Leo heeft idd weinig te melden, nicolien draagt vind ik wel wat bijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef De_kromme het volgende:
Slechte gasten vandaag.
Meer Danny aub over de kansen van Andy.
neem aan dat je mij niet bedoeld?quote:
Kruiswijk moet nog een flinke stap maken en eerst maar eens top 6 of top 5 in een grote ronde rijden.quote:
Nicolien draagt haar decolette bij ja. Voor de rest ook alleen maar kak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Leo heeft idd weinig te melden, nicolien draagt vind ik wel wat bij
die quote mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
In z'n algemeen. Dat wordt straks zo'n hype. Rustig aan met die jongen zoals Rubbereend zegt.
dat zegt niemand, aapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jonge vet goed in giro kan zo podium tour!!!!!!!!!!!!!!!11111
Altijd bij die kale, valt me mee dat ie niet in de bouw werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
En het gaat weer over vrouwen he? En drank.
Zeer slecht ja.. het was een paar uitzendingen oké, de rest was kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
/zucht.. matige uitzending. het gaat weer nergens over.
hij rijdt niet voor ze hequote:
ja het wordt nu wel wat irritant, gaat het niet over wijven, dan wel over Van Poppelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd bij die kale, valt me mee dat ie niet in de bouw werkt.
Het is voor hem belangrijk om straks de tour te rijden. Daar wordt hij een betere ronderenner van. Daarna zien we wel wat hij kan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
In z'n algemeen. Dat wordt straks zo'n hype. Rustig aan met die jongen zoals Rubbereend zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |