gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus jullie maken het ons ook niet makkelijk
Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezienquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
gast, wees gewoon jezelf en doe normaal. Als je naast me komt staan en je zegt "hoi, hoe is het? heb je het naar je zin?"
zou ik gewoon reageren.
Ik heb wel eens een nerd per ongeluk bier van een ander meisje om laten slaan.. maar toen was ik nog maar 15.. nu ben ik oud en lelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Gelukkig kan je nog altijd een beetje bier over het meisje morsen en je excuses aanbieden. Niet te veel want bier=plezier maar meestal volgt dan of een heel leuk gesprek of een minder leuk gesprek
Tja dat kan ik enigszins wel begrijpen maar toch komt het bij mij redelijk vaak voor en volgens mij sta ik daar niet alleen in..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
Stiekem toch hillarisch, maar ik hoef hem iig niet mee naar huisquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
Daarnaast vind ik mannen die blijven doorzuipen terwijl ze het duidelijk niet aankunnen bijzonder anticlimax.
indd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Mensen met "openingszinnen".
Wat een debielen zeg.
Ze gewoon "Hey, alles goed?". En stel je voor.
Stelletje sociaal gestoorden.
jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:35 schreef Saisai het volgende:
Ik knap trouwens het meest af op jongens die opscheppen over hoeveel geld e.d ze hebben.
Ik vind het 1 grote belediging dat je denkt dat dat ik daar gevoelig voor ben.
mannen die opzichtig een grote stapel geldbriefjes uit hun zak halen en supertraag gaan afrekenen zodat ze er zeker van zijn dat je hun rijkdom wel hebt gezien.
dat is echt..._________
bitch, please.
I know. Of kruimelcriminelen. Ook erg sexy natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:47 schreef IndianRose87 het volgende:
[..]
ja
Dat zijn vaak juist van die gasten die hun rekening leeg pinnen, omdat de schuldeisers aan hun broek hangen, zo pauper
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ik improviseer ook altijd hoor. Mijn probleem is vaak dat ik een beetje onduidelijk ga praten van het bier en als iemand drie keer: 'wat?' in mijn oor schreeuwt heb ik het vaak wel gezien
heb ik ook hoor. ik kan wel goed liplezen als de persoon niet al te dronken is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)
dan is er wel iets mis met je gehoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik mensen op een of andere manier erg slecht versta in een luidruchtige setting (nee, er is voor de rest niks mis met m'n gehoor)
Dan moet je als vrouw zijnde gewoon je schouders ophalen en verder niks zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Hij: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Oke, let's go!"
Hij: "Wat zeg je?"
Ja, dat wat ik aangeef, maar ik zeg "voor de rest", als in, ik hoor overdag in een normale setting alles en iedereen perfect, nooit last van dat ik mensen niet versta of de tv/muziek harder zet dan anderen. Alleen bij een luidruchtige setting ben ik er slechter in dan anderen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:59 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
dan is er wel iets mis met je gehoor.
Ik moest lachen, hij is toch wel leuk op zichquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:03 schreef IndianRose87 het volgende:
Hij: "Het is doof en wil met je naar BED?"
Zij: "Oke, let's go!"
Hij: "Wat zeg je?"
Dit ja. Zijn ook vaak dezelfde typetjes die met zulke zinnen indruk op je proberen te makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Mensen met "openingszinnen".
Wat een debielen zeg.
Ze gewoon "Hey, alles goed?". En stel je voor.
Stelletje sociaal gestoorden.
Bedankt voor het compliment!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jij hosselt meiden altijd, dus hier heb je niets mee te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |