Nee, naar dat wijf achter de knoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij stuurt dat toch naar dat grietje in hetzelfde universum?
Dan is het useless....quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, die zit toch ook in dat universum, net zoals hijzelf.
Bazenpotjes vanavond weer Soldquote:
We snappen er geen hol van en zijn absoluut niet verquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oke, zie nu al 3 mensen in mijn lijst dezelfde missie doen dus ik weet al hoe laat het is...
Gezien en vond hem wel aardigquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier source code gezien?
Ik weet nu waar spam vandaan komt! Van mij in een andere realiteit! Blijkbaar zijn je mail adressen gelinkt in alle alternatieve universums
http://www.gamespot.com/x(...)opic_id=m-1-59124471quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We snappen er geen hol van en zijn absoluut niet verEerst wat shit unlocken met challenges, de storyline zijn we nog maar bij missie 2 ofzo. Je kan nog makkelijk meedoen hoor Teuntje
Crapquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/x(...)opic_id=m-1-59124471![]()
.
Dus dat word solo maar ff kutten
Ze begonnen heel goed, maar vond ze beetje minder worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:49 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemorgen brakheid op het station.
Btw de band aus raus is focking geniaal. Alleen jammer dat ze eind dit jaar er mee stoppen
Dat potje van gister met die 7 mortar kills, in mijn recent games heeft ie alleen maar de eerste 4 minuten opgeslagenquote:
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat potje van gister met die 7 mortar kills, in mijn recent games heeft ie alleen maar de eerste 4 minuten opgeslagenDus ik kan er nu geen filmpje van maken
Die erna op Villa is wel de volledige match, waar slaat dat opquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.
Ligt daar niet aan maar aan het feit of er host migration is of nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik heb dat sinds een tijd ook. Alle potjes worden maar een bepaalde tijd opgeslagen.
Klopt. Meestal slaat hij het tweede deel van het potje ook appart op. Staan er niet toevallig 2 dezelfde maps onder elkaar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt daar niet aan maar aan het feit of er host migration is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |