Ik mag jou welquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:10 schreef Saisai het volgende:
Heb jaren achter de bar gestaan ergens. ik heb inmiddels moeite nog te lachen omdat soort 'grappige' openingszinnen.
Maar ik haat humor ook tevens.
geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
T klinkt misschien raar.. maar ken ik jou niet ergens van?
Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
geen idee, ik ken jou niet maar ik woon wel ècht in Groningen
kijk heren, zo kan het ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Oh.. wil je me dan leren kennen onder genot van een drankje in de Enzo?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
Goed voorbeeld geven we ze of niet?
Zelfs met 2x een clichézin.
eens.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
Wat trouwens het allersufst is;
Perv: <randomn openingszin, seksueel gerelateerd>
Lin.: "Sorry, maar ik ben verloofd."
Perv.: "Alles kan stuk."
duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
Mensen hebben dat tegen jou gezegd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:24 schreef linpunt het volgende:
Wat trouwens het allersufst is;
Perv: <randomn openingszin, seksueel gerelateerd>
Lin.: "Sorry, maar ik ben verloofd."
Perv.: "Alles kan stuk."
duudddeeeeee, afknapper 4e klasse, dan wil ik er niets eens naast blijven staan o_0
Erm..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:27 schreef Saisai het volgende:
maar linpunt, wat is jouw afknapper eerste klas? Ik heb er wel 1. ben benieuwd naar die van jou
o noes...quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef linpunt het volgende:
[..]
Erm..
Alles kan kapot.
En: "Is dat een ladder in je panty? Of the stairway to heaven?"
Ik dacht echt: whuuuuuuuuutt..
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:30 schreef Saisai het volgende:
ik zeg meestal "Ja vast wel, maar dan wel door een leuke jongen. Ik zie momenteel niemand die daar voor in aanraking komt. Jij wel?"
"Dan breekt ie"quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)
geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We kunnen wel voor een spiegel gaan staan (zou ik dan gevat zeggen)
Zou je dat terug zeggen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
geloof me, dit wil je jezelf niet aandoen. Niet mij irriteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |