SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
EXA wat is dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef strontboer het volgende:
haha het gaat hier zelfs nog sneller dan in EXA![]()
![]()
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Openingszinnen die niet werken
Iedereen dit topic al gelezen trouwens?
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat je zomaar even kan bepalen wat ik wel niet moet doen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
ETSU, DE LUCHT ZIET ERUIT ALS EEN HEMEL VAN SUIKERSPIN.
OMG JOUW RAAM EN DE OVERKANT VAN JOUW HUIS OMG EVEN ZOEKEN OP GOOGLE MAPSquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slechte foto. Op de foto ziet het er minder roze en blauw uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG JOUW RAAM EN DE OVERKANT VAN JOUW HUIS OMG EVEN ZOEKEN OP GOOGLE MAPS
Veel succes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG JOUW RAAM EN DE OVERKANT VAN JOUW HUIS OMG EVEN ZOEKEN OP GOOGLE MAPS
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzigquote:
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzig
Leuk man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzig
Ja, maar dat is verleden tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bent
Onwaar en verworpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alle jongens fappen, behalve de jongens zonder piemel.
gr gr
Nee, bij Etsu is het meer dat hij met z'n kop op z'n toetsenbord ramt en dat er dan altijd crap uit komt rollen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bent
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, bij Etsu is het meer dat hij met z'n kop op z'n toetsenbord ramt en dat er dan altijd crap uit komt rollen.
Op basis van alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verworpen op basis van wat?
Ja, is ook wel zonde van je tijd, ik heb toch gelijk immers.quote:
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zonde van je tijd, ik heb toch gelijk immers.
Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb altijd een punt, vergeet dat niet. Heb je vanavond bevestigd.
sssssstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.
TC opstarten ja?quote:
Ik niet, maar ik kan wel het vliegerlied zingen. Iemand interesse?quote:
omgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.
Mijn keel ook. Strepsils?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mn keel is naar de griep.
Zonde van het geld manq.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
even lekker kankeren uit het raamtot zo lekker lekker
Kost ook geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja weet ik, daarom alleen nog maar shag
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
bovendien had iemand vrijdag zijn shag in het café laten liggen en daar rook ik nog steeds van dus ik rook nu gratis
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
zware van nelle nou wel zwaar hoor laat telkens het pakje vallen
Pauper.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
bovendien had iemand vrijdag zijn shag in het café laten liggen en daar rook ik nog steeds van dus ik rook nu gratis
ja, alleen had die pauper uit het café er mascotte inzitten. ach, mij hoor je niet klagen. het was immers gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Proest.
Met rizla oranje he? Zoals jij het zegt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, alleen had die pauper uit het café er mascotte inzitten. ach, mij hoor je niet klagen. het was immers gratis
Stel je voor dat je er wel om had moeten vechten met een andere pauper, dat was chanant geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
gelukkig was ik de enige die rookte dus we hoefden er niet om `te vechten`
Mijne op 22 augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Op 29 augustus heb ik al mijn eerste lesdag. Mijn ov-chipkaart doet het dan nog niet.
Had je al 18 moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Op 29 augustus heb ik al mijn eerste lesdag. Mijn ov-chipkaart doet het dan nog niet.
Ik had vakantie gevraagd vanaf de 15e (afgelopen vrijdag dus) t/m de 29e juli en nu heeft ie me dit weekend toch ingeroosterd en nu moet ik toch komend weekend werken.quote:
o ja kut moet ik ook nog opsturenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
waarom wilde je vrij dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had vakantie gevraagd vanaf de 15e (afgelopen vrijdag dus) t/m de 29e juli en nu heeft ie me dit weekend toch ingeroosterd en nu moet ik toch komend weekend werken.En ik heb al niet in de bouwvak vakantie gevraagd omdat er twee mensen vakantie hebben.
En nu vind ik het op zondag toch niet zo'n heel groot probleem, maar goed, ik heb het wel vrij gevraagd. Dus nu ga ik maar iemand regelen voor komende zaterdag.
Waarom ga je niet in de tuin roken? Dat is toch een stuk makkelijker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
he fuck mijn vader is in de tuin bezig nu moet ik wachten met roken want ik wil niet dat ie het ziet
omdat ik niet wil dat mijn vader mij ziet rokenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in de tuin roken? Dat is toch een stuk makkelijker?
ik moet ook mijn collegegeld nog helemaal doen verdommequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet m'n ov kutkaart nog aanvragen wtf
Waarom heb ik Alzheimer en verschuif ik dingen altijd naar een later tijdstip? WAAROM?
Gast.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat ik niet wil dat mijn vader mij ziet roken
SOG.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet m'n ov kutkaart nog aanvragen wtf
Waarom heb ik Alzheimer en verschuif ik dingen altijd naar een later tijdstip? WAAROM?
Hij gaat pas 1 september in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh oke raar dan weet ik het ook niet meer
O.. Weet hij wel dat je rookt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
omdat ik niet wil dat mijn vader mij ziet roken
Precies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Als je rookt, doe het dan ook goed en geef het dan ook meteen eerlijk toe.
lijkt me welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij gaat pas 1 september in.
[..]
O.. Weet hij wel dat je rookt?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
en ik heb geen geldig legitimatiebewijs, moet ik ook nog helemaal gaan aanvragen bij het gemeentehuis kanker man
het zijn van die antirookmensonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Als je rookt, doe het dan ook goed en geef het dan ook meteen eerlijk toe.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FUCK DEZE VAKANTIE IK MOET VEEL TE VEEL DOEN MAN IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
KOM MEE NAAR VERWEGGISTAN, 5 WEKEN RUST DIT DAT.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gast ik moet alleen maar werkuh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Nog bedankt dat je die link PM-de. Lievv dat je aan me gedacht had![]()
NEE WANT IK MOET ALLERLEI DINGEN REGELEN EN DAT GEBEURT DAN SOWIESO NIET MEER EN IK HEB OOK NIET HET GEVOEL DAT IK ME OP MIJN PLAATS GA VOELEN IN VERWEGGISTAN EN ALS IK 5 WEKEN MET JOU WIL ZIJN DAN KIDNAP IK JE WEL EN DAN GAAN WE WEL NAAR FUCKING ENGELAND OFZO KAN JIJ LEKKER JE ACCENT LEREN EN ZIT IK TENMINSTE NOG EEN BEETJE IN DE BEWOONDE WERELDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KOM MEE NAAR VERWEGGISTAN, 5 WEKEN RUST DIT DAT.
Awww.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NEE WANT IK MOET ALLERLEI DINGEN REGELEN EN DAT GEBEURT DAN SOWIESO NIET MEER EN IK HEB OOK NIET HET GEVOEL DAT IK ME OP MIJN PLAATS GA VOELEN IN VERWEGGISTAN EN ALS IK 5 WEKEN MET JOU WIL ZIJN DAN KIDNAP IK JE WEL EN DAN GAAN WE WEL NAAR FUCKING ENGELAND OFZO KAN JIJ LEKKER JE ACCENT LEREN EN ZIT IK TENMINSTE NOG EEN BEETJE IN DE BEWOONDE WERELD
Ik mag het hopen, ik moet ook nog een kamer fixen.quote:
Lijkt me wel moeilijk, het ov neuken. Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik moet ook nog een kamer fixen.
Geen zin om een jaar lang met het ov te gaan, om eerlijk te zijn. Neuk het ov.
Jammer dat het zo snel afgelopen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het heel leuk om met de trein te reizen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Huh, voor de intro moet ik een cadeautje ter waarde van ¤2,50 meenemen.![]()
Ja ik zal er ook zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
WATERIk ga 4 november naar RUG. Jij bent er ook toch?
Notarieel recht, psychologie, recht en bestuur, sociale geografie en planologie wil ik bezoeken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik zal er ook zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zou je daar willen studeren dan?
En waarom Groningen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Notarieel recht, psychologie, recht en bestuur, sociale geografie en planologie wil ik bezoeken.
He KB! Wordt bezwaar indienen niks meer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik in februari een opleiding begin, dan heb ik in de tussentijd tijd om meeloopdagen en open dagen te bezoeken..
Laatste 2 biedt RUG alleen aan. En eerste twee toevallig ook, dus bezoek ze allemaal maar tegelijkquote:
Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
He KB! Wordt bezwaar indienen niks meer?
Nee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
RUG heeft best weinig sociale opleiding hm?
Ik praat niet kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou sowieso niet naar Groningen gaan, die mensen praten daar allemaal zo kut.
Zal het zien op 4 november.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou sowieso niet naar Groningen gaan, die mensen praten daar allemaal zo kut.
Oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg pas in week 34 antwoord erop dus... :/
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
OHeb je al een nieuwe opleiding in gedachten? Een goeie kans om ergens anders te gaan studeren?
![]()
De Groningers die ik ooit helaas heb ontmoet praten allemaal kut.quote:
Ik praat zoals de mensen uit Twentequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Groningers die ik ooit helaas heb ontmoet praten allemaal kut.
En dan kun je ook op kamers enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ohja shit ik heb alleen naar de HvA gekeken...
Dacht aan leraar engels of geschiedenis, ben aan het twijfelen..
Dan praat je dus ook kut.quote:
Drenthe is wel kut ja. Maar ik niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan praat je dus ook kut.
Sowieso Groningen, Drenthe en Twente, rijtje kutaccenten op een rij.
Daar kan ik pas over oordelen als ik je hoor praten, maar oké, voordeel van de twijfel dan maar, om de vrede hier te bewaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Drenthe is wel kut ja. Maar ik niet!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Wij hebben in een paar dagen meer sc-topics gevuld dan zij voorheen in vijf jaar.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik je hoor praten, maar oké, voordeel van de twijfel dan maar, om de vrede hier te bewaren.
Wij zijn echte soggers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Wij hebben in een paar dagen meer sc-topics gevuld dan zij voorheen in vijf jaar.
quote:Op zondag 26 maart 2006 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben de ultieme SOGkoning. Ik kan NIET leren thuis. Zelfs wanneer ik alle druk op m'n schouders heb kan misschien 5 minuten op de bank leren voordat ik denk 'wat zou nol van teleshopping vandaag in z'n shop hebben' of 'misschien heeft er iemand gereageerd in het topic over het saaiste soort van kamerplant'. Daarom sluit ik mezelf inmiddels zo vaak als mogelijk op in de filosofiebibliotheek (even doorlopen bij de OMHP). Het is daar zo rustig en saai dat ik onmogelijk afgeleid kan worden, en zodoende doe ik alsnog iets.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
Dat betekent dat wij 1826 keer zo snel hebben gechat.
Gatverdamme!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
Helemaal dichtgeplamuurd met zijn superzaad.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
Maar ja, ik ga slapen. doei jochies en dames
Welterusten Dastannetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
doei succes met je toets ik zal aan je denken xoxoxoxquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doei succes met je toets ik zal aan je denken xoxoxox
dank jullie, heel attentquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
Ja, de kleine mensen zijn meestal de lul, dus bereid je maar vast voor.quote:
O, jippie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, de kleine mensen zijn meestal de lul, dus bereid je maar vast voor.
Is niet goed voor je, stuur maar naar mij.quote:
Kom maar halen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is niet goed voor je, stuur maar naar mij.
Ja, ik kon de opening niet vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je deze niet open kreeg, muts.
Jij ging slapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
٠٦-
٥٢١١٤٣٩٠
Van links naar rechts. Privacy dit dat.
Translate dit datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
٠٦-
٥٢١١٤٣٩٠
Van links naar rechts. Privacy dit dat.
Maar dan ga je verdampen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:01 schreef Water123 het volgende:
Ik ga nu inpakken voor vakantieStraks lig ik lekker op het strand te bakken
Valt echt mee hoor!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Water123 het volgende:
Heb je voor FOK! geen app?Anders kost het me zoveel mb's
Nope.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef Water123 het volgende:
Heb je voor FOK! geen app?Anders kost het me zoveel mb's
Weet je hoe duur dat in t buitenland is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik me verveel. Ik kan niet zonder niks doen in de zon gaan liggen
Ja ik zeg toch ik heb 25 mb per dagquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat in t buitenland is?
Ik heb niet zoveel boekenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neem boeken mee.
Download luisterboeken.
Boeken.
Donderdag nadat ik ben uitgeweestquote:
haha goed planquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Donderdag nadat ik ben uitgeweestIk wilde toch nog graag uit en afscheid nemen! We vertrekken om 6 uur in de ochtend. En jij?
Leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha goed planIk vertrek vrijdagochtend rond 9u
Ik kan een paar dagen herstellen voordat ik weer moet werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nog niet? God, jij komt bezopen terug van vakantie joh!
picsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Water123 het volgende:
Ik neem niet zoveel kleren mee aangezien ik toch alleen maar in bikini en jurkje loop.
Why not?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Veel te blootNiet voor jou bestemd dus
Wat lief.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wil hier een bash-reactie neerzetten maar laat ik het maar netjes houden:
quote:
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je nbs hebt gekregen terwijl je boven het minimum zat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]grafhoerenzooi met school nbs gekregen ja en nu twijfel ik wat voor opleiding ik moet doen
echt zoveel werk, moeite, stress, tranen alles in die fucking grafopleiding gestopt voor niks. krijg lekker allemaal de cholera.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt? lekker rustig geen kattige opmerkingen oid fijn fijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je nbs hebt gekregen terwijl je boven het minimum zat?
Dit verdient een quotequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt? lekker rustig geen kattige opmerkingen oid fijn fijn
Op wat voor achterlijke school zit jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou het jaar is verdeeld in 4 perioden, alleen de punten van de eerste 3 periodes tellen mee, kanker kleine lettertjes
op de pauperschool IPABO te amsterdamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op wat voor achterlijke school zit jij?Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Achterlijke kutschool indeed. Bij mijn vriend op school zijn ze ook zo slecht bezig. Maar KB.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op de pauperschool IPABO te amsterdamwhoeheooeeeoeoe joepie de poepie
mail naar die fucking examencommissie gestuurd zijn ze gesloten tot week 34 wtf waarom stuur je dan nu zo'n brief? deze brief hoorden ze begin mei te sturen, kanker hey, dan kon ik tenminste nog open dagen e.d. bezoeken maar neeeee hoor is teveel moeite
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |