Ook niet de lelijkstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
Niet de mooiste, wel een leuke meid denk ik.
niet als Demart het zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De Madame, dat klonk wel een beetje fout eigenlijk.
Hij zal zo wel beginnen over de Nederlanders in de tour...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Felagund het volgende:
Wel nog even een halve sneer dat België nog geen regering heeft.
Ja + een korte tussenregering, eigenlijk is het al bijna 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Pffrrt het volgende:
België kan zeker zonder bestuur, het duurt al meer dan een jaar en dus bewijs dat het kan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Over renate: "Ooit begonnen als stagiair"
Mart weet het nog goed, toen.
Zou Ria ook zo begonnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Pffrrt het volgende:
België kan zeker zonder bestuur, het duurt al meer dan een jaar en dus bewijs dat het kan.
Whehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe mij maar die chick die geen ronde mis wilde zijn, die dochter van
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jeroen van der Veer oud top man van Shell en 2x de elfstedentocht uitgereden
Gouden opmerkingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Je kunt wel merken dat er een vrouw zit weer aan de reacties hier
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditratequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Heerlijk land België!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ex van Tommeke toch?
Zag er goed uit bij RTL7.
Lekker voorspelbaar, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Zou het leven een stuk gemakkelijker maken, maargoed.. even ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.quote:
Ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.
zou een beetje kortzichtig zijn aangezien de meeste beslissing niet door de federale regering word genomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditrate
Weet je wat zij tussen haar tieten heeft zitten wat Sauerbrei niet heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielerdictator, wielerbaas of wielerheld?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat maakt dit programma zo uniek! Het maakt niet uit wie Mart aan tafel heeft, alles draait om Mart. Al zit er een premier aan tafel, Mart bepaalt wie wat hoe lang zegt, en hij is aan het woord, alleen af en toe een reactie wordt geduld. Zonder onderscheid des persoons
Irritant kan je hem vinden, maar hij is en blijft dé wielerbaas
Wielergod.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wielerdictator, wielerbaas of wielerheld?![]()
Hoe vaak kom je klaar per aflevering?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat maakt dit programma zo uniek! Het maakt niet uit wie Mart aan tafel heeft, alles draait om Mart. Al zit er een premier aan tafel, Mart bepaalt wie wat hoe lang zegt, en hij is aan het woord, alleen af en toe een reactie wordt geduld. Zonder onderscheid des persoons
Irritant kan je hem vinden, maar hij is en blijft dé wielerbaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |