Why not?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Veel te blootNiet voor jou bestemd dus
Wat lief.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik wil hier een bash-reactie neerzetten maar laat ik het maar netjes houden:
quote:
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je nbs hebt gekregen terwijl je boven het minimum zat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]grafhoerenzooi met school nbs gekregen ja en nu twijfel ik wat voor opleiding ik moet doen
echt zoveel werk, moeite, stress, tranen alles in die fucking grafopleiding gestopt voor niks. krijg lekker allemaal de cholera.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt? lekker rustig geen kattige opmerkingen oid fijn fijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je nbs hebt gekregen terwijl je boven het minimum zat?
Dit verdient een quotequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]echt? lekker rustig geen kattige opmerkingen oid fijn fijn
Op wat voor achterlijke school zit jij?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou het jaar is verdeeld in 4 perioden, alleen de punten van de eerste 3 periodes tellen mee, kanker kleine lettertjes
op de pauperschool IPABO te amsterdamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op wat voor achterlijke school zit jij?Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Achterlijke kutschool indeed. Bij mijn vriend op school zijn ze ook zo slecht bezig. Maar KB.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op de pauperschool IPABO te amsterdamwhoeheooeeeoeoe joepie de poepie
mail naar die fucking examencommissie gestuurd zijn ze gesloten tot week 34 wtf waarom stuur je dan nu zo'n brief? deze brief hoorden ze begin mei te sturen, kanker hey, dan kon ik tenminste nog open dagen e.d. bezoeken maar neeeee hoor is teveel moeite
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |