Je gaat 85-jarigen neuken zeker? Dude.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om wat zinnigs te ondernemen. Ik wensch u allen een fijne dag.
Het is nog te vroeg voor me voor die dingen, ben net wakker.quote:
Idd, in Fokpol onderaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wacht? Dat ding heeft ook een forum.
quote:Aristokratisches Preussen is ranked 1st in FOKPOL and 12,037th in the world for Fastest-Growing Economies.
M'n landje gaat serieus lekker momenteel.quote:Aristokratisches Preussen was ranked in the Top 5% of the region for Lowest Unemployment Rates.
Aristokratisches Preussen was ranked in the Top 10% of the region for Longest Average Lifespans.
Het is een libertariėr.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor me voor die dingen, ben net wakker.
M.a.w. ik vat 'm niet.
Dat verklaart het wellicht, heb weinig op met libertarische gedachtengoeden.quote:
Bah, werken, doe niet zo burgerlijk man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf geen werk toch?
Ga wat bijklussen dan, dan hoeven werkenden zoals ik jou gelamenteer over vuurwapens en bmw's niet zo vaak te lezen...
Niemand, behalve de libertariėrs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat verklaart het wellicht, heb weinig op met libertarische gedachtengoeden.
Nee, je bent een rentenier toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, werken, doe niet zo burgerlijk man.
Ik zie hier een generatiekloof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat er een bedrijf is waar output belangrijk is misschien?
Ik weet niet hoor?
Incluis de schop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand, behalve de libertariėrs.
Het is een uitroep zoals van Basil Fawlty over Manuel: he"s from Barcelona.
Ook dat helaas niet, maar we zijn hard bezig om die kant op te gaan. Ook trek ik geen steun in de vorm van stufi, voordat dat argument weer langskomt.quote:
Maarre, wat vind jij belangrijker? Iemand die 9 uur volmaakt of iemand die gewoon presteert?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De managers zijn over het algemeen van mijn generatie idd.
Edoch, ik snap niet waarom of mensen dat als levensdoel zien eerlijk gezegd, wel voor latere leeftijd maar er is toch niks aan de hele dag niks te doen? Ik heb nu welgeteld een paar week vakantie en ik vind het al veel te lang duren, ik mis werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook dat helaas niet, maar we zijn hard bezig om die kant op te gaan. Ook trek ik geen steun in de vorm van stufi, voordat dat argument weer langskomt.
Tack, det är kul att vara tillbaka.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Nautilus. het volgende:
Boze_Appel! Quelqu'un plaisir de vous revoir.
Nog steeds een gemis dat we je befaamde broodjeszaak niet bezichtigd hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef eriksd het volgende:
Net toch weer een broodje gehaald, tsjongejonge mensen wat was die lekker.
Na je misdragingen durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog steeds een gemis dat we je befaamde broodjeszaak niet bezichtigd hebben.
Ah, alle randfiguren van Nederland hebben zich weer eens verzameld in die hippie-stad ja? Hm, nouja ik wens ze alle plezier met dit *kuch* geweldige weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
Werken en internetten? I wish, ben net anderhalf uur kwijt geweest aan KPN, omdat de klantenservice niet door had dat mijn verzekering recht geeft op Home Service, binnen vier uur een vervangend toestel op een adres in Nederland.
Ik was eerst bij KPNwinkel, die lieten me terecht bellen met klantenservice, klantenservice stuurde me weer terug naar KPNwinkel, die belden met klantenservice en kwamen overeen me een HTC Hero als leentoestel mee te geven, ik belde nog een keer en nu komen ze naar mijn werk met een leentoestel.
Dat wordt nog lachen want nu moeten ze binnen vier uur mijn toestel ophalen en een leentoestel aanbieden in het centrum van Nijmegen tijdens de vierdaagse
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maarre, wat vind jij belangrijker? Iemand die 9 uur volmaakt of iemand die gewoon presteert?
Ik weet dat het aan de Zuidas nog uurtje factuurtje is, maar als jij gewoon je omzet voor de maand gehaald hebt kan je doen wat je wil.
Ik denk dat ik nog wel in staat ben in redelijkheid een broodje te bestellen.quote:
Toch maar eens een echte baan zoeken, remlof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
Werken en internetten? I wish, ben net anderhalf uur kwijt geweest aan KPN, omdat de klantenservice niet door had dat mijn verzekering recht geeft op Home Service, binnen vier uur een vervangend toestel op een adres in Nederland.
Ik was eerst bij KPNwinkel, die lieten me terecht bellen met klantenservice, klantenservice stuurde me weer terug naar KPNwinkel, die belden met klantenservice en kwamen overeen me een HTC Hero als leentoestel mee te geven, ik belde nog een keer en nu komen ze naar mijn werk met een leentoestel.
Dat wordt nog lachen want nu moeten ze binnen vier uur mijn toestel ophalen en een leentoestel aanbieden in het centrum van Nijmegen tijdens de vierdaagse
Komen die mensen er even bekaaid vanaf straks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef remlof het volgende:
Het is nu hartstikke mooi weer in Nijmegen hoor
Maar waarom niet als je toch achter je PC bezig bent? Alt-tab en hoppakee. Bovendien is soms wat korte afleiding gewoon bevorderlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.
Dat je dat als student doet, okee, maar sommige studenten zijn daar ook van teruggekomen hoor.
Nou nou, hebben we niet geleerd tijdens Maatschappijleer dat iedereen belangrijk is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niets te doen hebt en de hele dag dit forum volpaste met je shit als je een belangrijke of semi-belangrijke baan hebt, dat is ook niet de realiteit nl.
Dat je dat als student doet, okee, maar sommige studenten zijn daar ook van teruggekomen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |