abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:04:59 #1
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_99664210
Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen, dan verzoek ik je om dit topic maar meteen weer te verlaten. Niemand heeft behoefte aan 'bwohohoh ik ben een mongool en ik vind het te veel tekst en dat wil ik via deze weg laten weten'-reacties, die mogen dus achterwege blijven.

Goed, dan zal ik beginnen. Afgelopen week was in Spanje. Niet zomaar in Spanje, ook nog eens in Lloret, de beste plaats aan de Costa Brava, als ik mijn reisleiders mag geloven. Wat doe je in Lloret? Zuipen als een dolle stier. Wat doe je als je zuipt als een dolle stier? Domme dingen. Zo ook deze vakantie.

Na een aantal dagen flink gefeest te hebben begon ik mijn stem een beetje kwijt te raken. Ik heb nogal last van het feit dat ik vaak mee ga zingen als ik een lied ken. Nouja, des te meer bier je drinkt des te hoger je volume wordt, dus na een aantal dagen was m'n stem flink naar de griep. Ik klonk als een motor die maar niet wou opstarten en steeds bleef hangen. Kut dus. Om mijn stem te sparen pakte ik pen en papier en ging ik dingen opschrijven. Ik sta nogal bekend als iemand die enorme lulverhalen kan bedenken en dat is ook weer wat gebeurde toen ik ging schrijven. Zoals mijn vrienden treffend kunnen zeggen, er komt alleen maar kak uit mij.

Ik was al redelijk heen, want het als al in de avond en ik had aardig wat San Miguelletjes weg zitten te tikken dus waar er normaal al lulverhalen uit mij komen, kwam er nu gewoon zulke bullshit uit dat je er gewoon akelig van werd. Een vriend bracht mij op het idee om openingszinnen te gaan bedenken. Voor ik het wist stond mijn blaadje vol met zeven belachelijk slechte openingszinnen, alleen, ik wist op dat moment niet dat ze belachelijk slecht waren. Op dat moment vond ik ze tamelijk briljant. Ik was ook van mening dat ik ze die avond moest uitproberen.

Voor zover ik nog niet zat als een aap was, was ik het een uur later wel. We namen ons vertrek naar het pittoreske centrum van Lloret de Mar, alwaar wederom vele proppers ons hun club binnen probeerden te lokken. We gaven geen neuk en liepen door, op zoek naar een geschikte club. St. Trop' was de vorige keer wel tof, dus daar gingen we nu maar weer naartoe. Eerst nog even een drankje halen, want dat hadden we nog niet gehad en het feest kon beginnen.

Tijd voor mijn eerste openingszin, ik zag een leuk vrouwtje, ik sprak haar aan en zei: 'Hallo, ik ben mijn stem kwijt, maar voor jou heb ik nog wel een paar woordjes over.' 'Oh, je praat nog best goed voor iemand zonder stem anders', was haar respons. Ik werd niet vrolijk van deze respons, bijdehante vrouwen moet ik niets van hebben, dus gaf ik het maar snel op. Tijd voor de volgende openingszin dan maar.

De volgende dame sprak ik aan: 'Hoi, ik weet niet hoe je heet, dus noem ik je maar moeder, want dat ben je over negen maanden.' Ze keek me vreemd aan en vroeg: 'English?' Ze was dus geen Nederlandse, achteraf best een opluchting, maar op dat moment best balen, maar zoals iedereen weet, soms zit het mee, soms zit het tegen.

Ik verzamelde weer wat moed, zoveel had ik niet nodig, want ik was toch zat als een aap, maar oké, ik zag weer een leuk exemplaar lopen, althans, dat dacht ik. Ik vroeg aan haar 'wil je jouw tong in mijn mond steken, ik heb last van mijn keel en dat schijnt er goed voor te zijn', ze wilde dit heel graag en riep volmondig: 'Ja!' Ik keek nog eens goed naar haar gezicht en dit deed mij besluiten om een sprint naar de wc te trekken, ze bleek bij nadere inspectie een afschuwelijke draak te zijn, op de schaal van draak een 9/10 en dat is best wel hoog. Ook deze derde openingszin leverde dus uiteindelijk geen succes op.

De volgende openingszin vind ik zelf tamelijk briljant. Het is er niet zomaar eentje, nee, het is er eentje waar je over na moet denken. Weer een leuk ding gespot, ik loop nog steeds vol vertrouwen in haar richting en spreek haar aan: 'Hey, als je mij 10 euro geeft, haal ik 3 gratis drankjes voor je.' Ze keek me vreemd aan en vroeg na een tijdje: 'Maar dan is het toch niet gratis?' Van zoveel domheid krijg ik allergische reacties en dus werd ook dit 'm niet. Hoe kunnen mensen nu zo dom zijn, het is te pijnlijk voor woorden.

De avond was nog niet afgelopen, dus was er nog tijd voor meer openingszinnen. Niet geschoten is altijd mis, en ondanks een groot aantal losse flodders tot nu toe zou er toch minstens een goed shot tussen moeten zitten, vond ik. Je hebt ontzettend veel mooie dames in Lloret, dus ik had er zo weer een gevonden waarbij ik weer een poging ging wagen. 'Hoi, wat vind je van mijn shirt?' 'Best leuk hoor :D', zei ze. 'Nou', zei ik, 'ik vind 'm zelf eigenlijk niet zo mooi. Zullen we naar jouw bed gaan? Dan kan ik 'm uitdoen.' 'Normaal zou ik ja zeggen, maar er ligt een zieke vriendin in mijn slaapkamer dus ik kan het echt niet maken om iemand mee te nemen', was haar teleurstellende antwoord. Ik baalde een beetje.

Vijf openingszinnen tot nu toe, nog geen succes. Zes maal scheepsrecht dan maar? Volgende patiënt: 'Hoi, hoe heet je?' 'Kelly :D' Wat een kutnaam dacht ik, mijn gedachte werd eigenlijk alleen voorbijgestreefd door mijn stem. 'Jezus, wat een kutnaam! Maar hey, daar voel je niets van tijdens het neuken, dus zullen we gaan?' Allejezus, wat kreeg ik een boze blik toegeworpen en daarna een ferme preek. 'Wie denk jij wel niet dat je bent man, eerst mij belachelijk maken en dan denken dat ik met je wil neuken flikker op man mafkees.' Hmm, duidelijk, deze openingszin is ook niet echt een succes, geen aanrader.

De laatste openingszin dan maar. Dankzij het vele bier zakt de moed je niet in de schoenen en blijf je het proberen. 'Hoi, ik heb een balkon. Neuken?' 'Haha, leuke poging, maar ik heb ook een balkon, wat is er zo speciaal aan jouw balkon dan?' Moeilijke vraag, maar oke, ik verzin wel wat. 'Er staan stoelen op mijn balkon.' 'Dat is wel vaker bij een balkon hoor.' Jezus, weer een bijdehante. 'Ohja? Op mijn balkon staat ook een tafel!' 'Haha, je bent wel grappig, maar ik denk toch niet dat het neuken wordt.' Waarom moeten ze nu altijd weer zo moeilijk doen? 'Waarom niet dan?' vroeg ik dan maar. 'Ik ben ongesteld', zei ze. 'Ja, dat is wel vervelend ja, ik ben geen schipper, dus dan gaat 't 'm inderdaad niet worden. Jammer.'

Dat was 't dan. M'n openingszinnen waren op, m'n vrienden lagen bijna over de grond te rollen met schuim uit hun bek van het vele bier en andere alcoholische versnaperingen (wie doet er nu gratis shotjes tequila bij m'n bier, wil je me dood hebben ofzo?) dus werd het tijd om onverrichter zake naar ons appartement te gaan. Het was gezellig, maar de openingszinnen waren niet echt een succes.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_99664419
_O-

Wederom een prachtig stuk, heb me vermaakt tijdens het lezen.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_99664437
Gelezen, jou openingszinnen zijn misschien iets te direct?

Wat denk je dat zij dan doen? :( .. wel jammer van die meid met die meid op haar kamer. (uh-huh :') )
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
pi_99664472
Feesten zuipen dancings meisjes trots op overmatig alcoholgebruik bladiebla. Zonde van mijn tijd achteraf.
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:11:14 #5
pi_99664493
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
Feesten zuipen dancings meisjes trots op overmatig alcoholgebruik bladiebla. Zonde van mijn tijd achteraf.
Had je kunnen weten.
pi_99664498
Het lezen waard
pi_99664500
TS, ik denk dat je valt op domme mensen die geen openingszinnen snappen.

Voor de rest, geen spijt dat ik het helemaal heb gelezen. ^O^
Hazte con todos!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:11:32 #8
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_99664507
Gelezen maar wat een dom verhaal erom heen :') om een paar niet grappige openingszinnen.
Verder lloret de mar pffff :') triest.

En idd zoals je al zei, er komt alleen maar kak uit jou.

Veel te lang verhaal om te vertellen dat je weer niet hebt gescoort.

Je word zwaar te kijk gezet door de meest domme breezers :')

Zo kan ik nog wel even door gaan maar dan ga je vast huilen.

Zonde van je tijd om dit te lezen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_99664518
"Hoi, ik heb een balkon. Neuken?" doet het altijd goed.
Kudo's.
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:12:29 #10
pi_99664551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Gelezen maar wat een dom verhaal erom heen :') om een paar niet grappige openingszinnen.
Verder lloret de mar pffff :') triest.

En idd zoals je al zei, er komt alleen maar kak uit jou.

Veel te lang verhaal om te vertellen dat je weer niet hebt gescoort.

Je word zwaar te kijk gezet door de meest domme breezers :')

Zo kan ik nog wel even door gaan maar dan ga je vast huilen.

Zonde van je tijd om dit te lezen.
Ik ben blij dat je dankzij mij een paar minuten van je verder toch al trieste leven hebt verkloot. Graag gedaan ouwe.
pi_99664619
Echt wat een lap.
Maar de strekking is gewoon dat je faalt met chickies. Misschien is het hosselen niet voor jou weggelegd.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:14:04 #12
64831 2NutZ
pi_99664631
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je dankzij mij een paar minuten van je verder toch al trieste leven hebt verkloot. Graag gedaan ouwe.
Dit is inderdaad het enige passende antwoord op dit hele geheel van uitwerpselen.
Fijne dag verder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_99664676
Jij vind die meisjes bijdehand maar heb jij jou opmerkingen nog niet gelezen dam ?
pi_99664705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Magereheinus het volgende:
Echt wat een lap.
Maar de strekking is gewoon dat je faalt met chickies. Misschien is het hosselen niet voor jou weggelegd.
Als TS zon lap tekst nodig heeft om dat te verwoorden vind ik het niet gek dat hij faalt bij de vrouwen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_99664729
Jezus man, als al je openingszinnen zo lang zijn, snap ik ook wel dat je geen chick kan scoren :')
pi_99664760
Leuk.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:16:59 #17
99517 ChronoVisor
Time Machine
pi_99664770
quote:
'Hallo, ik ben mijn stem kwijt, maar voor jou heb ik nog wel een paar woordjes over.' :')

'Hoi, ik weet niet hoe je heet, dus noem ik je maar moeder, want dat ben je over negen maanden.' :')

'wil je jouw tong in mijn mond steken, ik heb last van mijn keel en dat schijnt er goed voor te zijn' :')

'Hey, als je mij 10 euro geeft, haal ik 3 gratis drankjes voor je.' :')

'Hoi, wat vind je van mijn shirt?' 'Best leuk hoor :D', zei ze. 'Nou', zei ik, 'ik vind 'm zelf eigenlijk niet zo mooi. Zullen we naar jouw bed gaan? Dan kan ik 'm uitdoen.' :')

'Hoi, hoe heet je?' 'Kelly :D' Wat een kutnaam dacht ik, mijn gedachte werd eigenlijk alleen voorbijgestreefd door mijn stem. 'Jezus, wat een kutnaam! Maar hey, daar voel je niets van tijdens het neuken, dus zullen we gaan?' :')

'Hoi, ik heb een balkon. Neuken? :')
:') :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_99664771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef anti_kneus het volgende:
Jezus man, als al je openingszinnen zo lang zijn, snap ik ook wel dat je geen chick kan scoren :')
Inderdaad, gewoon de piemel er in steken.
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:17:12 #19
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99664785
Openingszinnen nodig hebben en dan ook nog eens falen :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:18:50 #20
319877 BzP
Devildriver_
pi_99664875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef DuTank het volgende:
Openingszinnen nodig hebben en dan ook nog eens falen :')
En dan als klacht "openingzinnen die niet werken" gebruiken...

volgende keer wat meer to the point... "Jij hebt de opening, ik heb de zin"
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:19:26 #21
pi_99664903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef BzP het volgende:

[..]

En dan als klacht "openingzinnen die niet werken" gebruiken...

volgende keer wat meer to the point... "Jij hebt de opening, ik heb de zin"
Heb 't genoteerd.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:19:51 #22
283293 John_Q
incognito
pi_99664932
De zeven openingszinnen zijn wel matig in vergelijking met deze:

"Als ik je zou vragen of je met me naar bed wilt, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als het antwoord op deze vraag?"

Maar deze is waarschijnlijk ook te moeilijk voor de hersenloze chimeids.
Kudo's.
pi_99664971
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef John_Q het volgende:

"Als ik je zou vragen of je met me naar bed wilt, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als het antwoord op deze vraag?"

Oei ja, lastig.
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:21:44 #24
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_99665022
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen,
Verstandelijk gehandicapten hebben betere openingszinnen .. :')
pi_99665083
Best pick-up line?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99665356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Applebaum het volgende:
Best pick-up line?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:28:49 #27
306344 Wruijff
Then who was phone?
pi_99665361
If I asked you to have sex with me would you give the same answer as you give to this question?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:34:30 #28
273116 Linkiss
The Hunter
pi_99665597
quote:
'Hey, als je mij 10 euro geeft, haal ik 3 gratis drankjes voor je.' Ze keek me vreemd aan en vroeg na een tijdje: 'Maar dan is het toch niet gratis?' Van zoveel domheid krijg ik allergische reacties en dus werd ook dit 'm niet. Hoe kunnen mensen nu zo dom zijn, het is te pijnlijk voor woorden.
FYI: Ik ga nooit uit ( clubs enzo ) En drink geen alcohol.
Maar wat zij zegt klopt toch wel. Kun je anders uitleggen waarom het niet klopt?
Ik heb het hele verhaaltje gelezen. Allemaal terechte afwijzingen. Onterechte klacht dus.
Blessed be.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:38:54 #29
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99665785
Denken dat je met een openingszin kunt scoren :') Mensen die krampachtig proberen indruk te maken met originele "openingszinnen", snappen het niet helemaal..
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:40:47 #30
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99665864
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef John_Q het volgende:

Denken dat mensen alleen met "ja" of "nee" kunnen antwoorden. Wat als iemand reageert met: "misschien, probeer het eens"?
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:41:53 #31
pi_99665920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef Linkiss het volgende:

[..]

FYI: Ik ga nooit uit ( clubs enzo ) En drink geen alcohol.
Maar wat zij zegt klopt toch wel. Kun je anders uitleggen waarom het niet klopt?
Ik heb het hele verhaaltje gelezen. Allemaal terechte afwijzingen. Onterechte klacht dus.
Ja, maar man, dat is gewoon de grap die je pas snapt als je zelf in Lloret bent geweest. Iedere propper probeert je zijn club binnen te lokken met de boodschap dat het gratis is, maar dan moet je wel eerst 4 euro betalen voor een drankje of 10 euro voor 3 drankjes. Tevens vertelden onze reisleiders dat we 4 gratis shotjes tequila zouden krijgen als we 10 euro zouden betalen. Zo rollen mensen in Lloret.
pi_99666091
Zeg ts, ooit gehoord van flirten?
Een openingszin, daar wordt een gemiddelde vrouw nou niet bepaald nat van :')

en als je geld aan een meid vraagt, ben je bij voorbaat al kansloos :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:47:44 #33
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99666128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef IndianRose87 het volgende:

Want iedereen weet dat die bitches niet eens geld uitgeven aan drank voor zichzelf.

Al werkt het vijf vragen-spel wel altijd ;)
pi_99666138
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, maar man, dat is gewoon de grap die je pas snapt als je zelf in Lloret bent geweest. Iedere propper probeert je zijn club binnen te lokken met de boodschap dat het gratis is, maar dan moet je wel eerst 4 euro betalen voor een drankje of 10 euro voor 3 drankjes. Tevens vertelden onze reisleiders dat we 4 gratis shotjes tequila zouden krijgen als we 10 euro zouden betalen. Zo rollen mensen in Lloret.
Ben jij een propper dan? Nee? Dan kan je die grap dus ook niet maken...
pi_99666265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef IndianRose87 het volgende:

Maar je start elk gesprek met een zin. Alleen zo'n geknutselde openingszin is natuurlijk wel fout. Wees gewoon een beetje spontaan en doe wat soepele dansmoves!
pi_99666291
TS ging naar lorret en heeft niet gescoord :')
Als het je daar al niet lukt, ben je echt gedoemd schat
pi_99666319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Maar je start elk gesprek met een zin. Alleen zo'n geknutselde openingszin is natuurlijk wel fout. Wees gewoon een beetje spontaan en doe wat soepele dansmoves!
Ja wat is er tegenwoordig mis met, Hey hoe is 't? :')
pi_99666351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ja wat is er tegenwoordig mis, met Hey hoe is 't? :')
Ja dat komt tenminste niet gemaakt over
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:53:37 #39
pi_99666356
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:47 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ben jij een propper dan? Nee? Dan kan je die grap dus ook niet maken...
Ben je verstandelijk niet helemaal lekker of maak je een grap? Ik mag hopen dat tweede, maar ik ga tot nu toe uit van het eerste.
pi_99666379
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ben je verstandelijk niet helemaal lekker of maak je een grap? Ik mag hopen dat tweede, maar ik ga tot nu toe uit van het eerste.
Ik kan tenminste scoren, nu jij weer :')
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:54:31 #41
pi_99666394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef IndianRose87 het volgende:
Klopt ja, als je één avond niet scoort scoor je de hele week niet. Logica van vrouwen. _O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:55:28 #42
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99666436
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Klopt ja, als je één avond niet scoort scoor je de hele week niet. Logica van vrouwen. _O_
Als je werkelijk die trieste openers uit de OP gebruikt, kan ik me niet voorstellen dat je ooit scoort.
pi_99666444
Wat een kut openingszinnen joh
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:56:31 #44
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99666522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef IndianRose87 het volgende:
Samen naar lorret? :D
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
pi_99666538
Wat grappig dat iedereen hier serieus op in gaat...
Ik vond het echt geniaal om te lezen was zeker die nutteloze minuten van het leven waard haha.
Volgens mij ging het hier niet eens per cee om het 'scoren' maar meer om de lol erin te houden. Althans zo vat ik het op. En als je had gescoord was dat mooi meegenomen.
De lol van het verzinnen van die openingszinnen is al geweldig toch;-)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:58:17 #47
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99666559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Jaleesa91 het volgende:
Ik vond het echt geniaal om te lezen was zeker die nutteloze minuten van het leven waard haha.
Volgens mij ging het hier niet eens per cee om het 'scoren' maar meer om de lol erin te houden. Althans zo vat ik het op. En als je had gescoord was dat mooi meegenomen.
Nee.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:58:22 #48
184463 KroodjeBip
Spoordweling
pi_99666560
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik ben ook in Loret geweest, en je hebt gelijk hoor, goede grap ! ... lachen, gieren, brullen, over de vloer rollen, kom niet meer bij etc. :')
pi_99666564
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hangt van je plan van aanpak af ;)
succes met je openingszinnen in elk geval

ik heb er nog 1 voor je, gegarandeerd geen succes:

Mag ik je zoenen? Nee? Kom op zeg! Als IK kieskeurig was, dan was ik heus niet naar jou gekomen!
pi_99666567
quote:
Het is jammer dat jij niet door hebt dat TS een kanshebber is voor het syndroom van down :')
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:59:01 #51
pi_99666586
quote:
Gelukkig, ook nog mensen met gezond verstand hier.
pi_99666614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Het is jammer dat jij niet door hebt dat TS een kanshebber is voor het syndroom van down :')
Nee.
LEAVE KB ALONE.
pi_99666628
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gelukkig, ook nog mensen met gezond verstand hier.
Jammer dat de rest van de mensen die dan weer op mijn verhaaltje ingaan dat weer niet hebben
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:00:33 #54
pi_99666652
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Jaleesa91 het volgende:

[..]

Jammer dat de rest van de mensen die dan weer op mijn verhaaltje ingaan dat weer niet hebben
Inderdaad, beetje jammer. Ook zeker jammer dat ze niet doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten. Maar oké, ik laat ze maar hun gang gaan.
pi_99666679
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Inderdaad, beetje jammer. Ook zeker jammer dat ze niet doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten. Maar oké, ik laat ze maar hun gang gaan.
Jajajajaja, lul je er maar weer uit TS :P
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:01:54 #56
pi_99666703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Jajajajaja, lul je er maar weer uit TS :P
De enige die zich ergens onderuit zal moeten lullen ben jij. Ergste is nog wel dat je dat zelf niet eens door schijnt te hebben.
pi_99666734
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

De enige die zich ergens onderuit zal moeten lullen ben jij. Ergste is nog wel dat je dat zelf niet eens door schijnt te hebben.
aww gossie, ben je boos? :')
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:02:36 #58
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99666742

"Ik ga een geniale grap bedenken en op Fok! plaatsen"
-plaatst bericht-
"Shit, niemand lacht. Ik doe gewoon alsof dat de bedoeling is, en de grap alsnog is gelukt"

In other words; the easy cop out.
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:02:41 #59
pi_99666746
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

aww gossie, ben je boos? :')
Ontzettend.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:03:03 #60
64831 2NutZ
pi_99666757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

"Ik ga een geniale grap bedenken en op Fok! plaatsen"
-plaatst bericht-
"Shit, niemand lacht. Ik doe gewoon alsof dat de bedoeling is, en de grap alsnog is gelukt"

In other words; the easy cop out.
Dit dus :)
pi_99666783
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ontzettend.
mooi is mijn troll ook weer succesvol geweest :P
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:04:19 #62
pi_99666808
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

mooi is mijn troll ook weer succesvol geweest :P
Beste troll die ik ooit heb gezien. Chapeau.
pi_99666826
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Beste troll die ik ooit heb gezien. Chapeau.
Man dan kom jij ook dus pas net om de hoek kijken :')
pi_99666846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

_O-
LEAVE KB ALONE.
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:07:08 #65
pi_99666921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Ik lig hier serieus over de grond te rollen van het lachen. Ik zou echt komiek worden als ik jou was.
pi_99667037
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik lig hier serieus over de grond te rollen van het lachen. Ik zou echt komiek worden als ik jou was.
Is het niet inmiddels kinderbedtijd geworden? :')

SPOILER
pi_99667072
het gaat weer lekker hier!!
ff wat anders...
Een vriend van mij had laatst ook een slechte openingszin!!
Hoewel hij werkte wel maar toch
Hij ging op een meisje af en begon goed in z'n glas met cola en veel ijs te roeren met zijn vinger. Dat meisje vroeg wat hij deed. Hij vist een ijsblokje uit zijn glas en gooit het hard op de grond kapot.
'Zo nu is het ijs gebroken, hoi ik ben .....'
Toen ik 'm hoorde vond ik em nog best komisch om te horen haha!!
pi_99667235
_O- _O_
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_99667244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef Jaleesa91 het volgende:
het gaat weer lekker hier!!
ff wat anders...
Een vriend van mij had laatst ook een slechte openingszin!!
Hoewel hij werkte wel maar toch
Hij ging op een meisje af en begon goed in z'n glas met cola en veel ijs te roeren met zijn vinger. Dat meisje vroeg wat hij deed. Hij vist een ijsblokje uit zijn glas en gooit het hard op de grond kapot.
'Zo nu is het ijs gebroken, hoi ik ben .....'
Toen ik 'm hoorde vond ik em nog best komisch om te horen haha!!
Dat is gewoon een variant op hoe zwaar is een ijsbeer? Zwaar genoeg om het ijs te breken, hoi ik ben...

Dat is een van de weinige openingszinnen die werkt, als de chick hem tenminste nog nooit gehoord heeft of hem wel leuk vind om hem nog een keer te willen aanhoren :)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:16:57 #70
64831 2NutZ
pi_99667307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef anti_kneus het volgende:

[..]

Dat is gewoon een variant op hoe zwaar is een ijsbeer? Zwaar genoeg om het ijs te breken, hoi ik ben...

Dat is een van de weinige openingszinnen die werkt, als de chick hem tenminste nog nooit gehoord heeft of hem wel leuk vind om hem nog een keer te willen aanhoren :)
Dude :') die zin komt uit 1980 en je word echt uitgelachen als je dat bij een beetje intelligente dame probeert.
Misschien bij de breezers en leeghoofden dat het werkt, maar daar heb ik weinig ervaring mee.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:18:01 #71
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_99667354
betere openingzin is hallo ik ben albert goede kennis te maken met u
pi_99667368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dude :') die zin komt uit 1980 en je word echt uitgelachen als je dat bij een beetje intelligente dame probeert.
Misschien bij de breezers en leeghoofden dat het werkt, maar daar heb ik weinig ervaring mee.
Over het algemeen werken openingszinnen niet. Maar soms hebben vrouwen ook behoefte en gaan ze gewoon met je mee!!!
De beste aanpak is gewoon een praatje gaan maken zonder een openingszin te gebruiken.

En die van de ijsbeer kende ik dan weer niet. Maja ik ben niet echt thuis in openingszinnen dus dat verklaart een hoop!!!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:21:09 #73
64831 2NutZ
pi_99667477
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef Jaleesa91 het volgende:

[..]

Over het algemeen werken openingszinnen niet. Maar soms hebben vrouwen ook behoefte en gaan ze gewoon met je mee!!!
De beste aanpak is gewoon een praatje gaan maken zonder een openingszin te gebruiken.

En die van de ijsbeer kende ik dan weer niet. Maja ik ben niet echt thuis in openingszinnen dus dat verklaart een hoop!!!
Er worden nooit openingszinnen op jou afegevuurt? ;(

Gewoon beginnen te praten als of je gewoon inderdaad zomaar tegen iemand praat ja.
Werkt het beste, denk ik ;(
:P
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 16:21:29 #74
pi_99667486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef Meneer_du_bir het volgende:
betere openingzin is hallo ik ben albert goede kennis te maken met u
Ja, die gaat wel werken denk ik. Staat genoteerd.
pi_99667545
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ah jij snapt het gelukkig ook niet, al gebruik je een zin uit 1950, het gaat er om hoe je het brengt, overigens een openingszin gebruiken bij een intelligente dame... :')
pi_99667759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er worden nooit openingszinnen op jou afegevuurt? ;(

Gewoon beginnen te praten als of je gewoon inderdaad zomaar tegen iemand praat ja.Werkt het beste, denk ik ;(
In de lokale centrum misschien niet, maar op vakantie is iedereen in vakantiestemming en is de drempel vaak veel lager, net als op festivals :Y
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:29:44 #77
319877 BzP
Devildriver_
pi_99667883
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Klopt, ben zelf ook propper geweest in lloret/malgrat en liegen moet een goede eigenschap vanje zijn..

Zie je een stel negers lopen, dan is het rnb party vanavond
Zie je een stel russen lopen dan is het techno avond _O-

En later op de nacht moet je allemaal matrix ontwijkacties op de boulevard maken :')
May the Orse be with you
pi_99668929
Ik ga even naast je dansen maar als je wil denken dat we samen dansen dan mag dat.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:56:31 #79
319877 BzP
Devildriver_
pi_99669137
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Dutchlike het volgende:
Ik ga even naast je dansen maar als je wil denken dat we samen dansen dan mag dat.
Die is op zich niet slecht...
Beetje jezelf onzeker laten lijken
May the Orse be with you
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:25:40 #80
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99670327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef BzP het volgende:

[..]

Die is op zich niet slecht...
Beetje jezelf onzeker laten lijken
Juist niet.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:31:55 #81
319877 BzP
Devildriver_
pi_99670553
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Juist niet.
daarom laten lijken...

Tis hoe je t bekijkt
May the Orse be with you
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:46:16 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99671060
Hmmm helaasch is het je niet gelukt. Kijkende naar het IQ van die geile 16 jarige meisjes daar moet je ze ook niet openingszinnen geven waarbij ze nooit verder denken dan hun natte clitje lang is: openingszinnen die eerst beledigend op te vatten zijn maar waarbij verder moet worden nagedacht vallen nimmer goed. Plas daarom in hun kont en pak daarna hun zusje en trek haar schaamlippen over je penis heen maar maakt niet of besneden is hoor haha nee gewoon plakzak in haar lippen stoppen en sabbelsabbel jajajaja nou goeien topic 7.45 / 10
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:46:36 #83
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99671073
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef BzP het volgende:

[..]

daarom laten lijken...

Tis hoe je t bekijkt
Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 17:47:51 #84
pi_99671101
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm helaasch is het je niet gelukt. Kijkende naar het IQ van die geile 16 jarige meisjes daar moet je ze ook niet openingszinnen geven waarbij ze nooit verder denken dan hun natte clitje lang is: openingszinnen die eerst beledigend op te vatten zijn maar waarbij verder moet worden nagedacht vallen nimmer goed. Plas daarom in hun kont en pak daarna hun zusje en trek haar schaamlippen over je penis heen maar maakt niet of besneden is hoor haha nee gewoon plakzak in haar lippen stoppen en sabbelsabbel jajajaja nou goeien topic 7.45 / 10
Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:48:53 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99671123
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.
Na het lezen van de OP is de eer geheel aan mij :@ :@
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:53:16 #86
319877 BzP
Devildriver_
pi_99671278
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!
Fuck ik heb het helemaal verkeerd gelezen hahha

Ik las "Ik ga even naast je dansen dan lijkt het alsof we samen dansen, mag dat?"

my bad hahah, kga mn bril maar poetsen :@
May the Orse be with you
  Forum Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 17:54:15 #87
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_99671311
Ik kwam nooit verder dan "ik heb neuken, balkon?"
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_99671833
Heb genoten van je stuk TS! :D
Doet me op sommige punten denken aan mezelf :')...

Toch jammer van al die kansloze autisten hier die de lol er niet van kunnen inzien...
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:14:26 #89
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_99671869
Een van de betere topics :D

Sowieso openingszinnen ;(
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_99672542
je bent echt slecht in meisjes regelen
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:40:08 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99672695
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam nooit verder dan "ik heb neuken, balkon?"
of "ik heb een opening, jij hebt zin :@ "
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:59:14 #92
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_99673366
sesam

dinsdag 19 juli 2011 @ 20:22:01 #93
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_99676392
Bazentopic, je stijgt een plek in mijn persoonlijke kaste.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:22:22 #94
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_99676407
Ik heb trouwens de beste openingszin ooit, maar daar heb ik wel een stift voor nodig. En ik vertel hem niet hier, bende gek.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:55:11 #95
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_99677744
"if I wasn't gay, you'd so be mine"
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:05:44 #96
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99678185
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
bestaat die KLB-kaste eigenlijk nog?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2011 @ 21:32:57 #97
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_99679554
Anderen verstandelijk gehandicapt noemen, terwijl je zelf al af moet haken bij zulke reacties van die meiden daar :')
Tevens -purist.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:46:17 #98
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99680256
ik hoop dat dit een troll is anders vind ik je een uitermate sneu persoon.
O+
  Forum Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 21:51:32 #99
54263 crew  Pharkus
pi_99680505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Saisai het volgende:
ik hoop dat dit een troll is anders vind ik je een uitermate sneu persoon.
Door welke zin kan men in jouw openingen komen?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:57:10 #100
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99680805
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Door welke zin kan men in jouw openingen komen?
bitch, please :')
O+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:58:03 #101
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_99680848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:57 schreef Saisai het volgende:

[..]

bitch, please :')
Die ga ik een keer gebruiken _O_!
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 21:59:03 #102
pi_99680894
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Chill.
  Forum Admin dinsdag 19 juli 2011 @ 22:01:10 #103
54263 crew  Pharkus
pi_99680994
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:58 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Die ga ik een keer gebruiken _O_!
De 'smeek' methode, erg lastig om goed te playen.
pi_99683930
Ik heb ook vaak genoeg falende zinnen gebruikt. Een keer had ik me gebrand aan de strijkbout ( :') ), toen liet ik die brandwond aan zoeen chick zien vergezeld met de woorden: wil jij voortaan m'n strijk komen doen?
Was ook geen succes ;(
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:05:48 #105
344094 Gary_Motherfucking_Oak
Gora Euskal Herria!
pi_99684557
Ik probeer vrouwen altijd te verleiden met mijn ETA propaganda.
Het is niet de ideale manier en ik raad het niet echt aan.
Maar het kan zijn momenten hebben.
Hazte con todos!
pi_99684663
"Waaaaarom groeit haar op je arm maar tot zover en t haar op je hoofd voor eeuwig door?!"

Das een goeie openingszin. Alsjeblieft.
pi_99684809
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef linpunt het volgende:
"Waaaaarom groeit haar op je arm maar tot zover en t haar op je hoofd voor eeuwig door?!"

Das een goeie openingszin. Alsjeblieft.
Ik snap 'm niet :@
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_99688660
:') Uitstekend topic, nu de reacties lezen.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:31:02 #109
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_99689159
Ik grinnikte luidruchtig.
and then...
pi_99689325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Thas het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet :@
T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijke
"ben je uit de hemel gevallen?"
"Was je vader een dief?"
"Eet je vriendin ook zoveel bloemkool?"
"Wil je een drankje?"
pi_99689371
Mensen die dit geen goed topic vinden :') Kom haten a vriend
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:45:10 #112
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99689890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:

[..]

T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijke
"ben je uit de hemel gevallen?"
"Was je vader een dief?"
"Eet je vriendin ook zoveel bloemkool?"
"Wil je een drankje?"
"waar is je vriend?" :r
"wat zie je er mooi uit"
"wil je een kwartje?"
"ben je hier helemaal alleen?"
;(
O+
pi_99690322
quote:
Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen, dan verzoek ik je om dit topic maar meteen weer te verlaten.
Over openingszinnen gesproken...
Farts are jazz to assholes
pi_99690401
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:45 schreef Saisai het volgende:

[..]

;(
Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"
Maar eigenlijk willen ze gewoon weten of het dan legaal is.. :')

Of dat van het kwartje.. "Hier heb je een kwartje, ga nu maar je mamma bellen dat je de aankomde dagen niet thuis komt omdat we de hele nacht en dag in mijn bed blijven.."

:')__!
  woensdag 20 juli 2011 @ 00:58:48 #115
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99690447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef linpunt het volgende:

[..]

Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"
Maar eigenlijk willen ze gewoon weten of het dan legaal is.. :')

Of dat van het kwartje.. "Hier heb je een kwartje, ga nu maar je mamma bellen dat je de aankomde dagen niet thuis komt omdat we de hele nacht en dag in mijn bed blijven.."

:')__!
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken? :')
O+
pi_99690478
Zo fout al die openingszinnen!! Maar ja aan de andere kant, schattig dat ze 't nog proberen ook al mislukt het minimaal 95% van de keren.. O-)
Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today!
pi_99690512
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:

[..]

Haha! Ging je meteen je mama bellen!?....
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:01:23 #118
319877 BzP
Devildriver_
pi_99690530
mag ik je kussen?
- nee
Dan blijf maar voor eeuwig een kikker
May the Orse be with you
pi_99690544
Foutje was voor linpunt bedoeld...
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:01:54 #120
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99690551
Ik vind "waar is je vriend" .."o blabla hoe kan dat nou want blabla" of .."o ik zou jou nooit alleen durven laten.."

nog het meest tenenkrommend..

:')____ ∞
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:02:35 #121
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99690579
zulke gasten horen zich ook helemaal niet voort te planten :')
O+
pi_99690599
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:

[..]

Die chicks zijn dan al ver heen :')
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef life_is_hard het volgende:

[..]

Haha! Ging je meteen je mama bellen!?....
Nee.. ik moest heel hard lachen :')
pi_99690731
quote:
Nee.. ik moest heel hard lachen :')
En terecht... Je moet geloof k heeeeeeel ver heen zijn voor je daar in trapt! Of je bent gewoon zwaar hopeloos :'(
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:10:15 #124
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99690818
Heb jaren achter de bar gestaan ergens. ik heb inmiddels moeite nog te lachen omdat soort 'grappige' openingszinnen. :{

Maar ik haat humor ook tevens.
O+
pi_99690884
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef life_is_hard het volgende:

[..]

En terecht... Je moet geloof k heeeeeeel ver heen zijn voor je daar in trapt! Of je bent gewoon zwaar hopeloos :'(
Dan wel ja.. de meisjes die erin trappen zien er zo uit:
1.

of

2.
pi_99690892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef Saisai het volgende:
Heb jaren achter de bar gestaan ergens. ik heb inmiddels moeite nog te lachen omdat soort 'grappige' openingszinnen. :{

Maar ik haat humor ook tevens.
Ik mag jou wel :D
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:14:29 #127
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99690960
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik mag jou wel :D
Ik jou ook! :D
O+
pi_99690982
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:14 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik jou ook! :D
T klinkt misschien raar.. maar ken ik jou niet ergens van? :o
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:16:41 #129
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691030
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:

[..]

T klinkt misschien raar.. maar ken ik jou niet ergens van? :o
geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningen :o
O+
pi_99691046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:

[..]

geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningen :o
Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo? :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:19:31 #131
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef linpunt het volgende:

[..]

Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo? :)
kijk heren, zo kan het ook.
O+
pi_99691147
Goed voorbeeld geven we ze of niet? :D
Zelfs met 2x een clichézin.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:20:45 #133
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691161
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
YEAH!
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:22:03 #134
350058 Willyfoofoo
97.4% certified as human.
pi_99691198
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
Zelfs met 2x een clichézin.
:Y
Elke clichézin kan goed klinken. Het ligt er maar net aan hoe je het brengt.
..
Bijna elke clichézin dan.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:23:03 #135
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691227
liever cliché dan voorgekauwde grappig bedoelde maar totaal niet grappige zinnen
O+
pi_99691268
Wat trouwens het allersufst is;

Perv: <randomn openingszin, seksueel gerelateerd>
Lin.: "Sorry, maar ik ben verloofd." ;)
Perv.: "Alles kan stuk."

duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:26:18 #137
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:

duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
eens.
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:26:32 #138
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691331
bij zulke gasten weet je ook meteen dat ze niet monogaam zijn.

dat is dan wel weer handig :)
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:26:52 #139
350058 Willyfoofoo
97.4% certified as human.
pi_99691339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:

Mensen hebben dat tegen jou gezegd? :')
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:27:34 #140
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691360
maar linpunt, wat is jouw afknapper eerste klas? Ik heb er wel 1. ben benieuwd naar die van jou :D
O+
pi_99691373
Niet gelezen.
Come at me.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:28:43 #142
350546 Vesperfly
V for Vesper
pi_99691388
Voor mij is de #1 toch wel als de man in kwestie over zijn ex begint.............
Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:28:56 #143
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691391
Toen ik tegen een meisje: 'ach, alles kan kapot' zei werd dat ook niet echt geapprecieerd. Had wellicht te maken met het feit dat haar vriend binnen gehoorafstand stond :')

Ben toen maar als ekte ekte FOK!er weggelopen
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:30:23 #144
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691433
ik zeg meestal "Ja vast wel, maar dan wel door een leuke jongen. Ik zie momenteel niemand die daar voor in aanraking komt. Jij wel? :) "
O+
pi_99691439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Saisai het volgende:
maar linpunt, wat is jouw afknapper eerste klas? Ik heb er wel 1. ben benieuwd naar die van jou :D
Erm..
Alles kan kapot.

En: "Is dat een ladder in je panty? Of the stairway to heaven?"
Ik dacht echt: whuuuuuuuuutt.. :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:30:51 #146
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef linpunt het volgende:

[..]

Erm..
Alles kan kapot.

En: "Is dat een ladder in je panty? Of the stairway to heaven?"
Ik dacht echt: whuuuuuuuuutt.. :')
o noes... :')
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:31:07 #147
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef Saisai het volgende:
ik zeg meestal "Ja vast wel, maar dan wel door een leuke jongen. Ik zie momenteel niemand die daar voor in aanraking komt. Jij wel? :) "
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)
pi_99691472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

"Dan breekt ie"
-auch
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:32:13 #149
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:33:57 #150
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:32 schreef Saisai het volgende:

[..]

geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.
Zou je dat terug zeggen?
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:34:47 #151
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef linpunt het volgende:

[..]

"Dan breekt ie"
-auch
Wie veegt me op want ik kom niet meer bij... |:(
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:35:04 #152
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691556
Ik knap trouwens het meest af op jongens die opscheppen over hoeveel geld e.d ze hebben.
Ik vind het 1 grote belediging dat je denkt dat dat ik daar gevoelig voor ben.

mannen die opzichtig een grote stapel geldbriefjes uit hun zak halen en supertraag gaan afrekenen zodat ze er zeker van zijn dat je hun rijkdom wel hebt gezien. :')

dat is echt... :')_________

bitch, please.
O+
pi_99691595
Ik moet vooral heel hard lachen om openingszinnen..
Vooral als je denkt; hij weet dat hij faalt..

"Okay okay, ik heb alles al bij je geprobeerd.. en ik ben lelijk, oud.. maaaar.. ik ben heeeel rijk!"
Ik kwam niet meer bij :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:37:08 #154
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691604
Jezus jullie maken het ons ook niet makkelijk
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:37:52 #155
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus jullie maken het ons ook niet makkelijk
gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"

zou ik gewoon reageren.
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:37:52 #156
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691628
Gelukkig kan je nog altijd een beetje bier over het meisje morsen en je excuses aanbieden. Niet te veel want bier=plezier maar meestal volgt dan of een heel leuk gesprek of een minder leuk gesprek
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:38:19 #157
350251 Bells
onderweg naar dromenland
pi_99691638
Goed verhaal _O- :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:38:41 #158
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691645
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef Saisai het volgende:

[..]

gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"

zou ik gewoon reageren.
Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezien
pi_99691668
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig kan je nog altijd een beetje bier over het meisje morsen en je excuses aanbieden. Niet te veel want bier=plezier maar meestal volgt dan of een heel leuk gesprek of een minder leuk gesprek
Ik heb wel eens een nerd per ongeluk bier van een ander meisje om laten slaan.. maar toen was ik nog maar 15.. nu ben ik oud en lelijk. :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:40:04 #160
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691677
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:41:32 #161
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99691714
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
Tja dat kan ik enigszins wel begrijpen maar toch komt het bij mij redelijk vaak voor en volgens mij sta ik daar niet alleen in..
pi_99691716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Stiekem toch hillarisch, maar ik hoef hem iig niet mee naar huis :)
pi_99691744
Mensen met "openingszinnen" :') .
Wat een debielen zeg.

Ze gewoon "Hey, alles goed?". En stel je voor.
Stelletje sociaal gestoorden.
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:42:55 #164
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Wat een debielen zeg.

indd.
O+
pi_99691781
De valkuil is anders ook dat het naabs zijn die een zin gebruiken om een gevatte, vlotte gozer te spelen.. die ze niet zijn, obvious. :')
pi_99691808
Daar liefjes,
ik ga slapen.

Slaap zacht,
O+ :*
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:46:07 #167
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691815
:W
O+
pi_99691866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef Saisai het volgende:
Ik knap trouwens het meest af op jongens die opscheppen over hoeveel geld e.d ze hebben.
Ik vind het 1 grote belediging dat je denkt dat dat ik daar gevoelig voor ben.

mannen die opzichtig een grote stapel geldbriefjes uit hun zak halen en supertraag gaan afrekenen zodat ze er zeker van zijn dat je hun rijkdom wel hebt gezien. :')

dat is echt... :')_________

bitch, please.
ja :')
Dat zijn vaak juist van die gasten die hun rekening leeg pinnen, omdat de schuldeisers aan hun broek hangen, zo pauper _O-
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:48:53 #169
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99691883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef IndianRose87 het volgende:

[..]

ja :')
Dat zijn vaak juist van die gasten die hun rekening leeg pinnen, omdat de schuldeisers aan hun broek hangen, zo pauper _O-
I know. Of kruimelcriminelen. Ook erg sexy natuurlijk. :')
O+
pi_99692016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezien
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor) :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 01:55:19 #171
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99692043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor) :')
heb ik ook hoor. ik kan wel goed liplezen als de persoon niet al te dronken is.
O+
pi_99692148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:

[..]

dan is er wel iets mis met je gehoor.
pi_99692217
Hij: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Oke, let's go!"
Hij: "Wat zeg je?"

woensdag 20 juli 2011 @ 02:05:56 #174
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99692271
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:

Dan moet je als vrouw zijnde gewoon je schouders ophalen en verder niks zeggen
pi_99692276
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

dan is er wel iets mis met je gehoor.
Ja, dat wat ik aangeef, maar ik zeg "voor de rest", als in, ik hoor overdag in een normale setting alles en iedereen perfect, nooit last van dat ik mensen niet versta of de tv/muziek harder zet dan anderen. Alleen bij een luidruchtige setting ben ik er slechter in dan anderen..

quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:

Ik moest lachen, hij is toch wel leuk op zich :@
pi_99692279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Wat een debielen zeg.

Dit ja. Zijn ook vaak dezelfde typetjes die met zulke zinnen indruk op je proberen te maken :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 20 juli 2011 @ 02:49:57 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99699828
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hosselt meiden altijd, dus hier heb je niets mee te maken :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:17:38 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_99726187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef linpunt het volgende:

[..]

Jij hosselt meiden altijd, dus hier heb je niets mee te maken :')
Bedankt voor het compliment! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')