Onderwijs in Nederlandquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-havodiploma.dhtml
Vind de mutliplayer leukst. alleen af en toe schelden als het ff niet wil.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Zo.. Crysis 2 op veteran uitgespeeld. Wel vette game hoor.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik een issue?
Hoop hetquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?
Maar je hebt Dirt3 wel gehad ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb forza 3 dan ook niet, en dirt 2 wel.
Nee die leen ik wel is van werk van moi vriendin, zoals veel games.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je hebt Dirt3 wel gehad ofzo?
In MW3 is er expelliarmus als perk, een onzichtbaarheidsmantel als equipment en een vliegende bezem als killstreak rewardquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:56 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, ik moet er gewoon aan toegeven dat ik hopeloos ben...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In MW3 is er expelliarmus als perk, een onzichtbaarheidsmantel als equipment en een vliegende bezem als killstreak reward
Kan je aan het begin niet zien hoe groot ie is?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Toch maar Brink uitproberen, maar kolere wat een huge ass update moet die game binnentrekkenHij is al 5 min een update aan het downloaden en is net op 2/3e
Vast wel, maar niet op gelet eigenlijk, meestal zijn die dingen 2 MB toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je aan het begin niet zien hoe groot ie is?
Zo ging het vorig jaar ook bij mij op school, ziek veel kregen een Havo diploma omdat ze niet goed genoeg voor vwo hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |