quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo ging het vorig jaar ook bij mij op school, ziek veel kregen een Havo diploma omdat ze niet goed genoeg voor vwo hadden.
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Wacht met de co-op!!! ik heb hem misschien gescoord.
eerst borderlands nu brink het zit je niet meequote:Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...
Ik voel me het 5e wielquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eerst borderlands nu brink het zit je niet mee
Doet het je weer denken aan gymles van vroeger?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me het 5e wiel![]()
Heb brink dus maar snel afgezegd.
Ik was pro, iedereen wou mij juist hebben, daarom sta ik er nu ook van te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Doet het je weer denken aan gymles van vroeger?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier source code gezien?
Ik weet nu waar spam vandaan komt! Van mij in een andere realiteit! Blijkbaar zijn je mail adressen gelinkt in alle alternatieve universums
Hoezo denk je dat? Wat heeft dat met die film te maken?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier source code gezien?
Ik weet nu waar spam vandaan komt! Van mij in een andere realiteit! Blijkbaar zijn je mail adressen gelinkt in alle alternatieve universums
Film niet gezien?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Wat heeft dat met die film te maken?
hij stuurt als laatste toch van de zogenaamde 2e dimensie een mail naar die goodwin, Dus blijkbaar zijn alle mail adressen in elk universum/dimensie gelijk en gekoppeld.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vond Source Code echt zwaar teleurstellend trouwens.
Nu nog eens kijken hoe we het met challenge gaan doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef Rossdale het volgende:
SP schijnt alleen uberboring te zijn maar co-op wel geniaal
8 speler co-op geloof ikSay what?
8 speler co-op!
Hij stuurt dat toch naar dat grietje in hetzelfde universum?quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hij stuurt als laatste toch van de zogenaamde 2e dimensie een mail naar die goodwin, Dus blijkbaar zijn alle mail adressen in elk universum/dimensie gelijk en gekoppeld.
Of iets beters. Meeting bij jou!quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn ouders zijn twee weken weg. Misschien maar eens wat gaan opruimen, wat een teringbende is het hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |