Ik draai de hele dag moeilijke SQL-queries die lang duren, dan kan ik meestal niks doen voordat die klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar werken en internetten.... Of dat nu sc is of niet.
Ja als ik de hele dag op vol tempo door zou buffelen, dan zouden ze er wel twee collega's kunnen uitgooien. Maar gelukkig ben ik sociaal aangelegd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als ik lees dat jij tijd over hebt om hier te posten en je werk toch afkrijgt, zou ik een collega van jou eruit gooien en zijn verantwoordelijkheid overdragen.
Daar bespaar je toch weer op jaarbasis een salaris van ¤40.000 bruto.
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik draai de hele dag moeilijke SQL-queries die lang duren, dan kan ik meestal niks doen voordat die klaar zijn.
De gulden middenweg is dan ook het beste. Ik ben vanochtend effe een uurtje op pad geweest. Nu effe tikken, FOK!ken en vreten. En vanmiddag gaan we weer een uurtje de deur uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil later absoluut geen baan waarbij ik tussendoor kan FOK!ken op een pc. Een kantoorbaan is echt m'n dood.
Het interesseert mijn manager geen fuck wat ik doe aangezien mijn werk altijd op tijd af is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh..
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh..
Nee, idd, natuurlijk niet, dat had ik al eens van je gelezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het interesseert mijn manager geen fuck wat ik doe aangezien mijn werk altijd op tijd af is.
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?
Sorry dat jij zo'n kutbaantje hebt waarbij je continue moet pretenderen aan het werk te zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd, natuurlijk niet, dat had ik al eens van je gelezen..
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Sorry dat jij zo'n kutbaantje hebt waarbij je continue moet pretenderen aan het werk te zijn.
Zal er maar net aan liggen wat je functie is, ik kan me niet voorstellen dat je met meerweekse projectweken elke dag controle krijgt wat je minuut tot minuut doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?
Ik weet niet hoor?
Op kantoor werken lijkt mij leuk, eerder mijn commerciële capaciteiten gebruiken om strategieën te ontwikkelen. Overigens lijkt het me wel leuk om een bedrijf te hebben wat handelt in 2e hands wapensystemen, compleet met het upgraden en eventueel produceren van onderdelen van nieuwe wapensystemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil later absoluut geen baan waarbij ik tussendoor kan FOK!ken op een pc. Een kantoorbaan is echt m'n dood.
Niet of, als. Ik heb ook een werkgever waar mensen afrekenen op prestaties nieuw is. Zitten nog genoeg mensen die denken dat het gaat om je uurtjes maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor?
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?
Dat is niet altijd mogelijk, zoals bij mijn werk, ook al weet ik dat jij niet in staat bent mensen en machines te onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.
Ik heb iig nog nooit in een bedrijf gewerkt waarin uren achtereen internetten ( in de slowchat van FOK! of waar dan ook in welke sc) een output is, jij wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal er maar net aan liggen wat je functie is, ik kan me niet voorstellen dat je met meerweekse projectweken elke dag controle krijgt wat je minuut tot minuut doet.
Mijn punt is, waarom zou je alleen de mensen in de onderste lagen uitpersen, al helemaal als je de mensen in de hogere lagen ook kunt uitpersen waarbij de waarde die je extra verkrijgt nog veel hoger is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is niet altijd mogelijk, zoals bij mijn werk, ook al weet ik dat jij niet in staat bent mensen en machines te onderscheiden.
Blauwtje gelopen, dude.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij had Stali geen zin om te neuken vandaag, of niet Ryan?
Correct.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb iig nog nooit in een bedrijf gewerkt waarin uren achtereen internetten ( in de slowchat van FOK! of waar dan ook in welke sc) een output is, jij wel.
Ja, ij wel, ja, want toen je 183 pp. Braziliaanse jurisprudentie rondom het tropisch regenwoud kappen moest doorworstelen, was je nog bijna 24/7 in deze sc aanwezig..
Sterker nog je vroeg of iemand op FOK! er misschien nog verstand van had...
Ik heb bovendien ook nog eens obscene chatgesprekken met collega's.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Moet je nagaan hoe productief ik ben als ik me volledig inzet.
Of wat je functie feitelijk inhoudt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Moet je nagaan hoe productief ik ben als ik me volledig inzet.
Och ik ben wat reëler met dat soort dingen, ik ga echt niet verwachten dat wanneer ik met een ijzeren vuist en laarzen in ganzenmars door het kantoor loop mensen ook daadwerkelijk productiever worden, ze zullen de helft van de tijd gewoon doen alsof. Ik werk dan ook liever met deadlines.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.
Kan me bij jou niet voorstellen, dat verzin je gewoon ter plekke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb bovendien ook nog eens obscene chatgesprekken met collega's.
Vrij weinig hoor, ik was extern ingehuurd voor dat project, dus de day-to-day operations had ik toch niks mee van doen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me bij jou niet voorstellen, dat verzin je gewoon ter plekke..
Ja, de mensen weten toch niet wat je doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe zelfs al allemaal extra dingen zonder dat ik daarvoor een contractuele overeenkomst heb en kan alsnog aardig wat tijd besteden aan niksen. Werken in de IT is wel tof soms.
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je trouwens in godsnaam voor de volle honderd procent in willen zetten de hele godganse dag?
Alsof dat uberhaupt mogelijk is. Mensen zijn niet gemaakt om 8 uur non-stop te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je trouwens in godsnaam voor de volle honderd procent in willen zetten de hele godganse dag?
Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.
En waarom zou je dat tot in de eeuwigheid willen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Het antwoord is; er een promotie voor jezelf uit te slepen.
Dat doe ik door producten van een zo hoog mogelijke kwaliteit af te leveren, niet door mezelf naar de klote te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.
Gemaild? Had ik een e-mailadres dan? Je begint spoken te zien, m'n beste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blauwtje gelopen, dude.
Ik ga toch maar eens vragen wat jij allemaal gemaild hebt met Stali. Gaan we dat hier eens pasten, meneer de filosoof..
Om zelf rijker te worden, meer macht te krijgen, you name it.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom zou je dat tot in de eeuwigheid willen?
Ah, hebzuchtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om zelf rijker te worden, meer macht te krijgen, you name it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, hebzuchtJij werkt tegen de verveling dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zie niet in hoe fokken zorgt voor een hogere kwaliteit van je werk, tenzij je natuurlijk de intellectuele bijdragen der rechtsen overneemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik door producten van een zo hoog mogelijke kwaliteit af te leveren, niet door mezelf naar de klote te werken.
Of gepm'd? Same difference, dude. Je bent ook een dude met je doorzichtige retorische trucjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gemaild? Had ik een e-mailadres dan? Je begint spoken te zien, m'n beste.
jawel hoor, ik moet zoals bij elke baan dingen op tijd afkrijgen en als dat niet lukt krijg ik gezeik. Maar goed, ik proef een hele hoop jaloezie bij je, dus eh, ik vind het naar voor je dat jij niet zo'n relaxed baantje hebt. Troost je maar met de gedachte dat je vast meer verdient dan ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de mensen weten toch niet wat je doet.
Zoeken ze nog mensen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe zelfs al allemaal extra dingen zonder dat ik daarvoor een contractuele overeenkomst heb en kan alsnog aardig wat tijd besteden aan niksen. Werken in de IT is wel tof soms.
Soms even rust nemen komt mijn stukken enkel ten goede. Effe nadenken, effe je geadchten verzetten. Als ik deze post heb geplaatst, ram ik weer twee alinea's eruit en ga dan een broodje smeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe fokken zorgt voor een hogere kwaliteit van je werk, tenzij je natuurlijk de intellectuele bijdragen der rechtsen overneemt.
Helemaal geen jaloezie, ik zie alleen niet in dat je zo relaxed kunt wegkomen in een baan, dat begrijp ik niet, en heb in heel wat bedrijven gewerkt, en heb via OR ook ict-managers (Philips) gesproken met juist dat probleem... een inspanningscontract of een resultaatscontract.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
jawel hoor, ik moet zoals bij elke baan dingen op tijd afkrijgen en als dat niet lukt krijg ik gezeik. Maar goed, ik proef een hele hoop jaloezie bij je, dus eh, ik vind het naar voor je dat jij niet zo'n relaxed baantje hebt. Troost je maar met de gedachte dat je vast meer verdient dan ik.
Pffffffquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms even rust nemen komt mijn stukken enkel ten goede. Effe nadenken, effe je geadchten verzetten. Als ik deze post heb geplaatst, ram ik weer twee alinea's eruit en ga dan een broodje smeren.
Heb jij momenteel werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helemaal geen jaloezie, ik zie alleen niet in dat je zo relaxed kunt wegkomen in een baan, dat begrijp ik niet, en heb in heel wat bedrijven gewerkt, en heb via OR ook ict-managers (Philips) gesproken met juist dat probleem... een inspanningscontract of een resultaatscontract.
Staat tegenover dat ik gedurende het politieke seizoen soms vier avonden achter elkaar aan het werk ben en dagen maak van 10 tot 12 uur.quote:
Tja, soms tref je het met een baan hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helemaal geen jaloezie, ik zie alleen niet in dat je zo relaxed kunt wegkomen in een baan, dat begrijp ik niet, en heb in heel wat bedrijven gewerkt, en heb via OR ook ict-managers (Philips) gesproken met juist dat probleem... een inspanningscontract of een resultaatscontract.
Dat vind ik dan weer goed, om dingen af te maken eventjes een avond doortrekken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staat tegenover dat ik gedurende het politieke seizoen soms vier avonden achter elkaar aan het werk ben en dagen maak van 10 tot 12 uur.
Maar je hebt dus momenteel geen baan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om nog leuker uit de hoek te komen vraag je dan: heb je überhaupt wel werk?
Toch een maand niet geneukt dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of gepm'd? Same difference, dude. Je bent ook een dude met je doorzichtige retorische trucjes.
Jij bent even door de mand gevallen zeg. Het zit je nu nog allemaal hoog?
Misschien moet je 85-jarigen daten joh..
Heeft niks met afmaken te maken, maar met vergaderingen die tot in de kleine uurtjes duren, waarna je nog naar de redactie moet om te tikken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer goed, om dingen af te maken eventjes een avond doortrekken.
Dus niet om 5 uur je pen laten vallen en naar huis gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft niks met afmaken te maken, maar met vergaderingen die tot in de kleine uurtjes duren, waarna je nog naar de redactie moet om te tikken.
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar je hebt dus momenteel geen baan?
Laten we ons gelukkig prijzen dat php er niet is, anders was de helft wel weer gebanned nu.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof het volle maan is, de afgelopen 24 uur is er een gezellige sfeer ontstaan.
Dat doen is het teken van een gezond mens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus niet om 5 uur je pen laten vallen en naar huis gaan.
Nee. Je gaat naar huis als je klaar bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus niet om 5 uur je pen laten vallen en naar huis gaan.
Hij heeft amper een pagina terug gezegd dat hij net een van z'n drukste werkdagen gehad heeft en over 6 dagen vakantie heeft, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden van niet, of iets in de subsidiesector, maar dat komt op hetzelfde neer.
Techniek, dude, met mijn enkels in de blubber.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden van niet, of iets in de subsidiesector, maar dat komt op hetzelfde neer.
Koos gaat ervan uit dat php pas na een maand weer gebanned wordt, ik ga ervan uit dat die periode in dagen te becijferen is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we ons gelukkig prijzen dat php er niet is, anders was de helft wel weer gebanned nu.
Welnee, net als vorige maal geniet hij wel weer enige aankijktijd, let maar op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koos gaat ervan uit dat php pas na een maand weer gebanned wordt, ik ga ervan uit dat die periode in dagen te becijferen is.
Ook werklozen hebben het druk met zwart bijklussen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft amper een pagina terug gezegd dat hij net een van z'n drukste werkdagen gehad heeft en over 6 dagen vakantie heeft, wat denk je zelf?
Nah, zo'n kerel is Ryan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook werklozen hebben het druk met zwart bijklussen.
En die aankijktijd is voor de overigen wel een stuk korter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, net als vorige maal geniet hij wel weer enige aankijktijd, let maar op.
Ja wel degelijk, php komt met meer dingen weg dan de meesten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En die aankijktijd is voor de overigen wel een stuk korter?
In dat licht heb je gelijk dat de helft van de mensen gebanned is, gaat rustig worden in de POL-SC dan.
Gewoon een stukje scepsis ingooien hier hè. Ik hou ook niet van die lui die elkaar de godganse dag week in week uit feteren ogv niets.quote:
In dat geval hebben we altijd nog het Nationstatesforum.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wel degelijk, php komt met meer dingen weg dan de meesten.
Jij hebt zelf geen werk toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook werklozen hebben het druk met zwart bijklussen.
Ach ik ben nog altijd een stellig gelover in het feit dat het allemaal wel meevalt, beetje katten is niet hetzelfde als daadwerkelijk lijnrecht tegenover elkaar staan. Tenminste, ik vind het wel een leuke club mensen hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon een stukje scepsis ingooien hier hè. Ik hou ook niet van die lui die elkaar de godganse dag week in week uit feteren ogv niets..
Wacht? Dat ding heeft ook een forum.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval hebben we altijd nog het Nationstatesforum.
Je gaat 85-jarigen neuken zeker? Dude.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om wat zinnigs te ondernemen. Ik wensch u allen een fijne dag.
Het is nog te vroeg voor me voor die dingen, ben net wakker.quote:
Idd, in Fokpol onderaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wacht? Dat ding heeft ook een forum.
quote:Aristokratisches Preussen is ranked 1st in FOKPOL and 12,037th in the world for Fastest-Growing Economies.
M'n landje gaat serieus lekker momenteel.quote:Aristokratisches Preussen was ranked in the Top 5% of the region for Lowest Unemployment Rates.
Aristokratisches Preussen was ranked in the Top 10% of the region for Longest Average Lifespans.
Het is een libertariër.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor me voor die dingen, ben net wakker.
M.a.w. ik vat 'm niet.
Dat verklaart het wellicht, heb weinig op met libertarische gedachtengoeden.quote:
Bah, werken, doe niet zo burgerlijk man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf geen werk toch?
Ga wat bijklussen dan, dan hoeven werkenden zoals ik jou gelamenteer over vuurwapens en bmw's niet zo vaak te lezen...
Niemand, behalve de libertariërs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat verklaart het wellicht, heb weinig op met libertarische gedachtengoeden.
Nee, je bent een rentenier toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, werken, doe niet zo burgerlijk man.
Ik zie hier een generatiekloof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor?
Incluis de schop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand, behalve de libertariërs.
Het is een uitroep zoals van Basil Fawlty over Manuel: he"s from Barcelona.
Ook dat helaas niet, maar we zijn hard bezig om die kant op te gaan. Ook trek ik geen steun in de vorm van stufi, voordat dat argument weer langskomt.quote:
Maarre, wat vind jij belangrijker? Iemand die 9 uur volmaakt of iemand die gewoon presteert?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De managers zijn over het algemeen van mijn generatie idd.
Edoch, ik snap niet waarom of mensen dat als levensdoel zien eerlijk gezegd, wel voor latere leeftijd maar er is toch niks aan de hele dag niks te doen? Ik heb nu welgeteld een paar week vakantie en ik vind het al veel te lang duren, ik mis werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook dat helaas niet, maar we zijn hard bezig om die kant op te gaan. Ook trek ik geen steun in de vorm van stufi, voordat dat argument weer langskomt.
Tack, det är kul att vara tillbaka.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel! Quelqu'un plaisir de vous revoir.
Nog steeds een gemis dat we je befaamde broodjeszaak niet bezichtigd hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef eriksd het volgende:
Net toch weer een broodje gehaald, tsjongejonge mensen wat was die lekker.
Na je misdragingen durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds een gemis dat we je befaamde broodjeszaak niet bezichtigd hebben.
Ah, alle randfiguren van Nederland hebben zich weer eens verzameld in die hippie-stad ja? Hm, nouja ik wens ze alle plezier met dit *kuch* geweldige weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
Werken en internetten? I wish, ben net anderhalf uur kwijt geweest aan KPN, omdat de klantenservice niet door had dat mijn verzekering recht geeft op Home Service, binnen vier uur een vervangend toestel op een adres in Nederland.
Ik was eerst bij KPNwinkel, die lieten me terecht bellen met klantenservice, klantenservice stuurde me weer terug naar KPNwinkel, die belden met klantenservice en kwamen overeen me een HTC Hero als leentoestel mee te geven, ik belde nog een keer en nu komen ze naar mijn werk met een leentoestel.
Dat wordt nog lachen want nu moeten ze binnen vier uur mijn toestel ophalen en een leentoestel aanbieden in het centrum van Nijmegen tijdens de vierdaagse
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maarre, wat vind jij belangrijker? Iemand die 9 uur volmaakt of iemand die gewoon presteert?
Ik weet dat het aan de Zuidas nog uurtje factuurtje is, maar als jij gewoon je omzet voor de maand gehaald hebt kan je doen wat je wil.
Ik denk dat ik nog wel in staat ben in redelijkheid een broodje te bestellen.quote:
Toch maar eens een echte baan zoeken, remlof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
Werken en internetten? I wish, ben net anderhalf uur kwijt geweest aan KPN, omdat de klantenservice niet door had dat mijn verzekering recht geeft op Home Service, binnen vier uur een vervangend toestel op een adres in Nederland.
Ik was eerst bij KPNwinkel, die lieten me terecht bellen met klantenservice, klantenservice stuurde me weer terug naar KPNwinkel, die belden met klantenservice en kwamen overeen me een HTC Hero als leentoestel mee te geven, ik belde nog een keer en nu komen ze naar mijn werk met een leentoestel.
Dat wordt nog lachen want nu moeten ze binnen vier uur mijn toestel ophalen en een leentoestel aanbieden in het centrum van Nijmegen tijdens de vierdaagse
Komen die mensen er even bekaaid vanaf straks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
Het is nu hartstikke mooi weer in Nijmegen hoor
Maar waarom niet als je toch achter je PC bezig bent? Alt-tab en hoppakee. Bovendien is soms wat korte afleiding gewoon bevorderlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.
Dat je dat als student doet, okee, maar sommige studenten zijn daar ook van teruggekomen hoor.
Nou nou, hebben we niet geleerd tijdens Maatschappijleer dat iedereen belangrijk is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.
Dat je dat als student doet, okee, maar sommige studenten zijn daar ook van teruggekomen hoor.
Jij bent tot helemaal niets in staat, lambal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel in staat ben in redelijkheid een broodje te bestellen.
Gelukkig is m'n lever een uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent tot helemaal niets in staat, lambal.
Jullie zijn toch allemaal belangrijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, hebben we niet geleerd tijdens Maatschappijleer dat iedereen belangrijk is?
Hah, voor zover werk een vervangende e-penis is op FOK heb je gelijk.quote:
Ze gaan broodjes Orka verkopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in een happertje. Zo maar eens een portie kibbeling scoren op de boulevard. En dan direct door naar het Dolfinarium voor een persmomentje naar aanleiding van het vertrek van de orka.
Welkom terug tussen de harde werkers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:05 schreef Monolith het volgende:
Zo, welverdiende pauze weer voorbij. Tijd om te Fokken.
Je kan het ook omdraaien, je gaat naar het Dolfinarium voor een portie verse vis alvorens direct door te gaan voor het plotselinge overlijden door een freak-accident met frituurvet van de orka.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in een happertje. Zo maar eens een portie kibbeling scoren op de boulevard. En dan direct door naar het Dolfinarium voor een persmomentje naar aanleiding van het vertrek van de orka.
Af en toe een postje, als je bedrijf dat althans niet gerestricteerd heeft? Maar de godganse dag week in week uit? Nee, jongen. Dat kan ook helemaal niet. Iedere collega die ik heb is gewoon die 8 uur aan het werk. Waar word je voor betaald anders?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar waarom niet als je toch achter je PC bezig bent? Alt-tab en hoppakee. Bovendien is soms wat korte afleiding gewoon bevorderlijk.
Needless to say dat mensen wel met die verantwoordelijkheid om moeten kunnen gaan. Kennelijk vrees jij dat het ten koste gaat van werk.
Beest gaat binnenkort naar Spanje en Koos gaat proberen zich mee te lullen met de verhuizing.quote:
Ik dacht Miami?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beest gaat binnenkort naar Spanje en Koos gaat proberen zich mee te lullen met de verhuizing.
Hoopte ik ook op, maar park is blijkbaar van gedachten gewisseld. Ah boeiend, Tenerife is ook leuk.quote:
Persmoment n.a.v. het vertrek van een Orka? Zoals in: "kom nu naar het Dolfinarium, het prachtige, lege bassin van de Orka bekijken, nu gegarandeerd Okravrij!".quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Voor je prestaties. En als jij iets er doorheen baggert in 5 uur waar 6 voor staat, lijkt mij de kans dat je even je snor kan drukken vrij aanwezig. Zeker als je wat ouder bent en langer bij een bedrijf werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Af en toe een postje, als je bedrijf dat althans niet gerestricteerd heeft? Maar de godganse dag week in week uit? Nee, jongen. Dat kan ook helemaal niet. Iedere collega die ik heb is gewoon die 8 uur aan het werk. Waar word je voor betaald anders?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoopte ik ook op, maar park is blijkbaar van gedachten gewisseld. Ah boeiend, Tenerife is ook leuk.
Ja, ik vrees dat voor sommigen dat wel geldt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, voor zover werk een vervangende e-penis is op FOK heb je gelijk.
Believe me, het is te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat voor sommigen dat wel geldt.
Ik bedoel, ik begrijp ook dat een journalist zonder restricties kan internetten op zijn werk... maar de hele dag door? En alle andere voorbeelden...
Jij bent een student, maar als je straks (of ooit) als fiscalist aan de gang gaat dan is polsc gauw een gepasseerd station hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
De dagen dat ik het meeste post zit ik op mijn werk, zaterdagen
Kijk, het nieuws an sich interesseert mij ook weinig, maar Nederland is nou eenmaal dierengek en willen dat soort shit weten. Overigens moet het dier nog verhuizen. Je wilt niet weten hoeveel reacties wij altijd binnen krijgen nav die Orka-verhalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Persmoment n.a.v. het vertrek van een Orka? Zoals in: "kom nu naar het Dolfinarium, het prachtige, lege bassin van de Orka bekijken, nu gegarandeerd Okravrij!".
Dat denk ik dan ook wel weer ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent een student, maar als je straks (of ooit) als fiscalist aan de gang gaat dan is polsc gauw een gepasseerd station hoor.
Ik verheug me op een interview van jou met Dion.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk, het nieuws an sich interesseert mij ook weinig, maar Nederland is nou eenmaal dierengek en willen dat soort shit weten. Overigens moet het dier nog verhuizen. Je wilt niet weten hoeveel reacties wij altijd binnen krijgen nav die Orka-verhalen.
Nou ja, heel erg vreemd hoor, als dat te doen is. In een baan als jij had, als wat concultant/bedrijfskundige? Die mannen zie ik alleen 10 uur per dag achter hun pc zitten zweten en niet met polsc. Misschien mis ik wat en lopen hele volksstammen de boel voor het kluitje te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Believe me, het is te doen.
Maar ik werkte dan ook niet in vast contract, stond volledig buiten het bedrijf dus wat dat betreft had ik ook een wat aparte situatie. Maar om het nou belangrijk te noemen voor een FOK e-penis? Meh, vrees toch van niet.
Ik zit te eten, en de gedachte aan Dion is nu niet bepaald bevorderlijk voor mijn eetlust.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verheug me op een interview van jou met Dion.
Heb het meer als een jaar gedaan, meeste collega's die ik gehad heb lezen gewoon de stof door, analyseren wat nodig is, en zitten onderhand gewoon "tabbed out" naar nu.nl, telegraaf.nl en weet ik veel wat allemaal hun interesse heeft. Uiteraard is het wel druk, en uiteraard maak je ook lange dagen, maar om nou totaal geen tijd te hebben om binnen 10 seconden zo'n post ergens te plaatsen, nee hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, heel erg vreemd hoor, als dat te doen is. In een baan als jij had, als wat concultant/bedrijfskundige? Die mannen zie ik alleen 10 uur per dag achter hun pc zitten zweten en niet met polsc. Misschien mis ik wat en lopen hele volksstammen de boel voor het kluitje te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |