Jij bent tot helemaal niets in staat, lambal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel in staat ben in redelijkheid een broodje te bestellen.
Gelukkig is m'n lever een uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij bent tot helemaal niets in staat, lambal.
Jullie zijn toch allemaal belangrijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou nou, hebben we niet geleerd tijdens Maatschappijleer dat iedereen belangrijk is?
Hah, voor zover werk een vervangende e-penis is op FOK heb je gelijk.quote:
Ze gaan broodjes Orka verkopen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in een happertje. Zo maar eens een portie kibbeling scoren op de boulevard. En dan direct door naar het Dolfinarium voor een persmomentje naar aanleiding van het vertrek van de orka.
Welkom terug tussen de harde werkers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:05 schreef Monolith het volgende:
Zo, welverdiende pauze weer voorbij. Tijd om te Fokken.
Je kan het ook omdraaien, je gaat naar het Dolfinarium voor een portie verse vis alvorens direct door te gaan voor het plotselinge overlijden door een freak-accident met frituurvet van de orka.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook zin in een happertje. Zo maar eens een portie kibbeling scoren op de boulevard. En dan direct door naar het Dolfinarium voor een persmomentje naar aanleiding van het vertrek van de orka.
Af en toe een postje, als je bedrijf dat althans niet gerestricteerd heeft? Maar de godganse dag week in week uit? Nee, jongen. Dat kan ook helemaal niet. Iedere collega die ik heb is gewoon die 8 uur aan het werk. Waar word je voor betaald anders?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar waarom niet als je toch achter je PC bezig bent? Alt-tab en hoppakee. Bovendien is soms wat korte afleiding gewoon bevorderlijk.
Needless to say dat mensen wel met die verantwoordelijkheid om moeten kunnen gaan. Kennelijk vrees jij dat het ten koste gaat van werk.
Beest gaat binnenkort naar Spanje en Koos gaat proberen zich mee te lullen met de verhuizing.quote:
Ik dacht Miami?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beest gaat binnenkort naar Spanje en Koos gaat proberen zich mee te lullen met de verhuizing.
Hoopte ik ook op, maar park is blijkbaar van gedachten gewisseld. Ah boeiend, Tenerife is ook leuk.quote:
Persmoment n.a.v. het vertrek van een Orka? Zoals in: "kom nu naar het Dolfinarium, het prachtige, lege bassin van de Orka bekijken, nu gegarandeerd Okravrij!".quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Voor je prestaties. En als jij iets er doorheen baggert in 5 uur waar 6 voor staat, lijkt mij de kans dat je even je snor kan drukken vrij aanwezig. Zeker als je wat ouder bent en langer bij een bedrijf werkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Af en toe een postje, als je bedrijf dat althans niet gerestricteerd heeft? Maar de godganse dag week in week uit? Nee, jongen. Dat kan ook helemaal niet. Iedere collega die ik heb is gewoon die 8 uur aan het werk. Waar word je voor betaald anders?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoopte ik ook op, maar park is blijkbaar van gedachten gewisseld. Ah boeiend, Tenerife is ook leuk.
Ja, ik vrees dat voor sommigen dat wel geldt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, voor zover werk een vervangende e-penis is op FOK heb je gelijk.
Believe me, het is te doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat voor sommigen dat wel geldt.
Ik bedoel, ik begrijp ook dat een journalist zonder restricties kan internetten op zijn werk... maar de hele dag door? En alle andere voorbeelden...
Jij bent een student, maar als je straks (of ooit) als fiscalist aan de gang gaat dan is polsc gauw een gepasseerd station hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
De dagen dat ik het meeste post zit ik op mijn werk, zaterdagen
Kijk, het nieuws an sich interesseert mij ook weinig, maar Nederland is nou eenmaal dierengek en willen dat soort shit weten. Overigens moet het dier nog verhuizen. Je wilt niet weten hoeveel reacties wij altijd binnen krijgen nav die Orka-verhalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Persmoment n.a.v. het vertrek van een Orka? Zoals in: "kom nu naar het Dolfinarium, het prachtige, lege bassin van de Orka bekijken, nu gegarandeerd Okravrij!".
Dat denk ik dan ook wel weer ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent een student, maar als je straks (of ooit) als fiscalist aan de gang gaat dan is polsc gauw een gepasseerd station hoor.
Ik verheug me op een interview van jou met Dion.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk, het nieuws an sich interesseert mij ook weinig, maar Nederland is nou eenmaal dierengek en willen dat soort shit weten. Overigens moet het dier nog verhuizen. Je wilt niet weten hoeveel reacties wij altijd binnen krijgen nav die Orka-verhalen.
Nou ja, heel erg vreemd hoor, als dat te doen is. In een baan als jij had, als wat concultant/bedrijfskundige? Die mannen zie ik alleen 10 uur per dag achter hun pc zitten zweten en niet met polsc. Misschien mis ik wat en lopen hele volksstammen de boel voor het kluitje te houden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Believe me, het is te doen.
Maar ik werkte dan ook niet in vast contract, stond volledig buiten het bedrijf dus wat dat betreft had ik ook een wat aparte situatie. Maar om het nou belangrijk te noemen voor een FOK e-penis? Meh, vrees toch van niet.
Ik zit te eten, en de gedachte aan Dion is nu niet bepaald bevorderlijk voor mijn eetlust.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verheug me op een interview van jou met Dion.
Heb het meer als een jaar gedaan, meeste collega's die ik gehad heb lezen gewoon de stof door, analyseren wat nodig is, en zitten onderhand gewoon "tabbed out" naar nu.nl, telegraaf.nl en weet ik veel wat allemaal hun interesse heeft. Uiteraard is het wel druk, en uiteraard maak je ook lange dagen, maar om nou totaal geen tijd te hebben om binnen 10 seconden zo'n post ergens te plaatsen, nee hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, heel erg vreemd hoor, als dat te doen is. In een baan als jij had, als wat concultant/bedrijfskundige? Die mannen zie ik alleen 10 uur per dag achter hun pc zitten zweten en niet met polsc. Misschien mis ik wat en lopen hele volksstammen de boel voor het kluitje te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |