Ik wil niet dat het daar te druk wordt (over 1,5 jaar is iedereen daar welkom, ik moet daar eerst nog m'n masterthesis schrijven), maar het is echt ideaal. Er is bijna niemand, en er hangen allerlei foto's aan de muur van filosofen, die iets lijken te zeggen als 'als je net als ons wil worden moet je hard leren, jongen'. En de enorme trap (die je iedere keer op en af wil gaan als je wat te eten of drinken wil halen) schrikt hopelijk genoeg mensen af.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Filosofiebibliotheek ken ik ja. Goed idee.
Daarvan zou ik eerder depressief gaan fokken.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:18 schreef Litso het volgende:
Wat ook heel goed werkt is elk kwartier in een zinnetje opschrijven wat je het afgelopen kwartier hebt gedaan. Na twee uur SOG'en ga je je kapot schamen voor dat lijstje en ga je snel aan de slag
Ik de week erop.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:52 schreef Quinazoline het volgende:Wat een hoop studeren, sog'en en dat soort topics trouwens op dit moment. Zou studerend Nederland komende week tentamens hebben ofzo?
hzoquote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef MrBean het volgende:
Ik heb dit gedroomd.
Dat Viking84 dit zou posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |