Ik draai de hele dag moeilijke SQL-queries die lang duren, dan kan ik meestal niks doen voordat die klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar werken en internetten.... Of dat nu sc is of niet.
Ja als ik de hele dag op vol tempo door zou buffelen, dan zouden ze er wel twee collega's kunnen uitgooien. Maar gelukkig ben ik sociaal aangelegd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als ik lees dat jij tijd over hebt om hier te posten en je werk toch afkrijgt, zou ik een collega van jou eruit gooien en zijn verantwoordelijkheid overdragen.
Daar bespaar je toch weer op jaarbasis een salaris van ¤40.000 bruto.
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik draai de hele dag moeilijke SQL-queries die lang duren, dan kan ik meestal niks doen voordat die klaar zijn.
De gulden middenweg is dan ook het beste. Ik ben vanochtend effe een uurtje op pad geweest. Nu effe tikken, FOK!ken en vreten. En vanmiddag gaan we weer een uurtje de deur uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil later absoluut geen baan waarbij ik tussendoor kan FOK!ken op een pc. Een kantoorbaan is echt m'n dood.
Het interesseert mijn manager geen fuck wat ik doe aangezien mijn werk altijd op tijd af is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh..
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En je manager zegt dan: ga maar lekker internetten joh..
Nee, idd, natuurlijk niet, dat had ik al eens van je gelezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het interesseert mijn manager geen fuck wat ik doe aangezien mijn werk altijd op tijd af is.
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?
Sorry dat jij zo'n kutbaantje hebt waarbij je continue moet pretenderen aan het werk te zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd, natuurlijk niet, dat had ik al eens van je gelezen..
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Sorry dat jij zo'n kutbaantje hebt waarbij je continue moet pretenderen aan het werk te zijn.
Zal er maar net aan liggen wat je functie is, ik kan me niet voorstellen dat je met meerweekse projectweken elke dag controle krijgt wat je minuut tot minuut doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?
Ik weet niet hoor?
Op kantoor werken lijkt mij leuk, eerder mijn commerciële capaciteiten gebruiken om strategieën te ontwikkelen. Overigens lijkt het me wel leuk om een bedrijf te hebben wat handelt in 2e hands wapensystemen, compleet met het upgraden en eventueel produceren van onderdelen van nieuwe wapensystemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:12 schreef Friek_ het volgende:
Ik wil later absoluut geen baan waarbij ik tussendoor kan FOK!ken op een pc. Een kantoorbaan is echt m'n dood.
Niet of, als. Ik heb ook een werkgever waar mensen afrekenen op prestaties nieuw is. Zitten nog genoeg mensen die denken dat het gaat om je uurtjes maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?
Ik weet niet hoor?
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je manager je constant controleren als je output goed is?
Dat is niet altijd mogelijk, zoals bij mijn werk, ook al weet ik dat jij niet in staat bent mensen en machines te onderscheiden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.
Ik heb iig nog nooit in een bedrijf gewerkt waarin uren achtereen internetten ( in de slowchat van FOK! of waar dan ook in welke sc) een output is, jij wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal er maar net aan liggen wat je functie is, ik kan me niet voorstellen dat je met meerweekse projectweken elke dag controle krijgt wat je minuut tot minuut doet.
Mijn punt is, waarom zou je alleen de mensen in de onderste lagen uitpersen, al helemaal als je de mensen in de hogere lagen ook kunt uitpersen waarbij de waarde die je extra verkrijgt nog veel hoger is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is niet altijd mogelijk, zoals bij mijn werk, ook al weet ik dat jij niet in staat bent mensen en machines te onderscheiden.
Blauwtje gelopen, dude.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij had Stali geen zin om te neuken vandaag, of niet Ryan?
Correct.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb iig nog nooit in een bedrijf gewerkt waarin uren achtereen internetten ( in de slowchat van FOK! of waar dan ook in welke sc) een output is, jij wel.
Ja, ij wel, ja, want toen je 183 pp. Braziliaanse jurisprudentie rondom het tropisch regenwoud kappen moest doorworstelen, was je nog bijna 24/7 in deze sc aanwezig..
Sterker nog je vroeg of iemand op FOK! er misschien nog verstand van had...
Ik heb bovendien ook nog eens obscene chatgesprekken met collega's.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Moet je nagaan hoe productief ik ben als ik me volledig inzet.
Of wat je functie feitelijk inhoudt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct.
Moet je nagaan hoe productief ik ben als ik me volledig inzet.
Och ik ben wat reëler met dat soort dingen, ik ga echt niet verwachten dat wanneer ik met een ijzeren vuist en laarzen in ganzenmars door het kantoor loop mensen ook daadwerkelijk productiever worden, ze zullen de helft van de tijd gewoon doen alsof. Ik werk dan ook liever met deadlines.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om te kijken of het nog mogelijk is de output nog verder op te voeren.
Kan me bij jou niet voorstellen, dat verzin je gewoon ter plekke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb bovendien ook nog eens obscene chatgesprekken met collega's.
Vrij weinig hoor, ik was extern ingehuurd voor dat project, dus de day-to-day operations had ik toch niks mee van doen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me bij jou niet voorstellen, dat verzin je gewoon ter plekke..
Ja, de mensen weten toch niet wat je doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:26 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe zelfs al allemaal extra dingen zonder dat ik daarvoor een contractuele overeenkomst heb en kan alsnog aardig wat tijd besteden aan niksen. Werken in de IT is wel tof soms.
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je trouwens in godsnaam voor de volle honderd procent in willen zetten de hele godganse dag?
Alsof dat uberhaupt mogelijk is. Mensen zijn niet gemaakt om 8 uur non-stop te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou je je trouwens in godsnaam voor de volle honderd procent in willen zetten de hele godganse dag?
Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.
En waarom zou je dat tot in de eeuwigheid willen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Het antwoord is; er een promotie voor jezelf uit te slepen.
Dat doe ik door producten van een zo hoog mogelijke kwaliteit af te leveren, niet door mezelf naar de klote te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om zoveel mogelijk winst voor de baas te maken.
Gemaild? Had ik een e-mailadres dan? Je begint spoken te zien, m'n beste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blauwtje gelopen, dude.
Ik ga toch maar eens vragen wat jij allemaal gemaild hebt met Stali. Gaan we dat hier eens pasten, meneer de filosoof..
Om zelf rijker te worden, meer macht te krijgen, you name it.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En waarom zou je dat tot in de eeuwigheid willen?
Ah, hebzuchtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om zelf rijker te worden, meer macht te krijgen, you name it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, hebzuchtJij werkt tegen de verveling dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zie niet in hoe fokken zorgt voor een hogere kwaliteit van je werk, tenzij je natuurlijk de intellectuele bijdragen der rechtsen overneemt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat doe ik door producten van een zo hoog mogelijke kwaliteit af te leveren, niet door mezelf naar de klote te werken.
Of gepm'd? Same difference, dude. Je bent ook een dude met je doorzichtige retorische trucjes.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gemaild? Had ik een e-mailadres dan? Je begint spoken te zien, m'n beste.
jawel hoor, ik moet zoals bij elke baan dingen op tijd afkrijgen en als dat niet lukt krijg ik gezeik. Maar goed, ik proef een hele hoop jaloezie bij je, dus eh, ik vind het naar voor je dat jij niet zo'n relaxed baantje hebt. Troost je maar met de gedachte dat je vast meer verdient dan ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de mensen weten toch niet wat je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |