Ook niet de lelijkstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
Niet de mooiste, wel een leuke meid denk ik.
niet als Demart het zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De Madame, dat klonk wel een beetje fout eigenlijk.
Hij zal zo wel beginnen over de Nederlanders in de tour...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Felagund het volgende:
Wel nog even een halve sneer dat België nog geen regering heeft.
Ja + een korte tussenregering, eigenlijk is het al bijna 2 jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Pffrrt het volgende:
België kan zeker zonder bestuur, het duurt al meer dan een jaar en dus bewijs dat het kan.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Over renate: "Ooit begonnen als stagiair"
Mart weet het nog goed, toen.
Zou Ria ook zo begonnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Whehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Pffrrt het volgende:
België kan zeker zonder bestuur, het duurt al meer dan een jaar en dus bewijs dat het kan.
Whehehequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe mij maar die chick die geen ronde mis wilde zijn, die dochter van
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jeroen van der Veer oud top man van Shell en 2x de elfstedentocht uitgereden
Gouden opmerkingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Je kunt wel merken dat er een vrouw zit weer aan de reacties hier
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditratequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Heerlijk land België!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vlaanderen en Wallonie hebben gewoon een regering hoor dus het is niet alsof het helemaal bestuurloos is
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Me hungry.. me horny, me sleepy.. veel meer kennen we niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ex van Tommeke toch?
Zag er goed uit bij RTL7.
Lekker voorspelbaar, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
Zou het leven een stuk gemakkelijker maken, maargoed.. even ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat ik geen man ben.
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.quote:
Ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou verder je mond dicht vrouw en ga iets koken voor me.
zou een beetje kortzichtig zijn aangezien de meeste beslissing niet door de federale regering word genomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar op landelijk niveau is er toch ernstig behoefte aan een regering, groot tekort. Kredietbeoordelaars die dreigen met verlaging van de creditrate
Weet je wat zij tussen haar tieten heeft zitten wat Sauerbrei niet heeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielerdictator, wielerbaas of wielerheld?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat maakt dit programma zo uniek! Het maakt niet uit wie Mart aan tafel heeft, alles draait om Mart. Al zit er een premier aan tafel, Mart bepaalt wie wat hoe lang zegt, en hij is aan het woord, alleen af en toe een reactie wordt geduld. Zonder onderscheid des persoons
Irritant kan je hem vinden, maar hij is en blijft dé wielerbaas
Wielergod.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wielerdictator, wielerbaas of wielerheld?![]()
Hoe vaak kom je klaar per aflevering?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Dat maakt dit programma zo uniek! Het maakt niet uit wie Mart aan tafel heeft, alles draait om Mart. Al zit er een premier aan tafel, Mart bepaalt wie wat hoe lang zegt, en hij is aan het woord, alleen af en toe een reactie wordt geduld. Zonder onderscheid des persoons
Irritant kan je hem vinden, maar hij is en blijft dé wielerbaas
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je klaar per aflevering?
Generaal, Profeet, God en Keizer tegelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wielerdictator, wielerbaas of wielerheld?![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahahahahaha wat een baas die Mario. Was nog baziger als hij Renate gedopt had terwijl ze zwanger was.
gewoon op de buik leggen dan zie je de buik niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hahahahahahaha wat een baas die Mario. Was nog baziger als hij Renate gedopt had terwijl ze zwanger was.
Proleet zal je bedoelenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Generaal, Profeet, God en Keizer tegelijk.
We winnen en hun verliezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Altijd leuk als Mart bij de samenvatting zegt: "we reden met 47 km per uur"
In z'n auto met chauffeur, bedoelt ie dan waarschijnlijk.
En dan die baby een facial gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon op de buik leggen dan zie je de buik niet meer
Lang zo vaak niet als Mart in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je klaar per aflevering?
Met alvast een fles wijn voor onderweg, voortanken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Mart zit gewoon in een bruin cafe te kijken hoor, aan zijn lijf geen polonaise.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Gastquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan die baby een facial geven
Nee, dat was Jean.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Mart zit gewoon in een bruin cafe te kijken hoor, aan zijn lijf geen polonaise.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt meesterlijk dat hij er gewoon een premier bij heeft zitten, maar die nog niets meer te zeggen heeft dan wat Mart em gunt
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehe, echt he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
canadezen noren noemen. mart heeft er weer wat vijanden bij.
Son van Daniel is dat ook een NOOR!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:21 schreef sjeeledrees het volgende:
bij Garmin rijdt ook nog ene Danielson...let op hem in de alpen!
Hij heeft Noorse voorouders, dat is dan wel zo romantisch in de samenvattingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Net als al die Marokkanen hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Canadese vlag accepteren we dan maar, maar HET BLIJFT EEN NOOR!
Het is een premier die niet eens een fatsoenlijke regering kan vormen dus ik snap dat je dan niet over komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt meesterlijk dat hij er gewoon een premier bij heeft zitten, maar die nog niets meer te zeggen heeft dan wat Mart em gunt
Jou voorvaderen komen zeker uit Belgie? lever je paspoort maar inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Renate?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Oke, jongens, wie heeft Evans uitgewoond?
Direct de castratie ook doorgevoerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Oke, jongens, wie heeft Evans uitgewoond?
als Affelay de winnende goal maakt in de WK finale van 2014 noemt de Marokkaanse Mart Smeet hem ook gewoon een Marokaanquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als Affelay de winnende goal maakt in de WK finale van 2014 noemt de Marokkaanse Mart Smeet hem ook gewoon een Marokaan
Zal niet gezellig zijn aan de bar vanavond of aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Renate zit zich stierlijk te vervelen en moet zich inhouden met zulke twee saaie luizen in de studio's. Allemachie zeg. Ik leef mee met Renate.
Wie is Affelay?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als Affelay de winnende goal maakt in de WK finale van 2014 noemt de Marokkaanse Mart Smeet hem ook gewoon een Marokaan
Deze Belg is oprechter in zijn wielerliefde dan Dries van Agt vroeger. Die gaf later toe er stemmen mee te hopen te winnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een premier die niet eens een fatsoenlijke regering kan vormen dus ik snap dat je dan niet over komt
bij de belg noemde ze hem een autistquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom tikt niemand Evans even op zijn schouders, dan flipt ie em weer hard
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DON'T TOUCH MEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom tikt niemand Evans even op zijn schouders, dan flipt ie em weer hard
Als je ruikt aan Epo ga je dan ook harderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef alors het volgende:
cero cero cero cero cero cero cero cero cinqo!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef alors het volgende:
cero cero cero cero cero cero cero cero cinqo!
Geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
bij de belg noemde ze hem een autist
ganz toll yeahquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
A-i-j diddend vieel zoeper wen dai attekt
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Evans is geen prater maar een hardfietser dit in tegenstelling tot Andy Schleck die mooi praat maar niet fietst
Vanochtend vermaakte ze zich anders primaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Zal niet gezellig zijn aan de bar vanavond of aan het ontbijt.
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen danquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Andy Schleck... "boehoe, het parcours heeft me genekt"
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien had Cancellara de koes weer stil moeten leggen dan
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef sjeeledrees het volgende:
A-i-j diddend vieel zoeper wen dai attekt
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks is hij weer de enigste die Contador kan volgen in de bergen!
Autist alert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dat stemmetjeDie kende ik nog niet.
Daar heb je ook alweer gelijk in......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij probeert tenminste om zich verstaanbaar te maken voor de hele wereld ipv wie hem toevallig verstaat. Genoeg renners die gewoon stug hun eigen taal gaan spreken.
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Wat wil je met zo'n saaie premierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef pennyfarthing het volgende:
ondertussen is Renate in slaap gevallen
Ow, maar ik bedoel de wedstrijd zelf vandaag. Sorry dat ik niet zo duidelijk was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Lekker makkelijk iedereen net na de koers interviewen en Contador als ie in de zon staat en al een tijdje in de bus heeft gezeten.
Als ze dan iedereen eraf rijden net zoals vorig jaar staat ie zo op #1 met 40sec voor op Contadorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vind Contador toch écht wel de sterkste ogen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze Belg is oprechter in zijn wielerliefde dan Dries van Agt vroeger. Die gaf later toe er stemmen mee te hopen te winnen.
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
kijk ik nou naar de avondMIS of avondETAPPE?
heeft ze al wat gezegd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
zelfde principe als bij ons thuis dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Side-kick mag alleen praten als haar wat gevraagd wordt en moet verder haar bek dichthouden.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
zelfde principe als bij ons thuis dus
Ja straks komen de boodschappen langs op de lopende band.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is toch omroep max, de goeden ouwe tijd?
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk niet dat ik dit tot het einde toe vo lhou, wat een gezever.
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitsprekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
Mart laat weer eens de premier niet uitspreken
Dacht je dan dat hij dat ging doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
En dan moesten we van jou toegeven dat Mart god is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Zijn ook geen gasten aan tafel waar je je mond voor open zou doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
Twee volmaakte buitenstaanders in de wielerwereld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk moet je 'm een keer bij Pauw en Witteman aan tafel zetten. Kijken wie er wint.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Mart zou zelfs de koningin niet laten uitspreken
Och, Van der Veer is de baas geweest van een bedrijf met een omzet groter dan het BBP van Belgie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:30 schreef timm_95 het volgende:
De premier van België of de ex-baas van Shell?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef Evertjan het volgende:
Edwin Kelder Winkels was beter als sidekick
Dacht het wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van die 15 miljoen wordt wel het hele Rabobankwielerproject betaald toch??
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef Szura het volgende:
Zie die Van de Veer nog steeds de andere kant opkijken
Jij tankt nooit bij Shell?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat zou Shell nou weer aan sportsponsoring hebben? Die verkopen geen consumentenproducten en hebben geen naamsbekendheid nodig...
Formule 1?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat zou Shell nou weer aan sportsponsoring hebben? Die verkopen geen consumentenproducten en hebben geen naamsbekendheid nodig...
Ferrari F1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Corruptie in Afrika verbloemen en goodwill kwekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Verdient Contador het meest?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Nu wacht ik nog op het rijtje uit hetzelfde artikel van De Volkskrant met de groot-verdieners van het peleton.
Ja.quote:
Katusha sponsort 30 miljoen, 20 miljoen naar de ProTourploeg. Lijstje klopt niet echt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Evertjan het volgende:
vertekend beeld dat lijstje Rabo sponsert met die 15 miljoen ook veel jeugdwielrennen en veldrijden dus niet alleen de Protour moet van die 15 miljoen rondkomen
Dat dacht ik ook al, niet alleen het budget voor de tour.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:32 schreef rubbereend het volgende:
Van die 15 miljoen wordt wel het hele Rabobankwielerproject betaald toch??
Ja die man praatte gewoon door, die krijgt na de uitzending nog wel van Mart te horenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef Niox het volgende:
Ow, ow. Mart wil onderbreken maar het lukte niet?
Het journalistieke idee is vast om een absolute topper uit de zakenwereld commentaar te laten geven op absolute topsporters, maar het komt er niet helemaal uit idd..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
wie is deze totaal nietszeggende idioot![]()
de tering, hoe saai
Ferrari heeft een budget van ¤ 230 Miljoen pjquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, niet alleen het budget voor de tour.
Dan valt het namelijk ook enorm mee als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de voetbal waar Heracles al een begroting van 10 miljoen heeft. Om nogaar te zwijgen over de formule 1.
Ik heb geen rijbewijs. Ik tank al 30 jaar in café'squote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Ferrari heeft een budget van ¤ 230 Miljoen pj
Na de uitzending alquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Mart nu Renate kantelen na de uitzending of pas na het ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |