Met als mentor Kroon of Dekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
ddenk wel dat het goed is als één van de aankomende toppers een andere ploeg zoekt, kunnen daar prima doorontwikkelen en niet verder als knecht
aaaaah Jahr00n is er weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kan die gesink niet eens wat mediatraining krijgen ofzo
Ze kunnen sowieso volgend jaar rustig met twee kopmannen rijden, ging vorig ook goed. Maar moet er wel iemand naar dat niveau toe groeien. Mollema en Kruiswijk zijn daar nog nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
ddenk wel dat het goed is als één van de aankomende toppers een andere ploeg zoekt, kunnen daar prima doorontwikkelen en niet verder als knecht
Verspreiding van de Nederlanders geeft ook vaak een grotere kans op meer Nederlanders in de tour en andere grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef franklop het volgende:
Liever niet, dan krijg je van die interviewtjes waarin iedereen bedankt wordt etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
Kan die gesink niet eens wat mediatraining krijgen ofzo
ik zou mollema volgend jaar gewoon op een andere ronde laten richten, vuelta of giro, afhankelijk van welk parcours hem meer ligt, laat hem maar lekker bewijzen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso volgend jaar rustig met twee kopmannen rijden, ging vorig ook goed. Maar moet er wel iemand naar dat niveau toe groeien. Mollema en Kruiswijk zijn daar nog niet
Ja dat dus. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zou mollema volgend jaar gewoon op een andere ronde laten richten, vuelta of giro, afhankelijk van welk parcours hem meer ligt, laat hem maar lekker bewijzen.
Kruijswijk kan dan wel de Tour gaan doen
Leo heeft idd weinig te melden, nicolien draagt vind ik wel wat bijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef De_kromme het volgende:
Slechte gasten vandaag.
Meer Danny aub over de kansen van Andy.
neem aan dat je mij niet bedoeld?quote:
Kruiswijk moet nog een flinke stap maken en eerst maar eens top 6 of top 5 in een grote ronde rijden.quote:
Nicolien draagt haar decolette bij ja. Voor de rest ook alleen maar kak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Leo heeft idd weinig te melden, nicolien draagt vind ik wel wat bij
die quote mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
In z'n algemeen. Dat wordt straks zo'n hype. Rustig aan met die jongen zoals Rubbereend zegt.
dat zegt niemand, aapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jonge vet goed in giro kan zo podium tour!!!!!!!!!!!!!!!11111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |