FPSRussiaquote:
Wel?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Wow kijk snel op CNN of andere nieuws....
Zware explosies daar. Oslo lijkt under attack te zijn.
Bomaanslag 8 gewondenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Autobom schijnt het te zijn geweest, flinke bom iig als je de beelden bekijkt. Geen doden gevallen voor zover ik weet.
Je bent gewoon een oude knar aan het worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat ben ik ellendig vandaag ik kan het door halen gewoon niet meer aan
Flinke autobom danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ramen weggeblazen uit de 17de verdieping door een autobom? FPSRussia is weer bezig?
Als ik de foto's zie denk ik eerder dat het van binnenuit kwam. Het glas van de ramen liggen namelijk om het gebouw heen.quote:
quote:
Wat is er veranderd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij geen autobom geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Zeggen dat dit de auto is waar uit de bom is ontploft: http://twitpic.com/5u1hcjquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ik de foto's zie denk ik eerder dat het van binnenuit kwam. Het glas van de ramen liggen namelijk om het gebouw heen.
Een heel kantoorpand naar de klote en die auto is nog herkenbaar? Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeggen dat dit de auto is waar uit de bom is ontploft: http://twitpic.com/5u1hcj
Het is een internetforumquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een paupers zitten er toch in dat NWS topic.
Die Bansheeboy ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een paupers zitten er toch in dat NWS topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |