Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
Feesten zuipen dancings meisjes trots op overmatig alcoholgebruik bladiebla. Zonde van mijn tijd achteraf.
Ik ben blij dat je dankzij mij een paar minuten van je verder toch al trieste leven hebt verkloot. Graag gedaan ouwe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Gelezen maar wat een dom verhaal erom heenom een paar niet grappige openingszinnen.
Verder lloret de mar pfffftriest.
En idd zoals je al zei, er komt alleen maar kak uit jou.
Veel te lang verhaal om te vertellen dat je weer niet hebt gescoort.
Je word zwaar te kijk gezet door de meest domme breezers
Zo kan ik nog wel even door gaan maar dan ga je vast huilen.
Zonde van je tijd om dit te lezen.
Dit is inderdaad het enige passende antwoord op dit hele geheel van uitwerpselen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dankzij mij een paar minuten van je verder toch al trieste leven hebt verkloot. Graag gedaan ouwe.
Als TS zon lap tekst nodig heeft om dat te verwoorden vind ik het niet gek dat hij faalt bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Magereheinus het volgende:
Echt wat een lap.
Maar de strekking is gewoon dat je faalt met chickies. Misschien is het hosselen niet voor jou weggelegd.
quote:'Hallo, ik ben mijn stem kwijt, maar voor jou heb ik nog wel een paar woordjes over.'![]()
'Hoi, ik weet niet hoe je heet, dus noem ik je maar moeder, want dat ben je over negen maanden.'![]()
'wil je jouw tong in mijn mond steken, ik heb last van mijn keel en dat schijnt er goed voor te zijn'![]()
'Hey, als je mij 10 euro geeft, haal ik 3 gratis drankjes voor je.'![]()
'Hoi, wat vind je van mijn shirt?' 'Best leuk hoor', zei ze. 'Nou', zei ik, 'ik vind 'm zelf eigenlijk niet zo mooi. Zullen we naar jouw bed gaan? Dan kan ik 'm uitdoen.'
![]()
'Hoi, hoe heet je?' 'Kelly' Wat een kutnaam dacht ik, mijn gedachte werd eigenlijk alleen voorbijgestreefd door mijn stem. 'Jezus, wat een kutnaam! Maar hey, daar voel je niets van tijdens het neuken, dus zullen we gaan?'
![]()
'Hoi, ik heb een balkon. Neuken?![]()
Inderdaad, gewoon de piemel er in steken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef anti_kneus het volgende:
Jezus man, als al je openingszinnen zo lang zijn, snap ik ook wel dat je geen chick kan scoren
En dan als klacht "openingzinnen die niet werken" gebruiken...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef DuTank het volgende:
Openingszinnen nodig hebben en dan ook nog eens falen
Heb 't genoteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef BzP het volgende:
[..]
En dan als klacht "openingzinnen die niet werken" gebruiken...
volgende keer wat meer to the point... "Jij hebt de opening, ik heb de zin"
Oei ja, lastig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef John_Q het volgende:
De zeven openingszinnen zijn wel matig in vergelijking met deze:
"Als ik je zou vragen of je met me naar bed wilt, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als het antwoord op deze vraag?"
Maar deze is waarschijnlijk ook te moeilijk voor de hersenloze chimeids.
Verstandelijk gehandicapten hebben betere openingszinnen ..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Applebaum het volgende:
Best pick-up line?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FYI: Ik ga nooit uit ( clubs enzo ) En drink geen alcohol.quote:'Hey, als je mij 10 euro geeft, haal ik 3 gratis drankjes voor je.' Ze keek me vreemd aan en vroeg na een tijdje: 'Maar dan is het toch niet gratis?' Van zoveel domheid krijg ik allergische reacties en dus werd ook dit 'm niet. Hoe kunnen mensen nu zo dom zijn, het is te pijnlijk voor woorden.
Denken dat mensen alleen met "ja" of "nee" kunnen antwoorden. Wat als iemand reageert met: "misschien, probeer het eens"?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef John_Q het volgende:
De zeven openingszinnen zijn wel matig in vergelijking met deze:
"Als ik je zou vragen of je met me naar bed wilt, zou je antwoord dan hetzelfde zijn als het antwoord op deze vraag?"
Maar deze is waarschijnlijk ook te moeilijk voor de hersenloze chimeids.
Ja, maar man, dat is gewoon de grap die je pas snapt als je zelf in Lloret bent geweest. Iedere propper probeert je zijn club binnen te lokken met de boodschap dat het gratis is, maar dan moet je wel eerst 4 euro betalen voor een drankje of 10 euro voor 3 drankjes. Tevens vertelden onze reisleiders dat we 4 gratis shotjes tequila zouden krijgen als we 10 euro zouden betalen. Zo rollen mensen in Lloret.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef Linkiss het volgende:
[..]
FYI: Ik ga nooit uit ( clubs enzo ) En drink geen alcohol.
Maar wat zij zegt klopt toch wel. Kun je anders uitleggen waarom het niet klopt?
Ik heb het hele verhaaltje gelezen. Allemaal terechte afwijzingen. Onterechte klacht dus.
Want iedereen weet dat die bitches niet eens geld uitgeven aan drank voor zichzelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef IndianRose87 het volgende:
Zeg ts, ooit gehoord van flirten?
Een openingszin, daar wordt een gemiddelde vrouw nou niet bepaald nat van
en als je geld aan een meid vraagt, ben je bij voorbaat al kansloos
Ben jij een propper dan? Nee? Dan kan je die grap dus ook niet maken...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar man, dat is gewoon de grap die je pas snapt als je zelf in Lloret bent geweest. Iedere propper probeert je zijn club binnen te lokken met de boodschap dat het gratis is, maar dan moet je wel eerst 4 euro betalen voor een drankje of 10 euro voor 3 drankjes. Tevens vertelden onze reisleiders dat we 4 gratis shotjes tequila zouden krijgen als we 10 euro zouden betalen. Zo rollen mensen in Lloret.
Maar je start elk gesprek met een zin. Alleen zo'n geknutselde openingszin is natuurlijk wel fout. Wees gewoon een beetje spontaan en doe wat soepele dansmoves!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef IndianRose87 het volgende:
Zeg ts, ooit gehoord van flirten?
Een openingszin, daar wordt een gemiddelde vrouw nou niet bepaald nat van
en als je geld aan een meid vraagt, ben je bij voorbaat al kansloos
Ja wat is er tegenwoordig mis met, Hey hoe is 't?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:51 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Maar je start elk gesprek met een zin. Alleen zo'n geknutselde openingszin is natuurlijk wel fout. Wees gewoon een beetje spontaan en doe wat soepele dansmoves!
Ja dat komt tenminste niet gemaakt overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ja wat is er tegenwoordig mis, met Hey hoe is 't?
Ben je verstandelijk niet helemaal lekker of maak je een grap? Ik mag hopen dat tweede, maar ik ga tot nu toe uit van het eerste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:47 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Ben jij een propper dan? Nee? Dan kan je die grap dus ook niet maken...
Ik kan tenminste scoren, nu jij weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je verstandelijk niet helemaal lekker of maak je een grap? Ik mag hopen dat tweede, maar ik ga tot nu toe uit van het eerste.
Klopt ja, als je één avond niet scoort scoor je de hele week niet. Logica van vrouwen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef IndianRose87 het volgende:
TS ging naar lorret en heeft niet gescoord
Als het je daar al niet lukt, ben je echt gedoemd schat
Als je werkelijk die trieste openers uit de OP gebruikt, kan ik me niet voorstellen dat je ooit scoort.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt ja, als je één avond niet scoort scoor je de hele week niet. Logica van vrouwen.
Samen naar lorret?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:52 schreef IndianRose87 het volgende:
TS ging naar lorret en heeft niet gescoord
Als het je daar al niet lukt, ben je echt gedoemd schat
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Jaleesa91 het volgende:
Wat grappig dat iedereen hier serieus op in gaat...
Ik vond het echt geniaal om te lezen was zeker die nutteloze minuten van het leven waard haha.
Volgens mij ging het hier niet eens per cee om het 'scoren' maar meer om de lol erin te houden. Althans zo vat ik het op. En als je had gescoord was dat mooi meegenomen.
De lol van het verzinnen van die openingszinnen is al geweldig toch;-)
Ik ben ook in Loret geweest, en je hebt gelijk hoor, goede grap ! ... lachen, gieren, brullen, over de vloer rollen, kom niet meer bij etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je verstandelijk niet helemaal lekker of maak je een grap? Ik mag hopen dat tweede, maar ik ga tot nu toe uit van het eerste.
Hangt van je plan van aanpak afquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt ja, als je één avond niet scoort scoor je de hele week niet. Logica van vrouwen.
Het is jammer dat jij niet door hebt dat TS een kanshebber is voor het syndroom van downquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Jaleesa91 het volgende:
Ik vond het echt geniaal om te lezen was zeker die nutteloze minuten van het leven waard haha.
Volgens mij ging het hier niet eens per cee om het 'scoren' maar meer om de lol erin te houden. Althans zo vat ik het op. En als je had gescoord was dat mooi meegenomen.
Gelukkig, ook nog mensen met gezond verstand hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Jaleesa91 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij niet door hebt dat TS een kanshebber is voor het syndroom van down
Jammer dat de rest van de mensen die dan weer op mijn verhaaltje ingaan dat weer niet hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig, ook nog mensen met gezond verstand hier.
Inderdaad, beetje jammer. Ook zeker jammer dat ze niet doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten. Maar oké, ik laat ze maar hun gang gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Jaleesa91 het volgende:
[..]
Jammer dat de rest van de mensen die dan weer op mijn verhaaltje ingaan dat weer niet hebben
Jajajajaja, lul je er maar weer uit TSquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje jammer. Ook zeker jammer dat ze niet doorhebben dat ze zichzelf voor lul zetten. Maar oké, ik laat ze maar hun gang gaan.
De enige die zich ergens onderuit zal moeten lullen ben jij. Ergste is nog wel dat je dat zelf niet eens door schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Jajajajaja, lul je er maar weer uit TS
aww gossie, ben je boos?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De enige die zich ergens onderuit zal moeten lullen ben jij. Ergste is nog wel dat je dat zelf niet eens door schijnt te hebben.
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Ik ga een geniale grap bedenken en op Fok! plaatsen"
-plaatst bericht-
"Shit, niemand lacht. Ik doe gewoon alsof dat de bedoeling is, en de grap alsnog is gelukt"
In other words; the easy cop out.
Beste troll die ik ooit heb gezien. Chapeau.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
mooi is mijn troll ook weer succesvol geweest
Man dan kom jij ook dus pas net om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beste troll die ik ooit heb gezien. Chapeau.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Man dan kom jij ook dus pas net om de hoek kijken
Ik lig hier serieus over de grond te rollen van het lachen. Ik zou echt komiek worden als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Man dan kom jij ook dus pas net om de hoek kijken
Is het niet inmiddels kinderbedtijd geworden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik lig hier serieus over de grond te rollen van het lachen. Ik zou echt komiek worden als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een variant op hoe zwaar is een ijsbeer? Zwaar genoeg om het ijs te breken, hoi ik ben...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:11 schreef Jaleesa91 het volgende:
het gaat weer lekker hier!!
ff wat anders...
Een vriend van mij had laatst ook een slechte openingszin!!
Hoewel hij werkte wel maar toch
Hij ging op een meisje af en begon goed in z'n glas met cola en veel ijs te roeren met zijn vinger. Dat meisje vroeg wat hij deed. Hij vist een ijsblokje uit zijn glas en gooit het hard op de grond kapot.
'Zo nu is het ijs gebroken, hoi ik ben .....'
Toen ik 'm hoorde vond ik em nog best komisch om te horen haha!!
Dudequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Dat is gewoon een variant op hoe zwaar is een ijsbeer? Zwaar genoeg om het ijs te breken, hoi ik ben...
Dat is een van de weinige openingszinnen die werkt, als de chick hem tenminste nog nooit gehoord heeft of hem wel leuk vind om hem nog een keer te willen aanhoren
Over het algemeen werken openingszinnen niet. Maar soms hebben vrouwen ook behoefte en gaan ze gewoon met je mee!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dudedie zin komt uit 1980 en je word echt uitgelachen als je dat bij een beetje intelligente dame probeert.
Misschien bij de breezers en leeghoofden dat het werkt, maar daar heb ik weinig ervaring mee.
Er worden nooit openingszinnen op jou afegevuurt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef Jaleesa91 het volgende:
[..]
Over het algemeen werken openingszinnen niet. Maar soms hebben vrouwen ook behoefte en gaan ze gewoon met je mee!!!
De beste aanpak is gewoon een praatje gaan maken zonder een openingszin te gebruiken.
En die van de ijsbeer kende ik dan weer niet. Maja ik ben niet echt thuis in openingszinnen dus dat verklaart een hoop!!!
Ja, die gaat wel werken denk ik. Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:18 schreef Meneer_du_bir het volgende:
betere openingzin is hallo ik ben albert goede kennis te maken met u
Ah jij snapt het gelukkig ook niet, al gebruik je een zin uit 1950, het gaat er om hoe je het brengt, overigens een openingszin gebruiken bij een intelligente dame...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dudedie zin komt uit 1980 en je word echt uitgelachen als je dat bij een beetje intelligente dame probeert.
Misschien bij de breezers en leeghoofden dat het werkt, maar daar heb ik weinig ervaring mee.
In de lokale centrum misschien niet, maar op vakantie is iedereen in vakantiestemming en is de drempel vaak veel lager, net als op festivalsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er worden nooit openingszinnen op jou afegevuurt?
Gewoon beginnen te praten als of je gewoon inderdaad zomaar tegen iemand praat ja.Werkt het beste, denk ik
Klopt, ben zelf ook propper geweest in lloret/malgrat en liegen moet een goede eigenschap vanje zijn..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar man, dat is gewoon de grap die je pas snapt als je zelf in Lloret bent geweest. Iedere propper probeert je zijn club binnen te lokken met de boodschap dat het gratis is, maar dan moet je wel eerst 4 euro betalen voor een drankje of 10 euro voor 3 drankjes. Tevens vertelden onze reisleiders dat we 4 gratis shotjes tequila zouden krijgen als we 10 euro zouden betalen. Zo rollen mensen in Lloret.
Die is op zich niet slecht...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:51 schreef Dutchlike het volgende:
Ik ga even naast je dansen maar als je wil denken dat we samen dansen dan mag dat.
Juist niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Die is op zich niet slecht...
Beetje jezelf onzeker laten lijken
daarom laten lijken...quote:
Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
daarom laten lijken...
Tis hoe je t bekijkt
Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm helaasch is het je niet gelukt. Kijkende naar het IQ van die geile 16 jarige meisjes daar moet je ze ook niet openingszinnen geven waarbij ze nooit verder denken dan hun natte clitje lang is: openingszinnen die eerst beledigend op te vatten zijn maar waarbij verder moet worden nagedacht vallen nimmer goed. Plas daarom in hun kont en pak daarna hun zusje en trek haar schaamlippen over je penis heen maar maakt niet of besneden is hoor haha nee gewoon plakzak in haar lippen stoppen en sabbelsabbel jajajaja nou goeien topic 7.45 / 10
Na het lezen van de OP is de eer geheel aan mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.
Fuck ik heb het helemaal verkeerd gelezen hahhaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!
of "ik heb een opening, jij hebt zinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam nooit verder dan "ik heb neuken, balkon?"
bestaat die KLB-kaste eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Bazentopic, je stijgt een plek in mijn persoonlijke kaste.
Door welke zin kan men in jouw openingen komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Saisai het volgende:
ik hoop dat dit een troll is anders vind ik je een uitermate sneu persoon.
bitch, pleasequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Door welke zin kan men in jouw openingen komen?
Chill.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Bazentopic, je stijgt een plek in mijn persoonlijke kaste.
De 'smeek' methode, erg lastig om goed te playen.quote:
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef linpunt het volgende:
"Waaaaarom groeit haar op je arm maar tot zover en t haar op je hoofd voor eeuwig door?!"
Das een goeie openingszin. Alsjeblieft.
T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijkequote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijke
"ben je uit de hemel gevallen?"
"Was je vader een dief?"
"Eet je vriendin ook zoveel bloemkool?"
"Wil je een drankje?"
"waar is je vriend?"
"wat zie je er mooi uit"
"wil je een kwartje?"
"ben je hier helemaal alleen?"
Over openingszinnen gesproken...quote:Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen, dan verzoek ik je om dit topic maar meteen weer te verlaten.
Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"quote:
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"
Maar eigenlijk willen ze gewoon weten of het dan legaal is..
Of dat van het kwartje.. "Hier heb je een kwartje, ga nu maar je mamma bellen dat je de aankomde dagen niet thuis komt omdat we de hele nacht en dag in mijn bed blijven.."__!
Haha! Ging je meteen je mama bellen!?....quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken?
Die chicks zijn dan al ver heenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken?
Nee.. ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
Haha! Ging je meteen je mama bellen!?....
En terecht... Je moet geloof k heeeeeeel ver heen zijn voor je daar in trapt! Of je bent gewoon zwaar hopeloosquote:Nee.. ik moest heel hard lachen
Dan wel ja.. de meisjes die erin trappen zien er zo uit:quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:06 schreef life_is_hard het volgende:
[..]
En terecht... Je moet geloof k heeeeeeel ver heen zijn voor je daar in trapt! Of je bent gewoon zwaar hopeloos
Ik mag jou welquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef Saisai het volgende:
Heb jaren achter de bar gestaan ergens. ik heb inmiddels moeite nog te lachen omdat soort 'grappige' openingszinnen.
Maar ik haat humor ook tevens.
geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
T klinkt misschien raar.. maar ken ik jou niet ergens van?
Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningen
kijk heren, zo kan het ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
Goed voorbeeld geven we ze of niet?
Zelfs met 2x een clichézin.
eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
Wat trouwens het allersufst is;
Perv: <randomn openingszin, seksueel gerelateerd>
Lin.: "Sorry, maar ik ben verloofd."
Perv.: "Alles kan stuk."
duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
Mensen hebben dat tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
Wat trouwens het allersufst is;
Perv: <randomn openingszin, seksueel gerelateerd>
Lin.: "Sorry, maar ik ben verloofd."
Perv.: "Alles kan stuk."
duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
Erm..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Saisai het volgende:
maar linpunt, wat is jouw afknapper eerste klas? Ik heb er wel 1. ben benieuwd naar die van jou
o noes...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm..
Alles kan kapot.
En: "Is dat een ladder in je panty? Of the stairway to heaven?"
Ik dacht echt: whuuuuuuuuutt..
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef Saisai het volgende:
ik zeg meestal "Ja vast wel, maar dan wel door een leuke jongen. Ik zie momenteel niemand die daar voor in aanraking komt. Jij wel?"
"Dan breekt ie"quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)
geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)
Zou je dat terug zeggen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.
gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus jullie maken het ons ook niet makkelijk
Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezienquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"
zou ik gewoon reageren.
Ik heb wel eens een nerd per ongeluk bier van een ander meisje om laten slaan.. maar toen was ik nog maar 15.. nu ben ik oud en lelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig kan je nog altijd een beetje bier over het meisje morsen en je excuses aanbieden. Niet te veel want bier=plezier maar meestal volgt dan of een heel leuk gesprek of een minder leuk gesprek
Tja dat kan ik enigszins wel begrijpen maar toch komt het bij mij redelijk vaak voor en volgens mij sta ik daar niet alleen in..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
Stiekem toch hillarisch, maar ik hoef hem iig niet mee naar huisquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
indd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Mensen met "openingszinnen".
Wat een debielen zeg.
Ze gewoon "Hey, alles goed?". En stel je voor.
Stelletje sociaal gestoorden.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef Saisai het volgende:
Ik knap trouwens het meest af op jongens die opscheppen over hoeveel geld e.d ze hebben.
Ik vind het 1 grote belediging dat je denkt dat dat ik daar gevoelig voor ben.
mannen die opzichtig een grote stapel geldbriefjes uit hun zak halen en supertraag gaan afrekenen zodat ze er zeker van zijn dat je hun rijkdom wel hebt gezien.
dat is echt..._________
bitch, please.
I know. Of kruimelcriminelen. Ook erg sexy natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef IndianRose87 het volgende:
[..]
ja
Dat zijn vaak juist van die gasten die hun rekening leeg pinnen, omdat de schuldeisers aan hun broek hangen, zo pauper
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezien
heb ik ook hoor. ik kan wel goed liplezen als de persoon niet al te dronken is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)
dan is er wel iets mis met je gehoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)
Dan moet je als vrouw zijnde gewoon je schouders ophalen en verder niks zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Hij: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Oke, let's go!"
Hij: "Wat zeg je?"
Ja, dat wat ik aangeef, maar ik zeg "voor de rest", als in, ik hoor overdag in een normale setting alles en iedereen perfect, nooit last van dat ik mensen niet versta of de tv/muziek harder zet dan anderen. Alleen bij een luidruchtige setting ben ik er slechter in dan anderen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
dan is er wel iets mis met je gehoor.
Ik moest lachen, hij is toch wel leuk op zichquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Hij: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Oke, let's go!"
Hij: "Wat zeg je?"
Dit ja. Zijn ook vaak dezelfde typetjes die met zulke zinnen indruk op je proberen te makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Mensen met "openingszinnen".
Wat een debielen zeg.
Ze gewoon "Hey, alles goed?". En stel je voor.
Stelletje sociaal gestoorden.
Bedankt voor het compliment!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jij hosselt meiden altijd, dus hier heb je niets mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |