quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hij valt me zo tegen, weinig meer dan dirt2 en dus wacht ik op Forza4.
Vandaar dat bepaalde mensen iets hebben bedacht: RACEGAMES.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rondjes rijden in auto's die je toch nooit kan kopen
Is gelukkig ook bijna hetzelfdequote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaar dat bepaalde mensen iets hebben bedacht: RACEGAMES.
Met wapens willen rondrennen en mensen afknallen, maar niet in het leger zittenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rondjes rijden in auto's die je toch nooit kan kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik heb forza 3 dan ook niet, en dirt 2 wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En forza niet dan?
Forza 4 is weinig meer dan Forza 3 alleen 50 nieuwe auto's ofzo.
Geldt dit met terugwerkende kracht dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Had ik dit eerder geweten.
Of ze hadden het vorig week bekend moeten maken. Heb m vorig week verlengd.![]()
That's right, speciaal voor mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe clip van beyonce doet ze een huilie voor michas![]()
[ afbeelding ]
That's right, speciaal voor mij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
That's right, speciaal voor mij.
Dat kunnen niet veel mensen zeggen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
That's right, speciaal voor mij.
Makkie, zelfs voor mij als Fries
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onderwijs in Nederlandquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-havodiploma.dhtml
Vind de mutliplayer leukst. alleen af en toe schelden als het ff niet wil.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:25 schreef SoldMayor het volgende:
Zo.. Crysis 2 op veteran uitgespeeld. Wel vette game hoor.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:54 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik een issue?
Hoop hetquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ik de enigste die dit dacht?