Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb altijd een punt, vergeet dat niet. Heb je vanavond bevestigd.
sssssstquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu ga je toch weer de discussia aan, terwijl je weet dat ik gelijk heb.
TC opstarten ja?quote:
Ik niet, maar ik kan wel het vliegerlied zingen. Iemand interesse?quote:
omgquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren deed je het nog, zei je in een post.
Mijn keel ook. Strepsils?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, mn keel is naar de griep.
Zonde van het geld manq.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
even lekker kankeren uit het raamtot zo lekker lekker
Kost ook geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja weet ik, daarom alleen nog maar shag
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
bovendien had iemand vrijdag zijn shag in het café laten liggen en daar rook ik nog steeds van dus ik rook nu gratis
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
zware van nelle nou wel zwaar hoor laat telkens het pakje vallen
Pauper.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
bovendien had iemand vrijdag zijn shag in het café laten liggen en daar rook ik nog steeds van dus ik rook nu gratis
ja, alleen had die pauper uit het café er mascotte inzitten. ach, mij hoor je niet klagen. het was immers gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Proest.
Met rizla oranje he? Zoals jij het zegt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, alleen had die pauper uit het café er mascotte inzitten. ach, mij hoor je niet klagen. het was immers gratis
Stel je voor dat je er wel om had moeten vechten met een andere pauper, dat was chanant geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
gelukkig was ik de enige die rookte dus we hoefden er niet om `te vechten`
Mijne op 22 augustus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Op 29 augustus heb ik al mijn eerste lesdag. Mijn ov-chipkaart doet het dan nog niet.
Had je al 18 moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Op 29 augustus heb ik al mijn eerste lesdag. Mijn ov-chipkaart doet het dan nog niet.
Ik had vakantie gevraagd vanaf de 15e (afgelopen vrijdag dus) t/m de 29e juli en nu heeft ie me dit weekend toch ingeroosterd en nu moet ik toch komend weekend werken.quote:
o ja kut moet ik ook nog opsturenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
waarom wilde je vrij dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had vakantie gevraagd vanaf de 15e (afgelopen vrijdag dus) t/m de 29e juli en nu heeft ie me dit weekend toch ingeroosterd en nu moet ik toch komend weekend werken.En ik heb al niet in de bouwvak vakantie gevraagd omdat er twee mensen vakantie hebben.
En nu vind ik het op zondag toch niet zo'n heel groot probleem, maar goed, ik heb het wel vrij gevraagd. Dus nu ga ik maar iemand regelen voor komende zaterdag.
Waarom ga je niet in de tuin roken? Dat is toch een stuk makkelijker?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
he fuck mijn vader is in de tuin bezig nu moet ik wachten met roken want ik wil niet dat ie het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |