Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf het best op de meet in gesprek met betyar.
Ik hang er verder ook geen oordeel aan. Ken je verder niet, dus ja. Overigens was bettie's recollectie van de meet toch enigszins memorabel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf het best op de meet in gesprek met betyar.
Wegkomen met narcisme is niet erg.quote:
Dat klopt. Powered by me.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hang er verder ook geen oordeel aan. Ken je verder niet, dus ja. Overigens was bettie's recollectie van de meet toch enigszins memorabel.
Het boterde niet echt?quote:
Ja, ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef kLowJow het volgende:
Is er hier dan werkelijk iemand die zichzelf minder interessant vind dan de overige POL-users?
Ik denk het niet. Maar velen geven het niet toe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef kLowJow het volgende:
Is er hier dan werkelijk iemand die zichzelf minder interessant vindt dan de overige POL-users?
Jawel. Van mijn kant.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. Van mijn kant.
Ik kreeg namelijk gelijk
Dat hij onhandig met zijn positie omging als ondergeschikte op het bedrijf waar hij werkte.quote:
Alsof dat iets zegt. Ik vind het mooi, doe het niet voor een ander. Beoordeel anderen mensen -uiteraard- ook niet op hun horloge. Vind het wel een leuk onderwerp om over te praten en spreek regelmatig mensen erop aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs met je aller-aller-duurste horloge om?
Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef kLowJow het volgende:
Is er hier dan werkelijk iemand die zichzelf minder interessant vindt dan de overige POL-users?
Ik voel me niet meer mens. Maar of je interessant bent heeft daar ook niets mee te maken.quote:
Natuurlijk wel, erik. Hebben je ouders nooit tegen je gezegd dat je een speciale jongen bent?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dat iets zegt. Ik vind het mooi, doe het niet voor een ander. Beoordeel anderen mensen -uiteraard- ook niet op hun horloge. Vind het wel een leuk onderwerp om over te praten en spreek regelmatig mensen erop aan.
Maar voor de rest ben ik ook maar een studentje met wilde toekomstplannen. Heb verder weinig speciaals of unieks.
Boeiend, ik heb genoeg mensen gezien om mijzelf gewoon op waarde te kunnen schatten, en dat is gewoon normaal. Ik heb een hekel aan al die omhooggevallen kinderen van tegenwoordig die denken dat de wereld om hun draait en op ze zit te wachten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, erik. Hebben je ouders nooit tegen je gezegd dat je een speciale jongen bent?
Hoho, het was maar een grapje, kampioenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb genoeg mensen gezien om mijzelf gewoon op waarde te kunnen schatten, en dat is gewoon normaal. Ik heb een hekel aan al die omhooggevallen kinderen van tegenwoordig die denken dat de wereld om hun draait en op ze zit te wachten.
Is dat niet eveneens omhooggevallen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb genoeg mensen gezien om mijzelf gewoon op waarde te kunnen schatten, en dat is gewoon normaal. Ik heb een hekel aan al die omhooggevallen kinderen van tegenwoordig die denken dat de wereld om hun draait en op ze zit te wachten.
I know Koos, maar ik neem je altijd serieus. Die status heb je.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, het was maar een grapje, kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |