Oquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg pas in week 34 antwoord erop dus... :/
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
OHeb je al een nieuwe opleiding in gedachten? Een goeie kans om ergens anders te gaan studeren?
![]()
De Groningers die ik ooit helaas heb ontmoet praten allemaal kut.quote:
Ik praat zoals de mensen uit Twentequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Groningers die ik ooit helaas heb ontmoet praten allemaal kut.
En dan kun je ook op kamers enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ohja shit ik heb alleen naar de HvA gekeken...
Dacht aan leraar engels of geschiedenis, ben aan het twijfelen..
Dan praat je dus ook kut.quote:
Drenthe is wel kut ja. Maar ik niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan praat je dus ook kut.
Sowieso Groningen, Drenthe en Twente, rijtje kutaccenten op een rij.
Daar kan ik pas over oordelen als ik je hoor praten, maar oké, voordeel van de twijfel dan maar, om de vrede hier te bewaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Drenthe is wel kut ja. Maar ik niet!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Wij hebben in een paar dagen meer sc-topics gevuld dan zij voorheen in vijf jaar.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik je hoor praten, maar oké, voordeel van de twijfel dan maar, om de vrede hier te bewaren.
Wij zijn echte soggers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
Wij hebben in een paar dagen meer sc-topics gevuld dan zij voorheen in vijf jaar.
quote:Op zondag 26 maart 2006 03:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben de ultieme SOGkoning. Ik kan NIET leren thuis. Zelfs wanneer ik alle druk op m'n schouders heb kan misschien 5 minuten op de bank leren voordat ik denk 'wat zou nol van teleshopping vandaag in z'n shop hebben' of 'misschien heeft er iemand gereageerd in het topic over het saaiste soort van kamerplant'. Daarom sluit ik mezelf inmiddels zo vaak als mogelijk op in de filosofiebibliotheek (even doorlopen bij de OMHP). Het is daar zo rustig en saai dat ik onmogelijk afgeleid kan worden, en zodoende doe ik alsnog iets.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
Dat betekent dat wij 1826 keer zo snel hebben gechat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |