En geld natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap ik, maar hoe prachtig is het om zoveel techniek om je pols te hebben
Vandaar dat al die chicks je mogen. Je hebt natuurlijk ver bovengemiddelde klasse.quote:
Dit dus.quote:
Dat moet nog blijken, we zien wel op de meetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaar dat al die chicks je mogen. Je hebt natuurlijk ver bovengemiddelde klasse.
Ik zie er wel altijd bijzonder afgeragd uit. Toen ik die tag ging kopen: compleet verregend, kapotte spijkerbroek en afgetrapte gympenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zou er bij Kamerbeek ook in komen.
Op eriksd’s is zijn deurbeleid niet van toepassing, jij bent veel te arisch en hij zag net je naam bij de afronding. Dan weet zo iemand genoeg.
Wel leuk effect, die foto maken met je webcam en dan de foto dubbel zien in dat webcam programma.quote:
Ja, je mag niet ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken, we zien wel op de meet![]()
disclaimer: als het mag van mijn ouders![]()
Maar er is een verschil tussen verfijnde kleding en overpriced kijk-mij-nou-merken-dragen kledingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En geld natuurlijk![]()
Dat stukje op je arm dat duizenden euro's waard is, heerlijk gevoel.
Zo iets heb ik ook altijd als ik met dure kleding loop
Hoe zou ik het me ouders moeten vertellen?quote:
Je werkt in een kledingzaak?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En geld natuurlijk![]()
Dat stukje op je arm dat duizenden euro's waard is, heerlijk gevoel.
Zo iets heb ik ook altijd als ik met dure kleding loop
Ach ja, sommige merken zijn wel overpriced, maar de meeste die je in een goede mannenzaak koopt zijn ook nog eens van nette kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen verfijnde kleding en overpriced kijk-mij-nou-merken-dragen kleding.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe zou ik het me ouders moeten vertellen?
Een meet met vreemden van internet, zullen ze niet zo leuk vinden denk ik
Eerlijk zijn is wel het beste, en ik zeg ook dat ze mee mogen. Maar stel dat ze dan mee willen, dan ben ik bang dat er mensen zijn die mijn gedrag vertellen aan mijn ouders en het laat opblijvenquote:
Zeg gewoon dat je wat met vrienden af hebt gesproken. Een voetbalwedstrijd ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe zou ik het me ouders moeten vertellen?
Een meet met vreemden van internet, zullen ze niet zo leuk vinden denk ik
Ik word altijd een beetje lacherig van mannen met van die duik klokjes. Maar goed je hebt ook mensen die smurfen verzamelen of porseleinen kikkers.quote:
Zonder horloges geen echte manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje lacherig van mannen met van die duik klokjes. Maar goed je hebt ook mensen die smurfen verzamelen of porseleinen kikkers.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder horloges geen echte man![]()
De vrouwen zullen dat waarschijnlijk wel beamen.
Inderdaad. Exact hetzelfde. Een horloge of een smurf hebben dezelfde gebruikerswaarde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje lacherig van mannen met van die duik klokjes. Maar goed je hebt ook mensen die smurfen verzamelen of porseleinen kikkers.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je wat met vrienden af hebt gesproken.
Logeren bij een vriend, goede smoesquote:
Een horloge is tegenwoordig toch volledig verworden tot een sieraad? Wie heeft er nu nog één nodig om te kijken hoe laat het is? Ik draag doorgaans ook een horloge hoor, maar als ik wil weten hoe laat het is kijk ik toch vaker op een klok, de computer of mijn telefoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Exact hetzelfde. Een horloge of een smurf hebben dezelfde gebruikerswaarde.
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Exact hetzelfde. Een horloge of een smurf hebben dezelfde gebruikerswaarde.
Haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonder horloges geen echte man![]()
De vrouwen zullen dat waarschijnlijk wel beamen.
Hier in het dorp zit een herenmodezaak waarvan ik de eigenaar ken, hij kent mijn smaak ook erg goed dus we lopen gezamelijk een rondje door te zaak en dan pakt hij een paar units uit het rek. Meestal vallen die in de smaak dus sta ik ook binnen 15 minuten weer buiten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Ik ga altijd naar de bijenkorf. Snel klaar, alles bij elkaar. Ik haat kledingwinkels.
Oh true, ik heb ook zo'n Steelfish. Geloof tot 2k waterdicht. Ga er nog net mee onder de douche, dat is het dan welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier in het dorp zit een herenmodezaak waarvan ik de eigenaar ken, hij kent mijn smaak ook erg goed dus we lopen gezamelijk een rondje door te zaak en dan pakt hij een paar units uit het rek. Meestal vallen die in de smaak dus sta ik ook binnen 15 minuten weer buiten.
Heb je een erg diepe wasbak?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh true, ik heb ook zo'n Steelfish. Geloof tot 2k waterdicht. Ga er nog net mee onder de douche.
Mijn pa maakt me dan ook compleet belachelijk om die dingen
Nee, wel een grote galbak.quote:
Nah.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
Robin, zeg gewoon dat je wat gaat drinken met fijne linkse mensen. Dat zullen ongetwijfeld wel kunnen waarderen.
Idd, ik zou ook verzwijgen dat er een sociopatische weerbaarheidsstudent en flamboyante homosexueel aanwezig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
Robin, zeg gewoon dat je wat gaat drinken met fijne linkse mensen. Dat zullen ongetwijfeld wel kunnen waarderen.
Nee, dat ben je. Dat is weer wat anders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, wel een grote galbak.
Ik vond hem zelf wel geestig.
Goed dat je dat even aankaart.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, ik zou ook verzwijgen dat er een sociopatische weerbaarheidsstudent en flamboyante homosexueel aanwezig is.
Dat gezicht van die ouders zou ik dan wel eens willen zien.
Precies, wat is er mis met dit?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een horloge is tegenwoordig toch volledig verworden tot een sieraad? Wie heeft er nu nog één nodig om te kijken hoe laat het is? Ik draag doorgaans ook een horloge hoor, maar als ik wil weten hoe laat het is kijk ik toch vaker op een klok, de computer of mijn telefoon.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
Maar je bent toch 16 na de meet?
Dan laten je ouders je toch wel zelfstandig gaan
En je mag ze meenemen, ik ben uitstekend met ouders
En wat als iemand het opblijven naait?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
En je mag ze meenemen, ik ben uitstekend met ouders
Mag je als minderjarige überhaupt wel na 20u00 alleen in de trein?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
Kom op, de ouders van robin lijken me interessanter dan 80% van de fok-autisten hierquote:
Ik heb nog veel mooiere verhalen gehoord over justitiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
Weet je wie trouwens ook sociopatisch is? De vorige MIVD-baas, die liet zelfs politici afluisteren om ze zo onder druk te kunnen zetten, op die manier heeft ook Jack de Vries z'n functie moeten neerleggen.
WTF.. +50%!quote:Acura heeft ons laten weten dat zij per 1 augustus a.s. de premies flink gaan verhogen om zo de vele schadeclaims te compenseren. Daarnaast verhogen zij ook het eigen risico. U merkt pas iets van deze verhoging bij uw eerstvolgende betaling. Als u per maand betaalt dan merkt u dit al heel snel. Betaalt u per jaar dan merkt u dit pas als u de verzekering verlengt.
Wat verandert er precies?
Uw premie gaat met 50% omhoog.
Heeft u een beperkt- of volledig casco verzekering? Dan wordt uw eigen risico ¤ 250,-.
Acura stuurt u begin volgende week zelf ook nog een brief over deze wijzigingen.
Geen idee, krijg je dan met terugwerkende kracht huisarrest?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En wat als iemand het opblijven naait?
Mijn vader is officieel filosoof en ethicus, dus daar heb je wel leuke discussies meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom op, de ouders van robin lijken me interessanter dan 80% van de fok-autisten hier
Als je een leuke moeder hebt zou ik me eerder over iets anders zorgen maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En wat als iemand het opblijven naait?
Een officiele filosoof. Daar kan zelfs Friek_ niet aan tippen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader is officieel filosoof en ethicus, dus daar heb je wel leuke discussies mee
Mijn moeder interesseert politiek niet heel erg.
Oh oh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je een leuke moeder hebt zou ik me eerder over iets anders zorgen maken.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom op, de ouders van robin lijken me interessanter dan 80% van de fok-autisten hier
Jij vindt toch alleen jezelf interessant?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een klassieker!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, wat is er mis met dit?
[ afbeelding ]
Hij heeft er anders nooit werk mee gekregen, daarom is die maar docent geworden, weliswaar op HBO.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een officiele filosoof. Daar kan zelfs Friek_ niet aan tippen.
Nee, ik vind mezelf het meest interessant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt toch alleen jezelf interessant?
Soms moet ik gewoon om je lachen. Positief dan he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik vind mezelf het meest interessant.
Ik kan me best interesseren in jou, vP, robin, VS of erik.
Vice versa.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon om je lachen. Positief dan he.
Ik heb dat bij velen hier wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon om je lachen. Positief dan he.
Oh nee hoor. Mart Smeets vind zichzelf interessant omdat hij publiek heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
GS gaat a la Mart Smeets aan de punt van de tafel zitten.
Oh, onderschat Mart niet. Die vindt zelfs zijn net geboetseerde drol interessant. Simpelweg omdat hij de maker is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Mart Smeets vind zichzelf interessant omdat hij publiek heeft.
Ik kan mezelf als introverte triesteling zelfs bewonderen.
Als ik Mart was, zou ik geen moeite doen de francofiel op de bank af te troeven met semi-grappige en zelfverheerlijkende anekdotes. Dan zou ik die lekker voor mezelf houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, onderschat Mart niet. Die vindt zelfs zijn net geboetseerde drol interessant. Simpelweg omdat hij de maker is.
Emo.quote:
Als hij wordt omringd door van die figuren die hem half-aanbidden wel ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef eriksd het volgende:
GS lijkt mij ook zo'n figuur die gewoon wegkomt met zijn narcisme.
Ik voelde mezelf het best op de meet in gesprek met betyar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als hij wordt omringd door van die figuren die hem half-aanbidden wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |