Awww.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NEE WANT IK MOET ALLERLEI DINGEN REGELEN EN DAT GEBEURT DAN SOWIESO NIET MEER EN IK HEB OOK NIET HET GEVOEL DAT IK ME OP MIJN PLAATS GA VOELEN IN VERWEGGISTAN EN ALS IK 5 WEKEN MET JOU WIL ZIJN DAN KIDNAP IK JE WEL EN DAN GAAN WE WEL NAAR FUCKING ENGELAND OFZO KAN JIJ LEKKER JE ACCENT LEREN EN ZIT IK TENMINSTE NOG EEN BEETJE IN DE BEWOONDE WERELD
Ik mag het hopen, ik moet ook nog een kamer fixen.quote:
Lijkt me wel moeilijk, het ov neuken. Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik moet ook nog een kamer fixen.
Geen zin om een jaar lang met het ov te gaan, om eerlijk te zijn. Neuk het ov.
Jammer dat het zo snel afgelopen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het heel leuk om met de trein te reizen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Huh, voor de intro moet ik een cadeautje ter waarde van ¤2,50 meenemen.![]()
Ja ik zal er ook zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
WATERIk ga 4 november naar RUG. Jij bent er ook toch?
Notarieel recht, psychologie, recht en bestuur, sociale geografie en planologie wil ik bezoeken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik zal er ook zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zou je daar willen studeren dan?
En waarom Groningen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Notarieel recht, psychologie, recht en bestuur, sociale geografie en planologie wil ik bezoeken.
He KB! Wordt bezwaar indienen niks meer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik in februari een opleiding begin, dan heb ik in de tussentijd tijd om meeloopdagen en open dagen te bezoeken..
Laatste 2 biedt RUG alleen aan. En eerste twee toevallig ook, dus bezoek ze allemaal maar tegelijkquote:
Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
He KB! Wordt bezwaar indienen niks meer?
Nee?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
RUG heeft best weinig sociale opleiding hm?
Ik praat niet kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou sowieso niet naar Groningen gaan, die mensen praten daar allemaal zo kut.
Zal het zien op 4 november.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou sowieso niet naar Groningen gaan, die mensen praten daar allemaal zo kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |