quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Je kunt wel merken dat er een vrouw zit weer aan de reacties hier
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditratequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Heerlijk land België!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ex van Tommeke toch?
Zag er goed uit bij RTL7.
Lekker voorspelbaar, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Zou het leven een stuk gemakkelijker maken, maargoed.. even ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.quote:
Ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.
zou een beetje kortzichtig zijn aangezien de meeste beslissing niet door de federale regering word genomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditrate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |