daarom laten lijken...quote:
Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
daarom laten lijken...
Tis hoe je t bekijkt
Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm helaasch is het je niet gelukt. Kijkende naar het IQ van die geile 16 jarige meisjes daar moet je ze ook niet openingszinnen geven waarbij ze nooit verder denken dan hun natte clitje lang is: openingszinnen die eerst beledigend op te vatten zijn maar waarbij verder moet worden nagedacht vallen nimmer goed. Plas daarom in hun kont en pak daarna hun zusje en trek haar schaamlippen over je penis heen maar maakt niet of besneden is hoor haha nee gewoon plakzak in haar lippen stoppen en sabbelsabbel jajajaja nou goeien topic 7.45 / 10
Na het lezen van de OP is de eer geheel aan mijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindelijk een goed advies waar ik iets mee kan, bedankt RickoKun.
Fuck ik heb het helemaal verkeerd gelezen hahhaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, ook niet laten lijken. Dat is het punt nu juist!
of "ik heb een opening, jij hebt zinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:54 schreef Pharkus het volgende:
Ik kwam nooit verder dan "ik heb neuken, balkon?"
bestaat die KLB-kaste eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Bazentopic, je stijgt een plek in mijn persoonlijke kaste.
Door welke zin kan men in jouw openingen komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Saisai het volgende:
ik hoop dat dit een troll is anders vind ik je een uitermate sneu persoon.
bitch, pleasequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Door welke zin kan men in jouw openingen komen?
Chill.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Bazentopic, je stijgt een plek in mijn persoonlijke kaste.
De 'smeek' methode, erg lastig om goed te playen.quote:
Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:07 schreef linpunt het volgende:
"Waaaaarom groeit haar op je arm maar tot zover en t haar op je hoofd voor eeuwig door?!"
Das een goeie openingszin. Alsjeblieft.
T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijkequote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
T is dan ook iets waar ik serieus over zou willen nadenken, anders dan de gebruikelijke
"ben je uit de hemel gevallen?"
"Was je vader een dief?"
"Eet je vriendin ook zoveel bloemkool?"
"Wil je een drankje?"
"waar is je vriend?"
"wat zie je er mooi uit"
"wil je een kwartje?"
"ben je hier helemaal alleen?"
Over openingszinnen gesproken...quote:Dit topic bevat veel tekst, ben je te verstandelijk beperkt om dat aan te kunnen, dan verzoek ik je om dit topic maar meteen weer te verlaten.
Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"quote:
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
Omg, of "mijn vrienden en ik hadden een weddenschap over hoe oud je bent.. ben je 25?"
Maar eigenlijk willen ze gewoon weten of het dan legaal is..
Of dat van het kwartje.. "Hier heb je een kwartje, ga nu maar je mamma bellen dat je de aankomde dagen niet thuis komt omdat we de hele nacht en dag in mijn bed blijven.."__!
Haha! Ging je meteen je mama bellen!?....quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
echt he.. Zou dat nou echt wel eens werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |