoluut niet verEerst wat shit unlocken met challenges, de storyline zijn we nog maar bij missie 2 ofzo. Je kan nog makkelijk meedoen hoor Teuntje
Crapquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/x(...)opic_id=m-1-59124471![]()
.
Dus dat word solo maar ff kutten
Ze begonnen heel goed, maar vond ze beetje minder worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen brakheid op het station.
Btw de band aus raus is focking geniaal. Alleen jammer dat ze eind dit jaar er mee stoppen
Dat potje van gister met die 7 mortar kills, in mijn recent games heeft ie alleen maar de eerste 4 minuten opgeslagenquote:
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat potje van gister met die 7 mortar kills, in mijn recent games heeft ie alleen maar de eerste 4 minuten opgeslagenDus ik kan er nu geen filmpje van maken
Die erna op Villa is wel de volledige match, waar slaat dat opquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.
Ligt daar niet aan maar aan het feit of er host migration is of nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.
Klopt. Meestal slaat hij het tweede deel van het potje ook appart op. Staan er niet toevallig 2 dezelfde maps onder elkaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan maar aan het feit of er host migration is of niet
En dat is dus niet altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan maar aan het feit of er host migration is of niet
Raar ik heb gewoon altijd de hele games in mijn recent games staanquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En dat is dus niet altijd.
Met of zonder host migration... meeste filmpjes zijn niet langer dan 4 minuten...
Ik eerst ook...quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Raar ik heb gewoon altijd de hele games in mijn recent games staan
Treyarch is nog steeds veel beter dan Infinity wardquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef KoningStoma het volgende:
Ach, het is en blijft een game van gayarch...
Als je het zo bekijkt kun je iedere franchise wel opheffen want IW doet precies hetzelfde met de MW seriequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Het enige wat gayarch doet is veredelde mods van de voorgaande cod game maken.
Wat de noik inderdaadquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:34 schreef KneusTeun het volgende:
Lol buienradar zie je ook gewoon de buien stil hangen en groter worden XD
quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me elke dag voel.
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:55 schreef Rossdale het volgende:
Spelen jullie nog steeds Black Ops ja?
Hoezo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, Brotherhood is echt een kk faal.
Jij vindt echt alles wat tof is kutquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, Brotherhood is echt een kk faal.
nog lang wachtenquote:
Mijn mening is gewoon anders dan die van jullie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij vindt echt alles wat tof is kut
quote:
Je begint langzaamaan AQuila360-trekjes te krijgen...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mijn mening is gewoon anders dan die van jullie.
Hij is wel tof, maar een paar dingen falen gewoon in het spel. Irritant gewoon.
Wat zullen Activision en Infinity Ward balenquote:
Hype.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je begint langzaamaan AQuila360-trekjes te krijgen...
MW3 ja!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eindelijk een game die dat verdient.
Er zijn (al) zoveel toffe games, zo weinig geld!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niemand die op gears 3 wacht?
Ik wacht al zo lang,quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niemand die op gears 3 wacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Probleem is dat ik dit weekend een feest heb, en daarna staan al mijn weekenden weer vol met werk/sport en eentje gereserveerd voor vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
Ja als jullie dan even op alle facebook berichtjes die de afgelopen 2 weken gestuurd zijn reageren hadden we dat geweten. Dus voor de zoveelste keer vul even hier in wanneer je kan en niet.
Dan komen we er wel uit.
http://www.doodle.com/ggur2nyxva85rkub
Hmm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dit weekend een feest heb, en daarna staan al mijn weekenden weer vol met werk/sport en eentje gereserveerd voor vakantie.
Dus ik ben sowieso kk druk.
Ik denk dat je met zulke grote groepen dat toch als onvermijdelijk moet zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm.
Laten we hem dan gewoon doorgaan of? Is de enigste dag dat de meeste kunnen.
Ja weet ik maar zou leuk zijn als iedereen zou kunnen, tot nu toe kan iedereen behalve jij en Stoma dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat je met zulke grote groepen dat toch als onvermijdelijk moet zien.
Ik zie het elk weekend gebeuren hoe mensen bij ons op werk gepland hebben voor 25 man en dat er maar 20 zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wij zijn ook de lelijkste motherfokkers
Dus dat scheelt weer.
Whut, wanneer is dat afgesproken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:52 schreef tliciouz het volgende:
Ja de 26e, pringles jij komt ook hoor!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:50 schreef Bozz187 het volgende:
Yaynog maar 3 dagen en dan dag
regen, hallo
zon!
en gelijk heeft iequote:
komt goed schatje *schuift roosvisee multifit naar voren*quote:
Sarcasmequote:
Ja vanavond ga ik sowieso, weet alleen nog niet of ik met jullie meega of dat ik alleen met Dania gaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
komt goed schatje *schuift roosvisee multifit naar voren*
Ga je morgen nog mee naar nimmsa of wa?
Nee als het goed is nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:09 schreef KneusTeun het volgende:
Godver, maarja neem aan dat ze dat niet op bestaande abbo's kunnen doen?
Dat soort mensen zijn echt te dom... Nyan cat leuke hype, maar zet antoine dodson er er dan ook ff bij, en hamsterdance.quote:
OKe, ik zal is gek doen en een hijs verse lucht nemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:16 schreef tliciouz het volgende:
Dude, haal adem.
Ik ga volgende maand een afspraak maken voor een 2e.
Leuke vrienden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat ik hier een feestje hieldFrikandellen in het aquarium, keukenmes in de eettafel, eieren tegen de muur, bamischijven tussen de randen van de bank...
Wat een asociale bendequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat ik hier een feestje hieldFrikandellen in het aquarium, keukenmes in de eettafel, eieren tegen de muur, bamischijven tussen de randen van de bank...
Nee, maar ze hebben het zojuist allemaal zelf op mogen ruimenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een asociale bendeVriendjes uit Woensel?
Hoe haal je dat fatsoenlijk weg dan? ei op de mur is niet iets wat je gauw weg hebt tenzij je teflon behang hebt..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het zojuist allemaal zelf op mogen ruimen
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Behang met teflon coating! Gat in de markt Teun, snel patentje op aanvragen!
Ideaal voor baby- en studentenkamers
Pfff, gewoon volpompen met vlamvertragers en gaanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...
Studentenpanden zijn allemaal al zo goed tegen brand bestemd. Nu sterf je iig een pijnloze dood door vergiftiging en niet omdat binnen 1 minuut het hele huis in de lichterlaaie staatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij brand je allemaal vergiftigd wordt...
Hoe geniaal is dat! Als je het dan ook op de vloeren doet kan iedereen gewoon alles op de grond flikkeren, als je vloer dan enigzins ongelijk is (zoals bij een doucheputje) dan glijdt alles gewoon naar een hoek van de kamer!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Behang met teflon coating! Gat in de markt Teun, snel patentje op aanvragen!
Ideaal voor baby- en studentenkamers
Het waren gebakken eieren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe haal je dat fatsoenlijk weg dan? ei op de mur is niet iets wat je gauw weg hebt tenzij je teflon behang hebt..
Dat zou bij mij niet uitmaken, ik wil graag de dooier heel!quote:
FPSRussiaquote:
Wel?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Wow kijk snel op CNN of andere nieuws....
Zware explosies daar. Oslo lijkt under attack te zijn.
Bomaanslag 8 gewondenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.
Je bent gewoon een oude knar aan het worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat ben ik ellendig vandaag ik kan het door halen gewoon niet meer aan
Flinke autobom danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?
Als ik de foto's zie denk ik eerder dat het van binnenuit kwam. Het glas van de ramen liggen namelijk om het gebouw heen.quote:
quote:
Wat is er veranderd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij geen autobom geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Zeggen dat dit de auto is waar uit de bom is ontploft: http://twitpic.com/5u1hcjquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ik de foto's zie denk ik eerder dat het van binnenuit kwam. Het glas van de ramen liggen namelijk om het gebouw heen.
Een heel kantoorpand naar de klote en die auto is nog herkenbaar? Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen dat dit de auto is waar uit de bom is ontploft: http://twitpic.com/5u1hcj
Het is een internetforumquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een paupers zitten er toch in dat NWS topic.
Die Bansheeboy ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een paupers zitten er toch in dat NWS topic.
quote:Multiple reports of an organized attack by men with machine guns on summer camp where kids of politicians in Norway.
wtf...quote:RT @AntDeRosa RT @Journalisti: Man dressed as police officer started shooting at children's summer camp in Utöya, Norway… -VG
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:02 schreef Michhas het volgende:
https://www.facebook.com/(...).234659001772&type=1
Gast... Dit zijn foto's van dat kamp van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht alles.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zou die een chopper gunner gekregen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht alles.All good things are wild and free.
Op dat eiland zitten weinig highspots, beter heeft hij attackdogs.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou die een chopper gunner gekregen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er nu niet serieus op in, zo slecht dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:19 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Op dat eiland zitten weinig highspots, beter heeft hij attackdogs.
Als hij slim was, heef hij een EMP, kunnen de Noren geen Air Support inroepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je niet naar Nimwegen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
Oke zit hier nu bij baamz cod te doen (sp) in 3D. Die shit is echt te gay voor woorden
Ha-ha.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:02 schreef badboynova het volgende:
Ik hoor activision al aan een nieuwe map pack denken
Lol, daar heb ik dus geen last van in MW2.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef dreamzk het volgende:
Hoerenspel dat MW2, ik begin Stoma steeds beter en beter te snappen. Zij krijgen mij met 1 kogel dood en ik schiet 3 bursts met mn m16 op 2m afstand raak en ze lopen vrolijk door. Kanker een end op met dat hoerenspel. Iemand zin om vanavond my little pony LIVE te spelen?
En bij black ops is het nog ergerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef dreamzk het volgende:
Hoerenspel dat MW2, ik begin Stoma steeds beter en beter te snappen. Zij krijgen mij met 1 kogel dood en ik schiet 3 bursts met mn m16 op 2m afstand raak en ze lopen vrolijk door. Kanker een end op met dat hoerenspel. Iemand zin om vanavond my little pony LIVE te spelen?
Precies, die man weet niet waar ie het over heeft. shiaatt!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En bij black ops is het nog erger
Kutspellen [ afbeelding ]
Deze is iets ergerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet je toch gewoon bijna om janken.
Hierbij zie je hem toch de mensen doodschieten? Las ook dat hij de meesten heeft doodgeschoten in executie stijl. Op de knieen en dan door het achterhoofd. Te sick voor woorden.quote:
Jij hebt dan ook geen gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:57 schreef KoningStoma het volgende:
Nou, "janken" is een beetje overdreven..
Zag je dequote:
Omg, beste grap in tijden!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |