Wat zullen Activision en Infinity Ward balenquote:
Hype.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je begint langzaamaan AQuila360-trekjes te krijgen...
MW3 ja!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eindelijk een game die dat verdient.
Er zijn (al) zoveel toffe games, zo weinig geld!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niemand die op gears 3 wacht?
Ik wacht al zo lang,quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niemand die op gears 3 wacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Probleem is dat ik dit weekend een feest heb, en daarna staan al mijn weekenden weer vol met werk/sport en eentje gereserveerd voor vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
Ja als jullie dan even op alle facebook berichtjes die de afgelopen 2 weken gestuurd zijn reageren hadden we dat geweten. Dus voor de zoveelste keer vul even hier in wanneer je kan en niet.
Dan komen we er wel uit.
http://www.doodle.com/ggur2nyxva85rkub
Hmm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dit weekend een feest heb, en daarna staan al mijn weekenden weer vol met werk/sport en eentje gereserveerd voor vakantie.
Dus ik ben sowieso kk druk.
Ik denk dat je met zulke grote groepen dat toch als onvermijdelijk moet zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm.
Laten we hem dan gewoon doorgaan of? Is de enigste dag dat de meeste kunnen.
Ja weet ik maar zou leuk zijn als iedereen zou kunnen, tot nu toe kan iedereen behalve jij en Stoma dan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat je met zulke grote groepen dat toch als onvermijdelijk moet zien.
Ik zie het elk weekend gebeuren hoe mensen bij ons op werk gepland hebben voor 25 man en dat er maar 20 zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wij zijn ook de lelijkste motherfokkers
Dus dat scheelt weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |