mja het blijft toch anders met snowboarden heb je veel meer gevoel met je ondergrond dan met wielrennen lijkt mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ook, maar wie weet hoe goed een workshop van Nicolien sommige renners kan doen.
Ah ik hoorde het net niet, ze eten wel altijd lekker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
tortelini, rucola, noten als ik het goed gehoord heb,
Ja das waar, maar om te oefenen is het misschien wel een optie...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
mja het blijft toch anders met snowboarden heb je veel meer gevoel met je ondergrond dan met wielrennen lijkt me
Ik kan het me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof geen kut van dezelfde prestaties onder een vegetarisch dieet.
Kun je nootjes eten wat je wil. Frits Barend doet ook volgens mij ook vrij vaak.
Heb wel een zwak voor mensen die er vol voor gaan in een sport die weinig aandacht krijgt en alles er in steekt. (incl. een hoop eigen centjes) Top. Net zoals iemand als Vriesekoop bijvoorbeeld. Prima mentaliteit, nooit zeiken en je eigen plan volgen. mooi.quote:
Maarten Tjalingii rijdt best aardig anders hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof geen kut van dezelfde prestaties onder een vegetarisch dieet.
Kun je nootjes eten wat je wil. Frits Barend doet ook volgens mij ook vrij vaak.
Robert(a) Miller deed het ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maarten Tjalingii rijdt best aardig anders hoor
Zeker. En Contador heeft er ook geen last van.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Maarten Tjalingii rijdt best aardig anders hoor
Ja die vent is totaal ongeschikt. Blijkt al jaren uit alles en hij doet geen moeite om het te verbergen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Was vorig jaar precies zo met Wout Poels vlak voor het WK. Als bondscoach/uniecoach/whatever mag je gerust iets beter op de hoogte zijn.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Redefine het volgende:
Andy moet niet zo zeuren over die afdalingen.
Ach alleen volgend jaar hebben we wat te zoeken op het WK, zeker omdat het in eigen land is. Een ploeg met Gesink, Mollema, Kruijswijk, Poels, Ruijgh, Hoogerlandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja die vent is totaal ongeschikt. Blijkt al jaren uit alles en hij doet geen moeite om het te verbergen.
Kelderman wordt dan WKquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach alleen volgend jaar hebben we wat te zoeken op het WK, zeker omdat het in eigen land is. Een ploeg met Gesink, Mollema, Kruijswijk, Poels, Ruijgh, Hoogerland
ow en Kroon natuurlijk
ow ja die wordt ook prof natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |