iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzigquote:
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzig
Leuk man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
iehlllllll fappen so vies gatver dat doe je toch niet ff zomaar op en neer ff serieus zo ranzig
Ja, maar dat is verleden tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bent
Onwaar en verworpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alle jongens fappen, behalve de jongens zonder piemel.
gr gr
Nee, bij Etsu is het meer dat hij met z'n kop op z'n toetsenbord ramt en dat er dan altijd crap uit komt rollen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke uitspraken altijd af of je aan het trollen bent
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, bij Etsu is het meer dat hij met z'n kop op z'n toetsenbord ramt en dat er dan altijd crap uit komt rollen.
Op basis van alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verworpen op basis van wat?
Ja, is ook wel zonde van je tijd, ik heb toch gelijk immers.quote:
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zonde van je tijd, ik heb toch gelijk immers.
Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb altijd een punt, vergeet dat niet. Heb je vanavond bevestigd.
sssssstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.
TC opstarten ja?quote:
Ik niet, maar ik kan wel het vliegerlied zingen. Iemand interesse?quote:
omgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.
Mijn keel ook. Strepsils?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mn keel is naar de griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |